KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

MP intervju: Miha Lavtar – Optiweb

Miha Lavtar je mladi podjetnik, ki se preko popoldanskega s. p. udejstvuje v podjetniških vodah. Strankam nudi optimizacijo spletnih strani. Pred vstopom v podjetništvo je obiskal nekaj seminarjev, pomoč pa je dobil pri prijateljih in poslovnih kolegih.
MP intervju: Miha Lavtar - Optiweb

MP intervju: Miha Lavtar – Optiweb.

Kako si prišel do ideje oz. kakšen je bil tvoj motiv za vstop v podjetništvo?

Že v mladosti sem veliko svojega časa namenil delu s spletnimi stranmi in sčasoma opazil, kje obstajajo možnosti za zaslužek. Kasneje sem se zaposlil v podjetju, ki se ukvarja z optimizacijo spletnih strani in kmalu začutil željo ter motivacijo, da se podam na svoje.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?
Prvi problem je bil kako in ali sploh odpreti s. p., ko pa sem premagal te ovire, so se pojavile finančne težave.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Pri večini problemov sem pomoč našel pri prijateljih in poslovnih kolegih, občasno pa sem obiskal tudi kakšen seminar, predvsem na temo računovodstva.

Spletna stran Optiweb.si
Starost 20 let
Dejavnost Optimizacija spletnih strani in spletna prodaja majic
Pravna oblika Popoldanski s. p.
Število sodelavcev 1 redni in 3 zunanji
Logotip Optiweb

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Pot do podjetništva je bila popolnoma spontana.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Kot povsod, iznajdljivost in delavnost!

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Pri optimizaciji so zelo različne, pri prodaji majic pa čisto majhne, nekaj evrov.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Popolnoma nič ne bi premišljeval, ali bi se podjetništva lotil ali ne, priložnost bi takoj zagrabil, pa tudi že v času srednje šole bi se dejavnosti lotil bolj profesionalno. Če ne drugega je to odlična izkušnja v življenju in mi bo zmeraj prišla prav.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Nadaljeval bom tako kot sedaj, počasi se bom širil tudi na druge dejavnosti in se ne bom posvečal samo optimizaciji.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Pogumno naprej in ne se ustrašiti prve ovire, ki vas doleti.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
V enem letu upam, da pridobim nove poslovne prostore, prodam nekaj tisoč majic na mesec in dobim še kakšnega sodelavca. Petletnega načrta nimam, saj bodo razmere takrat gotovo že precej drugačne kot sedaj.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Seveda ni ravno enostavno, toda kot sem že rekel, kdor je delaven in vztrajen ima vse možnosti za uspeh. Samo obupati ne!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

Med inovativnimi izdelki, ki so na voljo na policah megamarketov INTERSPAR v sklopu 3. sezone Štartaj Slovenija, je La Popsi – sadni zamrznjeni desert – prejemnik naziva hit produkt leta 2018. O ideji, poteku poslovanja in izzivih na poti do uspeha smo se pogovarjali s podjetnicama in prijateljicama Nežo in Karmen. Preberite več >>

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Podjetje Della Spina si prizadeva, da bi bila dioptrijska očala lepega izgleda cenovno dostopna širšemu krogu ljudi. Kupec ima pri tem možnost, da izbrana očala preizkuša en teden, preden se odloči za nakup. Preberite več >>

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Oznake: