MP intervju: Jernej Horvat – Honire

Podjetje Honire d. o. o. se ukvarja z razvojem mobilnih storitev na različnih področjih. Njihove marketinške storitve v ospredje postavljajo uporabnika in njegove potrebe. Na podlagi tega lahko podjetja izvajajo mobilne kampanje prilagojene preferencam svojih strank.
MP intervju: Jernej Horvat - Honire

MP intervju: Jernej Horvat – Honire d. o. o.

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Podjetje Honire d. o. o. se ukvarja z razvojem mobilnih storitev na različnih področjih, in sicer tam, kjer zaznamo priložnosti. Trenutno je to marketing in našo glavno prednost vidim predvsem pri razvoju marketinških storitev, ki v ospredje postavljajo uporabnika in njegove potrebe. Na podlagi tega lahko podjetja izvajajo mobilne kampanje prilagojene preferencam svojih strank.

Kako si prišel do ideje?

Resnično ne maram klasičnega marketinga oz. predvsem oglaševanja, kjer se uporabnikom praktično že vsepovsod vsiljuje neke produkte ali storitve. Od cca. 2000 oglasov, ki smo jim dnevno izpostavljeni, si praktično ne zapomnimo enega. Tak pristop enostavno ne more biti edini pravilen in dolgoročno vzdržen. V mobilnem telefonu smo prepoznali možnost izvajanja marketinških aktivnosti, ki resnično postavijo v ospredje potrebe uporabnika in zato tudi začeli razvijati storitve, ki tak način marketinga in oglaševanja podjetjem omogočijo.

Spletna stran honire.com
Starost 27 let
Dejavnost Razvoj in ponudba mobilnih storitev
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 2

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Energijo črpam predvsem iz uspešnega razvoja in delovanja naših storitev na trgu, motivacijo pa mi daje mobilna panoga, ki je ena najbolj razburljivih in zahtevnih panog v tem trenutku.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Vstop novega podjetja v panogo, ki se šele dobro razvija in je večini prav tako nova, je problematična kombinacija. Ključna težava je bila torej prepričati stranke, da preizkusijo nekaj neznanega z neznanim podjetjem.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Mislim, da se podjetništva učiš sproti, korak za korakom. Se pa lahko pripraviš na to, kar te čaka, na podlagi izkušenj ostalih podjetnikov in s prebiranjem ustreznega gradiva.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Po eni strani spontano, saj pri mladih letih lahko sprejmeš malo večja tveganja, po drugi strani pa načrtno, saj predstavlja mobilna panoga velike priložnosti za start-up podjetja.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Inovativne mobilne storitve, ki na prvo mesto postavljajo mobilnega uporabnika, in ne zmožnosti mobilnih telefonov, želje IT “geekov” ali podjetij.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Močno se razlikujejo od podjetja do podjetja, vsekakor pa so višje pri storitvah z večjo dodano vrednostjo in nižje tam, kjer je edini diferenciator cena.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Mnogo bolj bi bil pozoren na upravljanje s stroški podjetja. Danes sem mnogo bolj pozoren na to, kam se investira sleherni evro.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Po moje bo zanimivo, razburljivo in vsekakor za marsikoga presenetljivo.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Vsak bi se moral vsaj enkrat v življenju preizkusiti tudi v podjetništvu. Mislim, da te podjetništvo v zelo kratkem času nauči izjemno veliko in ti omogoča, da spoznavaš ter hkrati premikaš lastne meje zmožnega.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ne glede na obdobje so načrti enaki. Na danem trgu in v dani panogi biti vsaj med prvimi tremi ponudniki po obsegu poslovanja.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Biti podjetnik pomeni po eni strani velike težave, po drugi pa veliko zadovoljstvo in to ne glede to, na katerem trgu se posluje. To se mi zdi mnogo boljše kot pa sivo povprečje 8-urnega delavnika.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje