MP intervju: Jure Doler – Fieldoo

Avtor — 24.04.2013
Fieldoo je profesionalno karierno omrežje, ki je nastalo predvsem iz praktične potrebe po tovrstnem omrežju. Na platformi je moč najti vse od mladih talentov, pravih nogometnih zvezdnikov, do tistih nogometašev, ki jim je pomembno le to, da imajo na enem mestu zbrano svojo celotno kariero.
MP intervju: Jure Doler - Fieldoo

MP intervju: Jure Doler – Fieldoo

Fieldoo je družabno omrežje, namenjeno nogometašem in agentom, ki iščejo mlade talente z velikim potencialom. Kje ste dobili idejo za postavitev tovrstnega spletnega omrežja?

Raje kot družbeno omrežje bi dejal profesionalno, karierno omrežje. Tudi za LinkedIn bi denimo težje rekli, da gre za družbeno/družabno omrežje. In glede na to, da so nas tudi (tuji) mediji pozicionirali kot »LinkedIn za nogomet«, se raje uvrščamo v »kategorijo« profesionalnih omrežij.

Prav tako bi težko rekli, da nogometni agenti prek Fieldoo.com iščejo zgolj mlade, talentirane igralce. Da, v osnovi že, a priložnost imajo najti tudi izkušene nogometaše s pisano kariero. Torej, »populacija« nogometašev, ki jih Fieldoo združuje, je precej pisana. Kot rečeno; na platformi je moč najti od mladih talentov, reprezentantov nekaterih držav, pravih nogometnih zvezdnikov, do tistih nogometašev, ki jim je pomembno le to, da imajo na enem mestu zbrano svojo celotno kariero.

Ideja za Fieldoo se je rodila iz praktične potrebe po tovrstnem omrežju – videli smo, da predvsem na ravni, ki jo Fieldoo primarno zajema (vsi z izjemo nogometašev v top klubih in tistih, ki so odlično plačani), poteka slabša komunikacija na relaciji nogometaš-agent, prav tako pa imajo nogometaši težave, da svojemu občinstvu – agentom, skavtom … – pravzaprav pokažejo svoje znanje in kakovost. In tu v njihovo življenje vstopa Fieldoo, ki skuša vse postaviti na enako raven.

Na kratko nam opišite, kako Fieldoo deluje.

Precej enostavno, pravzaprav. Z vidika igralca, recimo, zgleda nekako takole: po registraciji si nogometaš izpolni profil (zgodovina igranja, pozicija, pogodbeni status, multimedija …), nato pa se lahko počasi loti »networkinga« in iskanja priložnosti.

Networking je mišljen kot povezovanje (follow) z agenti in s preostalimi igralci ipd. Iskanje priložnosti pa v prvi vrsti predstavlja rubrika Market, kjer agenti objavljajo različne stvari, od preizkušenj, kampov, akademij, do konkretnih ponudb, kjer recimo iščejo točno določen tip igralca. Učinki, ki jih ima za igralce lahko Fieldoo, so tako večplastni.

Na drugi strani Fieldoo prav tako »lajša« življenje agentom, ki lahko na enem mestu na pregleden način in po svojih željah najdejo oz. iščejo nogometaše, ki si jih želijo oz. v določenem trenutku potrebujejo. Prav tako jim Fieldoo ponuja lastno spletno mesto (business page), ki ga lahko delijo s komer koli. Tudi pri agentih ne gre pozabiti na komponento mreženja, saj jim Fieldoo ponuja možnost odpiranja novih trgov oz. sklepanja novih partnerstev, poslovnih vezi itd.

Fieldoo agent

Nogomet je najbolj priljubljena igra na svetu, igra ga prek 250 milijonov ljudi po vsem svetu, denarni vložki pa segajo do neba. Kakšen je vaš poslovni model?

Kar pravite, docela drži: nogomet je zares globalna »kulturna univerzalija«, ki se razteza po vsem svetu. Zanimivo je, da ne glede na globalno krizo številke v nogometu še kar naraščajo: plače najbolj plačanih igralcev naraščajo, prav tako tudi odškodnine. No, nekoliko drugače je na nižji ravni – kjer v osnovi deluje tudi Fieldoo – kjer je krizo mogoče občutiti. A kriza hkrati spodbuja nogometaše, da se še bolj potrudijo pri lastni promociji, pri iskanju pravega, novega delodajalca, saj je garancije in možnosti vse manj, konkurenca pa narašča. Ravno v tem vidimo priložnost za rast in razvoj naše platforme, ki spodbuja karierni napredek, pospešuje transferje/prestope ipd.

Če se vrnem na vaše vprašanje; poslovni model temelji na »subscriptionu« agentov, medtem ko je platforma brezplačna za igralce (sčasoma bo tudi za njih na voljo premium opcija). Možnosti za »revenue« je kar nekaj, zamisli in idej nam ne manjka, verjamem pa, da smo ubrali pravo pot.

Spletna stran fieldoo.com
Dejavnost Spletna mreža za nogometaše in agente
Število sodelavcev 4
Logotip fieldoo

Koliko uporabnikov že imate?

Za zdaj okoli 10.000, pri čemer je potrebno povedati, da imamo celoten produkt – igralsko in agentsko platformo – zunaj šele slaba dva meseca.

Tako smo šele nedavno pričeli z aktivnejšim »user acquisitionom«. Predvsem v zadnjih dneh ali nekaj tednih število uporabnikov strmo narašča, kar nas zelo veseli. Prav tako nas veseli dejstvo, da je na platformi že krepko čez 1.000 agentov, kar je nekoliko preseglo tudi naša pričakovanja. Kakor koli, še vedno smo na začetku svoje poti, vendar izzivov, motivacije in volje ne manjka!

Imate podatek tudi o tem, koliko uspešnim zgodbam je do danes že botroval Fieldoo?

Naša primarna naloga je ustvariti stimulativno, učinkovito in spodbudno okolje, kjer se mreženje in posledično prestopi dogajajo. Pa vendar dobivamo sporočila igralcev/agentov, ki so zahvaljujoč naši platformi našli oz. dobili nov klub. Matej Rapnik, slovenski nogometaš, se je iz Celja preselil k tajskemu prvaku, nek drug igralec je nov »dom« našel v 1. islandski ligi, uspešnih zgodb in primerov pa je še nekaj.

V kratkem pa bomo predstavili, kot verjamemo, revolucionarno storitev, kjer bodo igralci prek naše platforme neposredno najeli agenta in ga plačali le v primeru, če bo transfer tudi realiziran. Takšne prakse v svetu še ne poznamo, mi pa verjamemo, da je lahko to pomembna praksa, ki bo v bodoče predstavljala veliko transferjev na nižji ravni.

Ne pozabite, po podatkih FIFA, svetovne nogometne federacije, se je v minulem letu nogometni prestop zgodil vsakih 45 minut vse dni v letu. Številka je trenutno še vsaj 10-krat večja, kar pomeni, da se transakcije dogajajo nenehno, praktično vsako minuto. Tudi to priča o velikosti in izjemnem potencialu industrije nogometnih prestopov, kamor vstopa Fieldoo.

Na kakšen način iščete nove uporabnike? Kako poteka marketing?

Pravzaprav zelo različno. Tako z uporabo bolj klasičnih metod kot seveda z gverilskim »BTL« pristopom. V vsakem primeru pa se našim potencialnim/bodočim uporabnikom želimo predstaviti skozi vsebino in ne na tradicionalen oglasni način. Želimo jim predstaviti, kako jim v karieri lahko pomaga Fieldoo. Prav tako navezujemo stike z »vplivneži« iz industrije – njihove besede o Fieldoo.com lahko delujejo zelo stimulativno, predvsem pa relevantno za naše bodoče uporabnike. Ne gre namreč prezreti dejstva, da moramo stremeti k ustvarjanju zaupanja, saj opravljamo vlogo, ki zahteva zaupanje, relevantnost, resnost in kredibilnost.

Če na kratko povzamem marketinške aktivnosti: preizkušamo različne stvari, nato merimo, računamo in analiziramo, kaj in koliko nam določeni kanali prinesejo in vzamejo; časa in sredstev. Na podlagi tega je nato lažje sprejemati naslednje odločitve oz. korake.

Predstavite nam ekipo, ki stoji za projektom.

Peterica ljudi vsak dan nenehno razmišlja o projektu in se trudi, da Fieldoo uporabnikom prinaša vse večjo vrednost in konec koncev zaseda vedno bolj pomembno mesto v njihovem življenju.

Ekipo sestavljamo trije founderji: Klemen (CEO); Andraž (CTO) ter jaz (CMO), v ekipi sta še Grega (developer) in Dejan, nekdanji nogometaš z dragocenimi izkušnjami in s poznanstvi. Prav tako ne smemo mimo naših investicijskih partnerjev, ki so od vsega začetka verjeli v projekt in za njim tudi nenehno stojijo.

Fieldoo ekipa

Ekipa Fieldoo

Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

Zelo jasni: želimo si, da Fieldoo zares postane osrednja platforma za povezovanje nogometašev in agentov in ena osrednjih tem vsakega nogometaša. Želeli bi si, da se poleg treningov in tekem prav tako resno dojema tudi Fieldoo kot orodje/sredstvo, ki pomaga pri promociji oz. napredku v karieri. Z vidika nogometnih prestopov pa si želimo, da bi se velika večina teh na nižji ravni odvila prav s pomočjo Fieldoo.com!

In še za konec – imate kakšen nasvet za tiste, ki imajo poslovno idejo, pa še niso prepričani, da bi tudi sami vstopili v podjetniške vode?

V Sloveniji je podjetniška oz. startup kultura vse močnejša in odprta, pripravljena na pomoč, kar je lahko še dodaten korak oz. stimulacija za začetek nove poti. Verjetno smo se znašli v času, kjer moramo biti iznajdljivi, sami poskrbeti zase, saj je »comfort zone« preteklost. A to ni kazen, temveč priložnost!

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Sicer pa si je pomembno upati, saj »fail« ni neuspeh; neuspeh je kvečjemu nekaj, česar še nisi upal poskusiti. Nikjer ne piše – čeprav smo v to prepričani – da bo Fieldoo zares uspel v okvirih, ki si jih sami želimo, a prisežem, da nam niti za trenutek ne bi bilo žal, da smo pustili »varne« službe in se spustili v podjetniško avanturo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec. Preberite več >>

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje