MP intervju: Boštjan Kofol – Karaoke.si

Del ekipe Zavoda mladi podjetnik se je v svojem prostem času že večkrat preizkusil tudi v posebnem načinu zabave, ki je bil včasih priljubljen predvsem na Japonskem: v karaokah. V sredini devetdesetih letih so karaoke dosegle tudi Slovenijo.
MP intervju: Boštjan Kofol - Karaoke.si

MP intervju: Boštjan Kofol – Karaoke.si

Vrh popularnosti je bil dosežen z oddajo Karaoke na nacionalki, pod vodstvom legendarne Deje Mušič, potem pa so hitro potonile v pozabo vse dokler ni Boštjana (karaoke.si) v Zagrebu zaneslo v karaoke bar, kjer je prvič zapel in se zaljubil v karaoke. Takoj mu je bilo jasno, da se zanj začenja novo obdobje v življenju.

Boštjan je leta 2006 pričel z organizacijo karaoke večerov, takrat, zaradi manjše prepoznavnosti tovrstne zabave, le enkrat mesečno, vendar se je v dveh letih vse spremenilo. Ljubiteljev karaok je bilo iz leta v leto več, zato jih je v Ljubljani uspel ponovno oživeti. Ljubiteljev tovrstne zabave je v Sloveniji dovolj, da se je s tem hobijem začel tudi preživljati.

Boštjan, poleg izvedbe karaok si tudi DJ na zabavah. Nam lahko zaupaš, kako prideš do strank? Kateri so najbolj učinkoviti načini za promocijo tovrstne dejavnosti?

Eno je vodilo k drugemu in sčasoma sem ob karaokah začel ljudi zabavati tudi z vrtenjem glasbe. Kombinacija obojega me je vodila do večjega povpraševanja in novih strank. Potencialne stranke me večkrat opazijo v katerem od ljubljanskih lokalov, veliko pa opravijo tudi zadovoljne stranke s priporočili.

karaoke.si

Glede na to, da si v glasbenem poslu, nas zanima ali si glasbenik po duši? Morda igraš kak instrument ali imaš glasbeno izobrazbo?

Po duši sem roker, preposlušal pa sem že mnogo glasbenih zvrsti. Vrtim predvsem popularno glasbo, tako, ki naredi dober žur. V mlajših letih sem obiskoval glasbeno šolo, kjer sem se preskusil v igranju bobnov, vendar nisem vztrajal več kot tri leta. Pred kratkim sem prijel za frajtonerico, ki me je kar zasvojila. Bomo videli, kako bo s tem. Za vsak inštrument je potrebno veliko vaje in volje 🙂

Tvoj delovnik je precej netipične narave. Poteka ob večernih ter zgodnjih jutranjih urah, tudi ob vikendih. Si se že navadil na tak “žurerski” delovni čas? Je naporno? 🙂

Res je, delam predvsem ponoči, tudi po tri noči skupaj, kar je naporno, pa vendar imam potem dovolj časa, da zopet napolnim baterije in se lotim novih izzivov. Če se ne bi ob delu tudi sam zabaval, tega posla zagotovo nebi mogel opravljati, zato se mi zdi, da mi je pisan na kožo. Zaenkrat še:)

Že dalj časa svoje storitve nudiš tudi poslovnim strankam oziroma podjetjem, ki te lahko najamejo za lastne zabave. Kako bo šel razvoj karaok naprej? Planiraš še kako novo storitev?

Res je, karaoke so lahko zelo prijetna popestritev tudi za poslovne novoletne zabave, piknike ipd. Da bi se še naprej razvijal, dopolnjujem nabor pesmi, nadgrajujem tehniko izvajanja, kar mi pomaga, da se lažje prilagajam različnim situacijam, v katerih se znajdem pri svojem delu. Še zdaleč to ni le program in DJ, ki streže želje. To bi bilo predolgočasno. Ravno sem v zaletu, da v Sloveniji ponudim novo zabavno storitev, za katero upam, da bo hitro postala hit.

Zadnje vprašanje. Kje se lahko bralci našega portala tudi sami preizkusijo v petju? Kdaj je prva možnost za to? 🙂

Najbolje, da se ob tej priložnosti seznanijo s portalom www.karaoke.si, kjer so vse informacije o tem kje in kdaj so karaoke na sporedu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: , , ,