MP intervju: Matej Žagar, mimateam

Matej Žagar se ukvarja z vsem, kar je povezano s spletom - od izdelave spletnih strani do poslovnih aplikacij. Do ideje o lastnem podjetju, ki ga je odprl v času študija, je prišel že v otroštvu. Najpomembnejši dejavnik uspeha vidi v poštenem in profesionalnem odnosu do strank in sodelavcev.
MP intervju: Matej Žagar, mimateam

Matej Žagar – mimateam

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Ukvarjam se z izdelavo spletnih strani, poslovnih aplikacij, optimizacijo, s programiranjem, skratka z vsem, kar je povezano s spletom. Moja prednost je predvsem profesionalen in pošten odnos do strank in do ljudi s katerimi sodelujem, kar le-ti zelo cenijo.

Kako si prišel do ideje?

Ideja o lastnem podjetju je nastajala že v otroštvu in rani mladosti. Nikoli pa si nisem mislil, da bom svoje podjetje imel že zares tako kmalu, v bistvu že v času študija. Želja biti samostojen, neodvisen, uresničevati svoje sanje in izziv, ki ga predstavlja podjetništvo, sta neprecenljiva.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Predvsem to, da lahko počnem tisto, kar si res želim. Moj hobi je dejansko postal tudi moja služba. Ustvarjati nekaj novega, biti samostojen, predvsem pa to, da nikoli ne veš, kaj bo prinesel jutrišnji dan. Ali se bo jutri morda porodila prava ideja?

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Predvsem s pridobivanjem prvih naročnikov in v pridobivanju zaupanja le-teh vame in v moje podjetje.

Osnovne informacije mimateam.com
Starost 26 let
Dejavnost Spletne rešitve, programiranje
Pravna oblika Samostojni podjetnik (s. p.)
Število sodelavcev Več zunanjih

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Ko sem se odločal o tem, da bi odprl svoje podjetje (razmišljal sem o s. p.-ju kot dopolnilni dejavnosti, saj sem imel takrat še status študenta), sem največ informacij našel prav na vašem portalu, forumu ter tudi na ostalih spletnih straneh, ki pokrivajo to tematiko. Znanja za vstop v podjetništvo pa žal nisem dobil od šolskega sistema, kar se mi zdi škoda in je hkrati tudi zelo slabo. Imel pa sem tudi strokovno znanje, kar je bil eden izmed pogojev, da sem se odločil za ta korak.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

To je bila čisto spontana odločitev. Že kot otrok sem sanjal o tem, da bom imel nekoč svoje podjetje. Potem pa sem enkrat dobil preblisk in se vprašal, zakaj pa ne bi podjetja odprl že sedaj, ko zaključujem študij? No, to sem tudi storil in to je bila prava odločitev.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ verjetno velja na splošno za vse, ne samo za mojo panogo. To pa je predvsem pošten ter profesionalen odnos do strank in sodelavcev. Seveda pa mora podjetnik poleg tega imeti tudi druge vrline, kot so znanje, inovativnost, pogum, voljo in še kaj.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Ne bi ravno rekel, da so to marže, saj se ukvarjam izključno s storitveno dejavnostjo. Predvsem je tukaj pomembno to, da pravilno oceniš vse stroške in narediš vsak projekt dobičkonosen.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Mislim, da ne bi ničesar spremenil. Če pa sem že storil kakšno napako, pa sem se iz nje veliko naučil, kar pa je tudi pomembno.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Mislim, da kar dobri. Znam se prilagajati, spremljam, kaj se dogaja okoli mene, se razvijam, predvsem pa poskušam pridobiti čim več različnih znanj, za katere sklepam, da so potrebna za uspeh. Glede dejavnosti, ki jo opravljam, pa mislim, da je pred njo še dobra prihodnost, saj se splet razvija vedno hitreje. Podjetja pa bodo tudi potrebovala vedno boljše storitve, ki jim jih lahko s svojim podjetjem tudi nudim, če bodo želela ohranjati konkurenčno prednost.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Predvsem morajo najprej imeti dovolj znanja, ne samo z njihovega področja, temveč tudi z ostalih, saj so ta tudi zelo pomembna (npr. računovodstvo, podjetništvo, vodenje, odnosi ipd.). Seveda ne smem pozabiti tudi na obilo volje, motivacije in poguma ter pripravljenost delati več kot 8 ur na dan. Uspeh pa bo prišel kot posledica.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Kratkoročni (enoletni) so predvsem pridobiti na prepoznavnosti in dobiti nekaj zelo dobrih sodelavcev, s katerimi bom razširil svoje dejavnosti ter še dodatno izboljšal storitve. Dolgoročno pa se vidim kot eno izmed uspešnih podjetij, z lastnimi odličnimi produkti ter z vsakoletno rastjo in s stalnimi strankami.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Lahko je, lahko pa ni. Predvsem je to odvisno od posameznika – kakšen je po karakterju, kakšne ima prednosti, ali ima dovolj znanj, motivacije, poguma ipd. Dobrim idejam in njenim realizacijam tudi recesija “nič ne more”, bi lahko rekli v teh časih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje