MP intervju: Maša Judar – Shop or Drop

Predselekcijski izbor za Imagine Cup, ki predstavlja mednarodno tekmovanje na področjih inovativnosti, tehnoloških rešitev in razvoja ter je magnet za študente inovativnih zamisli z vsega sveta, je že 12. zapovrstjo potekal tudi pri nas.
MP intervju: Maša Judar - Shop or Drop

MP intervju: Maša Judar – Shop or Drop (Vir slike: shopordropapp.com)

Med sedem finalistov letošnjega Imagine Cup tekmovanja, ki bo tokrat potekal v Seattlu, se je uvrstila tudi ekipa, ki predstavlja ažurno pomoč pri nakupih prek mobilne aplikacije, imenovane Shop or Drop.

Kadar naj bi se pri nakupovanju znašli v dilemi in bi želeli pomoč, ustvarjalci  omenjene aplikacije predlagajo, da lahko preprosto zaženete aplikacijo Shop or Drop, se fotografirate in fotografijo pošljete izbranim prijateljem. Ti dobijo t.i. ‘push notification’ in lahko takoj odgovorijo s ‘Shop’ (kupi) ali ‘Drop’ (opusti).

Tako boste, menijo ustvarjalci, tudi ko se po nakupih odpravite sami, vedno dobili nasvete prijateljev hitro in enostavno. O sami aplikaciji in idejah za njen razvoj smo se pogovarjali z vodjo ekipe, Mašo Judar.

Kakšni so bili zametki same aplikacije in od kod izvirajo ideje za njen razvoj?

Ideja izhaja predvsem iz lastne izkušnje in izkušenj prijateljev pri nakupovanju oblačil. Najraje sicer nakupujem v družbi, a se pri današnjem tempu življenja se pogosto zgodi, da se po nakupih odpravim sama. Težava se pojavi, ko se znajdem v dilemi, ali določen kos oblačila kupiti ali ne. Takrat ga slikam in pošljem prijateljicam.

Ko sem se pogovarjala z bližnjimi, sem ugotovila, da to pravzaprav skoraj vsi počnejo; mlajši, starejši, moški, ženske… vendar se pri tem soočajo z različnimi problemi – npr. kako na enostaven način fotografijo z oblačilom poslati več osebam naenkrat, kako hitro dobiti njihov odziv itd.

Na podlagi tega se je osnovala ideja za aplikacijo Shop or Drop, ki bo na hiter in enostaven način posameznikom olajšala odločitev za nakup, hkrati pa ponujala določene dodatne uporabne funkcionalnosti.

Okoli naše ideje se je v okviru App Challeng-a, ki je potekal v organizaciji Microsofta, Huaweia in Združene Evrope, zbrala ekipa, ki je osnovno zamisel nadgradila in dodelala tako, da bo kar najbližje uporabnikom.

Kdo vse poleg vas, ki predstavljate vodjo ekipe, stoji za razvojem same aplikacije?

Smo skupina mladih in zagnanih ljudi s precej raznovrstnimi izkušnjami.

shop_or_drop

Ekipa Shop or Drop (Vir slike: shopordropapp.com)

Naš programer Nejc Novak je v preteklosti že sodeloval na Imagine Cupu, razvil nekaj Android aplikacij, trenutno pa zaključuje aplikacijo Shop or Drop za Windows Phone.

Gašper Kolenc, ki je v lanskem letu, kot eden izmed 150 nadarjenih posameznikov v svetovnem merilu, prejel Applovo WWDC štipendijo, razvija iOS različico aplikacije. Prav tako je samostojno razvil več aplikacij iz področja mode in lepote s skupno skoraj 1 milijonom prenosov. Ti nam bodo služili predvsem za pridobivanje začetnih uporabnikov naše aplikacije.

Marko Višič skrbi za marketing in trženje, ki je pri pridobivanju uporabnikov eno najpomembnejših področij.

Nad vsemi pa bdi naš mentor Miha Mlakar, ki s svojimi bogatimi izkušnjami skrbi, da se razvijamo v pravo smer. Sam je bil namreč del ekipe Toshl, prav tako je skrbel za marketing pri aplikacijah Toonia.

Bi rekli, da vam je ‘korakanje po podjetniški poti’ blizu?

Motivirajo me izzivi, in kje je več izzivov kot na podjetniški poti? Prisotnega je ogromno trdega dela, navdušenja in optimizma, seveda pa tudi spodrsljajev, iz katerih se največ naučiš. Všeč mi je predvsem, da ekipa namesto ovir vidi skupen cilj in se zato marsikdo loti nalog, s katerimi se sooča prvič.

Za primer – kljub pomanjkanju časa, opreme in dejstvu, da tega še nikoli nisem počela, sem v nekaj urah za potrebe tekmovanja App Challenge posnela in zmontirala kratek predstavitveni filmček Shop or Drop:

YouTube

Shop or Drop nagovarja potencialne uporabnike s kar malce retoričnim vprašanjem: ‘Ste že kdaj stali pred ogledalom v trgovini z oblačili, pomerjali obleko in niste bili popolnoma prepričani, če vam pristoji?’

Kako ažurni mislite, da so lahko pri tem odgovori prijateljev, ki jim sama aplikacija pošlje t.i. ‘push notification’, na katerega naj bi kar najhitreje odgovorili s ‘Shop’ ali ‘Drop’? Ste glede slednjega morda že izvedli kakšen eksperiment ali vsaj raziskavo?

Na podlagi ideje za aplikacijo smo postavili osnovne hipoteze, ki smo jih z različnimi metodami seveda preverili na trgu. Med drugim smo opravili več poglobljenih intervjujev o nakupovalnih navadah potencialnih uporabnikov.

Na konkretno vprašanje, ali bi pomagali prijatelju, ki je v modni dilemi, so vsi ne le pritrdilno odgovorili, velika večina je dodala, da bi naredila to z veseljem, saj jim dejstvo, da se prijatelji obrnejo ravno na njih v takšnih trenutkih, laska.

Glede na to, da so danes najpogosteje zaprošeni za mnenje preko MMSa, Facebook sporočil in e-pošte katerih pogosto ne pogledajo takoj, saj ne vedo, da je nujno, je namen aplikacije Shop or Drop ravno ta, da jim da vedeti, da nekdo potrebuje njihovo pomoč takoj.

Udeleženci na Imagine Cup tekmovanju se med seboj pomerjajo v treh tekmovalnih kategorijah, in sicer: Inovacije, Svetovno državljanstvo in Igre. Vaša ideja se bo po vsej verjetnosti uvrstila v sklop Inovacije?

Seveda, Shop or Drop ni nov Flappy Bird, močno sicer upamo, da bo pripomogla k svetovnemu državljanstvu skozi izboljšanje modnega sloga posameznikov, v vsakem primeru pa predstavlja inovativno in preprosto rešitev pri nakupovanju oblačil.

Najboljšo ekipo v vsaki kategoriji na svetovnem finalu v Seattlu čaka nagrada v vrednosti 50.000 dolarjev. Kako bi v primeru, da bi vas doletela takšna čast, porabili oz. investirali omenjeno nagrado?

V začetni fazi razvoja vsake aplikacije so takšna sredstva še posebej zaželena in dobrodošla. V našem primeru bi nam nudila predvsem sredstvo za razvoj in trženje aplikacije. Vsekakor pa bi nam bila nagrada v veliko čast in potrditev dela ter ideje.

shop_or_drop2

Ekipa med delom (Vir slike: shopordropapp.com)

V kakšni meri menite, da se na področju razvoja mobilnih aplikacij, ki je trenutno v velikem porastu, kaže vpliv recesije?

Kot izhaja že iz samega vprašanja, tudi sama menim, da recesija nima negativnega vpliva na to področje. Verjetno je razlog v tem, da za razvoj prototipa običajno ni potrebna večja začetna investicija, potrebuješ idejo in predvsem visoko motivirano ekipo, ki bo idejo realizirala.

Zaradi relativne enostavnosti ustanovitve startupa in pridobitve začetne investicije, se na tem področju torej tudi v času recesije precej dogaja, a se je na drugi strani potrebno zavedati, da nižji vstopni prag pomeni tudi zaostreno konkurenco, ki je na tem področju že tako precej huda.

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihkuMP zgodbe.

Vaše želje za prihodnji razvoj Shop or Drop?

Predvsem čim več zadovoljnih uporabnikov. Če tudi bralce vašega portala zanima, kako napreduje razvoj naše aplikacije in kdaj bo na voljo, vabljeni na spletno stran shopordropapp.com oz. Facebook profil facebook.com/ShopOrDrop.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje