MP intervju: Martina Jurhar - Super punca

Avtor Bogdan Dular — 19.02.2011
Komentiraj!
Martina Jurhar, univ. dipl. ekon. prihaja iz podjetja Progresing, ki upravlja s spletnima trgovinama www.super-punca.si ter www.erotic-shop.si. Ciljna publika so predvsem ženske, ki želijo po dostopni ceni dobiti tisto, česar na slovenskem trgu še ni.
MP intervju: Martina Jurhar - Super punca

Super punca

Kako bi  opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Dejavnost podjetja je predvsem upravljanje spletnih trgovin. Čeprav se ukvarjamo tudi z izdelavo spletnih strani, s poučevanjem in podjetniškim svetovanjem, je vodenje spletnih trgovin SuperPunca in Erotic Shop tisto, kar potrebuje največ pozornosti. Naša komparativna prednost je, da strankam ponujamo tisto, kar želijo. Naša ciljna publika so predvsem ženske, ki želijo tisto, česar na trgu še ni, po dostopni ceni.

Kako si prišla do ideje oz. kakšen je bil tvoj motiv za vstop v podjetništvo?

S podjetništvom se ukvarjam že iz časa študija. Že takrat je bilo jasno, da se v teh vodah najbolje znajdem. Vsekakor je imela vpliv tudi okolica (partner, družina, prijatelji), ki so me pri tem zelo podpirali.  Vse se je začelo s pomanjkanjem določenih izdelkov na slovenskem trgu,  ki sem jih sama želela imeti – preizkusiti. Ugotovila sem, da je meni podobnih žensk kar nekaj in tako se je »rodila« spletna trgovina SuperPunca.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Na začetku svoje poti sem se soočala predvsem s pomanjkanjem znanja (upravljanje spletne trgovine). V skoraj enem letu obstoja spletne trgovine SuperPunca mi je uspelo to znanje pridobiti in v tem času izdelati še nekaj spletnih trgovin. Veliko časa sem potrebovala tudi za iskanje zanesljivih dobaviteljev (to se dogaja še zdaj), predvsem v smislu poslovanja z minimalnimi zalogami in »just in time« dobavo.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Glede na to, da sem študirala ekonomijo, smer podjetništvo, bi lahko rekli, da sem neka osnovna znanja pridobila s študijem. Je pa res, da se teorija in praksa zelo razlikujeta. Zanašam se predvsem na instinkt.

Spletna stran
super-punca.si
Starost 29 let
Dejavnost Spletne trgovine, poslovno svetovanje
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo (d. o. o.)
Število sodelavcev 1
Logotip Super punca

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Podjetništvo mi je nekako že od nekdaj pisano na kožo, zato je bila to spontana odločitev. Postavitev spletnih trgovin pa je bila premišljena, saj je bilo potrebno poiskati primerne dobavitelje. Poslovni načrt postavitve trgovin je bil predvsem v mislih in ne na papirju.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Zadovoljne stranke, sledenje trendom, inovativni izdelki, dostopne cene, optimizacija poslovanja.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Takšne, kot jih določim.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Vse napake bi ponovila, ker brez teh moje trgovine danes ne bi bile to kar so.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Trenutno prenavljamo spletne trgovine in gradimo nove. Dejstvo, da je spletno nakupovanje v porastu, nam kaže svetlo prihodnost, vendar pa so inovativni izdelki tisti, ki zagotavljajo rast in razvoj naših trgovin.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Svoje ideje pred uresničitvijo proučite, za nasvete vprašajte sorodnike ali prijatelje. Če ne uspe prvič, bo morda drugič ali tretjič.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Enoletni: razvoj in posodobitev spletnih trgovin SuperPunca in Erotic shop. Petletni: širitev na trge bivše Jugoslavije.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Če imaš pravo idejo, trg ni zasičen, torej ni težko. Je pa res, da je v prvih treh letih ogromno vlaganja v podjetje. Če si potrpežljiv in vztrajen, se zagotovo izplača.

Citat:
Kakor je zgoraj, tako je spodaj, kakor je znotraj, tako je zunaj, kakor je navznoter, tako je tudi navzven.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice