MP intervju: Nina Slapnik – Dogodki za samske

Nina Slapnik organizira zabavne, družabne in poučne dogodke za samske. Namen le-teh je poživitev samskega življenja. Mladim podjetnikom svetuje, da na podjetniško pot stopijo takrat, ko imajo razjasnjeno vizijo o poslovanju podjetja.
Nina Slapnik

Nina Slapnik

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

Dogodki za samske so zabavno-poučni, predvsem pa družabni in raznovrstni dogodki, katerih se lahko udeležujejo vsi samski. Namen je poživiti samsko življenje in v tem obdobju izkoristiti vsak trenutek za nova doživetja in nova spoznanja.

Kako si prišla do ideje?

Že od nekdaj sem si želela ustvariti nekaj novega, nekaj svojega in izkušnje v organizaciji dogodkov so mi omogočile ravno to. Čisto po naključju, med pogovorom s prijateljico, sem se odločila, da svoje samsko življenje obogatim s poslovno-zabavnim projektom – z “Dogodki za samske”.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Da ustvarjam. Da sem svobodna. Da sem sama svoj šef. Da sodelujem z ljudmi, s katerimi želim sodelovati in na primeru dogodkov za samske še to, da lahko s svojim delom osrečim tudi druge ljudi.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Na začetku sem se spraševala kako in kje začeti, potem pa so se stvari začele odvijati same po sebi. Najbolj me je jezila priprava spletne strani, ki mi je vzela ogromno časa. Sem se pa veliko naučila. Tudi to šteje. Poleg tega pa preveč časa vzame tudi birokracija.

Spletna stran
dogodkizasamske.si
Starost 27 let
Dejavnost Organiziranje razstav, sejmov, srečanj
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 1

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Že kot študentka sem se priključila mednarodnemu projektu DIONE, ki je bil ustanovljen za podporo ženskemu podjetništvu. Pod mentorstvom predsednice Območne zbornice Ljubljana ga. Marte Turk, smo se naučile veliko uporabnega. Trenutno sem članica ŠPIKA – centra za podjetniško inovativnost in kreativnost, ki organizira različne dogodke na temo podjetništva in predstavlja mlade, perspektivne podjetnike. Prav vsakič, ko zapustim njihov dogodek, dobim zagon in krila za naprej. To leto se želim priključiti Zavodu Ypsilon, da si poleg strokovnega znanja pridobim tudi nova poznanstva.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Spontana odločitev, ki počasi dobiva podobo strateške vizije.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Dobra organizacijska sposobnost, komunikativnost, občutek za ljudi, delavnost in predvsem delati s srcem.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Glede na to, da je moj namen na začetku povečati prepoznavnost Dogodkov za samske, so marže zelo majhne, skorajda nične. Vse je odvisno tudi od zahtevnosti dogodka, ki ga organiziram, s koliko ljudmi sodelujem itd.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Zagotovo ne bi naredila dveh internetnih strani. Ta mi je res dala vetra! Drugače pa pretresljivih napak nisem občutila pri svojem poslovanju.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Moje želje so kar visokoleteče. Vizija je zastavljena za nekaj let vnaprej. Vseeno pa se prepuščam novim obzorjem, predlogom in opazujem, kako se Dogodki za samske razvijajo. Ko bom ugotovila, kako se premika trend dojemanja Dogodkov za samske, bom točno vedela, katere izmed svojih zastavljenih korakov bom uporabila.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Če želite stopiti na podjetniško pot, potem to storite takrat, ko imate razjasnjeno vizijo o poslovanju podjetja. Ko to dosežete, go for it! V akademskem svetu je pojem podjetniške strasti zadnje čase izredno aktualen in vsi tisti, ki želite ustvarjati sami, jo boste začutili prej ali slej.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ustvarjati priložnosti za nova spoznanja. Od dogodkov do potovanj. Želim si, da bi Dogodki za samske postali prepoznavni v Sloveniji in da bi ljudje dojemali in začutili samsko obdobje kot priložnost za nova spoznanja. Kot čas za zabavo!

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Vsak začetek je težak in vsak uspeh je odvisen od volje, samoučinkovitosti in zaupanja v razvoj svoje ideje in to ne glede na to, koliko si star ali kakšne so razmere na trgu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenski startup Chipolo prejel nagrado za inovativnost na mednarodnem sejmu CES 2019

Slovenski startup Chipolo prejel nagrado za inovativnost na mednarodnem sejmu CES 2019

Podjetje Chipolo se ukvarja z izdelavo in prodajo sledilnikov za dragocene predmete kot so ključi, denarnica in telefon. Tudi letos se je ekipa udeležila svetovnega sejma zabavne elektronike CES 2019, na katerem so predstavili svoj najnovejši produkt, Chipolo Go, in zanj prejeli nagrado. Preberite več >>

Iz prve roke: inovativne metode pristopov na tuje trge

Iz prve roke: inovativne metode pristopov na tuje trge

Večina podjetij prej ali slej ugotovi, da je slovenski trg premajhen za realizacijo načrtovanih poslovnih ciljev. Rast podjetij je velikokrat pogojena z vstopom na tuje trge. Predstavljamo vam nekatere slovenske startupe, ki so se prodora v tujino lotili na inovativne načine. Preberite več >>

Eva Birsa: »Izzivi so tisti, ki me naredijo močnejšo.«

Eva Birsa: »Izzivi so tisti, ki me naredijo močnejšo.«

Evitas je družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2016. Gre za spletno trgovino, v kateri so v ponudbi kakovostni izdelki za novorojenčke, otroke in mamice. Preberite več >>

Žan Menart: »Ne plavamo v oblakih, ampak delamo po svojih najboljših močeh.«

Žan Menart: »Ne plavamo v oblakih, ampak delamo po svojih najboljših močeh.«

Smart Optometry je zagonsko podjetje iz Idrije, ki so ga leta 2015 ustanovili Žan Menart, Matic Ozebek in Matic Vogrič. Ekipi se je nato pridružil še Blaž Grah. Podjetje se ukvarja z razvojem digitalnih rešitev za očesno nego. V lanskem letu se je podjetje uvrstilo tudi med polfinaliste izbora Mladi podjetnik leta. Preberite več >>

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokico je širša javnost spoznala že leta 2017, ko so se v sklopu projekta Štartaj Slovenija njihovi izdelki predstavili na Sparovih policah. V lanskem letu se je ekipa uvrstila tudi med finaliste izbora Mladi podjetnik leta. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Oznake: