MP intervju: Klemen Španinger – DiaGenomi

DiaGenomi d. o. o. je edino podjetje pri nas, ki nudi diagnostična testiranja za raka na dojki in na debelem črevesju, ki temeljijo na zapisu v DNK. Podjetje nudi širok nabor inovativnih testiranj, ukvarja pa se tudi z izobraževanjem kadrov za potrebe molekularno-bioloških analiz.
MP intervju: Klemen Španinger - DiaGenomi

MP intervju: Klemen Španinger – DiaGenomi d. o. o.

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?
DiaGenomi deluje na področju osebne genetske diagnostike. Glavna prednost pa je, da nimamo le informativnih testov, temveč sodelujemo z zdravniki oz. se testi opravljajo prek njih.

Kako si prišel do ideje?
Ideja je bila predvsem imeti nekaj svojega in si zagotoviti delovno mesto.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?
Meni daje energijo predvsem to, da se želim preizkusiti v tem poslu, da vidim, ali sem sposoben ali ne. Motivacija pa je predvsem to, da želim imeti nekaj svojega.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?
Najbolj s papirologijo in pa s tem, da beseda v poslu ni dovolj, temveč je potrdilo šele, ko pride “income” na račun.

Spletna stran
DiaGenomi d. o. o. in ex3m.si
Starost 29 let
Dejavnost Genska diagnostika
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 3

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Dejansko ni bilo nobenih izobraževanj, ampak sem se veliko naučil prek prvega podjetja, lahko bi se reklo na način “problem based learning” – česar sem se tam naučil na napakah, sedaj pri DiaGenomi nisem naredil.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Vse je bilo načrtno z delom, sicer na začetku nismo slutili takega uspeha, vendar pa je bilo načrtno.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?
Biti prvi, imeti kakovosten test in podporo strokovnjakov.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Marže so lahko kar visoke, vendar pa ne delamo na masovki kot drugi produkti.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Vse bi ponovil, ker se le iz napak lahko česa naučiš, seveda če niso prevelike, da bi ogrozile podjetje.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Mogoče se lahko glede tega srečamo čez kako leto, sedaj ne bi preveč fantaziral. Treba se bo izkazati na trgu.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Naj vas ne bo strah in pa ne pričakujte uspeha iz danes na jutri; rabili boste podporo z vseh strani.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
Enoletni, postaviti korenine in temelje obema podjetjema in pri DiaGenomi osvojiti evropsko tržišče – kasneje pa osvajanje Rusije, Indije in Kitajske.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Zelo, predvsem v Sloveniji s slovensko “foušijo” in obrekovanjem.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: