MP intervju: Ksenja Perko – Pogumni. Kreativni. Podjetni.

V Sloveniji imamo znanje in talente, česar se dobro zavedajo tudi avtorji projekta PKP - Pogumni. Kreativni. Podjetni. Projekt se trenutno poteguje za denarna sredstva, ki bodo zbrana na letošnjem Žuru z razlogom konec avgusta, pri čemer jim lahko s svojim glasom pomagate tudi vi!
MP intervju: Ksenja Perko - Pogumni. Kreativni. Podjetni.

MP intervju: Ksenja Perko – Pogumni. Kreativni. Podjetni.

Predstavite nam vizijo in namen projekta PKP – Pogumni. Kreativni. Podjetni.

Mladi so pogumni, kreativni in podjetni. Da bodo to verjeli tudi sami in res zaupali vase in v svoje sposobnosti, jim bodo z novimi znanji, odpiranjem obzorij in pomočjo pri ustvarjanju in realizaciji svojih idej pomagali podjetniki in uspešni posamezniki. 30-urni program PKP bomo izvajali na srednjih šolah po vsej Sloveniji.

Odločili ste se pomagati mladim v podjetništvu. Kaj je botrovalo k odločitvi, da se posvetite prav temu področju?

V Sloveniji imamo znanje in talente, a nam manjkata pogum in podjetnost, ki sta danes temelj uspeha. Včasih je veljalo, da z izobrazbo dobiš službo, a danes so na prvem mestu osebnostne lastnosti in socialne veščine. Vzgajati moramo mlade, ki so notranje motivirani, ustvarjalni, odprti za učenje in pogumni, da se ne bojijo neuspeha.

PKP mladim daje možnost, da zažarijo v svojih talentih in da poskrbijo za svojo prihodnost. Omogoča jim, da socialne veščine pridobijo že v srednji šoli. Ponuja jim prostor za vizije, nove ideje in priložnosti za uspeh.

PKP je iniciativa, ki je zrasla iz evropskega projekta Centres, ki ga v Sloveniji vodi podjetniška mreža CEED Slovenija, ki spodbuja povezovanje in prenos izkušenj med podjetniki in verjamejo v podjetništvo kot pozitivno vrednoto za inovativno in odprto družbo.

Jaz sem sodelovala pri izvedbi pilotnega izobraževalnega programa na 3 srednjih šolah. Skupaj s sodelujočimi podjetniki želimo program razširiti na več srednjih šol. Zato se je iniciativi pridružila tudi mladinska organizacija TiPovej!, v kateri že leta razvijamo izobraževalne programe, ki mlade opogumljajo in usposabljajo za uresničevanje lastnih idej, saj verjamemo, da imajo ljudje, ki znajo jasno predstaviti svoje ideje, več možnosti za uspeh. Več ljudi je sposobnih uresničiti svoje ideje, bolj razvita in uspešna je družba.

Kdo sestavlja vašo podjetniško ekipo?

Podjetniško ekipo PKP sestavljajo Matej Feguš, lastnik podjetja Donar, katerega zadnji uspeh je BEATNIK, stol, ki omogoča predvajanje multimedijskih vsebin, Leon Magdalenc, ki se že od leta 1992 ukvarja s treningi javnega nastopanja, je tudi soavtor priročnika ABC javnega nastopanja, pod psevdonimom T. Zgaga pa piše Dnevnikovo kolumno, Andrej Mercina, arhitekt tako po duši kot po profesiji, ki ima svoj arhitekturni biro Trije arhitekti, Anže Višnar, mlad podjetnik, ki začenja svojo podjetniško pot, Uroš Čimžar, direktor Domence, prvega in največjega slovenskega ponudnika registracije domen, Jasna Suhadolc, podjetje Virtua, v katerem se ukvarja z združevanjem znanj o komuniciranju in uporabniškem vidiku informacijske tehnologije.

In še bi lahko naštevala, veliko podjetnikov je pripravljenih deliti svoje znanje z mladimi.

V okviru projekta PKP organizirate t.i. Šolo za lajf, namenjeno mladim od 15. do 30. leta. Kako bo sestavljen program 30-urnega prenosa znanj in izkušenj na mlade?

Projektu PKP lahko s klikom na povezavo pomagate do denarnih sredstev!

PKP in Šola za lajf tvorita tandem, ki si deli vizijo in program, ki se izvaja na srednjih šolah za dijake. Inovativnost je prav v tem, da vstopamo v formalni šolski sistem in da skupaj z učitelji in podjetniki dijakom damo podporo, da oblikujejo svoje ideje, razvijajo podjetnost in ustvarjalno razmišljanje.

Vzpodbujamo drugačnost, inovativnost, željo po ustvarjanju. Mladim sporočamo, da strah pred neuspehom ni nič neobičajnega – potrebno ga je premagati. Upati si, pomeni uspeti.

PKP je program spodbujanja ustvarjalnega razmišljanja in podjetnosti ter opogumljanja za postavljanje ambicioznih ciljev in uresničevanje sanj za dijake, ki se odvija na srednjih šolah.

Program za posamezno šolo obsega 30 ur, razdeljenih v 7 modulov:

  1. Inspiracija. Zgodba zanimivega človeka, ki je uspel uresničiti svoje sanje.
  2. Moje želje. Moje sanje. Moje inspiracije. Moje vizije.
  3. Moja ideja.
  4. Kdaj je ideja priložnost.
  5. Razne so poti do cilja.
  6. Jaz in moja ideja imava prijatelje.
  7. Ideja naj dobi svojo predstavo.

Končamo z dogodkom MOJ PRVI PITCH, kjer se s svojimi idejami predstavijo dijaki vseh sodelujočih šol.

Prav tako želimo delati z učitelji, ker imajo ključno vlogo pri razvoju in spodbujanju kompetenc ustvarjalnega razmišljanja in podjetnosti med mladimi.

Preberite tudi ostale MP intervjuje!

Na katerih lokacijah bo Šola za lajf potekala? Kako se lahko mladi priključijo programu?

Kar nekaj srednjih šol, tako poklicnih in strokovnih, kot tudi gimnazij, si želi imeti program PKP na svoji šoli. Točnega načrta za to šolsko leto še nimamo in smo v fazi iskanja sredstev za izvedbo programa, saj šole nimajo denarja, da bi pokrile stroške projekta, ki so sicer minimalni, ker podjetniki sodelujejo prostovoljno in s tem prispevajo k projektu.

Mladim bodo z novimi znanji, odpiranjem obzorij in pomočjo pri ustvarjanju in realizaciji svojih idej pomagali podjetniki in uspešni posamezniki. Kdo so mentorji, ki so že potrdili sodelovanje pri projektu?

Najožjo ekipa podjetnikov, ki aktivno sodeluje ne samo pri izvajanju projekta, temveč tudi pri njegovi promociji kot v aktivnostih zbiranja sredstev sestavljajo: Matej Feguš, Andrej Mercina, Leon Magdalenc in Anže Višnar. Za projektom stojita dve organizaciji, in sicer CEED Slovenija in TiPovej!

Potegujete se za denarna sredstva, zbrana na letošnjem Žuru z razlogom konec avgusta. Komisija vas je že izbrala med šest finalistov, ki se potegujejo za zmago. Kako nameravate uporabiti pridobljena sredstva v primeru zmage oz. katerih načinov financiranja se boste poslužili v primeru, da vam ne uspe?

Naj pa izkoristim tudi to priložnost in vse, ki verjamete v podjetništvo in želite šolo, ki bo mlade pripravila na življenje, da podprete s svojim glasom projekt PKP na http://www.orto.si/zurzrazlogom/. Zato, da bomo družba pogumnih, kreativnih in podjetnih. Ker znanje ni samo v učbenikih.Sredstva Žura z razlogom bomo vložili v izvedbo na vsaj 5 srednjih šolah. Če nam ne uspe, bomo sredstva iskali na drugih razpisih in z dogodki.

Vas je ideja navdušila? Projekt lahko s svojim glasom podprete na na naslednji povezavi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje