MP intervju: Miha Lavtar – Optiweb

Miha Lavtar je mladi podjetnik, ki se preko popoldanskega s. p. udejstvuje v podjetniških vodah. Strankam nudi optimizacijo spletnih strani. Pred vstopom v podjetništvo je obiskal nekaj seminarjev, pomoč pa je dobil pri prijateljih in poslovnih kolegih.
MP intervju: Miha Lavtar - Optiweb

MP intervju: Miha Lavtar – Optiweb.

Kako si prišel do ideje oz. kakšen je bil tvoj motiv za vstop v podjetništvo?

Že v mladosti sem veliko svojega časa namenil delu s spletnimi stranmi in sčasoma opazil, kje obstajajo možnosti za zaslužek. Kasneje sem se zaposlil v podjetju, ki se ukvarja z optimizacijo spletnih strani in kmalu začutil željo ter motivacijo, da se podam na svoje.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?
Prvi problem je bil kako in ali sploh odpreti s. p., ko pa sem premagal te ovire, so se pojavile finančne težave.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Pri večini problemov sem pomoč našel pri prijateljih in poslovnih kolegih, občasno pa sem obiskal tudi kakšen seminar, predvsem na temo računovodstva.

Spletna stran Optiweb.si
Starost 20 let
Dejavnost Optimizacija spletnih strani in spletna prodaja majic
Pravna oblika Popoldanski s. p.
Število sodelavcev 1 redni in 3 zunanji
Logotip Optiweb

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Pot do podjetništva je bila popolnoma spontana.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Kot povsod, iznajdljivost in delavnost!

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Pri optimizaciji so zelo različne, pri prodaji majic pa čisto majhne, nekaj evrov.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Popolnoma nič ne bi premišljeval, ali bi se podjetništva lotil ali ne, priložnost bi takoj zagrabil, pa tudi že v času srednje šole bi se dejavnosti lotil bolj profesionalno. Če ne drugega je to odlična izkušnja v življenju in mi bo zmeraj prišla prav.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Nadaljeval bom tako kot sedaj, počasi se bom širil tudi na druge dejavnosti in se ne bom posvečal samo optimizaciji.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Pogumno naprej in ne se ustrašiti prve ovire, ki vas doleti.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
V enem letu upam, da pridobim nove poslovne prostore, prodam nekaj tisoč majic na mesec in dobim še kakšnega sodelavca. Petletnega načrta nimam, saj bodo razmere takrat gotovo že precej drugačne kot sedaj.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Seveda ni ravno enostavno, toda kot sem že rekel, kdor je delaven in vztrajen ima vse možnosti za uspeh. Samo obupati ne!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

Z namenom, da na trg lansirajo nov izdelek za nego las, je moči združilo 5 slovenskih podjetnic. Nastala je linija kozmetike, ki nosi podpis dveh znanih slovenskih blogerk. Preberite več >>

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Poslanstvo podjetja Value Add Games je ljudem ponovno približati namizne družabne igre. Ekipa se ne ukvarja zgolj z izdajo in prodajo družabnih iger, ampak predvsem razvija svoje lastne. Prav tako skupaj z zainteresiranimi podjetji snujejo namizne igre, ki lahko služijo kot sredstvo promocije. Preberite več >>

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger je postal prava atrakcija. Glas o najboljšem burgerju daleč naokrog se hitro širi. Ustanovitelja podjetja Žiga Antolin in Klemen Bassanese sta namreč iznašla recepturo odličnega okusa, pri pripravi burgerjev pa so vedno uporabljene najbolj kakovostne sestavine. Preberite več >>

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta zasnovala platformo, prek katere lahko podjetja enostavno dostopajo do influencerjev, v sodelovanju s katerimi bi rada izvajala vplivnostni marketing. Preberite več >>

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo vprašali nekatere udeležence preteklih sezon Štartaj Slovenija, kaj jim je prinesla ta izkušnja. Projekt Štartaj Slovenija sicer poteka že 3 leta. Še neuveljavljenim podjetnikom ponuja možnost, da na Sparovih policah predstavijo svoje izdelke. Preberite več >>

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Na Sparovih policah so se v sklopu prejšnje sezone projekta Štartaj Slovenija znašli tudi izdelki Marmela. Gre za produkt, ki je kombinacija marmelade in mlečnega namaza. Za izdelki stojita Valentina in Uroš Kavčič. Uroš nam je zaupal, kako so potekali podjetniški začetki in kako izgleda poslovanje v zdajšnji obliki. Preberite več >>

Oznake: