MP intervju: Nastja Kramer – Malinca

Nastja Kramer, strastna navdušenka nad spletnim marketingom in zdravim načinom življenja, se je pred slabim letom skupaj s prijateljico odločila odpreti spletno trgovino Malinca, ki ponuja veliko odličnih izdelkov, polnih vitaminov, mineralov, antioksidantov in drugih sestavin.
MP intervju: Nastja Kramer - Malinca

MP intervju: Nastja Kramer – Malinca (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

V Malinci je mogoče izbirati tudi med več vrstami sveže mlete moke, olji, semeni, izdelki iz konoplje in kokosa, lahko pa se odločite tudi za katerega izmed izdelkov iz naravne kozmetike. Precej izdelkov je slovenskih korenin, velika večina pa je označena tudi z bio in eko certifikati ter certifikati koncepta pravične trgovine.

Malinco sta se kljub ‘kriznim’ razmeram odločili na trg pred letom dni lansirati prijateljici Andreja Stopar in Nastja Kramer, ki se s svojimi znanji v poslovnem delovanju odlično dopolnjujeta, mi pa smo v sledečem intervjuju nekaj besed namenili odlično razpoloženi Nastji.

Kaj bi uvrstila med tiste ključne dejavnike, ki so vaju pravzaprav pripeljali k ustanovitvi Malince?

Malinca je bila ustanovljena čisto po naključju. Vedela sem, da želim imeti svoje podjetje, da bom imela proste roke pri uresničevanju vseh svojih velikih in malih idej. Malinca je nastala iz mojih hobijev oziroma stvari, ki jih rada počnem – športa, kuhanja, podjetništva in spletnega marketinga.

malinci

Ker pa sem mnenja, da je delo v timu boljše, sem v to noro idejo, da kljub današnji poplavi trgovin s prehrano ustanovimo še eno, prepričala prijateljico Andrejo. Po temeljitem ‘brainstormingu’ ob kozarčku odličnega vina je nastala Malinca, ki služi kot zaveznica pri zdravem načinu življenja.

Unikatna konkurenčna prednost spletne trgovine – po čem se le-ta razlikuje od poslovnih subjektov s podobno ponudbo; teh se mi namreč zdi, da trenutno na trgu eksistira kar precej?

Osebni pristop in prijazna uporabniška izkušnja, kamor spadajo hitra dostava, darilce, ki ga priložimo vsakemu paketku, brezplačne e-knjižice z zdravimi recepti in zajtrki. Potem je tu še celovitost ponudbe – vse na enem mestu (recepti, izdelki, nasveti, …) in certificirani, slovenski proizvodi od zaupanja vrednih proizvajalcev.

Pripomorejo pa tudi vrednote ekipe Malince – strast, prilagodljivost, hitrost, pogum in zanesljivost. Naj omenim, da se je sedaj  namreč Andreji in meni pridružila še moja sestra Ana.

Procentulano gledano – koliko odstotkov izdelkov iz vaše trgovinice je slovenskih korenin in koliko odstotkov nosi enega izmed certifikatov – eko, bio ali pravična trgovina?

Skupaj je v shrambi Malince že 403 različnih izdelkov, od tega je slovenskih 200 (skoraj 50 %). Vsi izdelki, ki niso slovenskega porekla, pa se ponašajo vsaj z enim certifikatom (Evrolist, Vegan, SoilAssociation ali Pravična trgovina). Pod lastno blagovno znamko Malinca prodajamo trenutno 90 izdelkov. Naša ponudba se iz tedna v teden širi – glede na želje naših »Malinc« seveda.

Kakšni profili ljudi predstavljajo ciljno skupino Malince?

Primarna ciljna skupina so ženske stare med 25 in 55 let, ki se ukvarjajo s športom, so eko osveščene, veganke, želijo izgubiti kakšen odvečen kilogram ali pa se borijo s katero izmed bolezni. Seveda pa ne zanemarjamo niti sekundarnih ciljnih skupin – moških, mladih in starejše populacije.

malinca

Pisarniški prostori Malince (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

Trije indikatorji, ki po tvojem mnenju nakazujejo zdrav življenjski slog?

Psihična in fizična stabilnost. Šport oz. redno gibanje, pravilna in zdrava prehrana, sprostitev in seveda veliko smeha.

Glede na samo glazuro recesije, ki je prevlečena čez celotno družbeno-gospodarsko sfero, me zanima, kako slednja vpliva na vodenje trgovine, kjer so cene hrane višje kot v navadnih marketih? Upoštevajoč seveda predpostavko, da je bila Malinca tudi odprta v času, ki poslovanju zaradi krize ni ravno naklonjen (junija 2013 op.a.)?

Sama se ne oziram na konkurenco in razmere na trgu. Ne gledam TV (ga nimam) in ne berem portalov in časopisov, ki pišejo in poročajo samo o grozotah in krizi. Rada preberem kakšno uspešno zgodbo – na portalu Mladi podjetnik se jih najde veliko, kar se mi zdi odlična motivacija.

Prav tako se družim s pozitivnimi ljudmi in to je recept, da sploh ne vem, da kriza obstaja. Gleda na to, da smo spletno trgovinico odprli junija 2013 in da vsak mesec pridno rastemo in se širimo, lahko rečem, da recesijo obračamo s svoj prid.

Tudi vedno več ljudi se zaveda, da je pomembno, kaj vnese v svoje telo. Da je od tega odvisna tudi njihova delovna storilnost in energija, ki jo imajo oz. jo izžarevajo. Vedno več je govora o super hrani in ekološko pridelani hrani – ljudje so za kvalitetne in slovenske proizvode pripravljeni odšteti več.

Če se sedaj osredotočimo še izven okvirjev dela – kaj poleg kreativnega vodenja spletne trgovine, esperimentiranja s številnimi recepti in pisanja bloga dnevno še obarva tvoj prosti čas?

Trenutno večino časa preživim v pisarni Malince ali pa na sestankih s sodelujočimi strokovnjaki pri projektu Zdravo 2014. Če mi ostane še kaj časa, grem na trening, kjer se vedno popolnoma sprostim ali pa kaj dobrega skuham.

malinca1

Pisarniški prostori Malince (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

So Malinca vizije usmerjene tudi v globalne vode ali bo v bližnji prihodnosti fokus še vedno dan predvsem na slovenski trg?

Marca letos se širimo na Hrvaško – priprava spletne trgovine za hrvaški trg je v polnem teku. Že komaj čakamo. Nato bomo z izdelki, ki jih prodajamo pod lastno blagovno znamko Malinca skušali prodreti še v fizične trgovine oz. druge spletne trgovine na Hrvaškem. Temu sledijo še ostale balkanske države. Ambicije so velike!

In še … Tvoje priporočilo vsem mladim, ki bi radi na trg lansirali nekaj svojega in si obenem želijo, da bi jim pri njihovem delu vladala nota neodvisnosti?

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Naj sledijo svojim sanjam in naj se ne ozirajo na konkurenco, recesijo, …  Naj se povezujejo (s prijatelji, konkurenco, uspešnimi podjetji), sprašujejo (vse, kar jim pada na pamet in vsakega, ki bi lahko vedel odgovor), izobražujejo (nenehno, dnevno) in delajo to, kar jih veseli – na to dam garancijo za uspeh.

Če pa ima kdo kakšno vprašanje, se lahko vedno obrne tudi name na: nastja@malinca.si – bom z veseljem pomagala, če bom le lahko.

In za konec še moj moto: WORK SMART -> HAVE FUN -> MAKE A DIFFERENCE!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje