MP intervju: Kaja Kink – Say Hello to the World

Projekt »Pomahajmo v svet«/»Say Hello to the World« je nastal z namenom mednarodnega sodelovanja izobraževalnih ustanov (vrtcev in šol) po predhodno pripravljenem programu povezovanja preko spletne aplikacije »My Hello«.
MP intervju: Kaja Kink - Say Hello to the World

MP intervju: Kaja Kink – Say Hello to the World (Vir slike: sayhellototheworld.eu)

V letu 2011 ste zasnovali projekt “Say Hello to the World”. Za kakšen projekt gre? S kakšnim namenom ste ga zasnovali?

Namen projekta »Pomahajmo v svet«/»Say Hello to the World« je mednarodno sodelovanje izobraževalnih ustanov (vrtcev in šol) po predhodno pripravljenem programu povezovanja, ki poteka preko spletne aplikacije »My Hello«. Otroke tako popeljemo na virtualno popotovanje, kjer odkrivajo multikulturni dialog in življenje na drugem koncu sveta. Na ta način gradimo mostove prijateljstva in hkrati skrbimo za večjo prepoznavnost Slovenije.

Otroci med klicem osvojijo prve besede v tujem jeziku ter v varnem okolju spoznajo prvo rokovanje s komunikacijsko tehnologijo. Ker je projekt zastavljen tako, da spodbuja otrokovo domišljijo in inovativnost, je res prav zanimivo spremljati otroško veselje ob spoznavanju novih prijateljev. Moramo priznati, da nas naši mali popotniki vsakokrat pozitivno presenetijo s svojimi idejami.

Spletna stran sayhellototheworld.eu
Pravna oblika Zavod
Število sodelavcev 7

Naredili  ste tudi spletno aplikacijo “My Hello”. Na kratko nam jo opišite. Komu je namenjena?

Spletna aplikacija je bila ustvarjena izključno za ta projekt in se šteje kot intelektualna lastnina FINI zavoda Radeče ter se promovira pod enotno blagovno znamko »Pomahajmo v svet« / »Say Hello to the World«.

Namen aplikacije je nemoteno in varno medsebojno povezovanje sodelujočih izobraževalnih ustanov (vrtcev in šol). Ima tudi številne funkcijske prednosti, saj omogoča nalaganje slik ter dokumentov, ena izmed pomembnih prednosti pa je tudi njena preprosta uporaba.

Prvi odzivi uporabe aplikacije so zelo pozitivni, saj komunikacije med izobraževalnimi ustanovami že sedaj potekajo dnevno in ne le med video klici. Aplikacija je zavarovana z geslom, s katerim lahko dostopajo samo strokovni sodelavci sodelujočih ustanov. S tem želimo zaščititi otrokove pravice in pravice za vse sodelujoče ter zagotoviti zasebnost med potekom komunikacije.

Načrtujejo se tudi številne posodobitve aplikacije z dodatnimi funkcijami, ki bodo doprinesle k večji motiviranosti otrok in strokovnih delavcev. Aplikacija »My Hello« je odlično orodje za komunikacijo. Ker ne moremo peljati otrok v svet, smo se odločili, da bomo svet pripeljali k njim.

Vabljeni k ogledu promocijskega videoposnetka projekta »Say Hello to the World«!

Ustvarili ste edinstveno okolje, ki omogoča interno komunikacijo eni najbolj občutljivih socialnih skupin – otrokom. Od kje navdih za to področje in na kakšen način ste našli nišo na tržišču?

Vsekakor lahko v prvi vrsti trdimo, da je sam navdih prišel iz ljubezni do otrok. Strpnost in medkulturnost sta dve vrednoti, ki jih mora sodobna država priznavati, saj ima vsak posameznik pravico, da izraža svojo identiteto, ne glede na rasno, etično, versko, jezikovno ali kakršno koli drugo pripadnost. Globalne družbene spremembe spreminjajo moderno družbo in iz opazovanja predvsem domačega (slovenskega) okolja smo prišli do spoznanja, da je nestrpnost v družbi prisotna.

Tudi veliko institucij potrjuje pozitivne trende učenja jezikov v predšolskem obdobju, uporabo tehnologije, globalni izobraževalni sistem pa strmi k vedno večjemu poudarku na medkulturni pedagogiki. Odgovor na omenjeni problem smo našli v medkulturnem izobraževanju, kjer smo združili učenje jezika, spoznavanje računalnika in motiviranost ter veselje otrok.

Cilj projekta je predvsem rahljanje stereotipov, predsodkov, spoznavanja (za otroke) drugačnih kultur, ver, narodnosti, običajev oziroma življenja kot samega. Ker smo se opredelili v spreminjanje socialnih navad, je zato zelo pomembno, da začnemo v že zelo zgodnji mladosti. Tudi za vse strokovne delavce je to neverjetna izkušnja, saj imajo neposreden stik z drugimi strokovnimi delavci po svetu in na ta način spoznavajo način dela v drugih državah.

Ali ste se s projektom Say Hello to the World prvič podali v podjetništvo?

Tako je. Kljub temu, da pot ni lahka, se z veseljem spoprimemo z vsakim izzivom, ki nas čaka na poti.

Kdo sestavlja vašo podjetniško ekipo? Na kratko nam predstavite svoje člane.

Trenutno ekipo sestavljajo člani sveta zavoda in strokovnega sveta zavoda. Z Andrejo Majnar (strokovno direktorico zavoda) sva ustanoviteljici projekta »Pomahajmo v svet«/»Say Hello to the World« ter vodilni osebi pri vodenju FINI zavoda Radeče. Po zastavljenem projektu pa se nama je pridružila mlada in ambiciozna ekipa.

Miloš Marjanovič je vodja razvoja informacijskih sistemov, skrbi za aplikacijo in ostale računalniške rešitve. Metka Podlogar je odgovorna za pisanje novic, ki jih objavljamo na naši spletni strani (www.sayhellototheworld.eu) ter redno obveščanje o projektu na različnih družabnih omrežjih.

Nancy Pavlič skrbi za lektoriranje in prevajanje, Anita Slakonja in Metka Zahrastnik pa sestavljata strokovni del projekta. S svojimi večletnimi izkušnjami s področja predšolske vzgoje skrbita, da je celoten program ustrezno strokovno zastavljen.

Kljub temu, da ima vsak svojo nalogo, pa določene prepreke in vprašanja rešujemo skupaj. Redni FINI sestanki so postali stalnica in nad rezultati teh srečanj smo vedno pozitivno presenečeni. Vesela sem, da za projektom stojijo ljudje, na katere se lahko zaneseš in vedno znova nas preseneti močna in skupna strast do ustvarjanja drugačnega pogleda na svet.

Kje ste pridobili znanje, potrebno za vodenje zavoda? Ste imeli kakšnega izkušenega podjetnika, ki vam je pomagal kot mentor?

Z Andrejo sva se ogromno stvari naučili sami, trenutno pa se s poslovnimi izzivi soočamo pod mentorstvom ga. Marte Turk, ki nam je s svojimi bogatimi izkušnjami v veliko pomoč in podporo.

Ko ste se odločali, katero pravnoorganizacijsko obliko podjetja bi ustanovili, ste izbrali zavod. Kaj vas je prepričalo v ustanovitev zavoda in ne d.o.o. ali d.n.o.?

Za takšno pravnoorganizacijsko obliko sva se odločili iz razloga, ker delujemo na področju vzgoje in izobraževanja. Prav tako je ena od specifik te oblike obvezno neprofitno delovanje, kar za nas predstavlja prednost pri poslovanju na omenjenem trgu. Tudi vodenje takšne oblike je dosti lažje, prav tako pa ni potreben visok ustanovitveni kapital.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Imate morda še kakšen nasvet za vse, ki imajo poslovno idejo, a zaenkrat še premalo poguma, da bi se tudi oni podali v podjetniške vode?

Z Andrejo sva že od samega začetka verjeli v to zgodbo, čeprav se je nekaterim ideja zdela malce »nora«. In to je še en dokaz, da če v nekaj res verjameš, je to seveda uresničljivo. Potrebna je samozavest in vsekakor veselje do tistega, kar delaš. Potrebno pa se je zavedati, da ko enkrat vstopiš v podjetniške vode, to postane način življenja, ki te spremlja 24 ur na dan – včasih še kakšno uro več. 🙂

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

Z namenom, da na trg lansirajo nov izdelek za nego las, je moči združilo 5 slovenskih podjetnic. Nastala je linija kozmetike, ki nosi podpis dveh znanih slovenskih blogerk. Preberite več >>

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Poslanstvo podjetja Value Add Games je ljudem ponovno približati namizne družabne igre. Ekipa se ne ukvarja zgolj z izdajo in prodajo družabnih iger, ampak predvsem razvija svoje lastne. Prav tako skupaj z zainteresiranimi podjetji snujejo namizne igre, ki lahko služijo kot sredstvo promocije. Preberite več >>

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger je postal prava atrakcija. Glas o najboljšem burgerju daleč naokrog se hitro širi. Ustanovitelja podjetja Žiga Antolin in Klemen Bassanese sta namreč iznašla recepturo odličnega okusa, pri pripravi burgerjev pa so vedno uporabljene najbolj kakovostne sestavine. Preberite več >>

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta zasnovala platformo, prek katere lahko podjetja enostavno dostopajo do influencerjev, v sodelovanju s katerimi bi rada izvajala vplivnostni marketing. Preberite več >>

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo vprašali nekatere udeležence preteklih sezon Štartaj Slovenija, kaj jim je prinesla ta izkušnja. Projekt Štartaj Slovenija sicer poteka že 3 leta. Še neuveljavljenim podjetnikom ponuja možnost, da na Sparovih policah predstavijo svoje izdelke. Preberite več >>

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Na Sparovih policah so se v sklopu prejšnje sezone projekta Štartaj Slovenija znašli tudi izdelki Marmela. Gre za produkt, ki je kombinacija marmelade in mlečnega namaza. Za izdelki stojita Valentina in Uroš Kavčič. Uroš nam je zaupal, kako so potekali podjetniški začetki in kako izgleda poslovanje v zdajšnji obliki. Preberite več >>

Oznake: , , , ,