MP intervju: Petar Berić – Letalske.si

Petar Berić, 27-letni podjetnik, se je po zaključku študija odločil zaplavati v poslovne vode. Ker živimo v dobi interneta, se je odločil svojo strast do potovanj povezati s podjetništvom: smiselno se mu je zdelo začeti v turizmu, in sicer v zelo specifični veji - prodaji letalskih kart.
MP intervju: Petar Berić - Letalske.si

MP intervju: Petar Berić – Letalske.si

Skupaj s partnerjem s Hrvaške sta ustanovila podjetje in začela delati na blagovni znamki letalske.si. Kratek poskus se je spremenil v vedno večjo avanturo, ki še vedno traja in v prvih letih poslovanja kaže dobre rezultate poslovanja, hkrati pa se podjetje širi tudi izven meja svoje države.

Letalske.si je spletni portal, namenjen rezervaciji letalskih kart. Ideja v tujini že obstaja, za slovenski trg ste storitev prilagodili. Kakšne so specifike vašega poslovnega modela v Sloveniji oziroma specifike vašega podjetja na splošno, glede na konkurenco?

Prodaja letalskih kart ni nič novega. Bolj specifičen in nov je pristop, ki ga uporabljamo. Ob močni marketinški prepoznavnosti je naš glavni fokus potnik in njegova potreba ter skrb zanj. Poskušamo se mu približati, kolikor je to pač mogoče.

Pristopi, ki jih uporabljamo, so različni: dostopnost, “tailor-made” ponudbe, “cost management”, konstantna edukacija agentov, kar nam omogoča tudi cenovno konkurenčnost, ki je v časih, v katerih se nahajamo, pomemben faktor.

Ste v izredno konkurenčnem poslu, vaši tekmeci so multinacionalke. Kako tekmujete z njimi, kje je skrivnost vašega uspeha?

Poskušamo izkoristiti slabosti njihove velikosti. Veliki sistemi imajo problem s prilagajanjem na hitro spreminjajoči se trg. Tukaj smo v prednosti, poskušamo biti dinamični in se prilagajati spremembam, ki jih od nas trg pričakuje. Z zavedanjem, da bomo lahko le tako preživeli, nam vlaganje dodatnega napora ni problematično.

Ekipa Letalske.si

Ekipa Letalske.si

Odlikuje vas prodoren način marketinga, na poti na intervju sem opazil dva vaša plakata. 🙂 Izbrali ste zanimivo kombinacijo “gverilla billboard” oglaševanja ter marketinga prek socialnih omrežij. Gre za privlačen način promocije tudi za mlada podjetja. Lahko poveste več o tem, imate morda kak marketinški nasvet?

Trudimo se, kot vsa ostala podjetja, biti vidni. Verjamemo v kreativnost posameznikov in jim poskušamo dovoliti, da izrazijo svoj potencial. To se je izkazalo kot uspešno in trenutno funkcionira, upamo, da bo še naprej tako.

Zelo težko dajem nasvete v smislu, da bodite drugačni, saj je to že velikokrat slišan nasvet, mislim, da je bolje sledeče: bodite to, kar ste in to tudi komunicirajte.

Spletna stran letalske.si
Starost 27 let
Dejavnost Spletna prodaja letalskih kart
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Logotip Letalske.si

Poslovati ste pričeli v letu 2009, od takrat dosegate lepo rast podjetja. Kakšno rast ste imeli v 2012, kakšno pričakujete v prihodnjih letih? Kakšne imate dolgoročne načrte s podjetjem – ostati samostojni ali se morda pridružiti kakšni večji svetovni agenciji?

Rast je bila zadovoljujoča, vsaj glede na razmere na trgu. Se pa z njo ne obremenjujemo preveč. Pričakovanja poskušamo zadržati na realnih tleh, mislimo, da je najbolj pomembno to, da se trudimo zadržati raven kvalitete storitev in jih iz leta v leto dvigovati.

V prihodnosti pripravljamo nekaj novih produktov, kot so potopisni seminarji, povezovanje med potniki preko spletne strani, organizacija poslovnih dogodkov itd. V tej fazi težko govorimo o pridružitvi svetovnim agencijam, ni vedno tako, da če je tuje, da je tudi boljše. Bomo videli.

Imate namen dodati tudi kakšno novo storitev? Opazili smo, da na portalu že ponujate “upsell” določenih produktov?

Poskušamo prepoznati, kaj bi potnikom olajšalo potovanje in pripravo nanj. Temu primerno izbiramo storitve in produkte, ki se nam zdijo zanimivi. Novosti bodo vedno tu, upamo, da bo odziv na vse tako dober, kot na te do sedaj.

Poleg Slovenije imate tudi sestrska podjetja v Srbiji ter na Hrvaškem. Kako ocenjujete razlike med trgi? Je kje težje oziroma lažje uspeti?

Vsak od trgov bivše Jugoslavije je zgodba zase. Tako kulturno kot tudi poslovno. Mislim, da ni težje ali lažje, ampak da je drugače. Drugače je beseda, ki bi te trge opisala. Pomembno je poskusiti, se prilagoditi na zahteve vsakega trga posebej.

Kaj pa kar se tiče razvitosti podpornega okolja v državah na katerih delujete? Je situacija podobna ali katera država izstopa v katerem pogledu?

Podporno okolje se mi zdi, da je v vsaki državi drugačno in mislim, da tukaj najbolj izstopamo v Sloveniji, kjer so nekatere zadeve res veliko bolj napredne kot pri sosedih. Sedaj razumem, da smo bili Amerika za Jugoslavijo. :))

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kaj svetujete slovenskim mladim podjetnikom, ki želijo svoje produkte širiti v Srbijo in na Hrvaško? Kako je najlažje prodreti?

Naj najdejo dobre poslovne partnerje, ki jim zaupajo. Na tem lahko veliko zgradijo ali v nasprotnem primeru izgubijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Današnja družba proizvede ogromne količine smeti, trg pa je nasičen z okolju škodljivimi izdelki. Kulturno ekološko društvo Smetumet zato iz odpadnih materialov izdeluje kakovostne izdelke za vse. Preberite več >>

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ni navadna gostilna. Projekt družbe Centerkontura pomaga pri reševanju problema neusposobljenosti in brezposelnosti mladih invalidov. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje