MP intervju: Maja Švener – Ličila.si

Maja Švener je mlada podjetnica, ki se ukvarja s spletno prodajo. Njeno podjetje trži produkte pod blagovno znamko Ličila.si. Kozmetika je zanimiva panoga, ki je v zadnjih letih v velikem porastu. Preberite si zanimiv intervju.
MP intervju: Maja Švener - Ličila.si

Maja Švener – Ličila.si

Kako bi z dvema stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

S svojo spletno trgovino ponujam ženskam pravo gurmansko ponudbo vseh vrst “cruelty free” ličil, ki niso samo raznolika, ampak tudi nadpovprečno kvalitetna. Predvsem pa je glavna prednost v sloganu “danes naročiš, jutri dobiš”.

Kako si prišla do ideje?

Kot študentka umetnostne zgodovine in filozofije sem si močno želela, da bi preko profesorskega poklica navduševala mlade in jih spodbujala h kreativnosti. Kaj kmalu sem ugotovila, da bi kakšno ravnateljico kap zaradi mojih norih idej, zato je bila podjetniška pot edina rešitev. Ker je bilo znanja veliko in ker na spletu ni bilo podobne trgovine, je bila to ideja za odlično 5.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Moja energijska baterija so zadovoljne stranke, akumulator pa kreativnost. Lučka pa je moj fant Gregor, ki je poleg mene glavni krivec za najino uspešno podjetniško pot.

Spletna stran
licila.si
Starost 23
Dejavnost Spletni marketing
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 2

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Predvsem je na začetku težko vzpostaviti zaupanje, ker gre za nakup preko spleta, ampak v zadnjih tednih sem preprosto ugotovila, da mi je uspelo. Pa šele začelo se je. Pa tisti pomisleki okolice, da brez fakultete ne moreš nikjer uspeti. Po mojem se s tem ne bi strinjalo na tisoče mladih diplomantov, ki se večkrat tedensko sprehodijo do zavoda za zaposlovanje.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Malo je talenta, še več razmišljanja in kreative, za ostalo pa je tu »stric Google«.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Odločitev je bila sicer spontana, priprava pa malo manj. Potreben je premislek, kako nastopiti na trgu z ličili, ki je drugače zelo konkurenčen, hkrati pa kot mladi podjetnik na začetku zagotovo nimaš neomejenega kapitala in morajo biti vložki razumni in pa izkoriščeni do zadnjega centa.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Da so stranke princese, kraljice, ki si zaslužijo super cene, raznolikost, najboljšo kvaliteto izdelkov in ekspresno dostavo. Če pa gre v tem procesu kaj narobe, pa se jim oddolžiš s hitrim odzivom in z darilcem.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Marže so resnično odvisne od vsakega proizvajalca posebej, pa tudi od transportnih stroškov, menjalnih tečajev in pogojev proizvajalca. Medtem, ko so nekateri zelo fleksibilni in imajo nižje marže, je pri tistih z višjimi maržami potrebno v nakup produktov vložiti višje zneske.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Beseda »napaka« ne obstaja v mojem podjetniškem slovarju. Če ne bi včasih kaj drugače naredila, potem bi bilo preveč enostavno in se ne bi veselila vseh uspehov.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Obeti so sončni. Mogoče bodo vmes megleni, ampak reeees samo občasno.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Vsakdo ima ogromno idej in nadihov, le malokdo pa jih uresniči. Tisti, ki si upa preskočiti to stopničko, je zmagovalec. Na začetku zna biti težko, je pa kasneje največji užitek, ko visoke stopnice postanejo tekoče stopnice. Samo nekaj pogumnih korakov je za to potrebnih.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Še vsaj štirikrat več zadovoljnih strank v roku enega leta, v roku petih let pa mogoče kakšen teden ali mesec počitnic in veriga spletnih trgovin. Adi Smolar ni kar tako rekel “je treba delat'”.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Uspeš lahko v vsem, vendar bodi drugačen. Drugačnost pritegne pozornost, predvsem pa ponuja toliko novih idej, ki jih drugi ne želijo uresničiti ali sploh sanjati o njih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje