MP intervju: Petar Berić – Letalske.si

Petar Berić, 27-letni podjetnik, se je po zaključku študija odločil zaplavati v poslovne vode. Ker živimo v dobi interneta, se je odločil svojo strast do potovanj povezati s podjetništvom: smiselno se mu je zdelo začeti v turizmu, in sicer v zelo specifični veji - prodaji letalskih kart.
MP intervju: Petar Berić - Letalske.si

MP intervju: Petar Berić – Letalske.si

Skupaj s partnerjem s Hrvaške sta ustanovila podjetje in začela delati na blagovni znamki letalske.si. Kratek poskus se je spremenil v vedno večjo avanturo, ki še vedno traja in v prvih letih poslovanja kaže dobre rezultate poslovanja, hkrati pa se podjetje širi tudi izven meja svoje države.

Letalske.si je spletni portal, namenjen rezervaciji letalskih kart. Ideja v tujini že obstaja, za slovenski trg ste storitev prilagodili. Kakšne so specifike vašega poslovnega modela v Sloveniji oziroma specifike vašega podjetja na splošno, glede na konkurenco?

Prodaja letalskih kart ni nič novega. Bolj specifičen in nov je pristop, ki ga uporabljamo. Ob močni marketinški prepoznavnosti je naš glavni fokus potnik in njegova potreba ter skrb zanj. Poskušamo se mu približati, kolikor je to pač mogoče.

Pristopi, ki jih uporabljamo, so različni: dostopnost, “tailor-made” ponudbe, “cost management”, konstantna edukacija agentov, kar nam omogoča tudi cenovno konkurenčnost, ki je v časih, v katerih se nahajamo, pomemben faktor.

Ste v izredno konkurenčnem poslu, vaši tekmeci so multinacionalke. Kako tekmujete z njimi, kje je skrivnost vašega uspeha?

Poskušamo izkoristiti slabosti njihove velikosti. Veliki sistemi imajo problem s prilagajanjem na hitro spreminjajoči se trg. Tukaj smo v prednosti, poskušamo biti dinamični in se prilagajati spremembam, ki jih od nas trg pričakuje. Z zavedanjem, da bomo lahko le tako preživeli, nam vlaganje dodatnega napora ni problematično.

Ekipa Letalske.si

Ekipa Letalske.si

Odlikuje vas prodoren način marketinga, na poti na intervju sem opazil dva vaša plakata. 🙂 Izbrali ste zanimivo kombinacijo “gverilla billboard” oglaševanja ter marketinga prek socialnih omrežij. Gre za privlačen način promocije tudi za mlada podjetja. Lahko poveste več o tem, imate morda kak marketinški nasvet?

Trudimo se, kot vsa ostala podjetja, biti vidni. Verjamemo v kreativnost posameznikov in jim poskušamo dovoliti, da izrazijo svoj potencial. To se je izkazalo kot uspešno in trenutno funkcionira, upamo, da bo še naprej tako.

Zelo težko dajem nasvete v smislu, da bodite drugačni, saj je to že velikokrat slišan nasvet, mislim, da je bolje sledeče: bodite to, kar ste in to tudi komunicirajte.

Spletna stran letalske.si
Starost 27 let
Dejavnost Spletna prodaja letalskih kart
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Logotip Letalske.si

Poslovati ste pričeli v letu 2009, od takrat dosegate lepo rast podjetja. Kakšno rast ste imeli v 2012, kakšno pričakujete v prihodnjih letih? Kakšne imate dolgoročne načrte s podjetjem – ostati samostojni ali se morda pridružiti kakšni večji svetovni agenciji?

Rast je bila zadovoljujoča, vsaj glede na razmere na trgu. Se pa z njo ne obremenjujemo preveč. Pričakovanja poskušamo zadržati na realnih tleh, mislimo, da je najbolj pomembno to, da se trudimo zadržati raven kvalitete storitev in jih iz leta v leto dvigovati.

V prihodnosti pripravljamo nekaj novih produktov, kot so potopisni seminarji, povezovanje med potniki preko spletne strani, organizacija poslovnih dogodkov itd. V tej fazi težko govorimo o pridružitvi svetovnim agencijam, ni vedno tako, da če je tuje, da je tudi boljše. Bomo videli.

Imate namen dodati tudi kakšno novo storitev? Opazili smo, da na portalu že ponujate “upsell” določenih produktov?

Poskušamo prepoznati, kaj bi potnikom olajšalo potovanje in pripravo nanj. Temu primerno izbiramo storitve in produkte, ki se nam zdijo zanimivi. Novosti bodo vedno tu, upamo, da bo odziv na vse tako dober, kot na te do sedaj.

Poleg Slovenije imate tudi sestrska podjetja v Srbiji ter na Hrvaškem. Kako ocenjujete razlike med trgi? Je kje težje oziroma lažje uspeti?

Vsak od trgov bivše Jugoslavije je zgodba zase. Tako kulturno kot tudi poslovno. Mislim, da ni težje ali lažje, ampak da je drugače. Drugače je beseda, ki bi te trge opisala. Pomembno je poskusiti, se prilagoditi na zahteve vsakega trga posebej.

Kaj pa kar se tiče razvitosti podpornega okolja v državah na katerih delujete? Je situacija podobna ali katera država izstopa v katerem pogledu?

Podporno okolje se mi zdi, da je v vsaki državi drugačno in mislim, da tukaj najbolj izstopamo v Sloveniji, kjer so nekatere zadeve res veliko bolj napredne kot pri sosedih. Sedaj razumem, da smo bili Amerika za Jugoslavijo. :))

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kaj svetujete slovenskim mladim podjetnikom, ki želijo svoje produkte širiti v Srbijo in na Hrvaško? Kako je najlažje prodreti?

Naj najdejo dobre poslovne partnerje, ki jim zaupajo. Na tem lahko veliko zgradijo ali v nasprotnem primeru izgubijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje