MP intervju: Peter Kastelic, Center storitev

Avtor Bogdan Dular — 19.02.2011
Komentiraj!
Osnovni namen Zavoda za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja je iskanje boljšega in kakovostnejšega načina življenja z uporabo praktične tehnologije. Kastelic mladim podjetnikom svetuje, da je ključ do uspeha komunikacija.
MP intervju: Peter Kastelic, Center storitev

Center storitev - Zavod za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Izboljšati kakovost življenja z uporabo praktične tehnologije. Zaupanje med sodelavci in vera v uporabnost rešitev.

Kako si prišel do ideje?

Želeli smo imeti vse ponudnike storitev ter dostopnost do podatkov na enem mestu. Motilo nas je sprehajanje od Poncija do Pilata.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Vera v uspešnost in uporabnost rešitve.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Da ni mogoče razvijati rešitev brez administrativnih opravil, ki zahtevajo vsaj 30 % časa (davki, prispevki, dobiček, zavarovanje, računi, naročilnice, dobavnice, banka, nakazila idr).

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Podjetniško znanje je znanje življenja – transparentnost, zaupanje, učenje, napake, vzponi, padci idr.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Mešanica obojega. Poslovni načrt, ki to ni bil. Spontana odločitev na podlagi pregleda trga, nasvetov izkušenejših, obračuna vložka/izkupička idr.

Spletna stran
Center storitev - Zavod za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja
Starost 37 let
Dejavnost Vpeljava in razvoj novih storitev
Pravna oblika Zavod
Število sodelavcev 7
Logotip

centerstoritev.png

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Sodelavci, partnerji, zadovoljni uporabniki. Vsi so potrebni za uspešno zgodbo.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

3 do 7 %.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Brezpogojnega zaupanja. Potrebno je zaupati in slednje tudi preverjati – motiti se in spremeniti mnenje je človeška stalnica.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Pozicionirati se lokalno, biti aktiven globalno.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Komunikacija, komunikacija, komunikacija – nobeno vprašanje ni butasto.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Enoletni – krepitev lokalne reference. Petletni – preboj na tuje trge.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Zasičenost je vedno bila in vedno bo. Biti podjetnik je način življenja, življenje ni enostavna igra – še vedno se lahko zaposlimo za 8 ur ter po končanem delu preprosto zaklenemo pisarno ali odložimo lopato do naslednjega dne. Je to maksimum, ki ga lahko pričakujemo od sebe?

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice