MP intervju: Anže Miklavec – Vitalab in ZkotZ

Anže Miklavec je mladi podjetnik, ki vodi kar dve podjetji. Večino znanja je pridobil z izkušnjami in napakami, ki jih je občutil na lastni koži. Pravi, da je znanje ključni dejavnik za uspeh: če imaš več znanja kot konkurenca, boš uspel.
GOAT STORY navdušil v Londonu

GOAT Mug (Vir slike: goat-story.com)

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje prednosti?

Out Box je agencija in produkcijska skupina, ki za svoje naročnike uporablja kreativne in viralne načine promocije. Vedno se trudimo razmišljati Out of the Box.

Ushakes je prehranski nadomestek, ki aktivni populaciji omogoča, da kljub hitremu in aktivnemu načinu življenja živi zdravo. Vitaminska sestava pripomore k boljšemu izgledu in večji učinkovitosti na delovnem mestu.

Kako si prišel do ideje?

Out Box: do ideje ni bilo težko priti, počnemo tisto, kar smo sprva delali za hobi. To kar delamo nas zares veseli in ravno zato smo lahko tako dobri.

Ushakes: prepoznali smo potrebo na trgu in prepoznali znanje, ki obstaja na področju prehranskih dopolnil, združili slovenske in avstrijske doktorje, strokovnjake in razvili produkt, ki ga sedaj priporočajo mnogi zdravniki in strokovnjaki s področja nutricistike.

Spletna stran
ushakes.com in out-box.si
Starost 25 let
Dejavnost Prehranski nadomestki in video produkcija
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Veseli me, da nekaj ustvarim sam. Poleg tega si sam postavljam cilje, delovni čas . . . Sem sam svoj gospodar.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Verjetno ste mislili se soočam. 🙂 Menim, da sem zelo na začetku svoje podjetniške poti in problemov in težav je zelo veliko. Pomanjkanje izkušenj, kapitala, nesporazumi znotraj podjetja idr.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Večino znanja pridobivam s samoizobraževanjem – z izkušnjami in napakami, ki jih občutim na lastni koži. Znanje je ključni dejavnik za uspeh. Če imaš več znanja kot konkurenca, boš uspel. Po izobrazbi sem ekonomist, svoja specifična znanja pa izpopolnjujem na področju marketinga, produkcije, prehranskih dopolnil, računalniška znanja idr.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

V začetni fazi je bila spontana odločitev, kasneje je bilo potrebno narediti tudi poslovne načrte.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?
Biti boljši od konkurence. 🙂

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Maržo za panogo je težko določiti. Sam moraš poskrbeti za svojo maržo. Določiti dobro ceno in varčevati pri stroških. Bolje ti to uspeva, večjo imaš maržo.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Jih je bilo toliko, da težko povem. Mislim pa, da sem se iz napak veliko naučil.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Tujina, povečati obseg poslovanja, trgu ponuditi nove storitve in proizvode.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Današnja družba proizvede ogromne količine smeti, trg pa je nasičen z okolju škodljivimi izdelki. Kulturno ekološko društvo Smetumet zato iz odpadnih materialov izdeluje kakovostne izdelke za vse. Preberite več >>

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ni navadna gostilna. Projekt družbe Centerkontura pomaga pri reševanju problema neusposobljenosti in brezposelnosti mladih invalidov. Preberite več >>

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

Digitalna agencija Numo podjetjem pomaga pri oblikovanju blagovne znamke, njeni predstavitvi v javnosti, gradnji komunikacijskih strategij in nudi znanja na področju zakonitosti spletnega pojavljanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje