MP intervju: Kaja Kink – Say Hello to the World

Projekt »Pomahajmo v svet«/»Say Hello to the World« je nastal z namenom mednarodnega sodelovanja izobraževalnih ustanov (vrtcev in šol) po predhodno pripravljenem programu povezovanja preko spletne aplikacije »My Hello«.
MP intervju: Kaja Kink - Say Hello to the World

MP intervju: Kaja Kink – Say Hello to the World (Vir slike: sayhellototheworld.eu)

V letu 2011 ste zasnovali projekt “Say Hello to the World”. Za kakšen projekt gre? S kakšnim namenom ste ga zasnovali?

Namen projekta »Pomahajmo v svet«/»Say Hello to the World« je mednarodno sodelovanje izobraževalnih ustanov (vrtcev in šol) po predhodno pripravljenem programu povezovanja, ki poteka preko spletne aplikacije »My Hello«. Otroke tako popeljemo na virtualno popotovanje, kjer odkrivajo multikulturni dialog in življenje na drugem koncu sveta. Na ta način gradimo mostove prijateljstva in hkrati skrbimo za večjo prepoznavnost Slovenije.

Otroci med klicem osvojijo prve besede v tujem jeziku ter v varnem okolju spoznajo prvo rokovanje s komunikacijsko tehnologijo. Ker je projekt zastavljen tako, da spodbuja otrokovo domišljijo in inovativnost, je res prav zanimivo spremljati otroško veselje ob spoznavanju novih prijateljev. Moramo priznati, da nas naši mali popotniki vsakokrat pozitivno presenetijo s svojimi idejami.

Spletna stran sayhellototheworld.eu
Pravna oblika Zavod
Število sodelavcev 7

Naredili  ste tudi spletno aplikacijo “My Hello”. Na kratko nam jo opišite. Komu je namenjena?

Spletna aplikacija je bila ustvarjena izključno za ta projekt in se šteje kot intelektualna lastnina FINI zavoda Radeče ter se promovira pod enotno blagovno znamko »Pomahajmo v svet« / »Say Hello to the World«.

Namen aplikacije je nemoteno in varno medsebojno povezovanje sodelujočih izobraževalnih ustanov (vrtcev in šol). Ima tudi številne funkcijske prednosti, saj omogoča nalaganje slik ter dokumentov, ena izmed pomembnih prednosti pa je tudi njena preprosta uporaba.

Prvi odzivi uporabe aplikacije so zelo pozitivni, saj komunikacije med izobraževalnimi ustanovami že sedaj potekajo dnevno in ne le med video klici. Aplikacija je zavarovana z geslom, s katerim lahko dostopajo samo strokovni sodelavci sodelujočih ustanov. S tem želimo zaščititi otrokove pravice in pravice za vse sodelujoče ter zagotoviti zasebnost med potekom komunikacije.

Načrtujejo se tudi številne posodobitve aplikacije z dodatnimi funkcijami, ki bodo doprinesle k večji motiviranosti otrok in strokovnih delavcev. Aplikacija »My Hello« je odlično orodje za komunikacijo. Ker ne moremo peljati otrok v svet, smo se odločili, da bomo svet pripeljali k njim.

Vabljeni k ogledu promocijskega videoposnetka projekta »Say Hello to the World«!

Ustvarili ste edinstveno okolje, ki omogoča interno komunikacijo eni najbolj občutljivih socialnih skupin – otrokom. Od kje navdih za to področje in na kakšen način ste našli nišo na tržišču?

Vsekakor lahko v prvi vrsti trdimo, da je sam navdih prišel iz ljubezni do otrok. Strpnost in medkulturnost sta dve vrednoti, ki jih mora sodobna država priznavati, saj ima vsak posameznik pravico, da izraža svojo identiteto, ne glede na rasno, etično, versko, jezikovno ali kakršno koli drugo pripadnost. Globalne družbene spremembe spreminjajo moderno družbo in iz opazovanja predvsem domačega (slovenskega) okolja smo prišli do spoznanja, da je nestrpnost v družbi prisotna.

Tudi veliko institucij potrjuje pozitivne trende učenja jezikov v predšolskem obdobju, uporabo tehnologije, globalni izobraževalni sistem pa strmi k vedno večjemu poudarku na medkulturni pedagogiki. Odgovor na omenjeni problem smo našli v medkulturnem izobraževanju, kjer smo združili učenje jezika, spoznavanje računalnika in motiviranost ter veselje otrok.

Cilj projekta je predvsem rahljanje stereotipov, predsodkov, spoznavanja (za otroke) drugačnih kultur, ver, narodnosti, običajev oziroma življenja kot samega. Ker smo se opredelili v spreminjanje socialnih navad, je zato zelo pomembno, da začnemo v že zelo zgodnji mladosti. Tudi za vse strokovne delavce je to neverjetna izkušnja, saj imajo neposreden stik z drugimi strokovnimi delavci po svetu in na ta način spoznavajo način dela v drugih državah.

Ali ste se s projektom Say Hello to the World prvič podali v podjetništvo?

Tako je. Kljub temu, da pot ni lahka, se z veseljem spoprimemo z vsakim izzivom, ki nas čaka na poti.

Kdo sestavlja vašo podjetniško ekipo? Na kratko nam predstavite svoje člane.

Trenutno ekipo sestavljajo člani sveta zavoda in strokovnega sveta zavoda. Z Andrejo Majnar (strokovno direktorico zavoda) sva ustanoviteljici projekta »Pomahajmo v svet«/»Say Hello to the World« ter vodilni osebi pri vodenju FINI zavoda Radeče. Po zastavljenem projektu pa se nama je pridružila mlada in ambiciozna ekipa.

Miloš Marjanovič je vodja razvoja informacijskih sistemov, skrbi za aplikacijo in ostale računalniške rešitve. Metka Podlogar je odgovorna za pisanje novic, ki jih objavljamo na naši spletni strani (www.sayhellototheworld.eu) ter redno obveščanje o projektu na različnih družabnih omrežjih.

Nancy Pavlič skrbi za lektoriranje in prevajanje, Anita Slakonja in Metka Zahrastnik pa sestavljata strokovni del projekta. S svojimi večletnimi izkušnjami s področja predšolske vzgoje skrbita, da je celoten program ustrezno strokovno zastavljen.

Kljub temu, da ima vsak svojo nalogo, pa določene prepreke in vprašanja rešujemo skupaj. Redni FINI sestanki so postali stalnica in nad rezultati teh srečanj smo vedno pozitivno presenečeni. Vesela sem, da za projektom stojijo ljudje, na katere se lahko zaneseš in vedno znova nas preseneti močna in skupna strast do ustvarjanja drugačnega pogleda na svet.

Kje ste pridobili znanje, potrebno za vodenje zavoda? Ste imeli kakšnega izkušenega podjetnika, ki vam je pomagal kot mentor?

Z Andrejo sva se ogromno stvari naučili sami, trenutno pa se s poslovnimi izzivi soočamo pod mentorstvom ga. Marte Turk, ki nam je s svojimi bogatimi izkušnjami v veliko pomoč in podporo.

Ko ste se odločali, katero pravnoorganizacijsko obliko podjetja bi ustanovili, ste izbrali zavod. Kaj vas je prepričalo v ustanovitev zavoda in ne d.o.o. ali d.n.o.?

Za takšno pravnoorganizacijsko obliko sva se odločili iz razloga, ker delujemo na področju vzgoje in izobraževanja. Prav tako je ena od specifik te oblike obvezno neprofitno delovanje, kar za nas predstavlja prednost pri poslovanju na omenjenem trgu. Tudi vodenje takšne oblike je dosti lažje, prav tako pa ni potreben visok ustanovitveni kapital.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Imate morda še kakšen nasvet za vse, ki imajo poslovno idejo, a zaenkrat še premalo poguma, da bi se tudi oni podali v podjetniške vode?

Z Andrejo sva že od samega začetka verjeli v to zgodbo, čeprav se je nekaterim ideja zdela malce »nora«. In to je še en dokaz, da če v nekaj res verjameš, je to seveda uresničljivo. Potrebna je samozavest in vsekakor veselje do tistega, kar delaš. Potrebno pa se je zavedati, da ko enkrat vstopiš v podjetniške vode, to postane način življenja, ki te spremlja 24 ur na dan – včasih še kakšno uro več. 🙂

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje