BLOG MARKETING DELAVNICA

MP intervju: Peter Kastelic, Center storitev

Osnovni namen Zavoda za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja je iskanje boljšega in kakovostnejšega načina življenja z uporabo praktične tehnologije. Kastelic mladim podjetnikom svetuje, da je ključ do uspeha komunikacija.
Peter Kastelic

Peter Kastelic

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Izboljšati kakovost življenja z uporabo praktične tehnologije. Zaupanje med sodelavci in vera v uporabnost rešitev.

Kako si prišel do ideje?

Želeli smo imeti vse ponudnike storitev ter dostopnost do podatkov na enem mestu. Motilo nas je sprehajanje od Poncija do Pilata.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Vera v uspešnost in uporabnost rešitve.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Da ni mogoče razvijati rešitev brez administrativnih opravil, ki zahtevajo vsaj 30 % časa (davki, prispevki, dobiček, zavarovanje, računi, naročilnice, dobavnice, banka, nakazila idr).

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Podjetniško znanje je znanje življenja – transparentnost, zaupanje, učenje, napake, vzponi, padci idr.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Mešanica obojega. Poslovni načrt, ki to ni bil. Spontana odločitev na podlagi pregleda trga, nasvetov izkušenejših, obračuna vložka/izkupička idr.

Spletna stran
Center storitev – Zavod za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja
Starost 37 let
Dejavnost Vpeljava in razvoj novih storitev
Pravna oblika Zavod
Število sodelavcev 7

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Sodelavci, partnerji, zadovoljni uporabniki. Vsi so potrebni za uspešno zgodbo.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

3 do 7 %.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Brezpogojnega zaupanja. Potrebno je zaupati in slednje tudi preverjati – motiti se in spremeniti mnenje je človeška stalnica.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Pozicionirati se lokalno, biti aktiven globalno.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Komunikacija, komunikacija, komunikacija – nobeno vprašanje ni butasto.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Enoletni – krepitev lokalne reference. Petletni – preboj na tuje trge.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Zasičenost je vedno bila in vedno bo. Biti podjetnik je način življenja, življenje ni enostavna igra – še vedno se lahko zaposlimo za 8 ur ter po končanem delu preprosto zaklenemo pisarno ali odložimo lopato do naslednjega dne. Je to maksimum, ki ga lahko pričakujemo od sebe?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje