MP intervju: Viljem Ambrožič, čistilni servis Kapljica

Čistilni servis Kapljica strankam nudi vse vrste čiščenja, osredotočili so se na trg globinskih čiščenj. Njihove glavne komperativne prednosti so izredna fleksibilnost, dobra vpetost v slovensko gospodarstvo, ekološka osveščenost ter učinkovito trženje.
MP intervju: Viljem Ambrožič, čistilni servis Kapljica

MP intervju: Čistilni servis Kapljica, Viljem Ambrožič s. p.

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

Enostavno opravljamo vse vrste čiščenja, posebej pa smo se osredotočili na trg globinskih čiščenj. Postavljamo družbeno in okoljsko odgovorno podjetje, ki s svojim poslovanjem pozitivno vpliva na naravne vire in vzpodbuja ekološko ravnanje posameznikov in podjetij. Vse to pa gradimo na temelju pozitivnega ter poštenega odnosa do dela, do zaposlenih ter do vseh poslovnih partnerjev.

Naše glavne komperativne prednosti so predvsem izredna fleksibilnost, dobra vpetost v slovensko gospodarstvo, ekološka osveščenost ter učinkovito trženje.

Kako si prišel do ideje?

Nekoč, davno v otroških letih, se spominjam sprehoda z družino po Radovljici, mojem domačem mestu. Mogoče se tega dneva tako živo spominjam še danes, ker je bil to verjetno prvi dan v mojem življenju, ko sem prvič točno vedel, kaj hočem postati ko bom “velik”. Takrat pri starosti mogoče okoli 5 let sem si izjemno želel postati kralj. Starši se še danes spominjajo, kako vneto sem govoril, kako bo dobro, ko bodo morali vsi ubogati mene, jaz pa bom lahko počel kar koli in kadar koli bom hotel, imel vse igrače, prestol, grad, konje idr. Verjetno se jima je zdela moja ideja precej nemogoča, meni pa je še danes všeč.

Verjetno me je ta odločitev vodila na poti mojega življenja. Ko sem bil že malo večji, sem začel ugotavljati, da se kralji v današnjem času imenujejo podjetniki, tako se že od srednje šole naprej izobražujem z namenom, da postanem najboljši podjetnik.

Potem pa se je moja vizija v času fakultete še izostrila in od takrat naprej vem, da če resnično želim postati kraj, ni dovolj le to, da vzpostavim lastno podjetje, potrebno je postaviti podjetje, ki bo ustvarjalo množico uspešnih podjetij. Zaradi tega je bila odločitev, ko je prišel pravi čas, otročje lahka. Postaviti franšizno podjetje. Čiščenje pa je le posel, ki je trenutno najboljši na svetu za razvoj franšiznega sistema.

Spletna stran Čistilni servis Kapljica, Viljem Ambrožič s. p.
Starost 26 let
Dejavnost Čiščenje stavb
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 4

* predvideni prihodki od prodaje za 2010.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Tega pa resnično ne manjka. Predvsem me motivira misel na to, da s svojim početjem še sedaj pozitivno vplivam na življenja ljudi, ki so neposredno ali posredno vpleteni v naš poslovni proces. Nekaj najlepšega, kar se mi je zgodilo, odkar imam podjetje je, da mi je ena od zaposlenih povedala, da je delo pri nas najboljša služba v njenem življenj ter, da je izjemno hvaležna, da lahko dela za nas. Sploh ne najdem besed, ki bi opisale ta izjemen občutek.

Mogoče pa največ energije prihaja iz želje po pozitivnem vtisu, ki ga želim pustiti svetu. Resnično menim, da imajo velika podjetja dandanes največji vpliv na svet. Žalostno pa je dejstvo, da si zelo malo današnjih velikih podjetij resnično prizadeva za pozitiven vtis na svet.  Ampak hej, zato smo tu, da stvari vzamemo v svoje roke in spremenimo stvari na bolje, mar ne?

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Kot podjetnik mislim, da si ne smem privoščiti govoriti o problemih. Problemi obstajajo v službah, ko nimamo moči, da bi vplivali na stvari. V lastnem podjetju pa lahko govorim samo o izzivih, za katere je potrebno poiskati rešitve. Če je izziv prevelik, lahko poiščemo pot naokrog.

Eden izmed večjih izzivov pa je zagotovo premagovanje lastnih omejitev in osebna rast. Moje prepričanje je, da je dovolj, da se moramo bojevati na trgu, zakaj bi se morali bojevati še sami s seboj?

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to  spontana odločitev?

Kljub temu, da si lastno podjetje želim že od nekdaj, je bila odločitev za brezpogojen vstop v svet podjetništva popolnoma spontana. Svojo takratno službo sem pustil sredi delovnega časa, po še enem nesmiselnem sporu 11. 8., 18. 8. 2008 pa je bilo podjetje že ustanovljeno.

Izdelava poslovnega načrt se mi je v tistem trenutku zdela popolnoma nesmiselna, saj bi večina temeljila na ugibanju. Najprej sem se lotil prodaje, potem pa sem na podlagi naročil usmerjal podjetje in kupoval potrebno opremo. To se je na začetku izkazalo za izjemno učinkovito. Sedaj pa, ko imamo realne podatke o trgu, konkurenci, prodaji, stroških itd., lahko izdelamo zelo realen poslovni načrt.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Izstopi iz množice.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Če bi lahko začel še enkrat, bi se zadeve, brez dvoma, lotil na enak način. Res pa je, da bi sedaj imel za seboj že 2 leti izkušenj in neprimerno večjo vero vase. Zato bodo naslednja podjetja zrasla še hitreje.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Za vedno bom ostal podjetnik.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Svoboda je neprecenljiva.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

V letu 2011 bomo imeli poslovalnice po celotni Sloveniji in v Celovcu v Avstriji. Ne vem sicer točno, kako daleč bomo prišli do leta 2016. Do leta 2025 pa želimo doseči 5-% tržni delež v vsaki od držav članic EU.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Večino časa je zelo zabavno. Včasih pa pridejo časi, ko se preprosto moraš spomniti, zakaj si se sploh lotil tega. Sicer bi bilo res dandanes biti podjetnik težko.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje