MP intervju: Martina Jurhar – Super punca

Martina Jurhar, univ. dipl. ekon. prihaja iz podjetja Progresing, ki upravlja s spletnima trgovinama www.super-punca.si ter www.erotic-shop.si. Ciljna publika so predvsem ženske, ki želijo po dostopni ceni dobiti tisto, česar na slovenskem trgu še ni.
MP intervju: Martina Jurhar - Super punca

Super punca

Kako bi  opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Dejavnost podjetja je predvsem upravljanje spletnih trgovin. Čeprav se ukvarjamo tudi z izdelavo spletnih strani, s poučevanjem in podjetniškim svetovanjem, je vodenje spletnih trgovin SuperPunca in Erotic Shop tisto, kar potrebuje največ pozornosti. Naša komparativna prednost je, da strankam ponujamo tisto, kar želijo. Naša ciljna publika so predvsem ženske, ki želijo tisto, česar na trgu še ni, po dostopni ceni.

Kako si prišla do ideje oz. kakšen je bil tvoj motiv za vstop v podjetništvo?

S podjetništvom se ukvarjam že iz časa študija. Že takrat je bilo jasno, da se v teh vodah najbolje znajdem. Vsekakor je imela vpliv tudi okolica (partner, družina, prijatelji), ki so me pri tem zelo podpirali.  Vse se je začelo s pomanjkanjem določenih izdelkov na slovenskem trgu,  ki sem jih sama želela imeti – preizkusiti. Ugotovila sem, da je meni podobnih žensk kar nekaj in tako se je »rodila« spletna trgovina SuperPunca.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Na začetku svoje poti sem se soočala predvsem s pomanjkanjem znanja (upravljanje spletne trgovine). V skoraj enem letu obstoja spletne trgovine SuperPunca mi je uspelo to znanje pridobiti in v tem času izdelati še nekaj spletnih trgovin. Veliko časa sem potrebovala tudi za iskanje zanesljivih dobaviteljev (to se dogaja še zdaj), predvsem v smislu poslovanja z minimalnimi zalogami in »just in time« dobavo.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Glede na to, da sem študirala ekonomijo, smer podjetništvo, bi lahko rekli, da sem neka osnovna znanja pridobila s študijem. Je pa res, da se teorija in praksa zelo razlikujeta. Zanašam se predvsem na instinkt.

Spletna stran
super-punca.si
Starost 29 let
Dejavnost Spletne trgovine, poslovno svetovanje
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo (d. o. o.)
Število sodelavcev 1
Logotip Super punca

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Podjetništvo mi je nekako že od nekdaj pisano na kožo, zato je bila to spontana odločitev. Postavitev spletnih trgovin pa je bila premišljena, saj je bilo potrebno poiskati primerne dobavitelje. Poslovni načrt postavitve trgovin je bil predvsem v mislih in ne na papirju.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Zadovoljne stranke, sledenje trendom, inovativni izdelki, dostopne cene, optimizacija poslovanja.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Takšne, kot jih določim.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Vse napake bi ponovila, ker brez teh moje trgovine danes ne bi bile to kar so.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Trenutno prenavljamo spletne trgovine in gradimo nove. Dejstvo, da je spletno nakupovanje v porastu, nam kaže svetlo prihodnost, vendar pa so inovativni izdelki tisti, ki zagotavljajo rast in razvoj naših trgovin.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Svoje ideje pred uresničitvijo proučite, za nasvete vprašajte sorodnike ali prijatelje. Če ne uspe prvič, bo morda drugič ali tretjič.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Enoletni: razvoj in posodobitev spletnih trgovin SuperPunca in Erotic shop. Petletni: širitev na trge bivše Jugoslavije.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Če imaš pravo idejo, trg ni zasičen, torej ni težko. Je pa res, da je v prvih treh letih ogromno vlaganja v podjetje. Če si potrpežljiv in vztrajen, se zagotovo izplača.

Citat:
Kakor je zgoraj, tako je spodaj, kakor je znotraj, tako je zunaj, kakor je navznoter, tako je tudi navzven.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje