MP intervju: Martina Jurhar – Super punca

Avtor — 19.02.2011
Martina Jurhar, univ. dipl. ekon. prihaja iz podjetja Progresing, ki upravlja s spletnima trgovinama www.super-punca.si ter www.erotic-shop.si. Ciljna publika so predvsem ženske, ki želijo po dostopni ceni dobiti tisto, česar na slovenskem trgu še ni.
MP intervju: Martina Jurhar - Super punca

Super punca

Kako bi  opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Dejavnost podjetja je predvsem upravljanje spletnih trgovin. Čeprav se ukvarjamo tudi z izdelavo spletnih strani, s poučevanjem in podjetniškim svetovanjem, je vodenje spletnih trgovin SuperPunca in Erotic Shop tisto, kar potrebuje največ pozornosti. Naša komparativna prednost je, da strankam ponujamo tisto, kar želijo. Naša ciljna publika so predvsem ženske, ki želijo tisto, česar na trgu še ni, po dostopni ceni.

Kako si prišla do ideje oz. kakšen je bil tvoj motiv za vstop v podjetništvo?

S podjetništvom se ukvarjam že iz časa študija. Že takrat je bilo jasno, da se v teh vodah najbolje znajdem. Vsekakor je imela vpliv tudi okolica (partner, družina, prijatelji), ki so me pri tem zelo podpirali.  Vse se je začelo s pomanjkanjem določenih izdelkov na slovenskem trgu,  ki sem jih sama želela imeti – preizkusiti. Ugotovila sem, da je meni podobnih žensk kar nekaj in tako se je »rodila« spletna trgovina SuperPunca.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Na začetku svoje poti sem se soočala predvsem s pomanjkanjem znanja (upravljanje spletne trgovine). V skoraj enem letu obstoja spletne trgovine SuperPunca mi je uspelo to znanje pridobiti in v tem času izdelati še nekaj spletnih trgovin. Veliko časa sem potrebovala tudi za iskanje zanesljivih dobaviteljev (to se dogaja še zdaj), predvsem v smislu poslovanja z minimalnimi zalogami in »just in time« dobavo.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Glede na to, da sem študirala ekonomijo, smer podjetništvo, bi lahko rekli, da sem neka osnovna znanja pridobila s študijem. Je pa res, da se teorija in praksa zelo razlikujeta. Zanašam se predvsem na instinkt.

Spletna stran
super-punca.si
Starost 29 let
Dejavnost Spletne trgovine, poslovno svetovanje
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo (d. o. o.)
Število sodelavcev 1
Logotip Super punca

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Podjetništvo mi je nekako že od nekdaj pisano na kožo, zato je bila to spontana odločitev. Postavitev spletnih trgovin pa je bila premišljena, saj je bilo potrebno poiskati primerne dobavitelje. Poslovni načrt postavitve trgovin je bil predvsem v mislih in ne na papirju.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Zadovoljne stranke, sledenje trendom, inovativni izdelki, dostopne cene, optimizacija poslovanja.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Takšne, kot jih določim.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Vse napake bi ponovila, ker brez teh moje trgovine danes ne bi bile to kar so.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Trenutno prenavljamo spletne trgovine in gradimo nove. Dejstvo, da je spletno nakupovanje v porastu, nam kaže svetlo prihodnost, vendar pa so inovativni izdelki tisti, ki zagotavljajo rast in razvoj naših trgovin.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Svoje ideje pred uresničitvijo proučite, za nasvete vprašajte sorodnike ali prijatelje. Če ne uspe prvič, bo morda drugič ali tretjič.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Enoletni: razvoj in posodobitev spletnih trgovin SuperPunca in Erotic shop. Petletni: širitev na trge bivše Jugoslavije.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Če imaš pravo idejo, trg ni zasičen, torej ni težko. Je pa res, da je v prvih treh letih ogromno vlaganja v podjetje. Če si potrpežljiv in vztrajen, se zagotovo izplača.

Citat:
Kakor je zgoraj, tako je spodaj, kakor je znotraj, tako je zunaj, kakor je navznoter, tako je tudi navzven.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec. Preberite več >>

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje