MP intervju: Marko Guček – GoOpti

GoOpti je relativno mlado podjetje, ki popotnikom ponuja nizkocenovne prevoze na okoliška letališča. Marko Guček, glavni protagnist podjetja, se nam je na kratko predstavil v MP intervjuju. Njegovo zgodbo lahko 2. oktobra slišite MP dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!
MP intervju: Marko Guček - GoOpti

MP intervju: Marko Guček – GoOpti

Za začetek nam prosim na kratko predstavi GoOpti. Koliko zaposlenih in koliko prihodkov imate? Kot zanimivost pa nam lahko poveš tudi, koliko kombijev imate? 🙂

GoOpti je hitrorastoči franšizni sistem in je statistika skoraj vsak dan drugačna. Razlikuje se ali govorimo na nivoju skupine GoOpti ali našega matičnega podjetja ™ Vista d.o.o., kjer se je vse skupaj začelo.

™ Vista ima trenutno 12 tako ali drugače zaposlenih v pisarni, 45 voznikov, preko 250.000 evrov mesečnega prometa, 13 kombijev, 5 osebnih vozil in en avtobus. Če upoštevamo še dodatno vse 4 franšize se številke skoraj podvojijo.

Kako si od ideje prišel do končnega produkta? Je bilo veliko prilagajanja strankam? Ali se končni produkt precej razlikuje od začetne zamisli?

Vsaka ideja zori in se nadgrajuje. Osnovna ideja je bila po relativno ugodni ceni ponuditi potnikom zagotovljen prevoz do letališč, ki so z javnim transportom slabo povezana.

Ideja je prišla čisto spontano iz našega osnovnega poslovanja – prodaje letalskih vozovnic in organizacije poslovnih potovanj, s čimer se ukvarja naše matično podjetje ™ Potovanja d.o.o.

Marko GučekKasneje pa je bil razvoj ideje v dejanski produkt veliko večji problem kot smo mislili. Ugotovili smo, da se ne moremo zgledovati po nobenem obstoječem prevozniku v svetu. Pobirali smo ideje od nizkocenovnih letalskih prevoznikov in ameriških shuttle prevoznikov ter jih nadgradili s čakalnim oknom in verjetnostnim računom. Po treh letih piljenja smo 1.6.2011 lansirali GoOpti.

Dve leti se sedaj učimo in seveda poskušamo produkt čim bolj prilagoditi željam strank. V začetku prihodnjega leta tako tudi lansiramo popolnoma prenovljeni GoOpti.

GoOpti oziroma podjetje, ki stoji za njim, je v zadnjih letih precej raslo. Imate zelo obsežen vozni park, veliko število zaposlenih, prav tako imate v Tehnološkem parku Ljubljana v lasti svoje poslovne prostore. Kako vam je uspelo vse to financirati, kje ste dobili sredstva za hitro rast?

Vse smo vložili lastniki, torej ™ Potovanja d.o.o. in Sašo Sušnik. Smo pa začeli le z enim vozilom in hitro, ampak še vedno postopoma, rasli.

Delujete v panogi, kjer je potrebna zelo velika racionalizacija stroškov. Ko ste pričeli s poslovanjem, je bilo potrebno verjetno marsikaj premisliti, natančno preračunati stroške, saj delujete na masi, ne toliko na visoki marži. Kako ste se spopadli s finančnim načrtovanjem? Ali imaš kak nasvet za mlade podjetnike?

GoOpti optimizacijski sistem izhaja iz stroškov, ki se ves čas preračunavajo. Na vsakem koraku smo seveda tudi pazili na minimiziranje stroškov. Vsak evro, ki smo ga zapravili, je bil premišljen in trdo spogajan.

Pri načrtovanju smo tudi očitno zelo pesimistični in smo posledično vsak dan zelo pozitivno razpoloženi in navdušeni nad preseganjem pričakovanj. Vsekakor mora biti v podjetniški ekipi tudi nekdo z znanjem ali vsaj občutkom za trženje in finance, drugače je uspešna realizacija skoraj nemogoča.

Vas je zgodba pritegnila? Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Današnja družba proizvede ogromne količine smeti, trg pa je nasičen z okolju škodljivimi izdelki. Kulturno ekološko društvo Smetumet zato iz odpadnih materialov izdeluje kakovostne izdelke za vse. Preberite več >>

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ni navadna gostilna. Projekt družbe Centerkontura pomaga pri reševanju problema neusposobljenosti in brezposelnosti mladih invalidov. Preberite več >>

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

Digitalna agencija Numo podjetjem pomaga pri oblikovanju blagovne znamke, njeni predstavitvi v javnosti, gradnji komunikacijskih strategij in nudi znanja na področju zakonitosti spletnega pojavljanja. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje