MP intervju: Anže Miklavec – Vitalab in ZkotZ

Anže Miklavec je mladi podjetnik, ki vodi kar dve podjetji. Večino znanja je pridobil z izkušnjami in napakami, ki jih je občutil na lastni koži. Pravi, da je znanje ključni dejavnik za uspeh: če imaš več znanja kot konkurenca, boš uspel.
GOAT STORY navdušil v Londonu

GOAT Mug (Vir slike: goat-story.com)

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje prednosti?

Out Box je agencija in produkcijska skupina, ki za svoje naročnike uporablja kreativne in viralne načine promocije. Vedno se trudimo razmišljati Out of the Box.

Ushakes je prehranski nadomestek, ki aktivni populaciji omogoča, da kljub hitremu in aktivnemu načinu življenja živi zdravo. Vitaminska sestava pripomore k boljšemu izgledu in večji učinkovitosti na delovnem mestu.

Kako si prišel do ideje?

Out Box: do ideje ni bilo težko priti, počnemo tisto, kar smo sprva delali za hobi. To kar delamo nas zares veseli in ravno zato smo lahko tako dobri.

Ushakes: prepoznali smo potrebo na trgu in prepoznali znanje, ki obstaja na področju prehranskih dopolnil, združili slovenske in avstrijske doktorje, strokovnjake in razvili produkt, ki ga sedaj priporočajo mnogi zdravniki in strokovnjaki s področja nutricistike.

Spletna stran
ushakes.com in out-box.si
Starost 25 let
Dejavnost Prehranski nadomestki in video produkcija
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Veseli me, da nekaj ustvarim sam. Poleg tega si sam postavljam cilje, delovni čas . . . Sem sam svoj gospodar.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Verjetno ste mislili se soočam. 🙂 Menim, da sem zelo na začetku svoje podjetniške poti in problemov in težav je zelo veliko. Pomanjkanje izkušenj, kapitala, nesporazumi znotraj podjetja idr.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Večino znanja pridobivam s samoizobraževanjem – z izkušnjami in napakami, ki jih občutim na lastni koži. Znanje je ključni dejavnik za uspeh. Če imaš več znanja kot konkurenca, boš uspel. Po izobrazbi sem ekonomist, svoja specifična znanja pa izpopolnjujem na področju marketinga, produkcije, prehranskih dopolnil, računalniška znanja idr.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

V začetni fazi je bila spontana odločitev, kasneje je bilo potrebno narediti tudi poslovne načrte.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?
Biti boljši od konkurence. 🙂

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Maržo za panogo je težko določiti. Sam moraš poskrbeti za svojo maržo. Določiti dobro ceno in varčevati pri stroških. Bolje ti to uspeva, večjo imaš maržo.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Jih je bilo toliko, da težko povem. Mislim pa, da sem se iz napak veliko naučil.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Tujina, povečati obseg poslovanja, trgu ponuditi nove storitve in proizvode.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje