MP intervju: Matej Žagar, mimateam

Matej Žagar se ukvarja z vsem, kar je povezano s spletom - od izdelave spletnih strani do poslovnih aplikacij. Do ideje o lastnem podjetju, ki ga je odprl v času študija, je prišel že v otroštvu. Najpomembnejši dejavnik uspeha vidi v poštenem in profesionalnem odnosu do strank in sodelavcev.
MP intervju: Matej Žagar, mimateam

Matej Žagar – mimateam

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Ukvarjam se z izdelavo spletnih strani, poslovnih aplikacij, optimizacijo, s programiranjem, skratka z vsem, kar je povezano s spletom. Moja prednost je predvsem profesionalen in pošten odnos do strank in do ljudi s katerimi sodelujem, kar le-ti zelo cenijo.

Kako si prišel do ideje?

Ideja o lastnem podjetju je nastajala že v otroštvu in rani mladosti. Nikoli pa si nisem mislil, da bom svoje podjetje imel že zares tako kmalu, v bistvu že v času študija. Želja biti samostojen, neodvisen, uresničevati svoje sanje in izziv, ki ga predstavlja podjetništvo, sta neprecenljiva.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Predvsem to, da lahko počnem tisto, kar si res želim. Moj hobi je dejansko postal tudi moja služba. Ustvarjati nekaj novega, biti samostojen, predvsem pa to, da nikoli ne veš, kaj bo prinesel jutrišnji dan. Ali se bo jutri morda porodila prava ideja?

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Predvsem s pridobivanjem prvih naročnikov in v pridobivanju zaupanja le-teh vame in v moje podjetje.

Osnovne informacije mimateam.com
Starost 26 let
Dejavnost Spletne rešitve, programiranje
Pravna oblika Samostojni podjetnik (s. p.)
Število sodelavcev Več zunanjih

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Ko sem se odločal o tem, da bi odprl svoje podjetje (razmišljal sem o s. p.-ju kot dopolnilni dejavnosti, saj sem imel takrat še status študenta), sem največ informacij našel prav na vašem portalu, forumu ter tudi na ostalih spletnih straneh, ki pokrivajo to tematiko. Znanja za vstop v podjetništvo pa žal nisem dobil od šolskega sistema, kar se mi zdi škoda in je hkrati tudi zelo slabo. Imel pa sem tudi strokovno znanje, kar je bil eden izmed pogojev, da sem se odločil za ta korak.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

To je bila čisto spontana odločitev. Že kot otrok sem sanjal o tem, da bom imel nekoč svoje podjetje. Potem pa sem enkrat dobil preblisk in se vprašal, zakaj pa ne bi podjetja odprl že sedaj, ko zaključujem študij? No, to sem tudi storil in to je bila prava odločitev.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ verjetno velja na splošno za vse, ne samo za mojo panogo. To pa je predvsem pošten ter profesionalen odnos do strank in sodelavcev. Seveda pa mora podjetnik poleg tega imeti tudi druge vrline, kot so znanje, inovativnost, pogum, voljo in še kaj.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Ne bi ravno rekel, da so to marže, saj se ukvarjam izključno s storitveno dejavnostjo. Predvsem je tukaj pomembno to, da pravilno oceniš vse stroške in narediš vsak projekt dobičkonosen.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Mislim, da ne bi ničesar spremenil. Če pa sem že storil kakšno napako, pa sem se iz nje veliko naučil, kar pa je tudi pomembno.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Mislim, da kar dobri. Znam se prilagajati, spremljam, kaj se dogaja okoli mene, se razvijam, predvsem pa poskušam pridobiti čim več različnih znanj, za katere sklepam, da so potrebna za uspeh. Glede dejavnosti, ki jo opravljam, pa mislim, da je pred njo še dobra prihodnost, saj se splet razvija vedno hitreje. Podjetja pa bodo tudi potrebovala vedno boljše storitve, ki jim jih lahko s svojim podjetjem tudi nudim, če bodo želela ohranjati konkurenčno prednost.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Predvsem morajo najprej imeti dovolj znanja, ne samo z njihovega področja, temveč tudi z ostalih, saj so ta tudi zelo pomembna (npr. računovodstvo, podjetništvo, vodenje, odnosi ipd.). Seveda ne smem pozabiti tudi na obilo volje, motivacije in poguma ter pripravljenost delati več kot 8 ur na dan. Uspeh pa bo prišel kot posledica.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Kratkoročni (enoletni) so predvsem pridobiti na prepoznavnosti in dobiti nekaj zelo dobrih sodelavcev, s katerimi bom razširil svoje dejavnosti ter še dodatno izboljšal storitve. Dolgoročno pa se vidim kot eno izmed uspešnih podjetij, z lastnimi odličnimi produkti ter z vsakoletno rastjo in s stalnimi strankami.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Lahko je, lahko pa ni. Predvsem je to odvisno od posameznika – kakšen je po karakterju, kakšne ima prednosti, ali ima dovolj znanj, motivacije, poguma ipd. Dobrim idejam in njenim realizacijam tudi recesija “nič ne more”, bi lahko rekli v teh časih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje