MP intervju: Miha Lavtar – Optiweb

Miha Lavtar je mladi podjetnik, ki se preko popoldanskega s. p. udejstvuje v podjetniških vodah. Strankam nudi optimizacijo spletnih strani. Pred vstopom v podjetništvo je obiskal nekaj seminarjev, pomoč pa je dobil pri prijateljih in poslovnih kolegih.
MP intervju: Miha Lavtar - Optiweb

MP intervju: Miha Lavtar – Optiweb.

Kako si prišel do ideje oz. kakšen je bil tvoj motiv za vstop v podjetništvo?

Že v mladosti sem veliko svojega časa namenil delu s spletnimi stranmi in sčasoma opazil, kje obstajajo možnosti za zaslužek. Kasneje sem se zaposlil v podjetju, ki se ukvarja z optimizacijo spletnih strani in kmalu začutil željo ter motivacijo, da se podam na svoje.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?
Prvi problem je bil kako in ali sploh odpreti s. p., ko pa sem premagal te ovire, so se pojavile finančne težave.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Pri večini problemov sem pomoč našel pri prijateljih in poslovnih kolegih, občasno pa sem obiskal tudi kakšen seminar, predvsem na temo računovodstva.

Spletna stran Optiweb.si
Starost 20 let
Dejavnost Optimizacija spletnih strani in spletna prodaja majic
Pravna oblika Popoldanski s. p.
Število sodelavcev 1 redni in 3 zunanji
Logotip Optiweb

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Pot do podjetništva je bila popolnoma spontana.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Kot povsod, iznajdljivost in delavnost!

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Pri optimizaciji so zelo različne, pri prodaji majic pa čisto majhne, nekaj evrov.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Popolnoma nič ne bi premišljeval, ali bi se podjetništva lotil ali ne, priložnost bi takoj zagrabil, pa tudi že v času srednje šole bi se dejavnosti lotil bolj profesionalno. Če ne drugega je to odlična izkušnja v življenju in mi bo zmeraj prišla prav.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Nadaljeval bom tako kot sedaj, počasi se bom širil tudi na druge dejavnosti in se ne bom posvečal samo optimizaciji.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Pogumno naprej in ne se ustrašiti prve ovire, ki vas doleti.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
V enem letu upam, da pridobim nove poslovne prostore, prodam nekaj tisoč majic na mesec in dobim še kakšnega sodelavca. Petletnega načrta nimam, saj bodo razmere takrat gotovo že precej drugačne kot sedaj.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Seveda ni ravno enostavno, toda kot sem že rekel, kdor je delaven in vztrajen ima vse možnosti za uspeh. Samo obupati ne!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje