MP intervju: Boštjan Kofol – Karaoke.si

Del ekipe Zavoda mladi podjetnik se je v svojem prostem času že večkrat preizkusil tudi v posebnem načinu zabave, ki je bil včasih priljubljen predvsem na Japonskem: v karaokah. V sredini devetdesetih letih so karaoke dosegle tudi Slovenijo.
MP intervju: Boštjan Kofol - Karaoke.si

MP intervju: Boštjan Kofol – Karaoke.si

Vrh popularnosti je bil dosežen z oddajo Karaoke na nacionalki, pod vodstvom legendarne Deje Mušič, potem pa so hitro potonile v pozabo vse dokler ni Boštjana (karaoke.si) v Zagrebu zaneslo v karaoke bar, kjer je prvič zapel in se zaljubil v karaoke. Takoj mu je bilo jasno, da se zanj začenja novo obdobje v življenju.

Boštjan je leta 2006 pričel z organizacijo karaoke večerov, takrat, zaradi manjše prepoznavnosti tovrstne zabave, le enkrat mesečno, vendar se je v dveh letih vse spremenilo. Ljubiteljev karaok je bilo iz leta v leto več, zato jih je v Ljubljani uspel ponovno oživeti. Ljubiteljev tovrstne zabave je v Sloveniji dovolj, da se je s tem hobijem začel tudi preživljati.

Boštjan, poleg izvedbe karaok si tudi DJ na zabavah. Nam lahko zaupaš, kako prideš do strank? Kateri so najbolj učinkoviti načini za promocijo tovrstne dejavnosti?

Eno je vodilo k drugemu in sčasoma sem ob karaokah začel ljudi zabavati tudi z vrtenjem glasbe. Kombinacija obojega me je vodila do večjega povpraševanja in novih strank. Potencialne stranke me večkrat opazijo v katerem od ljubljanskih lokalov, veliko pa opravijo tudi zadovoljne stranke s priporočili.

karaoke.si

Glede na to, da si v glasbenem poslu, nas zanima ali si glasbenik po duši? Morda igraš kak instrument ali imaš glasbeno izobrazbo?

Po duši sem roker, preposlušal pa sem že mnogo glasbenih zvrsti. Vrtim predvsem popularno glasbo, tako, ki naredi dober žur. V mlajših letih sem obiskoval glasbeno šolo, kjer sem se preskusil v igranju bobnov, vendar nisem vztrajal več kot tri leta. Pred kratkim sem prijel za frajtonerico, ki me je kar zasvojila. Bomo videli, kako bo s tem. Za vsak inštrument je potrebno veliko vaje in volje 🙂

Tvoj delovnik je precej netipične narave. Poteka ob večernih ter zgodnjih jutranjih urah, tudi ob vikendih. Si se že navadil na tak “žurerski” delovni čas? Je naporno? 🙂

Res je, delam predvsem ponoči, tudi po tri noči skupaj, kar je naporno, pa vendar imam potem dovolj časa, da zopet napolnim baterije in se lotim novih izzivov. Če se ne bi ob delu tudi sam zabaval, tega posla zagotovo nebi mogel opravljati, zato se mi zdi, da mi je pisan na kožo. Zaenkrat še:)

Že dalj časa svoje storitve nudiš tudi poslovnim strankam oziroma podjetjem, ki te lahko najamejo za lastne zabave. Kako bo šel razvoj karaok naprej? Planiraš še kako novo storitev?

Res je, karaoke so lahko zelo prijetna popestritev tudi za poslovne novoletne zabave, piknike ipd. Da bi se še naprej razvijal, dopolnjujem nabor pesmi, nadgrajujem tehniko izvajanja, kar mi pomaga, da se lažje prilagajam različnim situacijam, v katerih se znajdem pri svojem delu. Še zdaleč to ni le program in DJ, ki streže želje. To bi bilo predolgočasno. Ravno sem v zaletu, da v Sloveniji ponudim novo zabavno storitev, za katero upam, da bo hitro postala hit.

Zadnje vprašanje. Kje se lahko bralci našega portala tudi sami preizkusijo v petju? Kdaj je prva možnost za to? 🙂

Najbolje, da se ob tej priložnosti seznanijo s portalom www.karaoke.si, kjer so vse informacije o tem kje in kdaj so karaoke na sporedu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje