MP intervju: Jure Lampe – Mobili

Bluetooth SIG, svetovna organizacija, ki združuje preko 20.000 podjetij, ki se ukvarjajo z bluetooth tehnologijo, je aplikacijo SenseView, ki je delo slovenskih razvijalcev iz podjetja Mobili, izbrala za aplikacijo meseca!
MP intervju: Jure Lampe - Mobili

SenseView je aplikacija meseca!

Bluetooth SIG, svetovna organizacija, ki združuje preko 20.000 podjetij, ki se ukvarjajo z bluetooth tehnologijo, je aplikacijo SenseView, ki je delo slovenskih razvijalcev iz podjetja Mobili, izbrala za aplikacijo meseca!

Svetovna organizacija Bluetooth Special Interest Group (Bluetooth SIG), ki nadzira razvoj standardov bluetooth, na svoji spletni strani enkrat mesečno izbere najboljšo aplikacijo, ki deluje preko bluetooth tehnologije. Tokrat je laskavi naziv prejela aplikacija SenseView, ki jo je v razvojnem okolju Mobilis razvila ekipa 12 slovenskih razvijalcev iz podjetja Mobili.

O uspehu mladega visokotehnološkega podjetja, ki že od leta 2008 deluje na področju mobilnih biosenzorskih rešitev, mobilne medicine ter mobilnega zajema podatkov na področju športa, varnosti in izobrazbe, in ki je na omenjenih področjih celo eno izmed vodilnih v svetovnem merilu, smo kontaktirali Jureta Lampeta, izvršnega direktorja v podjetju Mobili.

Aplikacija SenseView je prepričala vodilne strokovnjake na področju bluetooth tehnologije, da so jo izbrali za najboljši izdelek meseca. Pojasnite nam, kaj SenseView pravzaprav je in čemu služi?  

SenseView je prikaz možnosti našega razvojnega okolja Mobilis. Osnovni problem razvijalcev aplikacij za odčitavanje parametrov, ki se uporabljajo v izredno hitro rastočem segmentu (bio) senzorskih rešitev in raziskovalcev, ki analizirajo tako zbrane podatke je, da ima vsaka kombinacija senzor/sprejemna naprava svojo aplikacijo, ki deluje po specifičnih standardih. 

Poleg tega se v današnjem času večinoma pojavljajo zahteve po mobilnem zajemu podatkov in s tem povezanim zajemom podatkov preko mobilnega (pametnega) telefona. Tega se zavedajo tudi proizvajalci senzorjev, ki so v zadnjih letih razvili veliko količino različnih mobilnih senzorjev, ki pa večinoma uporabljajo njim lastne protokole in rešitve, le redki pa se prilagajajo standardom.

SenseView je bil med drugim tudi finalist letošnjega 8. Slovenskega foruma inovacij!

Vsakodnevno se pojavljajo nove ideje o mobilnih aplikacijah, ki rešujejo probleme s področja zdravstva, skrbi za ostarele, športa, dobrega počutja, logistike, transporta in raziskav. Večina teh mobilnih aplikacij se mora zavedati zunanjega sveta, zato uporabljajo različne senzorje. Običajno pa se veliko dobrih idej ustavi pri osnovnem problemu: povezavi, zajemu, prikazu, kripciji in sinhronizaciji zbranih senzorskih podatkov.

Kaj je glavna dodana vrednost Mobilis orodja?

Glavna dodana vrednost Mobilis orodja je v prihranku časa in veliko nižjih stroških razvoja ter v tem, da se razvijalci lahko posvetijo delu, ki ga poznajo, ne pa ukvarjajo z priključitvami različnih senzorjev in problemi, kako pridobiti senzorske podatke. Razvijalci bi potrebovali modul, ki bi ga vgradili v svoje aplikacije in bi omogočal kompletno funkcionalnost delovanja s senzorji, dodali pa bi svoj scenarij in uporabniški vmesnik, napredni uporabniki in raziskovalci pa platformo, s katero lahko sensorske podatke zajemajo. To omogoča naše Mobilis razvojno okolje.

Naj to prikažemo na primeru: V zadnjih letih smo imeli veliko opravka z univerzitetnim in raziskovalnim okoljem in povsod smo naleteli na enak postopek. Raziskovalna skupina je želela opraviti raziskavo, kjer so želeli zbrati veliko količino podatkov iz bio-senzorjev. Izbrali so senzor, ki ga je bilo potrebno priključiti in za to zadolžili enega ali dva (običajno doktorska) študenta, ki sta se potem nekaj mesecev ukvarjala s priklopom senzorjev in trivialnimi problemi, namesto da bi se ukvarjala s tem, kaj naj z zbranimi podatki naredita – izguba časa in denarja ter tratenje znanja in talentov.

Kje se vam je prvič porodila ideja, da razvijete produkt, kot je SenseView?

senseview2

Mobili sodeluje pri več evropskih projektih, ki se ukvarjajo z eZdravjem ali zagotavljanjem skrbi za starejše z nalogo razvoja programske opreme na pametnem telefonu, ki uporabljajo različne senzorje (npr. merilnik pritiska, EKG, glukoze v krvi, temperature, prisotnosti CO2 in podobno).

Pri delu smo kmalu ugotovili, da ne glede na to, kje se naše mobilne rešitve uporabljajo (zdravstvo, skrb za ostarele ali otroke, avtomatizacija hiš, nevarni poklici, industrijska okolja, spremljanje avtomobilov…, skratka povsod, kjer je potrebno neko senzorsko spremljanje), osnova naše rešitve ostaja enaka – nekaj sensorjev, mobilni telefon, prirejen uporabniški vmesnik (npr. drugačen vmesnik za starejše z velikimi napisi in gumbi), skrbnik.

Zato smo razvili modularno rešitev, kjer na osnovi potreb definiramo naprave za spremljanje (senzorji, tipke, pametne ure), uporabniški vmesnik in način komunikacije z zunanjim svetom.

Na tak način lahko zelo hitro pripravimo rešitev za spremljanje srčnih bolnikov na domu, ostarelih, tekačev na maratonu, profesionalnih športnikov (npr. skakalci na finalu smučarskih poletov v Planici), parametrov med vožnjo avtomobila ali pa kaj drugega.

S pomočjo Mobilis lahko pripravimo mobilno sensorsko rešitev za različne potrebe le v delu časa, potrebnem za običajen razvoj in seveda s precej nižjimi stroški.

SenseView si lahko na svojo mobilno napravo brezplačno prenesete na Google Play.

Vendar smo pri tem naleteli na problem, ker je našim kupcem težko razumeti vse možnosti, ki jih Mobilis ponuja. Zato smo razvili nekaj v celoti funkcionalnih rešitev, ki so brezplačno na voljo na Google Play marketu in prikazujejo možnosti delovanja – ena od njih je SenseView, druga pa npr. Seniors Phone. Aplikaciji izgledata popolnoma različno, a obe uporabljata sensorje in sta razviti s pomočjo Mobilis orodja.

Kdo stoji za razvojem aplikacije?

Pri razvoju in pripravi rešitve je sodelovala ekipa 12 ljudi, ki pokrivajo zasnovo, design, razvoj, podporo in trženje.

Vaši profesionalni uporabniki so proizvajalci senzorjev, pa tudi zdravstvene in športne ustanove, kot so na primer fitness klubi in rehabilitacijski centri. Koliko uporabnikov že imate?

Spremljanje smučarskih skakalcev med poleti v Planici si lahko pogledate v videoposnetku.

Rešitev se uporablja za študijo spremljanja približno 150 srčnih bolnikov na domu (Velika Britanija, Italija, trenutno postavljamo tudi sistem v Sloveniji), spremljanje bolnikov v rehabilitacijskem centru v bolnici na Nizozemskem, spremljanje treningov poklicnih gasilcev, merili smo skakalce na finalu smučarskih poletov v Planici in podobno.

YouTube

SenseView, ki je na Google Play, ima po treh mesecih malce pod 10.000 prenosov in nekaj tisoč zelo zvestih uporabnikov (povprečna ocena je 4.9/5.0), kar je za nišno rešitev velik dosežek.

Aplikacija je za prenos in uporabo brezplačna, kakšen je torej vaš poslovni model?

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

SenseView in Seniors Phone na Google Play sta brezplačna, a SenseView ima tudi Profesionalno različico, kjer lahko priključite več enakih senzorjev (npr. 7 športnikov s kupom merjenih parametrov) na eno samo tablico, ki stane pod 300 € in jih spremljate v realnem času (npr. košarkaško ekipo).

Gre za neke vrste Freemium model, kjer lahko uporabnik dobi rešitev brezplačno, dodatne opcije pa plača ali pa naroči popolnoma svojo mobilno sensorsko rešitev, ki jo trži pod svojim imenom.

Več informacij o podjetju najdete na spletni strani Mobili.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turističe ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turističe ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje