KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

MP intervju: Viljem Ambrožič, čistilni servis Kapljica

Čistilni servis Kapljica strankam nudi vse vrste čiščenja, osredotočili so se na trg globinskih čiščenj. Njihove glavne komperativne prednosti so izredna fleksibilnost, dobra vpetost v slovensko gospodarstvo, ekološka osveščenost ter učinkovito trženje.
MP intervju: Viljem Ambrožič, čistilni servis Kapljica

MP intervju: Čistilni servis Kapljica, Viljem Ambrožič s. p.

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

Enostavno opravljamo vse vrste čiščenja, posebej pa smo se osredotočili na trg globinskih čiščenj. Postavljamo družbeno in okoljsko odgovorno podjetje, ki s svojim poslovanjem pozitivno vpliva na naravne vire in vzpodbuja ekološko ravnanje posameznikov in podjetij. Vse to pa gradimo na temelju pozitivnega ter poštenega odnosa do dela, do zaposlenih ter do vseh poslovnih partnerjev.

Naše glavne komperativne prednosti so predvsem izredna fleksibilnost, dobra vpetost v slovensko gospodarstvo, ekološka osveščenost ter učinkovito trženje.

Kako si prišel do ideje?

Nekoč, davno v otroških letih, se spominjam sprehoda z družino po Radovljici, mojem domačem mestu. Mogoče se tega dneva tako živo spominjam še danes, ker je bil to verjetno prvi dan v mojem življenju, ko sem prvič točno vedel, kaj hočem postati ko bom “velik”. Takrat pri starosti mogoče okoli 5 let sem si izjemno želel postati kralj. Starši se še danes spominjajo, kako vneto sem govoril, kako bo dobro, ko bodo morali vsi ubogati mene, jaz pa bom lahko počel kar koli in kadar koli bom hotel, imel vse igrače, prestol, grad, konje idr. Verjetno se jima je zdela moja ideja precej nemogoča, meni pa je še danes všeč.

Verjetno me je ta odločitev vodila na poti mojega življenja. Ko sem bil že malo večji, sem začel ugotavljati, da se kralji v današnjem času imenujejo podjetniki, tako se že od srednje šole naprej izobražujem z namenom, da postanem najboljši podjetnik.

Potem pa se je moja vizija v času fakultete še izostrila in od takrat naprej vem, da če resnično želim postati kraj, ni dovolj le to, da vzpostavim lastno podjetje, potrebno je postaviti podjetje, ki bo ustvarjalo množico uspešnih podjetij. Zaradi tega je bila odločitev, ko je prišel pravi čas, otročje lahka. Postaviti franšizno podjetje. Čiščenje pa je le posel, ki je trenutno najboljši na svetu za razvoj franšiznega sistema.

Spletna stran Čistilni servis Kapljica, Viljem Ambrožič s. p.
Starost 26 let
Dejavnost Čiščenje stavb
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 4

* predvideni prihodki od prodaje za 2010.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Tega pa resnično ne manjka. Predvsem me motivira misel na to, da s svojim početjem še sedaj pozitivno vplivam na življenja ljudi, ki so neposredno ali posredno vpleteni v naš poslovni proces. Nekaj najlepšega, kar se mi je zgodilo, odkar imam podjetje je, da mi je ena od zaposlenih povedala, da je delo pri nas najboljša služba v njenem življenj ter, da je izjemno hvaležna, da lahko dela za nas. Sploh ne najdem besed, ki bi opisale ta izjemen občutek.

Mogoče pa največ energije prihaja iz želje po pozitivnem vtisu, ki ga želim pustiti svetu. Resnično menim, da imajo velika podjetja dandanes največji vpliv na svet. Žalostno pa je dejstvo, da si zelo malo današnjih velikih podjetij resnično prizadeva za pozitiven vtis na svet.  Ampak hej, zato smo tu, da stvari vzamemo v svoje roke in spremenimo stvari na bolje, mar ne?

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Kot podjetnik mislim, da si ne smem privoščiti govoriti o problemih. Problemi obstajajo v službah, ko nimamo moči, da bi vplivali na stvari. V lastnem podjetju pa lahko govorim samo o izzivih, za katere je potrebno poiskati rešitve. Če je izziv prevelik, lahko poiščemo pot naokrog.

Eden izmed večjih izzivov pa je zagotovo premagovanje lastnih omejitev in osebna rast. Moje prepričanje je, da je dovolj, da se moramo bojevati na trgu, zakaj bi se morali bojevati še sami s seboj?

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to  spontana odločitev?

Kljub temu, da si lastno podjetje želim že od nekdaj, je bila odločitev za brezpogojen vstop v svet podjetništva popolnoma spontana. Svojo takratno službo sem pustil sredi delovnega časa, po še enem nesmiselnem sporu 11. 8., 18. 8. 2008 pa je bilo podjetje že ustanovljeno.

Izdelava poslovnega načrt se mi je v tistem trenutku zdela popolnoma nesmiselna, saj bi večina temeljila na ugibanju. Najprej sem se lotil prodaje, potem pa sem na podlagi naročil usmerjal podjetje in kupoval potrebno opremo. To se je na začetku izkazalo za izjemno učinkovito. Sedaj pa, ko imamo realne podatke o trgu, konkurenci, prodaji, stroških itd., lahko izdelamo zelo realen poslovni načrt.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Izstopi iz množice.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Če bi lahko začel še enkrat, bi se zadeve, brez dvoma, lotil na enak način. Res pa je, da bi sedaj imel za seboj že 2 leti izkušenj in neprimerno večjo vero vase. Zato bodo naslednja podjetja zrasla še hitreje.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Za vedno bom ostal podjetnik.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Svoboda je neprecenljiva.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

V letu 2011 bomo imeli poslovalnice po celotni Sloveniji in v Celovcu v Avstriji. Ne vem sicer točno, kako daleč bomo prišli do leta 2016. Do leta 2025 pa želimo doseči 5-% tržni delež v vsaki od držav članic EU.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Večino časa je zelo zabavno. Včasih pa pridejo časi, ko se preprosto moraš spomniti, zakaj si se sploh lotil tega. Sicer bi bilo res dandanes biti podjetnik težko.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

Med inovativnimi izdelki, ki so na voljo na policah megamarketov INTERSPAR v sklopu 3. sezone Štartaj Slovenija, je La Popsi – sadni zamrznjeni desert – prejemnik naziva hit produkt leta 2018. O ideji, poteku poslovanja in izzivih na poti do uspeha smo se pogovarjali s podjetnicama in prijateljicama Nežo in Karmen. Preberite več >>

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Podjetje Della Spina si prizadeva, da bi bila dioptrijska očala lepega izgleda cenovno dostopna širšemu krogu ljudi. Kupec ima pri tem možnost, da izbrana očala preizkuša en teden, preden se odloči za nakup. Preberite več >>

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje