MP intervju: Maja Švener – Ličila.si

Maja Švener je mlada podjetnica, ki se ukvarja s spletno prodajo. Njeno podjetje trži produkte pod blagovno znamko Ličila.si. Kozmetika je zanimiva panoga, ki je v zadnjih letih v velikem porastu. Preberite si zanimiv intervju.
MP intervju: Maja Švener - Ličila.si

Maja Švener – Ličila.si

Kako bi z dvema stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

S svojo spletno trgovino ponujam ženskam pravo gurmansko ponudbo vseh vrst “cruelty free” ličil, ki niso samo raznolika, ampak tudi nadpovprečno kvalitetna. Predvsem pa je glavna prednost v sloganu “danes naročiš, jutri dobiš”.

Kako si prišla do ideje?

Kot študentka umetnostne zgodovine in filozofije sem si močno želela, da bi preko profesorskega poklica navduševala mlade in jih spodbujala h kreativnosti. Kaj kmalu sem ugotovila, da bi kakšno ravnateljico kap zaradi mojih norih idej, zato je bila podjetniška pot edina rešitev. Ker je bilo znanja veliko in ker na spletu ni bilo podobne trgovine, je bila to ideja za odlično 5.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Moja energijska baterija so zadovoljne stranke, akumulator pa kreativnost. Lučka pa je moj fant Gregor, ki je poleg mene glavni krivec za najino uspešno podjetniško pot.

Spletna stran
licila.si
Starost 23
Dejavnost Spletni marketing
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 2

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Predvsem je na začetku težko vzpostaviti zaupanje, ker gre za nakup preko spleta, ampak v zadnjih tednih sem preprosto ugotovila, da mi je uspelo. Pa šele začelo se je. Pa tisti pomisleki okolice, da brez fakultete ne moreš nikjer uspeti. Po mojem se s tem ne bi strinjalo na tisoče mladih diplomantov, ki se večkrat tedensko sprehodijo do zavoda za zaposlovanje.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Malo je talenta, še več razmišljanja in kreative, za ostalo pa je tu »stric Google«.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Odločitev je bila sicer spontana, priprava pa malo manj. Potreben je premislek, kako nastopiti na trgu z ličili, ki je drugače zelo konkurenčen, hkrati pa kot mladi podjetnik na začetku zagotovo nimaš neomejenega kapitala in morajo biti vložki razumni in pa izkoriščeni do zadnjega centa.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Da so stranke princese, kraljice, ki si zaslužijo super cene, raznolikost, najboljšo kvaliteto izdelkov in ekspresno dostavo. Če pa gre v tem procesu kaj narobe, pa se jim oddolžiš s hitrim odzivom in z darilcem.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Marže so resnično odvisne od vsakega proizvajalca posebej, pa tudi od transportnih stroškov, menjalnih tečajev in pogojev proizvajalca. Medtem, ko so nekateri zelo fleksibilni in imajo nižje marže, je pri tistih z višjimi maržami potrebno v nakup produktov vložiti višje zneske.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Beseda »napaka« ne obstaja v mojem podjetniškem slovarju. Če ne bi včasih kaj drugače naredila, potem bi bilo preveč enostavno in se ne bi veselila vseh uspehov.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Obeti so sončni. Mogoče bodo vmes megleni, ampak reeees samo občasno.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Vsakdo ima ogromno idej in nadihov, le malokdo pa jih uresniči. Tisti, ki si upa preskočiti to stopničko, je zmagovalec. Na začetku zna biti težko, je pa kasneje največji užitek, ko visoke stopnice postanejo tekoče stopnice. Samo nekaj pogumnih korakov je za to potrebnih.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Še vsaj štirikrat več zadovoljnih strank v roku enega leta, v roku petih let pa mogoče kakšen teden ali mesec počitnic in veriga spletnih trgovin. Adi Smolar ni kar tako rekel “je treba delat'”.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Uspeš lahko v vsem, vendar bodi drugačen. Drugačnost pritegne pozornost, predvsem pa ponuja toliko novih idej, ki jih drugi ne želijo uresničiti ali sploh sanjati o njih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje