MP intervju: Nastja Kramer – Malinca

Nastja Kramer, strastna navdušenka nad spletnim marketingom in zdravim načinom življenja, se je pred slabim letom skupaj s prijateljico odločila odpreti spletno trgovino Malinca, ki ponuja veliko odličnih izdelkov, polnih vitaminov, mineralov, antioksidantov in drugih sestavin.
MP intervju: Nastja Kramer - Malinca

MP intervju: Nastja Kramer – Malinca (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

V Malinci je mogoče izbirati tudi med več vrstami sveže mlete moke, olji, semeni, izdelki iz konoplje in kokosa, lahko pa se odločite tudi za katerega izmed izdelkov iz naravne kozmetike. Precej izdelkov je slovenskih korenin, velika večina pa je označena tudi z bio in eko certifikati ter certifikati koncepta pravične trgovine.

Malinco sta se kljub ‘kriznim’ razmeram odločili na trg pred letom dni lansirati prijateljici Andreja Stopar in Nastja Kramer, ki se s svojimi znanji v poslovnem delovanju odlično dopolnjujeta, mi pa smo v sledečem intervjuju nekaj besed namenili odlično razpoloženi Nastji.

Kaj bi uvrstila med tiste ključne dejavnike, ki so vaju pravzaprav pripeljali k ustanovitvi Malince?

Malinca je bila ustanovljena čisto po naključju. Vedela sem, da želim imeti svoje podjetje, da bom imela proste roke pri uresničevanju vseh svojih velikih in malih idej. Malinca je nastala iz mojih hobijev oziroma stvari, ki jih rada počnem – športa, kuhanja, podjetništva in spletnega marketinga.

malinci

Ker pa sem mnenja, da je delo v timu boljše, sem v to noro idejo, da kljub današnji poplavi trgovin s prehrano ustanovimo še eno, prepričala prijateljico Andrejo. Po temeljitem ‘brainstormingu’ ob kozarčku odličnega vina je nastala Malinca, ki služi kot zaveznica pri zdravem načinu življenja.

Unikatna konkurenčna prednost spletne trgovine – po čem se le-ta razlikuje od poslovnih subjektov s podobno ponudbo; teh se mi namreč zdi, da trenutno na trgu eksistira kar precej?

Osebni pristop in prijazna uporabniška izkušnja, kamor spadajo hitra dostava, darilce, ki ga priložimo vsakemu paketku, brezplačne e-knjižice z zdravimi recepti in zajtrki. Potem je tu še celovitost ponudbe – vse na enem mestu (recepti, izdelki, nasveti, …) in certificirani, slovenski proizvodi od zaupanja vrednih proizvajalcev.

Pripomorejo pa tudi vrednote ekipe Malince – strast, prilagodljivost, hitrost, pogum in zanesljivost. Naj omenim, da se je sedaj  namreč Andreji in meni pridružila še moja sestra Ana.

Procentulano gledano – koliko odstotkov izdelkov iz vaše trgovinice je slovenskih korenin in koliko odstotkov nosi enega izmed certifikatov – eko, bio ali pravična trgovina?

Skupaj je v shrambi Malince že 403 različnih izdelkov, od tega je slovenskih 200 (skoraj 50 %). Vsi izdelki, ki niso slovenskega porekla, pa se ponašajo vsaj z enim certifikatom (Evrolist, Vegan, SoilAssociation ali Pravična trgovina). Pod lastno blagovno znamko Malinca prodajamo trenutno 90 izdelkov. Naša ponudba se iz tedna v teden širi – glede na želje naših »Malinc« seveda.

Kakšni profili ljudi predstavljajo ciljno skupino Malince?

Primarna ciljna skupina so ženske stare med 25 in 55 let, ki se ukvarjajo s športom, so eko osveščene, veganke, želijo izgubiti kakšen odvečen kilogram ali pa se borijo s katero izmed bolezni. Seveda pa ne zanemarjamo niti sekundarnih ciljnih skupin – moških, mladih in starejše populacije.

malinca

Pisarniški prostori Malince (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

Trije indikatorji, ki po tvojem mnenju nakazujejo zdrav življenjski slog?

Psihična in fizična stabilnost. Šport oz. redno gibanje, pravilna in zdrava prehrana, sprostitev in seveda veliko smeha.

Glede na samo glazuro recesije, ki je prevlečena čez celotno družbeno-gospodarsko sfero, me zanima, kako slednja vpliva na vodenje trgovine, kjer so cene hrane višje kot v navadnih marketih? Upoštevajoč seveda predpostavko, da je bila Malinca tudi odprta v času, ki poslovanju zaradi krize ni ravno naklonjen (junija 2013 op.a.)?

Sama se ne oziram na konkurenco in razmere na trgu. Ne gledam TV (ga nimam) in ne berem portalov in časopisov, ki pišejo in poročajo samo o grozotah in krizi. Rada preberem kakšno uspešno zgodbo – na portalu Mladi podjetnik se jih najde veliko, kar se mi zdi odlična motivacija.

Prav tako se družim s pozitivnimi ljudmi in to je recept, da sploh ne vem, da kriza obstaja. Gleda na to, da smo spletno trgovinico odprli junija 2013 in da vsak mesec pridno rastemo in se širimo, lahko rečem, da recesijo obračamo s svoj prid.

Tudi vedno več ljudi se zaveda, da je pomembno, kaj vnese v svoje telo. Da je od tega odvisna tudi njihova delovna storilnost in energija, ki jo imajo oz. jo izžarevajo. Vedno več je govora o super hrani in ekološko pridelani hrani – ljudje so za kvalitetne in slovenske proizvode pripravljeni odšteti več.

Če se sedaj osredotočimo še izven okvirjev dela – kaj poleg kreativnega vodenja spletne trgovine, esperimentiranja s številnimi recepti in pisanja bloga dnevno še obarva tvoj prosti čas?

Trenutno večino časa preživim v pisarni Malince ali pa na sestankih s sodelujočimi strokovnjaki pri projektu Zdravo 2014. Če mi ostane še kaj časa, grem na trening, kjer se vedno popolnoma sprostim ali pa kaj dobrega skuham.

malinca1

Pisarniški prostori Malince (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

So Malinca vizije usmerjene tudi v globalne vode ali bo v bližnji prihodnosti fokus še vedno dan predvsem na slovenski trg?

Marca letos se širimo na Hrvaško – priprava spletne trgovine za hrvaški trg je v polnem teku. Že komaj čakamo. Nato bomo z izdelki, ki jih prodajamo pod lastno blagovno znamko Malinca skušali prodreti še v fizične trgovine oz. druge spletne trgovine na Hrvaškem. Temu sledijo še ostale balkanske države. Ambicije so velike!

In še … Tvoje priporočilo vsem mladim, ki bi radi na trg lansirali nekaj svojega in si obenem želijo, da bi jim pri njihovem delu vladala nota neodvisnosti?

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Naj sledijo svojim sanjam in naj se ne ozirajo na konkurenco, recesijo, …  Naj se povezujejo (s prijatelji, konkurenco, uspešnimi podjetji), sprašujejo (vse, kar jim pada na pamet in vsakega, ki bi lahko vedel odgovor), izobražujejo (nenehno, dnevno) in delajo to, kar jih veseli – na to dam garancijo za uspeh.

Če pa ima kdo kakšno vprašanje, se lahko vedno obrne tudi name na: nastja@malinca.si – bom z veseljem pomagala, če bom le lahko.

In za konec še moj moto: WORK SMART -> HAVE FUN -> MAKE A DIFFERENCE!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje