MP intervju: Karmen Koren – Pants on 1001 Way

Modna oblikovalka Karmen Koren trenutno prek Kickstarterja zbira denarna sredstva, potrebna za zagon proizvodnje inovativne linije oblačil, imenovane Pants on 1001 Way. Preberite si intervju z mlado oblikovalko, ki je v podjetniške vode vstopila zaradi želje po večji svobodi.
MP intervju: Karmen Koren - Pants on 1001 Way

MP intervju: Karmen Koren – Pants on 1001 Way (Vir slike: karmenkoren.com)

Na kratko opišite Pants on 1001 Way. Komu so namenjene?

Pants on 1001 Way temeljijo na preprostem in brezčasnem dizajnu in jih lahko nosimo na nešteto načinov. Lahko se poigramo z različnimi kombinacijami; od dolgih in kratkih majic, tunik, oblek, do kril, hlačnega pajaca in vse ostalo, kar si lahko zamislimo. Hlače na 1001 način so zato zelo koristno oblačilo, saj niso omejene na velikost, osebni slog ali starost.

Nosijo jih lahko tako moški kot ženske. Primerne so za tiste, ki želijo nositi nekaj novega, vsestranskega in posebnega. Hlače na 1001 način so tako rekoč primerne za vsakogar; podjetnika/co, popotnika/co, plesalca/ko, umetnika/co in tudi za bodočo mamico.

Koliko časa ste risali skice in koliko neuspelih poskusov je bilo potrebnih da ste na koncu vendarle uspeli sestaviti tako vsestranski kos oblačila?

Narisala sem preko sto različnih skic, da sem prišla do skice teh hlač. Nisem bila prepričana, če bo to v praksi delovalo, zato sem čez nekaj dni sešila prototip. Oblekla sem ga in izgledal je super. Pokazala sem ga še drugim in bili so navdušeni. Zatem smo naredili prvih šest kosov, ki so bili predstavljeni v Latviji.

Predstavite nam svojo pot modne oblikovalke. Zakaj ste se odločili, da vstopite v podjetniške vode?

Moja oblikovalska pot se je začela ob obiskovanju visoke šole za dizajn v Ljubljani. Sodelovala sem že na veliko modnih revijah, imela sem nekaj razstav in raznih projektov. Šola nam je dala tudi veliko možnosti za natečaje, na katere sem se z veseljem prijavila. Leta 2010 in 2011 sem sodelovala na natečaju Mlad Ustvarjalen Chevrolet, kjer sem dvakrat zasedla 2. mesto. Na zaključni modni reviji leta 2011 so bila moja oblačila izbrana za najboljšo kolekcijo. Lansko leto sem bila izbrana med 48 najboljšimi inovatorji v Sloveniji, kar mi je dalo največji zagon.

V podjetniške vode sem vstopila prvotno zato, ker sta oba starša podjetnika. Zavedam se, da je težje, vendar imaš za delo večje veselje, ker si večino časa odvisen od samega sebe in te nihče ne ovira na tvoji umetniški poti.

Želite tudi vi predstaviti svoj projekt na Kickstarterju? Preverite pogoje za sodelovanje!

Kickstarter je zadnje čase močno priljubljen med mladimi slovenskimi podjetniki. Kaj je bil vzrok, da ste se tudi vi odločili sredstva za zagon proizvodnje poiskati na ta način?

Za Kickstarter sem izvedela na forumu inovacij leta 2011 (na forum sem se prijavila že tisto leto, vendar sem za las ušla finalnemu izboru). V komisiji so mi svetovali, da bi bil Kickstarter super začetek za tak produkt, kot je moj. Za tak način sem se odločila zaradi večjega trga in zato, ker verjamem v crowdfunding in timsko delo.

Vključitev v Kickstarter zahteva, da prijavo opravite prek podjetja, registriranega v ZDA ali VB. Vaš projekt ste prijavili preko podjetja BizMe, ki ima sedež v New Yorku. Ali ste z omenjenim podjetjem sodelovali že prej ali so vam le pomagali pri prijavi?

Lastnik podjetja je Niko Klanšek, ki je pomagal tudi prvemu slovenskemu projektu na Kickstarterju, Luki Ločičniku s projektom LLSTOL. Ker Luko poznam že kar nekaj časa, sva se še pred najinimi projekti pogovarjala o tej zahtevi. Povedal mi je, da bo njegovemu projektu pomagal Niko in mi predlagal, naj ga kontaktiram. In tako se je začelo.

Zastavili ste si cilj, da zberete najmanj 15 tisoč dolarjev. Ali že veste, kako bi unovčili pridobljeni znesek?

Unovčila bi ga za nakup vseh materialov, za plačilo sodelujočih, predstavitveno spletno stran (e-shop) in seveda za samo proizvodnjo izdelkov.

Pri tako zahtevnem projektu ste zagotovo morali imeti tudi nekaj pomoči. Kdo vse vam je pomagal pri tem, da je vaš načrt postal resničnost? Ali imate za seboj kakšno ekipo sodelavcev?

Da, imela sem veliko pomoči in sem vsakemu posebej zelo hvaležna. Naj jih kar naštejem in se jim s tem še enkrat zahvalim. Marko Repše je zelo nadarjen fotograf, ki je posnel oba videa in naredil čudovite predstavitvene fotografije. Niko Klanšek je ustanovitelj E4B, FlyKly in SportBoard; pomagal je pri sami izvedbi projekta na Kickstarterju in z nasveti. Anja Černač, Jurij Dekleva, Maja Kavčič, Neja Colja, Viviana Klinc, Tjaša Koren, Zdenka Koren, Karolina Koren, Cilka Krajnc, ki so bili odlični modeli. Ema Bavcon je zelo nadarjena vizažistka, ki je poskrbela za make-up modelov. Monika Uršič je talentirana oblikovalka nakita, ki je svoje ure dodala med nagrade na Kickstarterju. Dejan Štrancar je ustanovitelj DSPro in je naredil mojo spletno stran. Martina Kofol je zelo nadarjena fotografinja, ki je naredila prve slike tega izdelka.

Podprite projekt na tej povezavi!

Na lanskoletnem 7. Slovenskem forumu inovacij ste s svojim produktom prepričali žirijo in za las zgrešili uvrstitev v finalni izbor. Ali ste na podlagi tega dosežka prejeli konkretne ponudbe za sodelovanje ali je bil vpliv bolj motivacijske narave, ki vas je prepričal o vrednosti ustvarjenega proizvoda?

V svoj izdelek verjamem že odkar sem ga naredila. Ker mi ni uspelo priti na 6. SFI (kot sem omenila že prej), nisem obupala, ampak sem poskusila še enkrat z izpopolnjenim dizajnom. Bila sem zelo vesela, da mi je uspelo, saj mi je forum inovacij pomagal pri sami prepoznavnosti izdelka. Nisem dobila nobenih konkretnih ponudb za sodelovanje, vendar sem prejela odlične predloge in nasvete.

V kolikor bo vaš projekt uspešno potrjen na Kickstarterju, bo proizvodnja Pants on 1001 Way verjetno kar hitro zaživela. Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

Moji načrti za prihodnost se vsekakor vrtijo okoli oblačil. Pripravljene imam že nove dizajne tega izdelka, ki bodo še bolj uporabni. V vsakem primeru (potrjen projekt ali ne) se bom še naprej trudila za promocijo svojih izdelkov. Nameravam sodelovati z nekaterimi trgovinami in s spletnimi trgovinami, kjer bi se Pants on 1001 Way prodajale.

Ali že zbirate informacije o tem, kdo bi bil najboljši proizvodni partner pri masovni izdelavi? Se ozirate za slovenskimi ali tujimi podjetji?

Zaenkrat sem dogovorjena s slovenskim podjetjem, ki bi sodelovalo s proizvodnjo za Kickstarter. Za nadaljnjo masovno izdelavo poslovnega partnerja še iščem oziroma, če bo produkt zelo uspešen, bom tudi sama poskrbela za to.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Zaupajte nam: Koliko vaših prijateljic že nosi Hlače na 1001 način? 🙂

Kar nekaj mojih prijateljic je nad izdelkom navdušenih, zato sem jih nekaj podarila. Poleg njih Pants on 1001 Way trenutno nosi profesorica na faksu, moja sestra, mama, sestrična in jaz sama.

Imate morda še kakšen nasvet za vse naše bralce, ki še niso zbrali poguma, da bi svoj projekt oživili s pomočjo kickstarterja?

Vsak posameznik verjame v svoj izdelek. Zato prijavite svoj projekt, brez strahu po uspehu/neuspehu. Če bo projekt potrjen, boste presrečni, v nasprotnem primeru pa bo to odlična izkušnja. Verjemite, vse se zgodi z namenom.

Mladi slovenski podjetnici lahko sanje pomagate uresničiti s podporo na Kickstarterju, saj bo željena sredstva pridobila le, če ji uspe doseči zastavljeni cilj – zbrati 15 tisoč dolarjev!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Današnja družba proizvede ogromne količine smeti, trg pa je nasičen z okolju škodljivimi izdelki. Kulturno ekološko društvo Smetumet zato iz odpadnih materialov izdeluje kakovostne izdelke za vse. Preberite več >>

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ni navadna gostilna. Projekt družbe Centerkontura pomaga pri reševanju problema neusposobljenosti in brezposelnosti mladih invalidov. Preberite več >>

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

Digitalna agencija Numo podjetjem pomaga pri oblikovanju blagovne znamke, njeni predstavitvi v javnosti, gradnji komunikacijskih strategij in nudi znanja na področju zakonitosti spletnega pojavljanja. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje