MP intervju: Jernej Horvat – Honire

Podjetje Honire d. o. o. se ukvarja z razvojem mobilnih storitev na različnih področjih. Njihove marketinške storitve v ospredje postavljajo uporabnika in njegove potrebe. Na podlagi tega lahko podjetja izvajajo mobilne kampanje prilagojene preferencam svojih strank.
MP intervju: Jernej Horvat - Honire

MP intervju: Jernej Horvat – Honire d. o. o.

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Podjetje Honire d. o. o. se ukvarja z razvojem mobilnih storitev na različnih področjih, in sicer tam, kjer zaznamo priložnosti. Trenutno je to marketing in našo glavno prednost vidim predvsem pri razvoju marketinških storitev, ki v ospredje postavljajo uporabnika in njegove potrebe. Na podlagi tega lahko podjetja izvajajo mobilne kampanje prilagojene preferencam svojih strank.

Kako si prišel do ideje?

Resnično ne maram klasičnega marketinga oz. predvsem oglaševanja, kjer se uporabnikom praktično že vsepovsod vsiljuje neke produkte ali storitve. Od cca. 2000 oglasov, ki smo jim dnevno izpostavljeni, si praktično ne zapomnimo enega. Tak pristop enostavno ne more biti edini pravilen in dolgoročno vzdržen. V mobilnem telefonu smo prepoznali možnost izvajanja marketinških aktivnosti, ki resnično postavijo v ospredje potrebe uporabnika in zato tudi začeli razvijati storitve, ki tak način marketinga in oglaševanja podjetjem omogočijo.

Spletna stran honire.com
Starost 27 let
Dejavnost Razvoj in ponudba mobilnih storitev
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 2

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Energijo črpam predvsem iz uspešnega razvoja in delovanja naših storitev na trgu, motivacijo pa mi daje mobilna panoga, ki je ena najbolj razburljivih in zahtevnih panog v tem trenutku.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Vstop novega podjetja v panogo, ki se šele dobro razvija in je večini prav tako nova, je problematična kombinacija. Ključna težava je bila torej prepričati stranke, da preizkusijo nekaj neznanega z neznanim podjetjem.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Mislim, da se podjetništva učiš sproti, korak za korakom. Se pa lahko pripraviš na to, kar te čaka, na podlagi izkušenj ostalih podjetnikov in s prebiranjem ustreznega gradiva.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Po eni strani spontano, saj pri mladih letih lahko sprejmeš malo večja tveganja, po drugi strani pa načrtno, saj predstavlja mobilna panoga velike priložnosti za start-up podjetja.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Inovativne mobilne storitve, ki na prvo mesto postavljajo mobilnega uporabnika, in ne zmožnosti mobilnih telefonov, želje IT “geekov” ali podjetij.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Močno se razlikujejo od podjetja do podjetja, vsekakor pa so višje pri storitvah z večjo dodano vrednostjo in nižje tam, kjer je edini diferenciator cena.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Mnogo bolj bi bil pozoren na upravljanje s stroški podjetja. Danes sem mnogo bolj pozoren na to, kam se investira sleherni evro.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Po moje bo zanimivo, razburljivo in vsekakor za marsikoga presenetljivo.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Vsak bi se moral vsaj enkrat v življenju preizkusiti tudi v podjetništvu. Mislim, da te podjetništvo v zelo kratkem času nauči izjemno veliko in ti omogoča, da spoznavaš ter hkrati premikaš lastne meje zmožnega.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ne glede na obdobje so načrti enaki. Na danem trgu in v dani panogi biti vsaj med prvimi tremi ponudniki po obsegu poslovanja.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Biti podjetnik pomeni po eni strani velike težave, po drugi pa veliko zadovoljstvo in to ne glede to, na katerem trgu se posluje. To se mi zdi mnogo boljše kot pa sivo povprečje 8-urnega delavnika.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje