MP intervju: Omnius

Temeljni produkt podjetja je spletni portal ProstiTRG, ki združuje povpraševalce in ponudnike blaga in storitev. Člani ekipe uspeh pripisujejo dobro organiziranemu in delujočemu portalu ter dobremu marketingu oz. tržni strategiji.
MP intervju: Omnius

Omnius, poslovne storitve, d. o. o.

Kako bi z 2 stavkoma opisali svojo dejavnost in katere so vaše komparativne prednosti?

Temeljni produkt podjetja je spletni portal ProstiTRG, ki združuje povpraševalce in ponudnike blaga in storitev. Bistvena prednost poslovanja na prostem trgu je za povpraševalce v transparentnem, enostavnem in poceni poslovanju, saj med številnimi ponudbami izberejo tisto, ki jim najbolje ustreza, hkrati pa prihranijo ogromno časa, saj jim ponudb ni potrebno iskati lastnoročno. Po drugi strani ProstiTRG ponudnikom omogoča učinkovito poslovanje in elektronski dostop do povpraševalcev iz vse Slovenije, obenem pa jim daje možnost, da nastopajo tudi kot povpraševalci na ProstiTRG medpodjetniškem (B2B) trgu.

Kako ste prišli do ideje?

Idejo je konkretneje pričel razvijati Miha, ki je v okviru svoje diplome na ekonomski fakulteti spisal tudi poslovni načrt za podoben tip podjetja. Vsi trije soustanovitelji smo sicer stari znanci in dobri prijatelji in smo se o možnostih realizacije nekaterih podjetniških idej, ki smo jih imeli, pogovarjali že dlje časa. Po Mihovi diplomi smo se vsi trije konkretneje “vrgli” na njegov koncept in ga pričeli intenzivneje razvijati.

Kaj vam v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Največ motivacije in energije vsem trem daje vizija prihodnosti podjetja, prihodnosti prostega trga – torej želja po uspehu, kar za nas pomeni razvoj podjetja v smeri, ki smo si jo zamislili, in uresničevanje naših napovedi. Če se stvari premikajo v pravi smeri, ni težko hoditi po podjetniški poti, pa četudi je včasih še kako strma.

Spletna stran
prostitrg.si
Starost 25 let
Dejavnost Posredništvo prek spletnega portala ProstiTRG,  ki temelji na povpraševanjih in ponudbah
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 3

S katerimi problemi ste se soočali na začetku svoje podjetniške poti?

Prvi problem je bil čas, saj smo bili ob in po ustanovitvi podjetja vsi precej zaposleni; Tine s pisanjem diplome, Uroš s službo, Miha pa z doktoratom. Drugi večji problem se nanaša na naš produkt, spletni portal – v veliki meri smo odvisni od najetih programerjev. Na začetku smo se z izbiro precej opekli, saj programerji niso bili kos projektu, zato smo morali najeti drugo podjetje. S tem smo izgubili 3 mesece.

Ste za vstop v podjetništvo pridobivali kakšna podjetniška znanja ali ste se zanašali le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Našo ekipo sestavljata dva ekonomista in en politolog. Menimo, da se naša znanja dobro dopolnjujejo. Uroš je že nekaj časa zaposlen in se ukvarja s podjetniškim svetovanjem. Ima največ praktičnih izkušenj. Miha je doktorski študent podjetništva in črpa veliko idej iz različnih teorij podjetništva in poznavanja novih trendov. Tine je študiral mednarodne odnose in v ekipo vnaša znanja z ostalih področij in širino, ki jo je pridobil tekom svojega močno interdisciplinarnega študija in iz različnih delovnih izkušenj.

Ste se podjetništva lotili načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Ideja se je intenzivneje pričela razvijati na podlagi Mihove diplome, ki je zajemala poslovni načrt in vse pripadajoče elemente. Kasneje smo poslovni načrt tudi posodobili z novimi elementi.

Kaj je ključ do uspeha v vaši panogi?

Četudi je naš bistveni produkt unikaten mehanizem povezovanja ponudb in povpraševanj, smo v osnovi še vedno spletna stran. Prvi predpogoj je seveda dobro organiziran in delujoč portal, dejansko pa je temeljnega pomena dober marketing oz. tržna strategija.

Če bi lahko začeli še enkrat, katerih napak ne bi ponovili?

Ko se ozremo nazaj, bi morali pri izbiri programerjev vse skupaj še bolj podrobno premisliti, preveriti reference itd.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti vaše nadaljnje podjetniške poti?

Vsi si želimo čim intenzivneje nadaljevati z razvojem produkta ProstiTRG, hkrati pa biti odprti za nove ideje in priložnosti, ki se bodo pokazale.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Ko si v dvomu, čim večkrat reci da.

Kakšni so vaši enoletni in petletni načrti?

Smo popolnoma na začetku naše poti, zato si za prvo leto poslovanja želimo, da dosežemo našo ciljno, kritično maso uporabnikov, ki bodo ponujali in povpraševali na našem portalu. V primeru rasti, ki jo načrtujemo, si želimo v petih letih naš produkt razširiti tudi v tujino (baltske države, Skandinavija, Beneluks).

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Verjetno je vedno težko, vendar verjamemo, da se z dobro idejo in delavnostjo da narediti marsikaj. Hiša – posel, posel – hiša.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje