MP intervju: Jernej Horvat - Honire

Avtor Bogdan Dular — 03.06.2011
Komentiraj!
Podjetje Honire d. o. o. se ukvarja z razvojem mobilnih storitev na različnih področjih. Njihove marketinške storitve v ospredje postavljajo uporabnika in njegove potrebe. Na podlagi tega lahko podjetja izvajajo mobilne kampanje prilagojene preferencam svojih strank.
MP intervju: Jernej Horvat - Honire

MP intervju: Jernej Horvat - Honire d. o. o.

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Podjetje Honire d. o. o. se ukvarja z razvojem mobilnih storitev na različnih področjih, in sicer tam, kjer zaznamo priložnosti. Trenutno je to marketing in našo glavno prednost vidim predvsem pri razvoju marketinških storitev, ki v ospredje postavljajo uporabnika in njegove potrebe. Na podlagi tega lahko podjetja izvajajo mobilne kampanje prilagojene preferencam svojih strank.

Kako si prišel do ideje?

Resnično ne maram klasičnega marketinga oz. predvsem oglaševanja, kjer se uporabnikom praktično že vsepovsod vsiljuje neke produkte ali storitve. Od cca. 2000 oglasov, ki smo jim dnevno izpostavljeni, si praktično ne zapomnimo enega. Tak pristop enostavno ne more biti edini pravilen in dolgoročno vzdržen. V mobilnem telefonu smo prepoznali možnost izvajanja marketinških aktivnosti, ki resnično postavijo v ospredje potrebe uporabnika in zato tudi začeli razvijati storitve, ki tak način marketinga in oglaševanja podjetjem omogočijo.

Spletna stran honire.com
Starost 27 let
Dejavnost Razvoj in ponudba mobilnih storitev
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 2
Logotip

Honire d.o.o. logo

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Energijo črpam predvsem iz uspešnega razvoja in delovanja naših storitev na trgu, motivacijo pa mi daje mobilna panoga, ki je ena najbolj razburljivih in zahtevnih panog v tem trenutku.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Vstop novega podjetja v panogo, ki se šele dobro razvija in je večini prav tako nova, je problematična kombinacija. Ključna težava je bila torej prepričati stranke, da preizkusijo nekaj neznanega z neznanim podjetjem.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Mislim, da se podjetništva učiš sproti, korak za korakom. Se pa lahko pripraviš na to, kar te čaka, na podlagi izkušenj ostalih podjetnikov in s prebiranjem ustreznega gradiva.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Po eni strani spontano, saj pri mladih letih lahko sprejmeš malo večja tveganja, po drugi strani pa načrtno, saj predstavlja mobilna panoga velike priložnosti za start-up podjetja.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Inovativne mobilne storitve, ki na prvo mesto postavljajo mobilnega uporabnika, in ne zmožnosti mobilnih telefonov, želje IT "geekov" ali podjetij.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Močno se razlikujejo od podjetja do podjetja, vsekakor pa so višje pri storitvah z večjo dodano vrednostjo in nižje tam, kjer je edini diferenciator cena.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Mnogo bolj bi bil pozoren na upravljanje s stroški podjetja. Danes sem mnogo bolj pozoren na to, kam se investira sleherni evro.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Po moje bo zanimivo, razburljivo in vsekakor za marsikoga presenetljivo.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Vsak bi se moral vsaj enkrat v življenju preizkusiti tudi v podjetništvu. Mislim, da te podjetništvo v zelo kratkem času nauči izjemno veliko in ti omogoča, da spoznavaš ter hkrati premikaš lastne meje zmožnega.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ne glede na obdobje so načrti enaki. Na danem trgu in v dani panogi biti vsaj med prvimi tremi ponudniki po obsegu poslovanja.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Biti podjetnik pomeni po eni strani velike težave, po drugi pa veliko zadovoljstvo in to ne glede to, na katerem trgu se posluje. To se mi zdi mnogo boljše kot pa sivo povprečje 8-urnega delavnika.

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!