MP intervju: Jana Fleišer – Dobra Teta

Jana Fleišer se je na podlagi lastne izkušnje po prvi nosečnosti in izziva, kako svojemu otroku zagotoviti primerno varstvo, odločila za ustanovitev vrtca Dobra Teta in s tem postala novopečena in hkrati tudi zelo uspešna mlada podjetnica.
MP intervju: Jana Fleišer – Dobra Teta

Vir fotografije: osebni arhiv Dobre Tete

Ideja o ustanovitvi zasebnega vrtca se je 28-letni Jani porodila v času njene prve nosečnosti, v začetku leta 2009, ko se je z drugimi nosečnicami pogovarjala o težavah, s katerimi se sooča veliko mladih staršev – predvsem o tem, kam bodo njihovi še nerojeni otroci šli v varstvo po izteku porodniškega dopusta. Sama je tako začela razmišljati o spremembi svoje poslovne poti, ki jo je želela preusmeriti v delo z otroki in v tem duhu razmišljanja počasi začela raziskovati možnosti in prebirati zakonodajo za realizacijo svoje ideje, ki je počasi, a vztrajno, vedno bolj in bolj tlela v njej.

Kakšni so bili vaši prvi koraki, ko ste se odločili podati na podjetniško pot?

Odkar sem začutila, da je čas, da postanem mama, sem razmišljala, kako bi lahko združila moje pretekle poslovne izkušnje in veliko ljubezen do otrok. Že od nekdaj sem želela hoditi po svoji poti, vendar nikoli nisem imela občutka, da imam že dovolj znanja in izkušenj. Med prvo nosečnostjo sem ugotovila, da je prostorska stiska v javnem vrtcu velika in da obstaja dokaj majhna verjetnost, da bom dobila mesto za svojega otroka, ko ga bom potrebovala. Tako sem se lotila raziskovanja takratne situacije.

Po določenem času sem prišla do ugotovitve, da je odprtje vrtca skorajda nemogoč podvig in zato sem se odločila za odprtje varstva, ki je deloval v okviru zavoda – Zavod za kreativno varstvo Pri Dobri teti. Način dela in prostore smo maksimalno prilagodili zakonskim kriterijem za vrtce in 1.9.2011 začeli delovati. Poletje 2011 smo porabili za adaptacijo prostorov in programa ter seveda, oglaševanje.

Kakšni občutki so se vam ob tem porajali?

Iskreno povedano, so bili začetki kar malce grozljivi, saj smo ves denar vložili v prostor in opremo. Ko je končno prišel september, smo začeli mesec z dvema redno zaposlenima vzgojiteljicama in samo petimi vpisanimi otroki in še to sta bila dva domača.

Strašno je, ko že na začetku meseca vidiš, da bo na koncu meseca izguba v višini nekaj tisočakov. Imeli smo tudi malo sreče, saj smo že na samem začetku dobili super otroke z odličnimi starši, ki so nas spodbujali in nam obenem seveda malo pomagali pri promociji iz ust do ust. V mesecu februarju 2011 je že kazalo, da bomo kmalu zapolnili vsa mesta. V juliju 2012 je bil sprejet ZUJF, po katerem so postale varuhinje na domu upravičene do subvencioniranega varstva in to je bil povod, da sem se ponovno zagnala v koncept vrtca, saj smo bili mi kot zavod spet v slabši poziciji in posledično dražji od varuhinj na domu.

So vam na poti realizacije ideje ležale tudi kakšne težke finančno obarvane prepreke ali s tem pri samih začetkih niste imeli težav?

Finančnih preprek v naši zgodbi zagotovo ne manjka, saj nas spremljajo na vsakem koraku. Največji finančni izziv je bil seveda financiranje adaptacij prostorov in nakupa opreme. Veliko težav nam povzročajo tudi obratna sredstva ob vsakem odprtju nove enote. Kljub vsem finančnim težavam pa smo vedno našli pot, saj nikoli nismo razmišljali o ukinitvi, ampak vedno  iščemo le možne rešitve in priložnosti.

Kako bi opredelili poslanstvo Dobre Tete?

Naše poslanstvo je zagotavljanje okolja, kjer se otroci počutijo sprejeti, ljubljeni in varni. Stalno spodbujamo kreativno izražanje, motoričen razvoj in individualni razvoj posameznega otroka.

                                                  Fotografija: Jana Fleišer

Vaša unikatna konkurenčna prednost, s katero se razlikujete od drugih ponudnikov v vašem sektorju?

Zelo dobro poznamo naš cilj in pot, po kateri želimo iti, zato se ne ukvarjamo kaj dosti s konkurenco, ampak raje hodimo po svoji poti. Vsekakor pa spremljamo primere dobre prakse, ki jih potem občasno vključimo tudi v naše delo. Naša unikatna konkurenčna prednost je velika strast in ljubezen do otrok in naša stalna želja po izobraževanju, ki nam omogoča, da smo vsak trenutek boljši.

Kot je zaslediti na vaši spletni strani, v Dobri Teti prirejate tudi rojstnodnevne zabave za otroke z ‘mega tematiko’. Lahko poveste kaj več o tem?

Otrokom želimo ponuditi ne samo praznovanje, ampak čarobno doživetje, ki si ga bodo zapomnili za dolgo časa. Praznovanje rojstnih dni smo začeli organizirati na pobudo staršev. Pri oblikovanju tematik in posameznega praznovanja se prilagodimo slavljencu in željam staršev. Za vsako tematsko praznovanje naše prostore in animatorke začaramo v pravljične junake. Prav tako poskrbimo tudi za slavljenca in povabljene goste. Na podlagi želja staršev smo začeli organizirati praznovanja tudi na domu slavljenca ali v kakšnem drugem prostoru – na primer gasilskem domu. Vedno se maksimalno potrudimo, da je izkušnja neponovljiva in da tematiko prilagodimo željam in sanjam otrok.

Upoštevajoč dejstvo, kako težko je za mlade starše v današnjih časih dobiti ustrezen vrtec, predvidevam, da težav s trenutnim stanjem globoke recesije sami pri vašem delu ne občutite. Ali pač?

Naša zgodba se je začela sredi recesije, tako da delovanja izven recesije sploh ne poznamo, se ga pa vsekakor veselimo. Recesijo močno občutimo prek vseh aktivnosti, ki jih sprejema naša vlada in dogajanja v gospodarstvu. Močno si želimo izboljšanja razmer v državi in v gospodarstvu. Na žalost smo trenutno podjetniki močno obremenjeni in posledično zaposleni po mojem mnenju premalo plačani za svoje odlično in požrtvovalno delo. Skupaj z otroki želimo pomagati ljudem, ki so se znašli v hudi stiski in zato večkrat letno organiziramo različne dobrodelne dogodke.

Bi sebe tudi zasebno opredelili kot veliko ljubiteljico otrok?

Seveda. Otroci so zame pravi čudež, vsak posebej. Vsak dan se jim čudim in sem hvaležna, da jih imam. Navdušujeta me moja Eva in Tom, ter vsi naši vrtčevski čudeži.

                                             Fotografija: osebni arhiv Jane Fleišer

Kakšne pa so vaše nadaljnje vizije za projekt Dobra Teta?

Načrtov imamo še veliko. Naša glavna vizija je postati vrtec odprtega tipa, kar pomeni, da smo vrtec, kjer imamo zaposleni dovolj kvalitetnega, strokovnega znanja, da lahko svetujemo in pomagamo vsem staršem pri izzivih, ki jih prinaša odraščanje in vzgoja otrok.

Trenutno smo v pričakovanju rezultatov javnega razpisa, na katerega smo se prijavili skupaj z BSC-jem na temo izboljšanja duševnega zdravja.

Strokovna komisija vas je izbrala za Mlado podjetnico leta 2014. Lahko podate oceno in svoje občutke glede samega naziva? Kakšen je odziv strank in kako boste slednjega vnovčili v prihodnje?

Na trenutke še vedno težko verjamem, da je prav Dobra teta zmagala v tako močni konkurenci. Zelo sem vesela in ponosna, da je bilo prepoznano naše trde delo in energija, ki smo jo vložili v uresničitev naše vizije in poslanstva. Presenečena sem nad resnično široko medijsko pozornostjo, ki smo jo dobili s tem nazivom in vsemi priznanji, kar nam bo dolgoročno gotovo omogočilo še boljše delo z otroki. Vesela sem predvsem čestitk in pozitivnih misli naših staršev, ki se skupaj z nami veselijo in širijo dober glas o našem delu še naprej. Od podelitve priznanja smo dobili že kar nekaj zanimivih kontaktov, predlogov, povezav oz. medsebojnega sodelovanja in prepričana sem, da se bomo z nekaterimi v prihodnosti ne samo srečali, temveč tudi skupaj uresničili zanimive projekte.

In še za konec – vaš nasvet vsem mladim, ki si na trgu želijo realizirati svojo lastno poslovno idejo?

Verjemite vase, poslušajte in družite se ljudmi, ki jih občudujete. Iz vsake izkušnje izluščite pozitivne ter uporabne stvari in jih vključite v svoje življenje in delo. Sledite sebi in z odprto glavo poslušajte druge. Bodite vztrajni, pogumni, odgovorni in razumni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje