MP intervju: Gregor Treska – deTENS

Na 12. študentsko Imagine Cup tekmovanje, ki se bo tokrat odvijalo v Seattlu, skupaj še s šestimi preostalimi finalisti iz Slovenije odhaja tudi ekipa deTENS, inovacijo katere predstavlja brezžični modul za pametne telefone, ki omogoča elektrostimulacijo preko štirih kanalov gel elektrod.
MP intervju: Gregor Treska – deTENS

MP intervju: GREGOR TRESKA – deTENS (Vir slike: deTENS)

Poleg finalistov, ki jih predstavljajo še ekipe Ai STAR, Dam Scan – skener poškodb karoserije na avtomobilu, Kawboom, OKEANA, safe@home in Shop or Drop, se bo tako na 12. svetovnem študentskem tekmovanju Imagine Cup z vso pričakovano zavzetostjo borila tudi ekipa, ki je razvila omenjeno inovacijo

Inovacija brezžičnega modula za pametne telefone, ki omogoča elektrostimulacijo preko štirih kanalov gel elektrod, na tak način namreč omogoča tri tipe uveljavljene električne stimulacije: TENS (transkutna električna nervna stimulacija živcev), EMS (elektro-mišična stimulacija), IF (interferenčno stimulacija). Gregor Treska, vodja ekipe, nam je v pogovoru razjasnil kar nekaj zanimivih detajlov glede različnih vidikov razmišljanja njihove skupine.

MP intervju z Dam Scan >>

Kateri dejavniki so vodili do tega, da ste razvili omenjeno inovacijo in z njo zakorakali v podjetniške vode?

Naša inovacija je trenutno v prototipni fazi. Sedaj delamo zaključna dela pri predstavitvenem 3D modelu in osnutku aplikacije ter se ukvarjamo z analizo trga ter poskušamo vzpostaviti odnos s čim več potencialnimi kupci. Ko bo vse omenjeno narejeno, bomo poiskali investitorja in šele po pridobljeni investiciji bomo lahko govorili o resnem razvoju in podjetju, do tedaj pa smo le – startup ;).

Vir slike: deTENS

Tovrstna stimulacija se lahko uporablja pri fizioterapiji z namenom hitrejšega okrevanja in zmanjševanja bolečin, pri športnikih za hitrejšo generacijo in t.i. toniranje mišic ter tudi pri ostalih osebah za raznovrstne relaksacijske namene. Mislite, da s tem zasedate specifično tržno nišo?

Naše ciljno tržišče je ogromno, vendar kot ste že omenili, dokaj segmentirano v različne niše z različnimi problemi. Prvotno se bomo poskušali čim bolj usmeriti v enega izmed segmentov trga, katerega točno, pa nam bodo povedali končni rezultati raziskav s potencialnimi kupci in fizioterapevti.

Kolikšno ocenjujete, da je in še bo zanimanje zdravstvenih domov, posameznikov in drugih poslovnih subjektov za vaš proizvod?

Ocenjujemo, da bo največje zanimanje pri končnih uporabnikih, ki nimajo dovolj časa za redne terapije pri fizioterapevtih, poleg tega pa jim tudi zdravstveno zavarovanje ne krije dovolj pogoste terapije. Te informacije smo pridobili z lastno raziskavo, ki smo jo opravili tekom Start Up Vikenda v Ljubljani, pretekli november. Do končnih uporabnikov bomo prišli preko spletne prodaje ter preko posrednikov – fizioterapevtov, ki so nad idejo prav tako navdušeni. Dokončne podatke bomo sicer pridobili po prej omenjenih temeljitih intervjujih s potencialnimi kupci in fizioterapevti.

MP intervju s Kawboom >>

Menite, da lahko s svojo idejo dosežete podoben uspeh, kot ga je lansko leto na Imagine Cup tekmovanju dosegla slovenska ekipa DORA, ki je zasedla več kot odlično 2. mesto v tekmovalni kategoriji Inovacije? Kakšna so glede uvrstitve vaša pričakovanja?

Skupaj se bomo čim bolj potrudili za uspeh. Menimo, da so pričakovanja del domišljije in ker imamo vsi bujno domišljijo, si zgornje meje ne postavljamo.

Kakšni finančni vložki pričakujete, da bi bili potrebni za zagon in inoviranje končnega proizvoda ter njegovo vpeljavo na trgu?

Približno 100.000 do 150.000 €.

Iz katerih virov menite, da lahko za tovrstno aplikacijo pričakujete nadaljnje financiranje?

Kapital fizičnih oseb, P2 razpis, pospeševalniki v tujini …

Vaše vizije za nadaljnjo pot deTENS?

Trenutno končujemo predstavitveni prototip, za tem pa se mislimo udeležiti enega izmed pospeševalnikov v tujini, v okviru katerega bomo tudi poskušali pridobiti investicijo. Po pridobljeni investiciji bi napravili crowdfunding projekt ter se poskušali povezati s čim več mediji ter tako poskrbeli za čim višjo odmevnost naše inovacije.

Po odzivu in prednaročilih iz platforme za množično financiranje pa bi se osredotočili na dokončni razvoj, ki bi trajal predvidoma pet mesecev, nato bi opravili certificiranje ter prve produkte odposlali nekje v začetku naslednjega leta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje