MP intervju: Gregor Treska – deTENS

Avtor Urša Eva Pucelj — 25.03.2014
Komentiraj!
Na 12. študentsko Imagine Cup tekmovanje, ki se bo tokrat odvijalo v Seattlu, skupaj še s šestimi preostalimi finalisti iz Slovenije odhaja tudi ekipa deTENS, inovacijo katere predstavlja brezžični modul za pametne telefone, ki omogoča elektrostimulacijo preko štirih kanalov gel elektrod.
MP intervju: Gregor Treska – deTENS

MP intervju: GREGOR TRESKA – deTENS (Vir slike: deTENS)

Poleg finalistov, ki jih predstavljajo še ekipe Ai STAR, Dam Scan – skener poškodb karoserije na avtomobilu, Kawboom, OKEANA, safe@home in Shop or Drop, se bo tako na 12. svetovnem študentskem tekmovanju Imagine Cup z vso pričakovano zavzetostjo borila tudi ekipa, ki je razvila omenjeno inovacijo

Inovacija brezžičnega modula za pametne telefone, ki omogoča elektrostimulacijo preko štirih kanalov gel elektrod, na tak način namreč omogoča tri tipe uveljavljene električne stimulacije: TENS (transkutna električna nervna stimulacija živcev), EMS (elektro-mišična stimulacija), IF (interferenčno stimulacija). Gregor Treska, vodja ekipe, nam je v pogovoru razjasnil kar nekaj zanimivih detajlov glede različnih vidikov razmišljanja njihove skupine.

MP intervju z Dam Scan >>

Kateri dejavniki so vodili do tega, da ste razvili omenjeno inovacijo in z njo zakorakali v podjetniške vode?

Naša inovacija je trenutno v prototipni fazi. Sedaj delamo zaključna dela pri predstavitvenem 3D modelu in osnutku aplikacije ter se ukvarjamo z analizo trga ter poskušamo vzpostaviti odnos s čim več potencialnimi kupci. Ko bo vse omenjeno narejeno, bomo poiskali investitorja in šele po pridobljeni investiciji bomo lahko govorili o resnem razvoju in podjetju, do tedaj pa smo le – startup ;).

                              Vir slike: deTENS

Tovrstna stimulacija se lahko uporablja pri fizioterapiji z namenom hitrejšega okrevanja in zmanjševanja bolečin, pri športnikih za hitrejšo generacijo in t.i. toniranje mišic ter tudi pri ostalih osebah za raznovrstne relaksacijske namene. Mislite, da s tem zasedate specifično tržno nišo?

Naše ciljno tržišče je ogromno, vendar kot ste že omenili, dokaj segmentirano v različne niše z različnimi problemi. Prvotno se bomo poskušali čim bolj usmeriti v enega izmed segmentov trga, katerega točno, pa nam bodo povedali končni rezultati raziskav s potencialnimi kupci in fizioterapevti.

Kolikšno ocenjujete, da je in še bo zanimanje zdravstvenih domov, posameznikov in drugih poslovnih subjektov za vaš proizvod?

Ocenjujemo, da bo največje zanimanje pri končnih uporabnikih, ki nimajo dovolj časa za redne terapije pri fizioterapevtih, poleg tega pa jim tudi zdravstveno zavarovanje ne krije dovolj pogoste terapije. Te informacije smo pridobili z lastno raziskavo, ki smo jo opravili tekom Start Up Vikenda v Ljubljani, pretekli november. Do končnih uporabnikov bomo prišli preko spletne prodaje ter preko posrednikov – fizioterapevtov, ki so nad idejo prav tako navdušeni. Dokončne podatke bomo sicer pridobili po prej omenjenih temeljitih intervjujih s potencialnimi kupci in fizioterapevti.

MP intervju s Kawboom >>

Menite, da lahko s svojo idejo dosežete podoben uspeh, kot ga je lansko leto na Imagine Cup tekmovanju dosegla slovenska ekipa DORA, ki je zasedla več kot odlično 2. mesto v tekmovalni kategoriji Inovacije? Kakšna so glede uvrstitve vaša pričakovanja?

Skupaj se bomo čim bolj potrudili za uspeh. Menimo, da so pričakovanja del domišljije in ker imamo vsi bujno domišljijo, si zgornje meje ne postavljamo.

Kakšni finančni vložki pričakujete, da bi bili potrebni za zagon in inoviranje končnega proizvoda ter njegovo vpeljavo na trgu?

Približno 100.000 do 150.000 €.

Iz katerih virov menite, da lahko za tovrstno aplikacijo pričakujete nadaljnje financiranje?

Kapital fizičnih oseb, P2 razpis, pospeševalniki v tujini …

Vaše vizije za nadaljnjo pot deTENS?

Trenutno končujemo predstavitveni prototip, za tem pa se mislimo udeležiti enega izmed pospeševalnikov v tujini, v okviru katerega bomo tudi poskušali pridobiti investicijo. Po pridobljeni investiciji bi napravili crowdfunding projekt ter se poskušali povezati s čim več mediji ter tako poskrbeli za čim višjo odmevnost naše inovacije.

Po odzivu in prednaročilih iz platforme za množično financiranje pa bi se osredotočili na dokončni razvoj, ki bi trajal predvidoma pet mesecev, nato bi opravili certificiranje ter prve produkte odposlali nekje v začetku naslednjega leta.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice