MP intervju: Boštjan Kofol – Karaoke.si

Del ekipe Zavoda mladi podjetnik se je v svojem prostem času že večkrat preizkusil tudi v posebnem načinu zabave, ki je bil včasih priljubljen predvsem na Japonskem: v karaokah. V sredini devetdesetih letih so karaoke dosegle tudi Slovenijo.
MP intervju: Boštjan Kofol - Karaoke.si

MP intervju: Boštjan Kofol – Karaoke.si

Vrh popularnosti je bil dosežen z oddajo Karaoke na nacionalki, pod vodstvom legendarne Deje Mušič, potem pa so hitro potonile v pozabo vse dokler ni Boštjana (karaoke.si) v Zagrebu zaneslo v karaoke bar, kjer je prvič zapel in se zaljubil v karaoke. Takoj mu je bilo jasno, da se zanj začenja novo obdobje v življenju.

Boštjan je leta 2006 pričel z organizacijo karaoke večerov, takrat, zaradi manjše prepoznavnosti tovrstne zabave, le enkrat mesečno, vendar se je v dveh letih vse spremenilo. Ljubiteljev karaok je bilo iz leta v leto več, zato jih je v Ljubljani uspel ponovno oživeti. Ljubiteljev tovrstne zabave je v Sloveniji dovolj, da se je s tem hobijem začel tudi preživljati.

Boštjan, poleg izvedbe karaok si tudi DJ na zabavah. Nam lahko zaupaš, kako prideš do strank? Kateri so najbolj učinkoviti načini za promocijo tovrstne dejavnosti?

Eno je vodilo k drugemu in sčasoma sem ob karaokah začel ljudi zabavati tudi z vrtenjem glasbe. Kombinacija obojega me je vodila do večjega povpraševanja in novih strank. Potencialne stranke me večkrat opazijo v katerem od ljubljanskih lokalov, veliko pa opravijo tudi zadovoljne stranke s priporočili.

karaoke.si

Glede na to, da si v glasbenem poslu, nas zanima ali si glasbenik po duši? Morda igraš kak instrument ali imaš glasbeno izobrazbo?

Po duši sem roker, preposlušal pa sem že mnogo glasbenih zvrsti. Vrtim predvsem popularno glasbo, tako, ki naredi dober žur. V mlajših letih sem obiskoval glasbeno šolo, kjer sem se preskusil v igranju bobnov, vendar nisem vztrajal več kot tri leta. Pred kratkim sem prijel za frajtonerico, ki me je kar zasvojila. Bomo videli, kako bo s tem. Za vsak inštrument je potrebno veliko vaje in volje 🙂

Tvoj delovnik je precej netipične narave. Poteka ob večernih ter zgodnjih jutranjih urah, tudi ob vikendih. Si se že navadil na tak “žurerski” delovni čas? Je naporno? 🙂

Res je, delam predvsem ponoči, tudi po tri noči skupaj, kar je naporno, pa vendar imam potem dovolj časa, da zopet napolnim baterije in se lotim novih izzivov. Če se ne bi ob delu tudi sam zabaval, tega posla zagotovo nebi mogel opravljati, zato se mi zdi, da mi je pisan na kožo. Zaenkrat še:)

Že dalj časa svoje storitve nudiš tudi poslovnim strankam oziroma podjetjem, ki te lahko najamejo za lastne zabave. Kako bo šel razvoj karaok naprej? Planiraš še kako novo storitev?

Res je, karaoke so lahko zelo prijetna popestritev tudi za poslovne novoletne zabave, piknike ipd. Da bi se še naprej razvijal, dopolnjujem nabor pesmi, nadgrajujem tehniko izvajanja, kar mi pomaga, da se lažje prilagajam različnim situacijam, v katerih se znajdem pri svojem delu. Še zdaleč to ni le program in DJ, ki streže želje. To bi bilo predolgočasno. Ravno sem v zaletu, da v Sloveniji ponudim novo zabavno storitev, za katero upam, da bo hitro postala hit.

Zadnje vprašanje. Kje se lahko bralci našega portala tudi sami preizkusijo v petju? Kdaj je prva možnost za to? 🙂

Najbolje, da se ob tej priložnosti seznanijo s portalom www.karaoke.si, kjer so vse informacije o tem kje in kdaj so karaoke na sporedu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje