MP intervju: Nina Slapnik – Dogodki za samske

Avtor — 19.02.2011
Nina Slapnik organizira zabavne, družabne in poučne dogodke za samske. Namen le-teh je poživitev samskega življenja. Mladim podjetnikom svetuje, da na podjetniško pot stopijo takrat, ko imajo razjasnjeno vizijo o poslovanju podjetja.
Nina Slapnik

Nina Slapnik

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

Dogodki za samske so zabavno-poučni, predvsem pa družabni in raznovrstni dogodki, katerih se lahko udeležujejo vsi samski. Namen je poživiti samsko življenje in v tem obdobju izkoristiti vsak trenutek za nova doživetja in nova spoznanja.

Kako si prišla do ideje?

Že od nekdaj sem si želela ustvariti nekaj novega, nekaj svojega in izkušnje v organizaciji dogodkov so mi omogočile ravno to. Čisto po naključju, med pogovorom s prijateljico, sem se odločila, da svoje samsko življenje obogatim s poslovno-zabavnim projektom – z “Dogodki za samske”.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Da ustvarjam. Da sem svobodna. Da sem sama svoj šef. Da sodelujem z ljudmi, s katerimi želim sodelovati in na primeru dogodkov za samske še to, da lahko s svojim delom osrečim tudi druge ljudi.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Na začetku sem se spraševala kako in kje začeti, potem pa so se stvari začele odvijati same po sebi. Najbolj me je jezila priprava spletne strani, ki mi je vzela ogromno časa. Sem se pa veliko naučila. Tudi to šteje. Poleg tega pa preveč časa vzame tudi birokracija.

Spletna stran
dogodkizasamske.si
Starost 27 let
Dejavnost Organiziranje razstav, sejmov, srečanj
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 1

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Že kot študentka sem se priključila mednarodnemu projektu DIONE, ki je bil ustanovljen za podporo ženskemu podjetništvu. Pod mentorstvom predsednice Območne zbornice Ljubljana ga. Marte Turk, smo se naučile veliko uporabnega. Trenutno sem članica ŠPIKA – centra za podjetniško inovativnost in kreativnost, ki organizira različne dogodke na temo podjetništva in predstavlja mlade, perspektivne podjetnike. Prav vsakič, ko zapustim njihov dogodek, dobim zagon in krila za naprej. To leto se želim priključiti Zavodu Ypsilon, da si poleg strokovnega znanja pridobim tudi nova poznanstva.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Spontana odločitev, ki počasi dobiva podobo strateške vizije.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Dobra organizacijska sposobnost, komunikativnost, občutek za ljudi, delavnost in predvsem delati s srcem.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Glede na to, da je moj namen na začetku povečati prepoznavnost Dogodkov za samske, so marže zelo majhne, skorajda nične. Vse je odvisno tudi od zahtevnosti dogodka, ki ga organiziram, s koliko ljudmi sodelujem itd.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Zagotovo ne bi naredila dveh internetnih strani. Ta mi je res dala vetra! Drugače pa pretresljivih napak nisem občutila pri svojem poslovanju.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Moje želje so kar visokoleteče. Vizija je zastavljena za nekaj let vnaprej. Vseeno pa se prepuščam novim obzorjem, predlogom in opazujem, kako se Dogodki za samske razvijajo. Ko bom ugotovila, kako se premika trend dojemanja Dogodkov za samske, bom točno vedela, katere izmed svojih zastavljenih korakov bom uporabila.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Če želite stopiti na podjetniško pot, potem to storite takrat, ko imate razjasnjeno vizijo o poslovanju podjetja. Ko to dosežete, go for it! V akademskem svetu je pojem podjetniške strasti zadnje čase izredno aktualen in vsi tisti, ki želite ustvarjati sami, jo boste začutili prej ali slej.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ustvarjati priložnosti za nova spoznanja. Od dogodkov do potovanj. Želim si, da bi Dogodki za samske postali prepoznavni v Sloveniji in da bi ljudje dojemali in začutili samsko obdobje kot priložnost za nova spoznanja. Kot čas za zabavo!

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Vsak začetek je težak in vsak uspeh je odvisen od volje, samoučinkovitosti in zaupanja v razvoj svoje ideje in to ne glede na to, koliko si star ali kakšne so razmere na trgu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec. Preberite več >>

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje