MP intervju: Jernej Horvat – Honire

Podjetje Honire d. o. o. se ukvarja z razvojem mobilnih storitev na različnih področjih. Njihove marketinške storitve v ospredje postavljajo uporabnika in njegove potrebe. Na podlagi tega lahko podjetja izvajajo mobilne kampanje prilagojene preferencam svojih strank.
MP intervju: Jernej Horvat - Honire

MP intervju: Jernej Horvat – Honire d. o. o.

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Podjetje Honire d. o. o. se ukvarja z razvojem mobilnih storitev na različnih področjih, in sicer tam, kjer zaznamo priložnosti. Trenutno je to marketing in našo glavno prednost vidim predvsem pri razvoju marketinških storitev, ki v ospredje postavljajo uporabnika in njegove potrebe. Na podlagi tega lahko podjetja izvajajo mobilne kampanje prilagojene preferencam svojih strank.

Kako si prišel do ideje?

Resnično ne maram klasičnega marketinga oz. predvsem oglaševanja, kjer se uporabnikom praktično že vsepovsod vsiljuje neke produkte ali storitve. Od cca. 2000 oglasov, ki smo jim dnevno izpostavljeni, si praktično ne zapomnimo enega. Tak pristop enostavno ne more biti edini pravilen in dolgoročno vzdržen. V mobilnem telefonu smo prepoznali možnost izvajanja marketinških aktivnosti, ki resnično postavijo v ospredje potrebe uporabnika in zato tudi začeli razvijati storitve, ki tak način marketinga in oglaševanja podjetjem omogočijo.

Spletna stran honire.com
Starost 27 let
Dejavnost Razvoj in ponudba mobilnih storitev
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 2

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Energijo črpam predvsem iz uspešnega razvoja in delovanja naših storitev na trgu, motivacijo pa mi daje mobilna panoga, ki je ena najbolj razburljivih in zahtevnih panog v tem trenutku.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Vstop novega podjetja v panogo, ki se šele dobro razvija in je večini prav tako nova, je problematična kombinacija. Ključna težava je bila torej prepričati stranke, da preizkusijo nekaj neznanega z neznanim podjetjem.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Mislim, da se podjetništva učiš sproti, korak za korakom. Se pa lahko pripraviš na to, kar te čaka, na podlagi izkušenj ostalih podjetnikov in s prebiranjem ustreznega gradiva.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Po eni strani spontano, saj pri mladih letih lahko sprejmeš malo večja tveganja, po drugi strani pa načrtno, saj predstavlja mobilna panoga velike priložnosti za start-up podjetja.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Inovativne mobilne storitve, ki na prvo mesto postavljajo mobilnega uporabnika, in ne zmožnosti mobilnih telefonov, želje IT “geekov” ali podjetij.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Močno se razlikujejo od podjetja do podjetja, vsekakor pa so višje pri storitvah z večjo dodano vrednostjo in nižje tam, kjer je edini diferenciator cena.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Mnogo bolj bi bil pozoren na upravljanje s stroški podjetja. Danes sem mnogo bolj pozoren na to, kam se investira sleherni evro.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Po moje bo zanimivo, razburljivo in vsekakor za marsikoga presenetljivo.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Vsak bi se moral vsaj enkrat v življenju preizkusiti tudi v podjetništvu. Mislim, da te podjetništvo v zelo kratkem času nauči izjemno veliko in ti omogoča, da spoznavaš ter hkrati premikaš lastne meje zmožnega.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ne glede na obdobje so načrti enaki. Na danem trgu in v dani panogi biti vsaj med prvimi tremi ponudniki po obsegu poslovanja.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Biti podjetnik pomeni po eni strani velike težave, po drugi pa veliko zadovoljstvo in to ne glede to, na katerem trgu se posluje. To se mi zdi mnogo boljše kot pa sivo povprečje 8-urnega delavnika.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: