MP intervju: Klemen Španinger – DiaGenomi

DiaGenomi d. o. o. je edino podjetje pri nas, ki nudi diagnostična testiranja za raka na dojki in na debelem črevesju, ki temeljijo na zapisu v DNK. Podjetje nudi širok nabor inovativnih testiranj, ukvarja pa se tudi z izobraževanjem kadrov za potrebe molekularno-bioloških analiz.
MP intervju: Klemen Španinger - DiaGenomi

MP intervju: Klemen Španinger – DiaGenomi d. o. o.

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?
DiaGenomi deluje na področju osebne genetske diagnostike. Glavna prednost pa je, da nimamo le informativnih testov, temveč sodelujemo z zdravniki oz. se testi opravljajo prek njih.

Kako si prišel do ideje?
Ideja je bila predvsem imeti nekaj svojega in si zagotoviti delovno mesto.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?
Meni daje energijo predvsem to, da se želim preizkusiti v tem poslu, da vidim, ali sem sposoben ali ne. Motivacija pa je predvsem to, da želim imeti nekaj svojega.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?
Najbolj s papirologijo in pa s tem, da beseda v poslu ni dovolj, temveč je potrdilo šele, ko pride “income” na račun.

Spletna stran
DiaGenomi d. o. o. in ex3m.si
Starost 29 let
Dejavnost Genska diagnostika
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 3

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Dejansko ni bilo nobenih izobraževanj, ampak sem se veliko naučil prek prvega podjetja, lahko bi se reklo na način “problem based learning” – česar sem se tam naučil na napakah, sedaj pri DiaGenomi nisem naredil.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Vse je bilo načrtno z delom, sicer na začetku nismo slutili takega uspeha, vendar pa je bilo načrtno.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?
Biti prvi, imeti kakovosten test in podporo strokovnjakov.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Marže so lahko kar visoke, vendar pa ne delamo na masovki kot drugi produkti.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Vse bi ponovil, ker se le iz napak lahko česa naučiš, seveda če niso prevelike, da bi ogrozile podjetje.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Mogoče se lahko glede tega srečamo čez kako leto, sedaj ne bi preveč fantaziral. Treba se bo izkazati na trgu.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Naj vas ne bo strah in pa ne pričakujte uspeha iz danes na jutri; rabili boste podporo z vseh strani.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
Enoletni, postaviti korenine in temelje obema podjetjema in pri DiaGenomi osvojiti evropsko tržišče – kasneje pa osvajanje Rusije, Indije in Kitajske.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Zelo, predvsem v Sloveniji s slovensko “foušijo” in obrekovanjem.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Slovenija se v svetovnem merilu uvršča na 6. mesto glede na število iger pobega na površinsko enoto. Slovenci tako z odprtimi rokami sprejemamo tovrstni koncept igre. Pripravili smo intervju z vodilnim ponudnikom v »escape room« industriji. Preberite več >>

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik je pred leti pustila redno službo in se podala na samostojno pot. Prevzela je ekološko kmetijo, ki je bila prej namenjena le vzreji živali, in na njej vzpostavila turizem. Po 5 letih je odprla še svojo slaščičarno. Tako se je podala novim izzivom naproti in si dokazala, da zmore marsikaj. Preberite več >>

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo povprašali nekatere slovenske podjetnike, kaj bi moral po njihovem mnenju vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo. Katere lastnosti odlikujejo uspešnega podjetnika in kakšna mora biti poslovna ideja, da ima potencial za uspeh? Preberite več >>

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Za to, da je kulinarični projekt Odprta kuhna, ki ga danes pozna že skoraj vsak, prerasel v zgodbo o uspehu, sta zaslužena Alma in Lior Kochavy. Že pred sedmimi leti, ko se je vse skupaj šele dobro začelo, sta imela jasno vizijo: ustvariti največji kulinarični dogodek v državi. Preberite več >>

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Hopalai je startup, ki je marca letos na trg lansiral aplikacijo Kobi. Ta je namenjena otrokom, ki se srečujejo z disleksijo in drugimi bralnimi težavami. Aplikacijo uporablja že skoraj petina vseh slovenskih osnovnih šol. V kratkem nameravajo produkt predstaviti tudi špansko govorečemu trgu. Preberite več >>

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Dostikrat je marketing tisto področje, ki podjetnikom povzroča največ preglavic. Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, nas je zanimalo, katerih marketinških metod se poslužujejo nekateri slovenski podjetniki, ki v svoji panogi uspešno delujejo. Preberite več >>

Oznake: