MP intervju: Anže Miklavec – Vitalab in ZkotZ

Anže Miklavec je mladi podjetnik, ki vodi kar dve podjetji. Večino znanja je pridobil z izkušnjami in napakami, ki jih je občutil na lastni koži. Pravi, da je znanje ključni dejavnik za uspeh: če imaš več znanja kot konkurenca, boš uspel.
GOAT STORY navdušil v Londonu

GOAT Mug (Vir slike: goat-story.com)

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje prednosti?

Out Box je agencija in produkcijska skupina, ki za svoje naročnike uporablja kreativne in viralne načine promocije. Vedno se trudimo razmišljati Out of the Box.

Ushakes je prehranski nadomestek, ki aktivni populaciji omogoča, da kljub hitremu in aktivnemu načinu življenja živi zdravo. Vitaminska sestava pripomore k boljšemu izgledu in večji učinkovitosti na delovnem mestu.

Kako si prišel do ideje?

Out Box: do ideje ni bilo težko priti, počnemo tisto, kar smo sprva delali za hobi. To kar delamo nas zares veseli in ravno zato smo lahko tako dobri.

Ushakes: prepoznali smo potrebo na trgu in prepoznali znanje, ki obstaja na področju prehranskih dopolnil, združili slovenske in avstrijske doktorje, strokovnjake in razvili produkt, ki ga sedaj priporočajo mnogi zdravniki in strokovnjaki s področja nutricistike.

Spletna stran
ushakes.com in out-box.si
Starost 25 let
Dejavnost Prehranski nadomestki in video produkcija
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Veseli me, da nekaj ustvarim sam. Poleg tega si sam postavljam cilje, delovni čas . . . Sem sam svoj gospodar.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Verjetno ste mislili se soočam. 🙂 Menim, da sem zelo na začetku svoje podjetniške poti in problemov in težav je zelo veliko. Pomanjkanje izkušenj, kapitala, nesporazumi znotraj podjetja idr.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Večino znanja pridobivam s samoizobraževanjem – z izkušnjami in napakami, ki jih občutim na lastni koži. Znanje je ključni dejavnik za uspeh. Če imaš več znanja kot konkurenca, boš uspel. Po izobrazbi sem ekonomist, svoja specifična znanja pa izpopolnjujem na področju marketinga, produkcije, prehranskih dopolnil, računalniška znanja idr.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

V začetni fazi je bila spontana odločitev, kasneje je bilo potrebno narediti tudi poslovne načrte.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?
Biti boljši od konkurence. 🙂

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Maržo za panogo je težko določiti. Sam moraš poskrbeti za svojo maržo. Določiti dobro ceno in varčevati pri stroških. Bolje ti to uspeva, večjo imaš maržo.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Jih je bilo toliko, da težko povem. Mislim pa, da sem se iz napak veliko naučil.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Tujina, povečati obseg poslovanja, trgu ponuditi nove storitve in proizvode.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje