MP intervju: Omnius

Avtor — 19.02.2011
Temeljni produkt podjetja je spletni portal ProstiTRG, ki združuje povpraševalce in ponudnike blaga in storitev. Člani ekipe uspeh pripisujejo dobro organiziranemu in delujočemu portalu ter dobremu marketingu oz. tržni strategiji.
MP intervju: Omnius

Omnius, poslovne storitve, d. o. o.

Kako bi z 2 stavkoma opisali svojo dejavnost in katere so vaše komparativne prednosti?

Temeljni produkt podjetja je spletni portal ProstiTRG, ki združuje povpraševalce in ponudnike blaga in storitev. Bistvena prednost poslovanja na prostem trgu je za povpraševalce v transparentnem, enostavnem in poceni poslovanju, saj med številnimi ponudbami izberejo tisto, ki jim najbolje ustreza, hkrati pa prihranijo ogromno časa, saj jim ponudb ni potrebno iskati lastnoročno. Po drugi strani ProstiTRG ponudnikom omogoča učinkovito poslovanje in elektronski dostop do povpraševalcev iz vse Slovenije, obenem pa jim daje možnost, da nastopajo tudi kot povpraševalci na ProstiTRG medpodjetniškem (B2B) trgu.

Kako ste prišli do ideje?

Idejo je konkretneje pričel razvijati Miha, ki je v okviru svoje diplome na ekonomski fakulteti spisal tudi poslovni načrt za podoben tip podjetja. Vsi trije soustanovitelji smo sicer stari znanci in dobri prijatelji in smo se o možnostih realizacije nekaterih podjetniških idej, ki smo jih imeli, pogovarjali že dlje časa. Po Mihovi diplomi smo se vsi trije konkretneje “vrgli” na njegov koncept in ga pričeli intenzivneje razvijati.

Kaj vam v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Največ motivacije in energije vsem trem daje vizija prihodnosti podjetja, prihodnosti prostega trga – torej želja po uspehu, kar za nas pomeni razvoj podjetja v smeri, ki smo si jo zamislili, in uresničevanje naših napovedi. Če se stvari premikajo v pravi smeri, ni težko hoditi po podjetniški poti, pa četudi je včasih še kako strma.

Spletna stran
prostitrg.si
Starost 25 let
Dejavnost Posredništvo prek spletnega portala ProstiTRG,  ki temelji na povpraševanjih in ponudbah
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 3

S katerimi problemi ste se soočali na začetku svoje podjetniške poti?

Prvi problem je bil čas, saj smo bili ob in po ustanovitvi podjetja vsi precej zaposleni; Tine s pisanjem diplome, Uroš s službo, Miha pa z doktoratom. Drugi večji problem se nanaša na naš produkt, spletni portal – v veliki meri smo odvisni od najetih programerjev. Na začetku smo se z izbiro precej opekli, saj programerji niso bili kos projektu, zato smo morali najeti drugo podjetje. S tem smo izgubili 3 mesece.

Ste za vstop v podjetništvo pridobivali kakšna podjetniška znanja ali ste se zanašali le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Našo ekipo sestavljata dva ekonomista in en politolog. Menimo, da se naša znanja dobro dopolnjujejo. Uroš je že nekaj časa zaposlen in se ukvarja s podjetniškim svetovanjem. Ima največ praktičnih izkušenj. Miha je doktorski študent podjetništva in črpa veliko idej iz različnih teorij podjetništva in poznavanja novih trendov. Tine je študiral mednarodne odnose in v ekipo vnaša znanja z ostalih področij in širino, ki jo je pridobil tekom svojega močno interdisciplinarnega študija in iz različnih delovnih izkušenj.

Ste se podjetništva lotili načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Ideja se je intenzivneje pričela razvijati na podlagi Mihove diplome, ki je zajemala poslovni načrt in vse pripadajoče elemente. Kasneje smo poslovni načrt tudi posodobili z novimi elementi.

Kaj je ključ do uspeha v vaši panogi?

Četudi je naš bistveni produkt unikaten mehanizem povezovanja ponudb in povpraševanj, smo v osnovi še vedno spletna stran. Prvi predpogoj je seveda dobro organiziran in delujoč portal, dejansko pa je temeljnega pomena dober marketing oz. tržna strategija.

Če bi lahko začeli še enkrat, katerih napak ne bi ponovili?

Ko se ozremo nazaj, bi morali pri izbiri programerjev vse skupaj še bolj podrobno premisliti, preveriti reference itd.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti vaše nadaljnje podjetniške poti?

Vsi si želimo čim intenzivneje nadaljevati z razvojem produkta ProstiTRG, hkrati pa biti odprti za nove ideje in priložnosti, ki se bodo pokazale.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Ko si v dvomu, čim večkrat reci da.

Kakšni so vaši enoletni in petletni načrti?

Smo popolnoma na začetku naše poti, zato si za prvo leto poslovanja želimo, da dosežemo našo ciljno, kritično maso uporabnikov, ki bodo ponujali in povpraševali na našem portalu. V primeru rasti, ki jo načrtujemo, si želimo v petih letih naš produkt razširiti tudi v tujino (baltske države, Skandinavija, Beneluks).

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Verjetno je vedno težko, vendar verjamemo, da se z dobro idejo in delavnostjo da narediti marsikaj. Hiša – posel, posel – hiša.

Preberite tudi
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih.

Preberite več >>
Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain.

Preberite več >>
Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom.

Preberite več >>
Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine?

Preberite več >>
Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke.

Preberite več >>
Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic.

Preberite več >>
Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec.

Preberite več >>
Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje