MP intervju: Karmen Koren – Pants on 1001 Way

Modna oblikovalka Karmen Koren trenutno prek Kickstarterja zbira denarna sredstva, potrebna za zagon proizvodnje inovativne linije oblačil, imenovane Pants on 1001 Way. Preberite si intervju z mlado oblikovalko, ki je v podjetniške vode vstopila zaradi želje po večji svobodi.
MP intervju: Karmen Koren - Pants on 1001 Way

MP intervju: Karmen Koren – Pants on 1001 Way (Vir slike: karmenkoren.com)

Na kratko opišite Pants on 1001 Way. Komu so namenjene?

Pants on 1001 Way temeljijo na preprostem in brezčasnem dizajnu in jih lahko nosimo na nešteto načinov. Lahko se poigramo z različnimi kombinacijami; od dolgih in kratkih majic, tunik, oblek, do kril, hlačnega pajaca in vse ostalo, kar si lahko zamislimo. Hlače na 1001 način so zato zelo koristno oblačilo, saj niso omejene na velikost, osebni slog ali starost.

Nosijo jih lahko tako moški kot ženske. Primerne so za tiste, ki želijo nositi nekaj novega, vsestranskega in posebnega. Hlače na 1001 način so tako rekoč primerne za vsakogar; podjetnika/co, popotnika/co, plesalca/ko, umetnika/co in tudi za bodočo mamico.

Koliko časa ste risali skice in koliko neuspelih poskusov je bilo potrebnih da ste na koncu vendarle uspeli sestaviti tako vsestranski kos oblačila?

Narisala sem preko sto različnih skic, da sem prišla do skice teh hlač. Nisem bila prepričana, če bo to v praksi delovalo, zato sem čez nekaj dni sešila prototip. Oblekla sem ga in izgledal je super. Pokazala sem ga še drugim in bili so navdušeni. Zatem smo naredili prvih šest kosov, ki so bili predstavljeni v Latviji.

Predstavite nam svojo pot modne oblikovalke. Zakaj ste se odločili, da vstopite v podjetniške vode?

Moja oblikovalska pot se je začela ob obiskovanju visoke šole za dizajn v Ljubljani. Sodelovala sem že na veliko modnih revijah, imela sem nekaj razstav in raznih projektov. Šola nam je dala tudi veliko možnosti za natečaje, na katere sem se z veseljem prijavila. Leta 2010 in 2011 sem sodelovala na natečaju Mlad Ustvarjalen Chevrolet, kjer sem dvakrat zasedla 2. mesto. Na zaključni modni reviji leta 2011 so bila moja oblačila izbrana za najboljšo kolekcijo. Lansko leto sem bila izbrana med 48 najboljšimi inovatorji v Sloveniji, kar mi je dalo največji zagon.

V podjetniške vode sem vstopila prvotno zato, ker sta oba starša podjetnika. Zavedam se, da je težje, vendar imaš za delo večje veselje, ker si večino časa odvisen od samega sebe in te nihče ne ovira na tvoji umetniški poti.

Želite tudi vi predstaviti svoj projekt na Kickstarterju? Preverite pogoje za sodelovanje!

Kickstarter je zadnje čase močno priljubljen med mladimi slovenskimi podjetniki. Kaj je bil vzrok, da ste se tudi vi odločili sredstva za zagon proizvodnje poiskati na ta način?

Za Kickstarter sem izvedela na forumu inovacij leta 2011 (na forum sem se prijavila že tisto leto, vendar sem za las ušla finalnemu izboru). V komisiji so mi svetovali, da bi bil Kickstarter super začetek za tak produkt, kot je moj. Za tak način sem se odločila zaradi večjega trga in zato, ker verjamem v crowdfunding in timsko delo.

Vključitev v Kickstarter zahteva, da prijavo opravite prek podjetja, registriranega v ZDA ali VB. Vaš projekt ste prijavili preko podjetja BizMe, ki ima sedež v New Yorku. Ali ste z omenjenim podjetjem sodelovali že prej ali so vam le pomagali pri prijavi?

Lastnik podjetja je Niko Klanšek, ki je pomagal tudi prvemu slovenskemu projektu na Kickstarterju, Luki Ločičniku s projektom LLSTOL. Ker Luko poznam že kar nekaj časa, sva se še pred najinimi projekti pogovarjala o tej zahtevi. Povedal mi je, da bo njegovemu projektu pomagal Niko in mi predlagal, naj ga kontaktiram. In tako se je začelo.

Zastavili ste si cilj, da zberete najmanj 15 tisoč dolarjev. Ali že veste, kako bi unovčili pridobljeni znesek?

Unovčila bi ga za nakup vseh materialov, za plačilo sodelujočih, predstavitveno spletno stran (e-shop) in seveda za samo proizvodnjo izdelkov.

Pri tako zahtevnem projektu ste zagotovo morali imeti tudi nekaj pomoči. Kdo vse vam je pomagal pri tem, da je vaš načrt postal resničnost? Ali imate za seboj kakšno ekipo sodelavcev?

Da, imela sem veliko pomoči in sem vsakemu posebej zelo hvaležna. Naj jih kar naštejem in se jim s tem še enkrat zahvalim. Marko Repše je zelo nadarjen fotograf, ki je posnel oba videa in naredil čudovite predstavitvene fotografije. Niko Klanšek je ustanovitelj E4B, FlyKly in SportBoard; pomagal je pri sami izvedbi projekta na Kickstarterju in z nasveti. Anja Černač, Jurij Dekleva, Maja Kavčič, Neja Colja, Viviana Klinc, Tjaša Koren, Zdenka Koren, Karolina Koren, Cilka Krajnc, ki so bili odlični modeli. Ema Bavcon je zelo nadarjena vizažistka, ki je poskrbela za make-up modelov. Monika Uršič je talentirana oblikovalka nakita, ki je svoje ure dodala med nagrade na Kickstarterju. Dejan Štrancar je ustanovitelj DSPro in je naredil mojo spletno stran. Martina Kofol je zelo nadarjena fotografinja, ki je naredila prve slike tega izdelka.

Podprite projekt na tej povezavi!

Na lanskoletnem 7. Slovenskem forumu inovacij ste s svojim produktom prepričali žirijo in za las zgrešili uvrstitev v finalni izbor. Ali ste na podlagi tega dosežka prejeli konkretne ponudbe za sodelovanje ali je bil vpliv bolj motivacijske narave, ki vas je prepričal o vrednosti ustvarjenega proizvoda?

V svoj izdelek verjamem že odkar sem ga naredila. Ker mi ni uspelo priti na 6. SFI (kot sem omenila že prej), nisem obupala, ampak sem poskusila še enkrat z izpopolnjenim dizajnom. Bila sem zelo vesela, da mi je uspelo, saj mi je forum inovacij pomagal pri sami prepoznavnosti izdelka. Nisem dobila nobenih konkretnih ponudb za sodelovanje, vendar sem prejela odlične predloge in nasvete.

V kolikor bo vaš projekt uspešno potrjen na Kickstarterju, bo proizvodnja Pants on 1001 Way verjetno kar hitro zaživela. Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

Moji načrti za prihodnost se vsekakor vrtijo okoli oblačil. Pripravljene imam že nove dizajne tega izdelka, ki bodo še bolj uporabni. V vsakem primeru (potrjen projekt ali ne) se bom še naprej trudila za promocijo svojih izdelkov. Nameravam sodelovati z nekaterimi trgovinami in s spletnimi trgovinami, kjer bi se Pants on 1001 Way prodajale.

Ali že zbirate informacije o tem, kdo bi bil najboljši proizvodni partner pri masovni izdelavi? Se ozirate za slovenskimi ali tujimi podjetji?

Zaenkrat sem dogovorjena s slovenskim podjetjem, ki bi sodelovalo s proizvodnjo za Kickstarter. Za nadaljnjo masovno izdelavo poslovnega partnerja še iščem oziroma, če bo produkt zelo uspešen, bom tudi sama poskrbela za to.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Zaupajte nam: Koliko vaših prijateljic že nosi Hlače na 1001 način? 🙂

Kar nekaj mojih prijateljic je nad izdelkom navdušenih, zato sem jih nekaj podarila. Poleg njih Pants on 1001 Way trenutno nosi profesorica na faksu, moja sestra, mama, sestrična in jaz sama.

Imate morda še kakšen nasvet za vse naše bralce, ki še niso zbrali poguma, da bi svoj projekt oživili s pomočjo kickstarterja?

Vsak posameznik verjame v svoj izdelek. Zato prijavite svoj projekt, brez strahu po uspehu/neuspehu. Če bo projekt potrjen, boste presrečni, v nasprotnem primeru pa bo to odlična izkušnja. Verjemite, vse se zgodi z namenom.

Mladi slovenski podjetnici lahko sanje pomagate uresničiti s podporo na Kickstarterju, saj bo željena sredstva pridobila le, če ji uspe doseči zastavljeni cilj – zbrati 15 tisoč dolarjev!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje