MP intervju: Prijatelja, ki bosta prodala vaše stanovanje po višji ceni

Mariborčana Miha in Danijel se poznata že iz otroških let. Takrat se nista marala, pravi Miha, a pozneje sta otroške neumnosti obrnila v prijateljstvo. Ohranitev stikov skozi vsa najstniška leta in leta študija v tujini se je Mihi in Danijelu očitno obrestovalo.
MP intervju: Prijatelja, ki bosta prodala vaše stanovanje po višji ceni

MP intervju: Prijatelja, ki bosta prodala vaše stanovanje po višji ceni

Na eni strani arhitekt, ki bo kmalu magistriral, na drugi strani ekonomist. Miha in Danijel sta svoja znanja združila na področju nepremičnin in ustanovila nič kaj tipično nepremičninsko agencijo za slovenske razmere. A to Slovenija potrebuje, menita.

Pravite, da ne gre za klasično nepremičninsko agencijo. V čem se torej Idejum razlikuje od konkurence?

Glavna vizija poleg posredovanja nepremičnin je idejna nota, s katero želiva kupcem, najemnikom, graditeljem ali investitorjem nepremičnino prilagoditi njihovemu videnju in željam. Gre za vizualno-informacijski prikaz enote, ki laiku, racionalnemu kupcu odpre um. Tudi zaradi tega sva se odločili za ime Idejum.

Kupec ima po navadi v mislih že izdelano približno skico svojega bivalnega prostora, kar pa mu trenutno stanje to ne predstavlja. Bodočemu uporabniku tako predstaviva vizijo, na katero največkrat niso niti pozorni, zna pa biti ključ do udobne in funkcionalne enote. Zaradi čutnosti za prostorsko razporeditev in dejanskih rešitev meniva, da lahko pomagava vsakomur do idealnega stanovanja, hiše ali zemljišča.

Najino delo temelji na strokovni osnovi, saj so preureditve nastavljene na podlagi fizičnih zmogljivosti ter socialnih potreb. Za vse predloge priskrbiva tudi dejansko finančno vrednost morebitne prenove, kar je večkrat razlog, da se ljudje prav zaradi slabega poznavanja raje ne odločajo za nepremičnino, ki bi že z manjšim posegom dobila povsem drugo dimenzijo. Poleg idejnih arhitekturnih in projektantskih storitev ter posredovanja poskrbiva tudi za vse postopke pri pridobivanju gradbenega dovoljenja.

Je Idejmu nastal kot posledica skorajšnjega kolapsa nepremičninskega trga?

Pravzaprav ne. Gre za povsem drugačen motiv, kot sem že omenil uvodoma. Gre za dopolnilno dejavnost, svež pristop in nadgradnjo obstoječega posredovanja z nepremičninami.

Velikokrat sva deležna opazke, da se podajava v sektor, katerega donos pada, toda prav zaradi svežega pristopa in celovite strategije meniva, da je trenutno stanje v slovenskem prostoru priložnost za najino podjetje.

Idejum je praktično nastal zaradi velike želje po bolj profesionalni in tehnično izpopolnjeni sliki nepremičninske agencije. Želiva pomagati prodajalcem, da svojo nepremičnino prodajo z dodatno vrednostjo, kupcem na drugi strani pa odpreti um preureditve ali obnove.

Na spletni strani lahko preberemo, da za stranke pripravite investicijski plan in analizo. Torej imate vpogled v nepremičnino in na podlagi videnega ocenite, kaj je potrebno za izboljšavo in posledično za prodajo?

Drži. Vsako nepremičnino, ki jo prejmeva v ponudbo oziroma se dogovoriva za pomoč pri prodaji, analizirava. S tem lahko kupcu ponudiva optimalno rešitev. Na drugi strani priprava investicijskega plana sovpada z zemljiščem.

To je videti tako, da na določenem zemljišču izriševa idejno arhitekturno zasnovo in komercialno skico, nato pa pride na vrsto realizacija samega projekta. S pomočjo simulacij konkretnih izvedbenih del pridobiva jasno sliko in oceno vrednosti investicije. Po želji stranke nudiva tudi oceno vrednosti nepremičnine po različnih ocenjevalnih metodah.  

Ni nujno, da so za izboljšavo potrebne velike spremembe. Po navadi se zgodi, da je stanovanje potrebno le osvežiti z manjšimi popravki. S tem pridobimo na funkcionalnosti in dodatni vrednosti stanovanja.

Za v prihodnje imava že izdelan dodaten analitični pripomoček,  ki bi še dodatno izboljšal finančno konstrukcijsko sliko posamezne nepremičnine.    

Koliko strank že imate? Ali obstaja nek skupen vzorec težav z njihovimi nepremičninami?

Naša baza nepremičnin se povečuje iz tedna v teden. O številki sem težko konkreten, saj dnevno osvežujemo ponudbo za prodajo ali oddajo, hkrati pa so pripravljeni tudi investicijski projekti, ki imajo specifične želje in sva za njih v pripravljenosti primeru nove ponudbe. Na naju se obrne kar nekaj ljudi s specifičnimi željami, za katere se potrudiva in jih redno obveščava v primeru novosti.

Seveda, vsi ljudje imajo skupno težavo. Želijo najnovejše stanovanje z največjo možno kvadraturo, ob tem pa bi plačali najmanj, kolikor je možno. Obstajajo še drugi »skupni vzorci težav«, katere pa navadno rešujeva z najinimi idejnimi zasnovami.

Večina stanovanj oziroma nepremičnin, ki jih najdemo na vaši spletni strani, se nahaja v Mariboru. Verjetno tudi za to, ker prihajate iz Maribora. Kako pa poteka gradnja baze zunaj Maribora oziroma štajerskega konca?

Dejstvo je, da sva finančno precej omejena, zato sva se odločila, da se osredotočiva najprej na domači konec, t.j. štajersko regijo. To nikakor ne pomeni, da nisva odprta za katerokoli drugo območje. V najini zbirki se tako nahajajo nepremičnine tudi iz drugih regij in Hrvaške.

Svojo bazo gradiva s pomočjo hladnih klicev, brezplačnih oglasov in družbenega omrežja. Se pa že dogaja, zlasti v bližnji okolici, da naju kdo priporoči zaradi dobrih izkušenj in zanimivega pristopa.

Idejum, ki je pravzaprav startup, je zaživel v začetku poletja. Ste se soočili s kakšnimi (birokratskimi in pravnimi) težavami? Kakšen je sploh postopek?

Res je, začela sva šele v juniju. Priprave so se začele že nekoliko prej s snovanjem ideje in pridobivanjem informacij. V veliko pomoč so nama bili tudi nasveti na vaši spletni strani, kjer imate kar nekaj dobrega čtiva in informacij.

Potem, ko sva preučila nekaj različnih možnosti, je bila najbolj logična izbira pot samostojnega podjetništva. Ob manjši olajšavi pri prispevkih smatrava, da sva se odločila pravilno.

Registracija je potekala na enem izmed Vem točk v Mariboru, kjer so nama pomagali izpolniti dokumentacijo. Za vpis v register Durs-a in obrazec za odmero dohodnine sva zaprosila računovodski servis. Ker neposredno nisva lastnika nepremičnine ali poslovnega prostora, sva za sedež društva uspela pridobiti soglasje staršev.

Nepremičninski posli zahtevajo tudi dodatno zavarovanje poklicne odgovornosti. Tukaj so še stroški računovodstva, prevozni stroški, strošek telefonije, preostale stvari pa skušava reševati sproti.

Glavna težava pri vsem skupaj je sezonski spanec na področju nepremičnin. Čas dopustov prinaša s seboj veliko preloženih sestankov in manjše povpraševanje. Upava, da bova v drugi polovici avgusta in v septembru še uspešnejša.

Ekipa šteje le dva člana. Kako ste se spoznala? Katera področja pokriva vsak od vaju?

Tako je. Danijel je tik pred zagovorom magistrske naloge na področju arhitekture. Moj prispevek je na ekonomskem področju, marketingu in poslovanju z nepremičninami. Skupaj skrbiva za vse birokratske zadeve, administracijo in tehnično-informacijske zadeve.

Sva prijatelja iz otroških let, čeprav se v zgodnjem otroštvu kot vrstnika nisva preveč marala. Pozneje sva spore zgladila in tudi v času študija v tujini ohranila stike.

V tem letu pa sva se zaradi podobnih interesov odločila sodelovati. Potem, ko sva se večkrat pogovarjala o arhitekturnih in nepremičninskih problemih na domačem trgu, je situacija nanesla, da sva se odločila za sodelovanje. Za zdaj v takšni obliki, ki obema prinaša najmanj stroškov, hkrati pa omogoča resen pristop.

Danijel je popolnoma kompetenten za vsa področja v agenciji, ima funkcijo prokure, toda iz pravnega vidika sodeluje kot študent. To je rešitev na kratek rok, v prihodnosti pa pričakujemo, da bo potreba po kadru zagotovo narasla.

Idejum Miha in Danijel

Delate od doma. Kje in kako se dogovorite s strankami za sestanek? Ste v iskanju primerne poslovne lokacije?

Delo je terensko in od doma, ki temelji na telefonskem marketingu. Situacija trenutno še ne dopušča pisarne, zato sva prilagodljiva in skrbna glede izdatkov. S strankami se dogovarjava za ogled nepremičnin kar na njihovi lokaciji. 

V načrtu je tudi pisarna v Mariboru. K temu bova težila in si prizadevala takoj, ko bo mesečni prihodek to dopuščal. Glede na načrt, ki ga imava, bo to v mesecu septembru.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšen je vaš letošnji cilj? Vas mika tudi kakšna investicija?

Greva korak za korakom. Brez pravega investicijskega kapitala je težko, toda zavedava se najinih sposobnosti, vizije, želja in idej. Verjameva, da bova z vztrajnostjo dosegla začrtane cilje; postopoma se uveljaviti na trgu v domači regiji in prehajati tudi na širšo okolico. Verjameva, da lahko z našo storitvijo pomagava tako prodajalcem kot tudi kupcem.

Na vsakem koraku so nama zanimive tudi investicije. Nenehno se nama poraja želja po direktnih odkupih. Imava ogromno konkretnih idej, kako oplemenititi vrednost nepremičnine. Meniva, da ljudje premalo izkoriščajo prostor. V prihodnje se bova kot predstavnika agencije zagotovo še bolj posvečala investicijam kot zgolj posredovanju. 

Več o podjetju na spletni strani Nepremičnine IDEJUM >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje