MP intervju: Andraž Gavez – Mojacokolada.si

Spletna trgovina Mojacokolada.si je še zelo mlad projekt, kljub temu pa je ekipi blagovno znamko že uspelo dobro pozicionirati. Trenutno delajo na tem, da bi uporabniško izkušnjo kar se da izboljšali, kasneje pa bodo poskušali v ponudbo uvesti še več novih čokoladnih izdelkov.
MP intervju: Andraž Gavez - Mojacokolada.si

MP intervju: Andraž Gavez – Mojacokolada.si

Mojacokolada.si sedaj obstaja že več kot pol leta. V tem času ste uspeli dobro pozicionirati blagovno znamko. Katerih kanalov ste se pri tem posluževali v največji meri?

Z našo prvo »beta verzijo« spletne trgovine smo začeli letos februarja, nato pa smo jo nekaj mesecev še polirali in izboljševali. No ja, izboljšujemo jo še vedno – to je neprekinjen proces :).

Zelo aktivno smo začeli z oglaševanjem letos jeseni, ko smo uspešno zasedli večino najvišjih mest naših ključnih besed v spletnih iskalnikih. V tem razmeroma kratkem času smo uspeli postaviti tudi prvi pravi čokoladni spletni portal www.cokolade.si, v sodelovanju s sedmimi čokoladnimi ambasadorkami smo postavili tudi čokoladni blog (www.blog.cokolade.si) ter prvo brezplačno čokoladno e-revijo (dosegljivo na: www.revija.mojacokolada.si). V največji meri smo se pri oglaševanju definitivno osredotočili na družbene medije – zelo aktivno predvsem na Facebook, bloge, povezali pa smo se tudi z nekaterimi manjšimi in večjimi spletnimi portali.

Ekipa je mlada. Koliko je lastnikov oziroma koliko sodelavcev pri projektu? Kdo oziroma katera organizacija vam je pri vaših začetkih najbolj pomagala?

Res je, zelo mlada – drznil bi si celo trditi, da smo po povprečni starosti naše ekipe najmlajši izmed vseh resnejših spletnih trgovin v Sloveniji :).

Trenutno na projektu vsakodnevno delava dva, zelo aktivno pa pri projektu sodelujeta tudi grafični oblikovalec in programer – celotna ekipa tako šteje 4 člane.

Dejstvo je, da smo imeli zaradi poznavanja spletnega posla veliko lažjo nalogo od vseh ostalih, ki se poslovanja s spletno trgovino lotevajo prvič. Veliko izkušenj smo si nabrali v okviru različnih projektov pri Ustvari.si, kjer smo kot manjša spletna oglaševalska agencija sodelovali z manjšimi in večjimi naročniki. Je pa res, da je bila postavitev spletne trgovine kljub temu, da imamo vsi kar nekaj izkušenj, pravi izziv. In čeprav danes v največji meri dajemo poudarek izboljšanju uporabniške izkušnje, sama spletna trgovina prinaša vsakotedensko nove izzive.

Spletna stran cokolade.si
Dejavnost Spletna trgovina
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Logotip cokolade.si

Kje ste pravzaprav dobili idejo? Koliko časa je preteklo od ideje do prve prodane čokolade?

Sam sem idejo dobil iz tujine. Tam je poslovna ideja o izdelavi čokolade po lastni želji obstajala že lep čas. Idejo smo nato malce razširili in dodelali ter se odločili za celovit pristop ter odprtje čokoladne spletne trgovine za prave “čokoholike”, ki združuje širok nabor različnih čokoladnih izdelkov.

Koliko časa od ideje do prve prodane čokolade? Huh, kar precej. Sicer ne vem točnega časovnega razpona, ampak bi rekel, da več kot leto in pol.

Kako ste financirali projekt? So bila dovolj lastna sredstva ali kakšni drugi viri?

V prvem planu je bilo mišljeno, da bodo za realizacijo celotnega projekta dovolj lastna sredstva. Vendar sem se kljub temu raje odločil, da v projekt povabim tudi investitorja ter imam tako nekaj več rezervnih sredstev – je bilo tako bolj “ziher”. Kasneje se je celo izkazalo, da so se prvotni pričakovani stroški dobesedno več kot podvojili, tako da je bil vstop investitorja definitivno odlična poteza – brez tega bi težko izpeljal projekt v takšni meri.

Kako je s konkurenco? Je je v tej panogi veliko? V čem ste boljši, kaj je vaša dodana vrednost?

Preberite: Sestavite si svojo čokolado.

Če odštejem ostale spletne trgovine, ki ponujajo različne izdelke, praktično v našem segmentu nimamo konkurence. Kot največjo konkurenco imamo različne spletne trgovine, ki prodajajo različne izdelke za darila – jih je pa kar nekaj, ja.

Naša dodana vrednost je edinstveni izdelek Moja Čokolada, ki ga naši kupci zelo radi podarjajo svojim boljšim polovicam (uporabnik si preko spletne trgovine lahko sam ustvari svojo lastno čokolado po lastnem okusu ter z napisom po želji, čokolado pa nato zapakiramo v lično embalažo), velik poudarek pa damo tudi na široki ponudbi različnih čokoladnih izdelkov – trenutno imamo na »policah« že več kot 500 artiklov.

Ste poslovni model postavili “zadeli” od začetka ali ste ga morda kaj spreminjali? Katere bistvene izboljšave ste uvedli?

Celoten poslovni model smo sicer rahlo prilagodili, vendar ni prišlo do večjih sprememb. Mislim, da so bile začetne napovedi dokaj pravilne. No, pa saj tudi dejstvo, da smo celoten projekt razvijali več kot 2 leti, pove, da smo imeli čas premišljevati kaj in kako :).

Imate v planih še kakšno novost? Morda kakšno inovativno ponudbo?

Seveda, definitivno. Naš prvi plan je trenutno izboljšati uporabniško izkušnjo na maksimum, takoj za tem pa si želimo v naši ponudbi še več novih različnih odličnih čokoladnih izdelkov. Pa tudi še kakšno novo slovensko čokoladnico ali slaščičarno čakamo, da se nam pridruži s svojo ponudbo čokolad …

Sicer pa imamo v pripravi tudi eno inovativno čokoladno ponudbo, ki je prav tako še ni v Sloveniji, vendar naj ta ponudba prihodnosti zaenkrat ostane skrivnost – vse ob svojem času :).

Imaš kak izdelek, ki ga priporočaš bralcem intervjuja? 🙂

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Seveda – Mojo Čokolado! Če me vprašate še kakšno, imam sam najraje mlečno čokolado z jagodami, malinami, drobljenimi lešniki, s kandirano limono in piškotkom … Njam, njam, njam :)!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje