MP intervju: Andraž Gavez – Mojacokolada.si

Avtor — 14.11.2012
Spletna trgovina Mojacokolada.si je še zelo mlad projekt, kljub temu pa je ekipi blagovno znamko že uspelo dobro pozicionirati. Trenutno delajo na tem, da bi uporabniško izkušnjo kar se da izboljšali, kasneje pa bodo poskušali v ponudbo uvesti še več novih čokoladnih izdelkov.
MP intervju: Andraž Gavez - Mojacokolada.si

MP intervju: Andraž Gavez – Mojacokolada.si

Mojacokolada.si sedaj obstaja že več kot pol leta. V tem času ste uspeli dobro pozicionirati blagovno znamko. Katerih kanalov ste se pri tem posluževali v največji meri?

Z našo prvo »beta verzijo« spletne trgovine smo začeli letos februarja, nato pa smo jo nekaj mesecev še polirali in izboljševali. No ja, izboljšujemo jo še vedno – to je neprekinjen proces :).

Zelo aktivno smo začeli z oglaševanjem letos jeseni, ko smo uspešno zasedli večino najvišjih mest naših ključnih besed v spletnih iskalnikih. V tem razmeroma kratkem času smo uspeli postaviti tudi prvi pravi čokoladni spletni portal www.cokolade.si, v sodelovanju s sedmimi čokoladnimi ambasadorkami smo postavili tudi čokoladni blog (www.blog.cokolade.si) ter prvo brezplačno čokoladno e-revijo (dosegljivo na: www.revija.mojacokolada.si). V največji meri smo se pri oglaševanju definitivno osredotočili na družbene medije – zelo aktivno predvsem na Facebook, bloge, povezali pa smo se tudi z nekaterimi manjšimi in večjimi spletnimi portali.

Ekipa je mlada. Koliko je lastnikov oziroma koliko sodelavcev pri projektu? Kdo oziroma katera organizacija vam je pri vaših začetkih najbolj pomagala?

Res je, zelo mlada – drznil bi si celo trditi, da smo po povprečni starosti naše ekipe najmlajši izmed vseh resnejših spletnih trgovin v Sloveniji :).

Trenutno na projektu vsakodnevno delava dva, zelo aktivno pa pri projektu sodelujeta tudi grafični oblikovalec in programer – celotna ekipa tako šteje 4 člane.

Dejstvo je, da smo imeli zaradi poznavanja spletnega posla veliko lažjo nalogo od vseh ostalih, ki se poslovanja s spletno trgovino lotevajo prvič. Veliko izkušenj smo si nabrali v okviru različnih projektov pri Ustvari.si, kjer smo kot manjša spletna oglaševalska agencija sodelovali z manjšimi in večjimi naročniki. Je pa res, da je bila postavitev spletne trgovine kljub temu, da imamo vsi kar nekaj izkušenj, pravi izziv. In čeprav danes v največji meri dajemo poudarek izboljšanju uporabniške izkušnje, sama spletna trgovina prinaša vsakotedensko nove izzive.

Spletna stran cokolade.si
Dejavnost Spletna trgovina
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Logotip cokolade.si

Kje ste pravzaprav dobili idejo? Koliko časa je preteklo od ideje do prve prodane čokolade?

Sam sem idejo dobil iz tujine. Tam je poslovna ideja o izdelavi čokolade po lastni želji obstajala že lep čas. Idejo smo nato malce razširili in dodelali ter se odločili za celovit pristop ter odprtje čokoladne spletne trgovine za prave “čokoholike”, ki združuje širok nabor različnih čokoladnih izdelkov.

Koliko časa od ideje do prve prodane čokolade? Huh, kar precej. Sicer ne vem točnega časovnega razpona, ampak bi rekel, da več kot leto in pol.

Kako ste financirali projekt? So bila dovolj lastna sredstva ali kakšni drugi viri?

V prvem planu je bilo mišljeno, da bodo za realizacijo celotnega projekta dovolj lastna sredstva. Vendar sem se kljub temu raje odločil, da v projekt povabim tudi investitorja ter imam tako nekaj več rezervnih sredstev – je bilo tako bolj “ziher”. Kasneje se je celo izkazalo, da so se prvotni pričakovani stroški dobesedno več kot podvojili, tako da je bil vstop investitorja definitivno odlična poteza – brez tega bi težko izpeljal projekt v takšni meri.

Kako je s konkurenco? Je je v tej panogi veliko? V čem ste boljši, kaj je vaša dodana vrednost?

Preberite: Sestavite si svojo čokolado.

Če odštejem ostale spletne trgovine, ki ponujajo različne izdelke, praktično v našem segmentu nimamo konkurence. Kot največjo konkurenco imamo različne spletne trgovine, ki prodajajo različne izdelke za darila – jih je pa kar nekaj, ja.

Naša dodana vrednost je edinstveni izdelek Moja Čokolada, ki ga naši kupci zelo radi podarjajo svojim boljšim polovicam (uporabnik si preko spletne trgovine lahko sam ustvari svojo lastno čokolado po lastnem okusu ter z napisom po želji, čokolado pa nato zapakiramo v lično embalažo), velik poudarek pa damo tudi na široki ponudbi različnih čokoladnih izdelkov – trenutno imamo na »policah« že več kot 500 artiklov.

Ste poslovni model postavili “zadeli” od začetka ali ste ga morda kaj spreminjali? Katere bistvene izboljšave ste uvedli?

Celoten poslovni model smo sicer rahlo prilagodili, vendar ni prišlo do večjih sprememb. Mislim, da so bile začetne napovedi dokaj pravilne. No, pa saj tudi dejstvo, da smo celoten projekt razvijali več kot 2 leti, pove, da smo imeli čas premišljevati kaj in kako :).

Imate v planih še kakšno novost? Morda kakšno inovativno ponudbo?

Seveda, definitivno. Naš prvi plan je trenutno izboljšati uporabniško izkušnjo na maksimum, takoj za tem pa si želimo v naši ponudbi še več novih različnih odličnih čokoladnih izdelkov. Pa tudi še kakšno novo slovensko čokoladnico ali slaščičarno čakamo, da se nam pridruži s svojo ponudbo čokolad …

Sicer pa imamo v pripravi tudi eno inovativno čokoladno ponudbo, ki je prav tako še ni v Sloveniji, vendar naj ta ponudba prihodnosti zaenkrat ostane skrivnost – vse ob svojem času :).

Imaš kak izdelek, ki ga priporočaš bralcem intervjuja? 🙂

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Seveda – Mojo Čokolado! Če me vprašate še kakšno, imam sam najraje mlečno čokolado z jagodami, malinami, drobljenimi lešniki, s kandirano limono in piškotkom … Njam, njam, njam :)!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec. Preberite več >>

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje