MP intervju: Maja Švener – Ličila.si

Maja Švener je mlada podjetnica, ki se ukvarja s spletno prodajo. Njeno podjetje trži produkte pod blagovno znamko Ličila.si. Kozmetika je zanimiva panoga, ki je v zadnjih letih v velikem porastu. Preberite si zanimiv intervju.
MP intervju: Maja Švener - Ličila.si

Maja Švener – Ličila.si

Kako bi z dvema stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

S svojo spletno trgovino ponujam ženskam pravo gurmansko ponudbo vseh vrst “cruelty free” ličil, ki niso samo raznolika, ampak tudi nadpovprečno kvalitetna. Predvsem pa je glavna prednost v sloganu “danes naročiš, jutri dobiš”.

Kako si prišla do ideje?

Kot študentka umetnostne zgodovine in filozofije sem si močno želela, da bi preko profesorskega poklica navduševala mlade in jih spodbujala h kreativnosti. Kaj kmalu sem ugotovila, da bi kakšno ravnateljico kap zaradi mojih norih idej, zato je bila podjetniška pot edina rešitev. Ker je bilo znanja veliko in ker na spletu ni bilo podobne trgovine, je bila to ideja za odlično 5.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Moja energijska baterija so zadovoljne stranke, akumulator pa kreativnost. Lučka pa je moj fant Gregor, ki je poleg mene glavni krivec za najino uspešno podjetniško pot.

Spletna stran
licila.si
Starost 23
Dejavnost Spletni marketing
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 2

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Predvsem je na začetku težko vzpostaviti zaupanje, ker gre za nakup preko spleta, ampak v zadnjih tednih sem preprosto ugotovila, da mi je uspelo. Pa šele začelo se je. Pa tisti pomisleki okolice, da brez fakultete ne moreš nikjer uspeti. Po mojem se s tem ne bi strinjalo na tisoče mladih diplomantov, ki se večkrat tedensko sprehodijo do zavoda za zaposlovanje.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Malo je talenta, še več razmišljanja in kreative, za ostalo pa je tu »stric Google«.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Odločitev je bila sicer spontana, priprava pa malo manj. Potreben je premislek, kako nastopiti na trgu z ličili, ki je drugače zelo konkurenčen, hkrati pa kot mladi podjetnik na začetku zagotovo nimaš neomejenega kapitala in morajo biti vložki razumni in pa izkoriščeni do zadnjega centa.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Da so stranke princese, kraljice, ki si zaslužijo super cene, raznolikost, najboljšo kvaliteto izdelkov in ekspresno dostavo. Če pa gre v tem procesu kaj narobe, pa se jim oddolžiš s hitrim odzivom in z darilcem.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Marže so resnično odvisne od vsakega proizvajalca posebej, pa tudi od transportnih stroškov, menjalnih tečajev in pogojev proizvajalca. Medtem, ko so nekateri zelo fleksibilni in imajo nižje marže, je pri tistih z višjimi maržami potrebno v nakup produktov vložiti višje zneske.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Beseda »napaka« ne obstaja v mojem podjetniškem slovarju. Če ne bi včasih kaj drugače naredila, potem bi bilo preveč enostavno in se ne bi veselila vseh uspehov.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Obeti so sončni. Mogoče bodo vmes megleni, ampak reeees samo občasno.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Vsakdo ima ogromno idej in nadihov, le malokdo pa jih uresniči. Tisti, ki si upa preskočiti to stopničko, je zmagovalec. Na začetku zna biti težko, je pa kasneje največji užitek, ko visoke stopnice postanejo tekoče stopnice. Samo nekaj pogumnih korakov je za to potrebnih.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Še vsaj štirikrat več zadovoljnih strank v roku enega leta, v roku petih let pa mogoče kakšen teden ali mesec počitnic in veriga spletnih trgovin. Adi Smolar ni kar tako rekel “je treba delat'”.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Uspeš lahko v vsem, vendar bodi drugačen. Drugačnost pritegne pozornost, predvsem pa ponuja toliko novih idej, ki jih drugi ne želijo uresničiti ali sploh sanjati o njih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Oznake: