MP intervju: Miha Lavtar – Optiweb

Miha Lavtar je mladi podjetnik, ki se preko popoldanskega s. p. udejstvuje v podjetniških vodah. Strankam nudi optimizacijo spletnih strani. Pred vstopom v podjetništvo je obiskal nekaj seminarjev, pomoč pa je dobil pri prijateljih in poslovnih kolegih.
MP intervju: Miha Lavtar - Optiweb

MP intervju: Miha Lavtar – Optiweb.

Kako si prišel do ideje oz. kakšen je bil tvoj motiv za vstop v podjetništvo?

Že v mladosti sem veliko svojega časa namenil delu s spletnimi stranmi in sčasoma opazil, kje obstajajo možnosti za zaslužek. Kasneje sem se zaposlil v podjetju, ki se ukvarja z optimizacijo spletnih strani in kmalu začutil željo ter motivacijo, da se podam na svoje.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?
Prvi problem je bil kako in ali sploh odpreti s. p., ko pa sem premagal te ovire, so se pojavile finančne težave.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Pri večini problemov sem pomoč našel pri prijateljih in poslovnih kolegih, občasno pa sem obiskal tudi kakšen seminar, predvsem na temo računovodstva.

Spletna stran Optiweb.si
Starost 20 let
Dejavnost Optimizacija spletnih strani in spletna prodaja majic
Pravna oblika Popoldanski s. p.
Število sodelavcev 1 redni in 3 zunanji
Logotip Optiweb

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Pot do podjetništva je bila popolnoma spontana.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Kot povsod, iznajdljivost in delavnost!

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Pri optimizaciji so zelo različne, pri prodaji majic pa čisto majhne, nekaj evrov.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Popolnoma nič ne bi premišljeval, ali bi se podjetništva lotil ali ne, priložnost bi takoj zagrabil, pa tudi že v času srednje šole bi se dejavnosti lotil bolj profesionalno. Če ne drugega je to odlična izkušnja v življenju in mi bo zmeraj prišla prav.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Nadaljeval bom tako kot sedaj, počasi se bom širil tudi na druge dejavnosti in se ne bom posvečal samo optimizaciji.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Pogumno naprej in ne se ustrašiti prve ovire, ki vas doleti.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
V enem letu upam, da pridobim nove poslovne prostore, prodam nekaj tisoč majic na mesec in dobim še kakšnega sodelavca. Petletnega načrta nimam, saj bodo razmere takrat gotovo že precej drugačne kot sedaj.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Seveda ni ravno enostavno, toda kot sem že rekel, kdor je delaven in vztrajen ima vse možnosti za uspeh. Samo obupati ne!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Današnja družba proizvede ogromne količine smeti, trg pa je nasičen z okolju škodljivimi izdelki. Kulturno ekološko društvo Smetumet zato iz odpadnih materialov izdeluje kakovostne izdelke za vse. Preberite več >>

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ni navadna gostilna. Projekt družbe Centerkontura pomaga pri reševanju problema neusposobljenosti in brezposelnosti mladih invalidov. Preberite več >>

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

Digitalna agencija Numo podjetjem pomaga pri oblikovanju blagovne znamke, njeni predstavitvi v javnosti, gradnji komunikacijskih strategij in nudi znanja na področju zakonitosti spletnega pojavljanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje