MP intervju: Gregor Treska – deTENS

Avtor — 25.03.2014
Na 12. študentsko Imagine Cup tekmovanje, ki se bo tokrat odvijalo v Seattlu, skupaj še s šestimi preostalimi finalisti iz Slovenije odhaja tudi ekipa deTENS, inovacijo katere predstavlja brezžični modul za pametne telefone, ki omogoča elektrostimulacijo preko štirih kanalov gel elektrod.
MP intervju: Gregor Treska – deTENS

MP intervju: GREGOR TRESKA – deTENS (Vir slike: deTENS)

Poleg finalistov, ki jih predstavljajo še ekipe Ai STAR, Dam Scan – skener poškodb karoserije na avtomobilu, Kawboom, OKEANA, safe@home in Shop or Drop, se bo tako na 12. svetovnem študentskem tekmovanju Imagine Cup z vso pričakovano zavzetostjo borila tudi ekipa, ki je razvila omenjeno inovacijo

Inovacija brezžičnega modula za pametne telefone, ki omogoča elektrostimulacijo preko štirih kanalov gel elektrod, na tak način namreč omogoča tri tipe uveljavljene električne stimulacije: TENS (transkutna električna nervna stimulacija živcev), EMS (elektro-mišična stimulacija), IF (interferenčno stimulacija). Gregor Treska, vodja ekipe, nam je v pogovoru razjasnil kar nekaj zanimivih detajlov glede različnih vidikov razmišljanja njihove skupine.

MP intervju z Dam Scan >>

Kateri dejavniki so vodili do tega, da ste razvili omenjeno inovacijo in z njo zakorakali v podjetniške vode?

Naša inovacija je trenutno v prototipni fazi. Sedaj delamo zaključna dela pri predstavitvenem 3D modelu in osnutku aplikacije ter se ukvarjamo z analizo trga ter poskušamo vzpostaviti odnos s čim več potencialnimi kupci. Ko bo vse omenjeno narejeno, bomo poiskali investitorja in šele po pridobljeni investiciji bomo lahko govorili o resnem razvoju in podjetju, do tedaj pa smo le – startup ;).

Vir slike: deTENS

Tovrstna stimulacija se lahko uporablja pri fizioterapiji z namenom hitrejšega okrevanja in zmanjševanja bolečin, pri športnikih za hitrejšo generacijo in t.i. toniranje mišic ter tudi pri ostalih osebah za raznovrstne relaksacijske namene. Mislite, da s tem zasedate specifično tržno nišo?

Naše ciljno tržišče je ogromno, vendar kot ste že omenili, dokaj segmentirano v različne niše z različnimi problemi. Prvotno se bomo poskušali čim bolj usmeriti v enega izmed segmentov trga, katerega točno, pa nam bodo povedali končni rezultati raziskav s potencialnimi kupci in fizioterapevti.

Kolikšno ocenjujete, da je in še bo zanimanje zdravstvenih domov, posameznikov in drugih poslovnih subjektov za vaš proizvod?

Ocenjujemo, da bo največje zanimanje pri končnih uporabnikih, ki nimajo dovolj časa za redne terapije pri fizioterapevtih, poleg tega pa jim tudi zdravstveno zavarovanje ne krije dovolj pogoste terapije. Te informacije smo pridobili z lastno raziskavo, ki smo jo opravili tekom Start Up Vikenda v Ljubljani, pretekli november. Do končnih uporabnikov bomo prišli preko spletne prodaje ter preko posrednikov – fizioterapevtov, ki so nad idejo prav tako navdušeni. Dokončne podatke bomo sicer pridobili po prej omenjenih temeljitih intervjujih s potencialnimi kupci in fizioterapevti.

MP intervju s Kawboom >>

Menite, da lahko s svojo idejo dosežete podoben uspeh, kot ga je lansko leto na Imagine Cup tekmovanju dosegla slovenska ekipa DORA, ki je zasedla več kot odlično 2. mesto v tekmovalni kategoriji Inovacije? Kakšna so glede uvrstitve vaša pričakovanja?

Skupaj se bomo čim bolj potrudili za uspeh. Menimo, da so pričakovanja del domišljije in ker imamo vsi bujno domišljijo, si zgornje meje ne postavljamo.

Kakšni finančni vložki pričakujete, da bi bili potrebni za zagon in inoviranje končnega proizvoda ter njegovo vpeljavo na trgu?

Približno 100.000 do 150.000 €.

Iz katerih virov menite, da lahko za tovrstno aplikacijo pričakujete nadaljnje financiranje?

Kapital fizičnih oseb, P2 razpis, pospeševalniki v tujini …

Vaše vizije za nadaljnjo pot deTENS?

Trenutno končujemo predstavitveni prototip, za tem pa se mislimo udeležiti enega izmed pospeševalnikov v tujini, v okviru katerega bomo tudi poskušali pridobiti investicijo. Po pridobljeni investiciji bi napravili crowdfunding projekt ter se poskušali povezati s čim več mediji ter tako poskrbeli za čim višjo odmevnost naše inovacije.

Po odzivu in prednaročilih iz platforme za množično financiranje pa bi se osredotočili na dokončni razvoj, ki bi trajal predvidoma pet mesecev, nato bi opravili certificiranje ter prve produkte odposlali nekje v začetku naslednjega leta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec. Preberite več >>

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje