MP intervju: Bojan Blažica – POSADI.SI

Naravi se na svojevrsten način lahko približate tudi s pametnim telefonom, in sicer s prvo slovensko mobilno aplikacijo za vrtnarjenje Posadi.si. Na trg jo je pred kratkim lansirala šestčlanska ekipa mladih, sama aplikacija pa vam bo v veliko pomoč pri dejavnosti vrtnarjenja.
MP intervju: Bojan Blažica – POSADI.SI

MP intervju: Bojan Blažica – POSADI.SI (Fotografija: osebni arhiv Posadi.si)

Pri tem v primeru, da ste popoln začetnik oz. začetnica ni potrebno imeti nikakršnih zadržkov, saj ciljno skupino aplikacije predstavljajo tako sveži kot izkušeni vrtnarji in vrtnarice. O razvoju mobilne aplikacije in zametkih ideje za le-to, smo se pogovarjali z idejnim vodjo projekta, doktorjem informacijskih in komunikacijskih znanosti, Bojanom Blažico.

Posadi.si sestavlja šest mladih interdisciplinarnih profilov. Kdo vse predstavlja integralni del vaše šesterice?

V ekipi so še Vanja Blažica, Marko Novak, Tilen Blažica, Peter Krivec in Robert Malečkar. Vsi se med seboj že dolgo poznamo in smo pripravljeni poprijeti za vsako delo, v grobem pa lahko rečem, da je Marko naš glavni programer, pri čemer mu z Robertom pomagava, Tilen prinaša v ekipo pravniška znanja in s Petrom skrbi za marketing, večinoma preko socialnih omrežij, Vanja pa bo kot meteorologinja poskrbela za vremensko napoved in model za namakanje.

Kje se skrivajo zametki vaše ideje, ki ste jo pred kratkim uspešno testirali in posledično kmalu tudi realizirali?

Ideja se je porodila ob pogledu na očetov setveni koledar poln zapiskov in opomb ter ob njegovem navdušenem razlaganju teh zapiskov: kdaj in kam je lani sadil, kaj je zraslo, kaj ne, kako je letos spremenil načrt, pristop in tako naprej. Vse skupaj je bilo primerno za digitalizacijo, za pripravo aplikacije. Julija lani sva se z Markom udeležila Startup Weekenda in tam predstavila idejo. Odziv je bil odličen; med udeleženci, predvsem pa med ljudmi, ki smo jih anketirali, kar nam je dalo zagon za nadaljnje delo.

Brezplačna aplikacija Posadi.si, ki ste jo po vzoru številnih setvenih koledarjev dopolnili tudi s spletno stranjo z integriranim forumom, predstavlja visoko stopnjo asistence pri vrtnarjenju. Kakšne probleme vse, menite, da omenjena aplikacija (še) rešuje?

Res je, aplikacija skupaj s spletno stranjo in forumom v prvi vrsti predstavlja celostno rešitev problema informiranja vrtnarjev. To velja tako za začetnike, ki iščejo osnovne informacije o tem, kako k vrtnarstvu sploh pristopiti in kje pravzaprav začeti, kot tudi izkušene mojstre, ki občasno naletijo na kakšen nov problem in želijo svoje znanje razširiti ali ga deliti z drugimi. Posadi.si smo si zamislili tako, da vrtnarja popelje skozi celoten proces vrtnarjenja. Od planiranja vrta pozimi, preko sajenja, zalivanja, obdelovanja ter pobiranja, predelave in izmenjave pridelkov. Ob tem bo lahko vrtnar svoje uspehe in znanje delil z ostalimi, nakupoval opremo in semena in še kaj se bo verjetno našlo.

                                              Fotografija: Vanja Blažica

Na kakšen način je formirana unikatna konkurenčna prednost portala in aplikacije Posadi.si?

Kot sem že omenil, Posadi.si uporabnika spremlja in podpira skozi celoten proces vrtnarjenja – od planiranja vrta, do priprave jedi iz pridelane zelenjave. Prednost je v boljši dostopnosti informacij, na primer v tem, da uporabnikom ni treba brskati po nepreglednih forumih, da pridejo do želenega odgovora. Dodatna prednost je tudi v tem, da se Posadi.si razvija v dialogu z uporabniki. Tako smo na primer na zahtevo uporabnikov pridobili dovoljenje za uporabo setvenega koledarja Marije Thun.

Kako opredeljujete svojo ciljno skupino? Predvidevam namreč, da je le-ta omejena tudi s posedovanjem pametnega telefona …

Posadi.si je uporaben tako za vrtnarje začetnike kot za izkušene vrtnarje. Večinoma so to ženske in moški v tridesetih letih, mlade družine, ki si želijo okusne in zdrave zelenjave, vrtnarjenje jim je v veselje in jih sprošča. Posedovanje telefona je nujno zgolj za aplikacijo, medtem ko je napredni forum za izmenjavo znanj dostopen tudi na spletu. V planu imamo tudi popolnoma spletno različico za vse, ki nimajo primernega telefona. Kot zanimivost – pred kratkim nas je uporabnica razveselila z novico, da je zaradi Posadi.si kupila tablico.

                    Fotografija: Vanja Blažica

Glede na samo področje vaše poslovne ideje me zanima, ali ste tudi sami kot ekipa v prostem času navdušeni vrtičkarji?

Vsi smo iz ‘vrtnarskih’ družin in smo šli skozi vajeništvo in še vedno pomagamo na vrtovih naših staršev, a lastnih vrtov še nimamo. Zaenkrat nekaj začimbnic na balkonu stanovanja, v prihodnje pa kaj več, ko bo priložnost za to.

So v vaših nadaljnjih vizijah morda skriti tudi načrti širjenja v tujino ali boste ostali fokusirani na ciljno skupino znotraj slovenskih meja?

Tudi tujino imamo v mislih. Del ekipe je bil izbran v TechPeaks ‘pospeševalnik ljudi’ v Trentu (http://techpeaks.eu/). Ker je regija središče plezalnega športa, smo prijavili projekt aplikacije za plezanje, saj bomo lahko testirali potencial ideje, ob tem pa vneto nadaljevali z razvojem Posadi.si. TeachPeaks je globoko povezan z lokalno strokovno in ekonomsko skupnostjo regije Trentino, kar nam lahko odpre marsikatera vrata pri širitvi na italijanski trg. Prednost tega programa je tudi ta, da v njem sodelujejo mladi podjetniki iz 18 različnih držav in ravno ta poznanstva nam lahko olajšajo prodor tudi drugod po svetu. Priložnost sodelovanja se je pokazala že v vikendu med 28. in 30. 3., ko je v Trentu potekal Startup Weekend, kjer smo predstavili idejo projekta Posadi.si. Naši skupini so se pridružili še člani iz Italije, Madžarske in Romunije in postavili smo osnovo za mednarodno različico Posadi.si – Tomup.co. Na našem facebook profilu je objavljena tudi anketa v angleščini in italijanščini, s katero bomo ugotovili, če in kako se vrtnarji v tujini razlikujejo od naših.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje