MP intervju: Peter Kastelic, Center storitev

Osnovni namen Zavoda za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja je iskanje boljšega in kakovostnejšega načina življenja z uporabo praktične tehnologije. Kastelic mladim podjetnikom svetuje, da je ključ do uspeha komunikacija.
Peter Kastelic

Peter Kastelic

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Izboljšati kakovost življenja z uporabo praktične tehnologije. Zaupanje med sodelavci in vera v uporabnost rešitev.

Kako si prišel do ideje?

Želeli smo imeti vse ponudnike storitev ter dostopnost do podatkov na enem mestu. Motilo nas je sprehajanje od Poncija do Pilata.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Vera v uspešnost in uporabnost rešitve.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Da ni mogoče razvijati rešitev brez administrativnih opravil, ki zahtevajo vsaj 30 % časa (davki, prispevki, dobiček, zavarovanje, računi, naročilnice, dobavnice, banka, nakazila idr).

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Podjetniško znanje je znanje življenja – transparentnost, zaupanje, učenje, napake, vzponi, padci idr.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Mešanica obojega. Poslovni načrt, ki to ni bil. Spontana odločitev na podlagi pregleda trga, nasvetov izkušenejših, obračuna vložka/izkupička idr.

Spletna stran
Center storitev – Zavod za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja
Starost 37 let
Dejavnost Vpeljava in razvoj novih storitev
Pravna oblika Zavod
Število sodelavcev 7

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Sodelavci, partnerji, zadovoljni uporabniki. Vsi so potrebni za uspešno zgodbo.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

3 do 7 %.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Brezpogojnega zaupanja. Potrebno je zaupati in slednje tudi preverjati – motiti se in spremeniti mnenje je človeška stalnica.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Pozicionirati se lokalno, biti aktiven globalno.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Komunikacija, komunikacija, komunikacija – nobeno vprašanje ni butasto.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Enoletni – krepitev lokalne reference. Petletni – preboj na tuje trge.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Zasičenost je vedno bila in vedno bo. Biti podjetnik je način življenja, življenje ni enostavna igra – še vedno se lahko zaposlimo za 8 ur ter po končanem delu preprosto zaklenemo pisarno ali odložimo lopato do naslednjega dne. Je to maksimum, ki ga lahko pričakujemo od sebe?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje