MP intervju: Marko Guček – GoOpti

GoOpti je relativno mlado podjetje, ki popotnikom ponuja nizkocenovne prevoze na okoliška letališča. Marko Guček, glavni protagnist podjetja, se nam je na kratko predstavil v MP intervjuju. Njegovo zgodbo lahko 2. oktobra slišite MP dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!
MP intervju: Marko Guček - GoOpti

MP intervju: Marko Guček – GoOpti

Za začetek nam prosim na kratko predstavi GoOpti. Koliko zaposlenih in koliko prihodkov imate? Kot zanimivost pa nam lahko poveš tudi, koliko kombijev imate? 🙂

GoOpti je hitrorastoči franšizni sistem in je statistika skoraj vsak dan drugačna. Razlikuje se ali govorimo na nivoju skupine GoOpti ali našega matičnega podjetja ™ Vista d.o.o., kjer se je vse skupaj začelo.

™ Vista ima trenutno 12 tako ali drugače zaposlenih v pisarni, 45 voznikov, preko 250.000 evrov mesečnega prometa, 13 kombijev, 5 osebnih vozil in en avtobus. Če upoštevamo še dodatno vse 4 franšize se številke skoraj podvojijo.

Kako si od ideje prišel do končnega produkta? Je bilo veliko prilagajanja strankam? Ali se končni produkt precej razlikuje od začetne zamisli?

Vsaka ideja zori in se nadgrajuje. Osnovna ideja je bila po relativno ugodni ceni ponuditi potnikom zagotovljen prevoz do letališč, ki so z javnim transportom slabo povezana.

Ideja je prišla čisto spontano iz našega osnovnega poslovanja – prodaje letalskih vozovnic in organizacije poslovnih potovanj, s čimer se ukvarja naše matično podjetje ™ Potovanja d.o.o.

Marko GučekKasneje pa je bil razvoj ideje v dejanski produkt veliko večji problem kot smo mislili. Ugotovili smo, da se ne moremo zgledovati po nobenem obstoječem prevozniku v svetu. Pobirali smo ideje od nizkocenovnih letalskih prevoznikov in ameriških shuttle prevoznikov ter jih nadgradili s čakalnim oknom in verjetnostnim računom. Po treh letih piljenja smo 1.6.2011 lansirali GoOpti.

Dve leti se sedaj učimo in seveda poskušamo produkt čim bolj prilagoditi željam strank. V začetku prihodnjega leta tako tudi lansiramo popolnoma prenovljeni GoOpti.

GoOpti oziroma podjetje, ki stoji za njim, je v zadnjih letih precej raslo. Imate zelo obsežen vozni park, veliko število zaposlenih, prav tako imate v Tehnološkem parku Ljubljana v lasti svoje poslovne prostore. Kako vam je uspelo vse to financirati, kje ste dobili sredstva za hitro rast?

Vse smo vložili lastniki, torej ™ Potovanja d.o.o. in Sašo Sušnik. Smo pa začeli le z enim vozilom in hitro, ampak še vedno postopoma, rasli.

Delujete v panogi, kjer je potrebna zelo velika racionalizacija stroškov. Ko ste pričeli s poslovanjem, je bilo potrebno verjetno marsikaj premisliti, natančno preračunati stroške, saj delujete na masi, ne toliko na visoki marži. Kako ste se spopadli s finančnim načrtovanjem? Ali imaš kak nasvet za mlade podjetnike?

GoOpti optimizacijski sistem izhaja iz stroškov, ki se ves čas preračunavajo. Na vsakem koraku smo seveda tudi pazili na minimiziranje stroškov. Vsak evro, ki smo ga zapravili, je bil premišljen in trdo spogajan.

Pri načrtovanju smo tudi očitno zelo pesimistični in smo posledično vsak dan zelo pozitivno razpoloženi in navdušeni nad preseganjem pričakovanj. Vsekakor mora biti v podjetniški ekipi tudi nekdo z znanjem ali vsaj občutkom za trženje in finance, drugače je uspešna realizacija skoraj nemogoča.

Vas je zgodba pritegnila? Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Dostikrat je marketing tisto področje, ki podjetnikom povzroča največ preglavic. Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, nas je zanimalo, katerih marketinških metod se poslužujejo nekateri slovenski podjetniki, ki v svoji panogi uspešno delujejo. Preberite več >>

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

Z namenom, da na trg lansirajo nov izdelek za nego las, je moči združilo 5 slovenskih podjetnic. Nastala je linija kozmetike, ki nosi podpis dveh znanih slovenskih blogerk. Preberite več >>

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Poslanstvo podjetja Value Add Games je ljudem ponovno približati namizne družabne igre. Ekipa se ne ukvarja zgolj z izdajo in prodajo družabnih iger, ampak predvsem razvija svoje lastne. Prav tako skupaj z zainteresiranimi podjetji snujejo namizne igre, ki lahko služijo kot sredstvo promocije. Preberite več >>

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger je postal prava atrakcija. Glas o najboljšem burgerju daleč naokrog se hitro širi. Ustanovitelja podjetja Žiga Antolin in Klemen Bassanese sta namreč iznašla recepturo odličnega okusa, pri pripravi burgerjev pa so vedno uporabljene najbolj kakovostne sestavine. Preberite več >>

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta zasnovala platformo, prek katere lahko podjetja enostavno dostopajo do influencerjev, v sodelovanju s katerimi bi rada izvajala vplivnostni marketing. Preberite več >>

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo vprašali nekatere udeležence preteklih sezon Štartaj Slovenija, kaj jim je prinesla ta izkušnja. Projekt Štartaj Slovenija sicer poteka že 3 leta. Še neuveljavljenim podjetnikom ponuja možnost, da na Sparovih policah predstavijo svoje izdelke. Preberite več >>

Oznake: , , ,