MP intervju: Andrej Orožen – Dewesoft

Trboveljsko podjetje Dewesoft, ponosni prejemnik Zlate gazele 2012, ki v sebi nosi noto izbora najboljših med hitro rastočimi podjetji, preseneča iz dneva v dan. Kipec zlate gazele je dobro leto nazaj prevzel direktor podjetja Dewesoft, Andrej Orožen.
MP intervju: Andrej Orožen – Dewesoft

MP intervju: Andrej Orožen – Dewesoft

Kipec zlate gazele je dobro leto nazaj prevzel direktor mladega, danes 12 let starega podjetja Dewesoft, Andrej Orožen, pri čemer je šlo za gazelo savinjsko-zasavske regije. Podjetje je bilo namreč izbrano izmed šestih finalistov, regijskih gazel, na prireditvi, ki je svoje dogajanje zavzela v stavbi Opera in balet. Dewesoft se v samem delovanju ne omejuje s kakršnimi koli okviri, saj so s svojimi inovacijami v programski opremi in s proizvodnjo merilnih instrumentov ter sistemov, naravnani predvsem na sodelovanje s tujimi prestižnimi subjekti.

Ste podjetje s fokusom v tujini. Prisotni ste na trgih v več kot dvajsetih državah, delate z izjemnimi blagovnimi znamkami in subjekti kot so: NASA, BMW, Ferrari, General Motors, Volvo in Boeing, ki uporabljajo vaše izdelke v prvi vrsti za opravljanje meritev delovanja svojih izdelkov. S katero od omenjenih korporacij svetovnega slovesa je najbolj zadovoljujoče sodelovati?

Sodelovati s podjetji, katerih del so razvojni oddelki, ki vodijo razvoj svetovne tehnologije, je vsekakor največji izziv. Takrat se zavedamo, da tudi sami dodamo nekaj k temu, da so na primer avtomobili varnejši, da je na cesti smrtnih žrtev manj in podobno. Včasih to pomeni več kot finančni rezultat ob koncu projekta.

dewesoft1

Kakšen vpliv imajo pri poslovnem sodelovanju kulturni vzorci raznovrstnih partnerjev iz različnih držav?

Glede na posebnosti pri poslovanju seveda prednjačijo stranke na azijskem trgu. Strogo spoštujejo pravila poslovne etike, kot tudi pravila obnašanja v vsakodnevni komunikaciji. Napake, ki se lahko pojavijo pri posamezni rešitvi, razumejo precej na osebni ravni in jih ne dovolijo ponoviti. Hitro se odločijo za prenehanje sodelovanja. Temu je sploh tako, ker za izdelke proizvedene v EU, pričakujejo popolno in brezhibno delovanje.

Vaša unikatna konkurenčna prednost?

Vsekakor unikatne in inovativne rešitve, ki so vgrajene v naše izdelke. Za to gre seveda zasluga odličnemu tehnološkemu razvoju in vzporedno s tem naši razvojni ekipi in tehničnemu vodji dr. Juretu Knezu. Vsako leto ponudimo trgu nove rešitve, nove izdelke in s tem večamo obseg poslovanja z obstoječimi kupci in širimo ponudbo na nove trge in ponujamo nove možnosti uporabe merilnih inštrumentov podjetja Dewesoft.

V petih letih je podjetje Dewesoft povečalo prodajo za 3,5-krat, v letu 2012 pa tudi število zaposlenih za dobrih 50 odstotkov. To je v trenutnih časih, prevlečenih z glazuro brezizhodnosti, pohvalno in hkrati presenetljivo. Kako vam to uspeva?

Hiter razvoj novih izdelkov pomeni večjo ponudbo, večjo prodajo in s tem tudi potrebo po novih članih ekipe. Še vedno je več kot pol zaposlenih v razvojni ekipi, kar nam daje dobro popotnico tudi za naprej.

dewesoft2

Ali menite, da obstaja pot iz krize, ki prežema Zasavje?

Kriza se končuje, kar dokazujejo posamezne države s svojimi rezultati. Tudi pri nas bo enako, vprašanje je le, kaj se bomo v času krize naučili in kako bomo postavili zadeve, da bo v nadaljevanju Slovenija uspešna. Če bo v tem času podjetništvo prepoznano kot nujno potreben segment gospodarstva, lahko pričakujemo rast tudi na tem področju. Velika podjetja seveda že igrajo svojo vlogo, a le stežka lahko ocenimo, ali se bodo množila in se še vedno povečevala.

Podjetniško jedro lahko ponudi veliko novih delovnih mest in ne smemo biti skeptični, ko razmišljamo, da lahko podjetje iz skromnega podjetniškega duha zraste tudi v svetovno prepoznavno podjetje. Še več, lahko postane tudi vodilno v svetu. V Sloveniji nam zato ne manjka volje, znanja ali logistike. Imamo vse, kar imajo naše sosednje države. Izkoristiti je potrebno našo prilagodljivost v tem, da uspemo sami in ne ostajamo samo dobavitelji tujim firmam in proizvajalci nezahtevnih komponent.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje