MP intervju: Andrej Blažina – PICI BICI

Andrej Blažina je dobri dve leti nazaj odprl t.i. kolesarski butik Pici Bici, ki ponuja raznovrstna kolesa, kolesarske dele in pripomočke ter kvalitetna športna oblačila. Spletna prodaja celotne kolesarske opreme je pri poslovnem subjektu trenutno v polnem zamahu …
MP intervju: Andrej Blažina - PICI BICI

MP intervju: Andrej Blažina – PICI BICI (Vir fotografije: osebni arhiv Andreja Blažine)

10.4.2014, pa se je na Celovški cesti 50 v Ljubljani odprla še trgovina Pici Bici v fizični obliki. V trgovini bodo ponujali butične kolesarske dele in kolesa manjših svetovnih proizvajalcev. Pri tem bo šlo za znamke, ki jih ustvarjajo mladi in ne tako mladi kolesarski navdušenci, ki niso povezani v velike koncerne kolesarske industrije. Gre za prvo kolesarsko trgovino v tako imenovani ‘urban-cycling’ sferi pri nas.

Zanimalo nas je, kam so segali tisti resnično pomembni zametki Andrejeve ideje o kolesarskem butiku, kje je dobil potrditve, da je realizacija smiselna, kako je na zagon spletne trgovine vplivala koprena, ki počiva na trenutni gospodarski sferi in kam bodo v podjetju usmerjali svoje vizije v prihodnosti …

Podjetje Pici Bici svoj obstoj na trgu beleži v letu 2011. Kam pa segajo tisti resnično pomembni zametki vaše ideje? Ko se je slednja začela razvijati zgolj kot nekaj nerazložljivega, kar je resnično potrebno realizirati?

Vse skupaj se je začelo že zgodaj, ko sem obiskoval Ekonomsko srednjo šolo v Postojni. Takrat mi je postajalo jasno, da nimam želje iskati zaposlitve, ampak ustvariti lastno podjetje. Študij sem obiskoval na Gea College – smer podjetništvo v Ljubljani in ko se je ta bližal koncu, sem že razmišljal o tem, kakšno podjetje želim ustvariti. Vedno sem imel veliko ljubezen do koles, kar me je leta 2010 pripeljalo do tega, da sem želel imeti svojo kolesarsko trgovino, ki bo drugačna od drugih. Takrat se je po svetu že razvila t.i. Fixed-gear scena, ki se je povezala v subkulturo tudi pri nas – društvo Muslauf.

Čutil sem, da obstaja potreba po kolesarskih delih, ki jih pri nas ni mogoče nikjer dobiti in tako smo skupaj z ekipo, ki stoji za mano, začeli oblikovati idejo o kolesarskem butiku, kjer bo mogoče dobiti vse, tudi roza matice, uvožene iz Japonske. Poleti 2011 sva bila s kolegom na Poljskem, kjer sva naletela na svetovno prvenstvo kolesarskih kurirjev. To nam je dalo potrditev, da razmišljamo v pravi smeri, da v Evropi obstaja veliko navdušencev nad laično poimenovanimi »fiksiji«, ki želijo sestaviti svoje kolo točno takšno, kot so si zamislili, ne pa takšnega, kot jim ga ponujajo v vsaki drugi trgovini in se ne razlikuje od tisoče drugih. Na tem istem dogodku sva prišla tudi do imena Pici Bici (beri piči biči), kar bi lahko prevedli kot hitro kolo.

Kje ste dobili ključno potrditev, da se je tega smiselno lotiti?

Potrditev sem dobil od kolegov, s katerimi sedaj tvorimo PB kolektiv. Izkazali so veliko voljo do dela in pripravljenost pri soustvarjanju znamke Pici-Bici. Bili smo stoodstotno složni. Tudi sami smo že vozili takšna kolesa in smo se zavedali vseh potreb in problemov pri ustvarjanu koles te vrste. Hkrati pa nam je bilo vsem jasno, da nobeno kolo ne ostane enako niti eno leto, kar pomeni, da bo ljudi, ki bodo potrebovali različne stvari, vedno več. Ključno je bilo tudi, da so mi pri odprtju podjetja in nakupu prve zaloge, finančno pomagali starši, ki so verjeli v nas.

Kdo poleg vas torej še stoji za idejo Pici Bici?

Za idejo stoji celotna slovenska scena, če lahko tako rečem. Ključni pa smo štirje fantje, ki tvorimo PB kolektiv. Jaz prevzemam birokratske in ekonomske zadeve, Klemen Čepirlo ve vse o novostih na kolesarskem tržišču in je tudi zelo tehnično podkovan, Jure Šajn je ‘kriv’ za super celostno podobo in dizajn spletne strani, Marko Šajn pa ureja spletno komunikacijo, ki je danes ključnega pomena.

Kako je na sam zagon podjetja vplivala koprena, ki počiva na trenutni gospodarski sferi? Glede na samo odprtje t.i. kolesarskega butika v 2011, me zanima, v kakšni meri ste v poslu čutili vpliv recesije?

Težko vprašanje. Sam bi rekel, da sama »kriza« ni kriva za to, da nam gre dobro ali slabo. V šoli so me naučili, da se s pravim pristopom da prodati vse. Promet se nam je v prvem letu povečal za 360 odstotkov, kar pa še vedno ne pomeni, da od tega živimo, je pa lep pokazatelj, da smo na pravi poti. Pravijo, da je recesija v Sloveniji popustila. Si pa želim, da bi našel način, kako kolesa, narejena po naročilu, prodati ljudem, ki sedaj kupujejo tovarniška kolesa za več tisoč evrov.

Kdo predstavlja vašo ciljno skupino? Je ta omejena predvsem na profesionalne kolesarje ali menite, da zavzema tudi rekreativce?

Veliko smo se ukvarjali z opredelitvijo ciljnih skupin. Mislim, da ni nobena skrivnost, da so to predvsem aktivni moški, stari med 25 in 40 let, z rednimi prihodki. Pofesionalcev v Sloveniji nimamo, kolesa, kakršna prodajamo, so v svojem bistvu narejena za vožnjo po velodromu. Edini velodrom v Sloveniji pa že desetletje propada v Češči vasi pri Novem Mestu.

Ciljna skupina so tako tisti, ki si želijo s svojim kolesom izraziti »jaz«. Tukaj pa ne govorim o barvnih gumah in florescentnih verigah. Kdor je velik ljubitelj kolesarjenja, mu štempelj »NJS« na krmilu pomeni veliko več kot jumbo plakat na okvirju najbolj vroče kolesarske znamke ta trenutek.

Koliko podobnih t.i. kolesarskih butikov že obstaja v Sloveniji?

Nobeden še. Resno. Imamo nekaj trgovin, ki prodajajo dodatke za kolesa, tudi nekaj takšnih, ki prodajajo »fiksije«, pa trgovine, ki so specializirane samo za gorska ali cestna kolesa. V nobeni od teh pa vam ne omogočajo, da dobite točno to, kar si želite. Velik manko smo opazili tudi pri pristopu prodajalcev drugih trgovin in pri njihovem »šparanju« z informacijami. Pri nas želimo, da vsaka stranka odide dobre volje, da dobi vsako še tako težko dobavljivo malenkost in se po nakupu zaveda, zakaj je vsak delček na kolesu takšen, kot je in najboljši v kombinaciji z drugimi.

Vir fotografije: osebni arhiv Andreja Blažine

So prihodnje vizije obarvane z mednarodno noto?

Vsekakor. Trst in Zagreb sta zelo blizu.

Vaš nasvet mladim z vizijami?

Vprašajte se, kje boste dobili prvih sto strank in kaj se bo zgodilo, ko bodo te opravile prvi nakup. Sledite svojemu srcu in ignorirajte ljudi, ki pravijo: »tega se pa ne da«.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje