MP intervju: Nina Slapnik – Dogodki za samske

Nina Slapnik organizira zabavne, družabne in poučne dogodke za samske. Namen le-teh je poživitev samskega življenja. Mladim podjetnikom svetuje, da na podjetniško pot stopijo takrat, ko imajo razjasnjeno vizijo o poslovanju podjetja.
Nina Slapnik

Nina Slapnik

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

Dogodki za samske so zabavno-poučni, predvsem pa družabni in raznovrstni dogodki, katerih se lahko udeležujejo vsi samski. Namen je poživiti samsko življenje in v tem obdobju izkoristiti vsak trenutek za nova doživetja in nova spoznanja.

Kako si prišla do ideje?

Že od nekdaj sem si želela ustvariti nekaj novega, nekaj svojega in izkušnje v organizaciji dogodkov so mi omogočile ravno to. Čisto po naključju, med pogovorom s prijateljico, sem se odločila, da svoje samsko življenje obogatim s poslovno-zabavnim projektom – z “Dogodki za samske”.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Da ustvarjam. Da sem svobodna. Da sem sama svoj šef. Da sodelujem z ljudmi, s katerimi želim sodelovati in na primeru dogodkov za samske še to, da lahko s svojim delom osrečim tudi druge ljudi.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Na začetku sem se spraševala kako in kje začeti, potem pa so se stvari začele odvijati same po sebi. Najbolj me je jezila priprava spletne strani, ki mi je vzela ogromno časa. Sem se pa veliko naučila. Tudi to šteje. Poleg tega pa preveč časa vzame tudi birokracija.

Spletna stran
dogodkizasamske.si
Starost 27 let
Dejavnost Organiziranje razstav, sejmov, srečanj
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 1

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Že kot študentka sem se priključila mednarodnemu projektu DIONE, ki je bil ustanovljen za podporo ženskemu podjetništvu. Pod mentorstvom predsednice Območne zbornice Ljubljana ga. Marte Turk, smo se naučile veliko uporabnega. Trenutno sem članica ŠPIKA – centra za podjetniško inovativnost in kreativnost, ki organizira različne dogodke na temo podjetništva in predstavlja mlade, perspektivne podjetnike. Prav vsakič, ko zapustim njihov dogodek, dobim zagon in krila za naprej. To leto se želim priključiti Zavodu Ypsilon, da si poleg strokovnega znanja pridobim tudi nova poznanstva.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Spontana odločitev, ki počasi dobiva podobo strateške vizije.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Dobra organizacijska sposobnost, komunikativnost, občutek za ljudi, delavnost in predvsem delati s srcem.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Glede na to, da je moj namen na začetku povečati prepoznavnost Dogodkov za samske, so marže zelo majhne, skorajda nične. Vse je odvisno tudi od zahtevnosti dogodka, ki ga organiziram, s koliko ljudmi sodelujem itd.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Zagotovo ne bi naredila dveh internetnih strani. Ta mi je res dala vetra! Drugače pa pretresljivih napak nisem občutila pri svojem poslovanju.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Moje želje so kar visokoleteče. Vizija je zastavljena za nekaj let vnaprej. Vseeno pa se prepuščam novim obzorjem, predlogom in opazujem, kako se Dogodki za samske razvijajo. Ko bom ugotovila, kako se premika trend dojemanja Dogodkov za samske, bom točno vedela, katere izmed svojih zastavljenih korakov bom uporabila.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Če želite stopiti na podjetniško pot, potem to storite takrat, ko imate razjasnjeno vizijo o poslovanju podjetja. Ko to dosežete, go for it! V akademskem svetu je pojem podjetniške strasti zadnje čase izredno aktualen in vsi tisti, ki želite ustvarjati sami, jo boste začutili prej ali slej.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ustvarjati priložnosti za nova spoznanja. Od dogodkov do potovanj. Želim si, da bi Dogodki za samske postali prepoznavni v Sloveniji in da bi ljudje dojemali in začutili samsko obdobje kot priložnost za nova spoznanja. Kot čas za zabavo!

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Vsak začetek je težak in vsak uspeh je odvisen od volje, samoučinkovitosti in zaupanja v razvoj svoje ideje in to ne glede na to, koliko si star ali kakšne so razmere na trgu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: