MP intervju: Klemen Španinger – DiaGenomi

DiaGenomi d. o. o. je edino podjetje pri nas, ki nudi diagnostična testiranja za raka na dojki in na debelem črevesju, ki temeljijo na zapisu v DNK. Podjetje nudi širok nabor inovativnih testiranj, ukvarja pa se tudi z izobraževanjem kadrov za potrebe molekularno-bioloških analiz.
MP intervju: Klemen Španinger - DiaGenomi

MP intervju: Klemen Španinger – DiaGenomi d. o. o.

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?
DiaGenomi deluje na področju osebne genetske diagnostike. Glavna prednost pa je, da nimamo le informativnih testov, temveč sodelujemo z zdravniki oz. se testi opravljajo prek njih.

Kako si prišel do ideje?
Ideja je bila predvsem imeti nekaj svojega in si zagotoviti delovno mesto.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?
Meni daje energijo predvsem to, da se želim preizkusiti v tem poslu, da vidim, ali sem sposoben ali ne. Motivacija pa je predvsem to, da želim imeti nekaj svojega.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?
Najbolj s papirologijo in pa s tem, da beseda v poslu ni dovolj, temveč je potrdilo šele, ko pride “income” na račun.

Spletna stran
DiaGenomi d. o. o. in ex3m.si
Starost 29 let
Dejavnost Genska diagnostika
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 3

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Dejansko ni bilo nobenih izobraževanj, ampak sem se veliko naučil prek prvega podjetja, lahko bi se reklo na način “problem based learning” – česar sem se tam naučil na napakah, sedaj pri DiaGenomi nisem naredil.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Vse je bilo načrtno z delom, sicer na začetku nismo slutili takega uspeha, vendar pa je bilo načrtno.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?
Biti prvi, imeti kakovosten test in podporo strokovnjakov.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Marže so lahko kar visoke, vendar pa ne delamo na masovki kot drugi produkti.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Vse bi ponovil, ker se le iz napak lahko česa naučiš, seveda če niso prevelike, da bi ogrozile podjetje.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Mogoče se lahko glede tega srečamo čez kako leto, sedaj ne bi preveč fantaziral. Treba se bo izkazati na trgu.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Naj vas ne bo strah in pa ne pričakujte uspeha iz danes na jutri; rabili boste podporo z vseh strani.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
Enoletni, postaviti korenine in temelje obema podjetjema in pri DiaGenomi osvojiti evropsko tržišče – kasneje pa osvajanje Rusije, Indije in Kitajske.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Zelo, predvsem v Sloveniji s slovensko “foušijo” in obrekovanjem.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenski startup Chipolo prejel nagrado za inovativnost na mednarodnem sejmu CES 2019

Slovenski startup Chipolo prejel nagrado za inovativnost na mednarodnem sejmu CES 2019

Podjetje Chipolo se ukvarja z izdelavo in prodajo sledilnikov za dragocene predmete kot so ključi, denarnica in telefon. Tudi letos se je ekipa udeležila svetovnega sejma zabavne elektronike CES 2019, na katerem so predstavili svoj najnovejši produkt, Chipolo Go, in zanj prejeli nagrado. Preberite več >>

Iz prve roke: inovativne metode pristopov na tuje trge

Iz prve roke: inovativne metode pristopov na tuje trge

Večina podjetij prej ali slej ugotovi, da je slovenski trg premajhen za realizacijo načrtovanih poslovnih ciljev. Rast podjetij je velikokrat pogojena z vstopom na tuje trge. Predstavljamo vam nekatere slovenske startupe, ki so se prodora v tujino lotili na inovativne načine. Preberite več >>

Eva Birsa: »Izzivi so tisti, ki me naredijo močnejšo.«

Eva Birsa: »Izzivi so tisti, ki me naredijo močnejšo.«

Evitas je družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2016. Gre za spletno trgovino, v kateri so v ponudbi kakovostni izdelki za novorojenčke, otroke in mamice. Preberite več >>

Žan Menart: »Ne plavamo v oblakih, ampak delamo po svojih najboljših močeh.«

Žan Menart: »Ne plavamo v oblakih, ampak delamo po svojih najboljših močeh.«

Smart Optometry je zagonsko podjetje iz Idrije, ki so ga leta 2015 ustanovili Žan Menart, Matic Ozebek in Matic Vogrič. Ekipi se je nato pridružil še Blaž Grah. Podjetje se ukvarja z razvojem digitalnih rešitev za očesno nego. V lanskem letu se je podjetje uvrstilo tudi med polfinaliste izbora Mladi podjetnik leta. Preberite več >>

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokico je širša javnost spoznala že leta 2017, ko so se v sklopu projekta Štartaj Slovenija njihovi izdelki predstavili na Sparovih policah. V lanskem letu se je ekipa uvrstila tudi med finaliste izbora Mladi podjetnik leta. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Oznake: