MARKETINŠKA KONFERENCA

MP intervju: Marko Guček – GoOpti

GoOpti je relativno mlado podjetje, ki popotnikom ponuja nizkocenovne prevoze na okoliška letališča. Marko Guček, glavni protagnist podjetja, se nam je na kratko predstavil v MP intervjuju. Njegovo zgodbo lahko 2. oktobra slišite MP dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!
MP intervju: Marko Guček - GoOpti

MP intervju: Marko Guček – GoOpti

Za začetek nam prosim na kratko predstavi GoOpti. Koliko zaposlenih in koliko prihodkov imate? Kot zanimivost pa nam lahko poveš tudi, koliko kombijev imate? 🙂

GoOpti je hitrorastoči franšizni sistem in je statistika skoraj vsak dan drugačna. Razlikuje se ali govorimo na nivoju skupine GoOpti ali našega matičnega podjetja ™ Vista d.o.o., kjer se je vse skupaj začelo.

™ Vista ima trenutno 12 tako ali drugače zaposlenih v pisarni, 45 voznikov, preko 250.000 evrov mesečnega prometa, 13 kombijev, 5 osebnih vozil in en avtobus. Če upoštevamo še dodatno vse 4 franšize se številke skoraj podvojijo.

Kako si od ideje prišel do končnega produkta? Je bilo veliko prilagajanja strankam? Ali se končni produkt precej razlikuje od začetne zamisli?

Vsaka ideja zori in se nadgrajuje. Osnovna ideja je bila po relativno ugodni ceni ponuditi potnikom zagotovljen prevoz do letališč, ki so z javnim transportom slabo povezana.

Ideja je prišla čisto spontano iz našega osnovnega poslovanja – prodaje letalskih vozovnic in organizacije poslovnih potovanj, s čimer se ukvarja naše matično podjetje ™ Potovanja d.o.o.

Marko GučekKasneje pa je bil razvoj ideje v dejanski produkt veliko večji problem kot smo mislili. Ugotovili smo, da se ne moremo zgledovati po nobenem obstoječem prevozniku v svetu. Pobirali smo ideje od nizkocenovnih letalskih prevoznikov in ameriških shuttle prevoznikov ter jih nadgradili s čakalnim oknom in verjetnostnim računom. Po treh letih piljenja smo 1.6.2011 lansirali GoOpti.

Dve leti se sedaj učimo in seveda poskušamo produkt čim bolj prilagoditi željam strank. V začetku prihodnjega leta tako tudi lansiramo popolnoma prenovljeni GoOpti.

GoOpti oziroma podjetje, ki stoji za njim, je v zadnjih letih precej raslo. Imate zelo obsežen vozni park, veliko število zaposlenih, prav tako imate v Tehnološkem parku Ljubljana v lasti svoje poslovne prostore. Kako vam je uspelo vse to financirati, kje ste dobili sredstva za hitro rast?

Vse smo vložili lastniki, torej ™ Potovanja d.o.o. in Sašo Sušnik. Smo pa začeli le z enim vozilom in hitro, ampak še vedno postopoma, rasli.

Delujete v panogi, kjer je potrebna zelo velika racionalizacija stroškov. Ko ste pričeli s poslovanjem, je bilo potrebno verjetno marsikaj premisliti, natančno preračunati stroške, saj delujete na masi, ne toliko na visoki marži. Kako ste se spopadli s finančnim načrtovanjem? Ali imaš kak nasvet za mlade podjetnike?

GoOpti optimizacijski sistem izhaja iz stroškov, ki se ves čas preračunavajo. Na vsakem koraku smo seveda tudi pazili na minimiziranje stroškov. Vsak evro, ki smo ga zapravili, je bil premišljen in trdo spogajan.

Pri načrtovanju smo tudi očitno zelo pesimistični in smo posledično vsak dan zelo pozitivno razpoloženi in navdušeni nad preseganjem pričakovanj. Vsekakor mora biti v podjetniški ekipi tudi nekdo z znanjem ali vsaj občutkom za trženje in finance, drugače je uspešna realizacija skoraj nemogoča.

Vas je zgodba pritegnila? Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

31.03.2020 od 10:00 do 12:00
SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

V zadnjem času govorimo pretežno o koronavirusu in o ukrepih države v smeri preprečitve gospodarskih posledic. Da nekoliko presekamo to prakso in prispevamo malo optimizna, smo se odločili, da za vas pripravimo pogovor z Rokom Staričem, ROK'S NUT BUTTER d.o.o., uspešnim mladim podjetnikom, ki smo mu leta 2018 podelili naziv Mladi podjetnik leta. Pogovor bo potekal prek webinarja, udeležba je brezplačna, so pa potrebne prijave.
Preberite več >>

Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

31.03.2020 od 16:00 do 18:00
Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

Prepoved opravljanja določenih storitev (frizerstvo, gostinstvo...) na eni strani ter zmanjšanje povpraševanja na drugi strani, so v zadnjih tednih mnoge mlade podjetnike privedle do stanja zmanjšanja prihodkov, do celo totalne blokade prihodkov ter celo zapiranja podjetij. O tem kaj bi se lahko zgodilo v prihodnjih tednih ter dnevih, se bomo pogovarjali z našimi gosti.
Preberite več >>

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje