MP intervju: Anže Miklavec – Vitalab in ZkotZ

Anže Miklavec je mladi podjetnik, ki vodi kar dve podjetji. Večino znanja je pridobil z izkušnjami in napakami, ki jih je občutil na lastni koži. Pravi, da je znanje ključni dejavnik za uspeh: če imaš več znanja kot konkurenca, boš uspel.
GOAT STORY navdušil v Londonu

GOAT Mug (Vir slike: goat-story.com)

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje prednosti?

Out Box je agencija in produkcijska skupina, ki za svoje naročnike uporablja kreativne in viralne načine promocije. Vedno se trudimo razmišljati Out of the Box.

Ushakes je prehranski nadomestek, ki aktivni populaciji omogoča, da kljub hitremu in aktivnemu načinu življenja živi zdravo. Vitaminska sestava pripomore k boljšemu izgledu in večji učinkovitosti na delovnem mestu.

Kako si prišel do ideje?

Out Box: do ideje ni bilo težko priti, počnemo tisto, kar smo sprva delali za hobi. To kar delamo nas zares veseli in ravno zato smo lahko tako dobri.

Ushakes: prepoznali smo potrebo na trgu in prepoznali znanje, ki obstaja na področju prehranskih dopolnil, združili slovenske in avstrijske doktorje, strokovnjake in razvili produkt, ki ga sedaj priporočajo mnogi zdravniki in strokovnjaki s področja nutricistike.

Spletna stran
ushakes.com in out-box.si
Starost 25 let
Dejavnost Prehranski nadomestki in video produkcija
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Veseli me, da nekaj ustvarim sam. Poleg tega si sam postavljam cilje, delovni čas . . . Sem sam svoj gospodar.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Verjetno ste mislili se soočam. 🙂 Menim, da sem zelo na začetku svoje podjetniške poti in problemov in težav je zelo veliko. Pomanjkanje izkušenj, kapitala, nesporazumi znotraj podjetja idr.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Večino znanja pridobivam s samoizobraževanjem – z izkušnjami in napakami, ki jih občutim na lastni koži. Znanje je ključni dejavnik za uspeh. Če imaš več znanja kot konkurenca, boš uspel. Po izobrazbi sem ekonomist, svoja specifična znanja pa izpopolnjujem na področju marketinga, produkcije, prehranskih dopolnil, računalniška znanja idr.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

V začetni fazi je bila spontana odločitev, kasneje je bilo potrebno narediti tudi poslovne načrte.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?
Biti boljši od konkurence. 🙂

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Maržo za panogo je težko določiti. Sam moraš poskrbeti za svojo maržo. Določiti dobro ceno in varčevati pri stroških. Bolje ti to uspeva, večjo imaš maržo.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Jih je bilo toliko, da težko povem. Mislim pa, da sem se iz napak veliko naučil.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Tujina, povečati obseg poslovanja, trgu ponuditi nove storitve in proizvode.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje