MP intervju: Matej Žagar, mimateam

Matej Žagar se ukvarja z vsem, kar je povezano s spletom - od izdelave spletnih strani do poslovnih aplikacij. Do ideje o lastnem podjetju, ki ga je odprl v času študija, je prišel že v otroštvu. Najpomembnejši dejavnik uspeha vidi v poštenem in profesionalnem odnosu do strank in sodelavcev.
MP intervju: Matej Žagar, mimateam

Matej Žagar – mimateam

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Ukvarjam se z izdelavo spletnih strani, poslovnih aplikacij, optimizacijo, s programiranjem, skratka z vsem, kar je povezano s spletom. Moja prednost je predvsem profesionalen in pošten odnos do strank in do ljudi s katerimi sodelujem, kar le-ti zelo cenijo.

Kako si prišel do ideje?

Ideja o lastnem podjetju je nastajala že v otroštvu in rani mladosti. Nikoli pa si nisem mislil, da bom svoje podjetje imel že zares tako kmalu, v bistvu že v času študija. Želja biti samostojen, neodvisen, uresničevati svoje sanje in izziv, ki ga predstavlja podjetništvo, sta neprecenljiva.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Predvsem to, da lahko počnem tisto, kar si res želim. Moj hobi je dejansko postal tudi moja služba. Ustvarjati nekaj novega, biti samostojen, predvsem pa to, da nikoli ne veš, kaj bo prinesel jutrišnji dan. Ali se bo jutri morda porodila prava ideja?

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Predvsem s pridobivanjem prvih naročnikov in v pridobivanju zaupanja le-teh vame in v moje podjetje.

Osnovne informacije mimateam.com
Starost 26 let
Dejavnost Spletne rešitve, programiranje
Pravna oblika Samostojni podjetnik (s. p.)
Število sodelavcev Več zunanjih

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Ko sem se odločal o tem, da bi odprl svoje podjetje (razmišljal sem o s. p.-ju kot dopolnilni dejavnosti, saj sem imel takrat še status študenta), sem največ informacij našel prav na vašem portalu, forumu ter tudi na ostalih spletnih straneh, ki pokrivajo to tematiko. Znanja za vstop v podjetništvo pa žal nisem dobil od šolskega sistema, kar se mi zdi škoda in je hkrati tudi zelo slabo. Imel pa sem tudi strokovno znanje, kar je bil eden izmed pogojev, da sem se odločil za ta korak.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

To je bila čisto spontana odločitev. Že kot otrok sem sanjal o tem, da bom imel nekoč svoje podjetje. Potem pa sem enkrat dobil preblisk in se vprašal, zakaj pa ne bi podjetja odprl že sedaj, ko zaključujem študij? No, to sem tudi storil in to je bila prava odločitev.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ verjetno velja na splošno za vse, ne samo za mojo panogo. To pa je predvsem pošten ter profesionalen odnos do strank in sodelavcev. Seveda pa mora podjetnik poleg tega imeti tudi druge vrline, kot so znanje, inovativnost, pogum, voljo in še kaj.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Ne bi ravno rekel, da so to marže, saj se ukvarjam izključno s storitveno dejavnostjo. Predvsem je tukaj pomembno to, da pravilno oceniš vse stroške in narediš vsak projekt dobičkonosen.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Mislim, da ne bi ničesar spremenil. Če pa sem že storil kakšno napako, pa sem se iz nje veliko naučil, kar pa je tudi pomembno.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Mislim, da kar dobri. Znam se prilagajati, spremljam, kaj se dogaja okoli mene, se razvijam, predvsem pa poskušam pridobiti čim več različnih znanj, za katere sklepam, da so potrebna za uspeh. Glede dejavnosti, ki jo opravljam, pa mislim, da je pred njo še dobra prihodnost, saj se splet razvija vedno hitreje. Podjetja pa bodo tudi potrebovala vedno boljše storitve, ki jim jih lahko s svojim podjetjem tudi nudim, če bodo želela ohranjati konkurenčno prednost.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Predvsem morajo najprej imeti dovolj znanja, ne samo z njihovega področja, temveč tudi z ostalih, saj so ta tudi zelo pomembna (npr. računovodstvo, podjetništvo, vodenje, odnosi ipd.). Seveda ne smem pozabiti tudi na obilo volje, motivacije in poguma ter pripravljenost delati več kot 8 ur na dan. Uspeh pa bo prišel kot posledica.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Kratkoročni (enoletni) so predvsem pridobiti na prepoznavnosti in dobiti nekaj zelo dobrih sodelavcev, s katerimi bom razširil svoje dejavnosti ter še dodatno izboljšal storitve. Dolgoročno pa se vidim kot eno izmed uspešnih podjetij, z lastnimi odličnimi produkti ter z vsakoletno rastjo in s stalnimi strankami.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Lahko je, lahko pa ni. Predvsem je to odvisno od posameznika – kakšen je po karakterju, kakšne ima prednosti, ali ima dovolj znanj, motivacije, poguma ipd. Dobrim idejam in njenim realizacijam tudi recesija “nič ne more”, bi lahko rekli v teh časih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje