MP intervju: Prijatelja, ki bosta prodala vaše stanovanje po višji ceni

Mariborčana Miha in Danijel se poznata že iz otroških let. Takrat se nista marala, pravi Miha, a pozneje sta otroške neumnosti obrnila v prijateljstvo. Ohranitev stikov skozi vsa najstniška leta in leta študija v tujini se je Mihi in Danijelu očitno obrestovalo.
MP intervju: Prijatelja, ki bosta prodala vaše stanovanje po višji ceni

MP intervju: Prijatelja, ki bosta prodala vaše stanovanje po višji ceni

Na eni strani arhitekt, ki bo kmalu magistriral, na drugi strani ekonomist. Miha in Danijel sta svoja znanja združila na področju nepremičnin in ustanovila nič kaj tipično nepremičninsko agencijo za slovenske razmere. A to Slovenija potrebuje, menita.

Pravite, da ne gre za klasično nepremičninsko agencijo. V čem se torej Idejum razlikuje od konkurence?

Glavna vizija poleg posredovanja nepremičnin je idejna nota, s katero želiva kupcem, najemnikom, graditeljem ali investitorjem nepremičnino prilagoditi njihovemu videnju in željam. Gre za vizualno-informacijski prikaz enote, ki laiku, racionalnemu kupcu odpre um. Tudi zaradi tega sva se odločili za ime Idejum.

Kupec ima po navadi v mislih že izdelano približno skico svojega bivalnega prostora, kar pa mu trenutno stanje to ne predstavlja. Bodočemu uporabniku tako predstaviva vizijo, na katero največkrat niso niti pozorni, zna pa biti ključ do udobne in funkcionalne enote. Zaradi čutnosti za prostorsko razporeditev in dejanskih rešitev meniva, da lahko pomagava vsakomur do idealnega stanovanja, hiše ali zemljišča.

Najino delo temelji na strokovni osnovi, saj so preureditve nastavljene na podlagi fizičnih zmogljivosti ter socialnih potreb. Za vse predloge priskrbiva tudi dejansko finančno vrednost morebitne prenove, kar je večkrat razlog, da se ljudje prav zaradi slabega poznavanja raje ne odločajo za nepremičnino, ki bi že z manjšim posegom dobila povsem drugo dimenzijo. Poleg idejnih arhitekturnih in projektantskih storitev ter posredovanja poskrbiva tudi za vse postopke pri pridobivanju gradbenega dovoljenja.

Je Idejmu nastal kot posledica skorajšnjega kolapsa nepremičninskega trga?

Pravzaprav ne. Gre za povsem drugačen motiv, kot sem že omenil uvodoma. Gre za dopolnilno dejavnost, svež pristop in nadgradnjo obstoječega posredovanja z nepremičninami.

Velikokrat sva deležna opazke, da se podajava v sektor, katerega donos pada, toda prav zaradi svežega pristopa in celovite strategije meniva, da je trenutno stanje v slovenskem prostoru priložnost za najino podjetje.

Idejum je praktično nastal zaradi velike želje po bolj profesionalni in tehnično izpopolnjeni sliki nepremičninske agencije. Želiva pomagati prodajalcem, da svojo nepremičnino prodajo z dodatno vrednostjo, kupcem na drugi strani pa odpreti um preureditve ali obnove.

Na spletni strani lahko preberemo, da za stranke pripravite investicijski plan in analizo. Torej imate vpogled v nepremičnino in na podlagi videnega ocenite, kaj je potrebno za izboljšavo in posledično za prodajo?

Drži. Vsako nepremičnino, ki jo prejmeva v ponudbo oziroma se dogovoriva za pomoč pri prodaji, analizirava. S tem lahko kupcu ponudiva optimalno rešitev. Na drugi strani priprava investicijskega plana sovpada z zemljiščem.

To je videti tako, da na določenem zemljišču izriševa idejno arhitekturno zasnovo in komercialno skico, nato pa pride na vrsto realizacija samega projekta. S pomočjo simulacij konkretnih izvedbenih del pridobiva jasno sliko in oceno vrednosti investicije. Po želji stranke nudiva tudi oceno vrednosti nepremičnine po različnih ocenjevalnih metodah.  

Ni nujno, da so za izboljšavo potrebne velike spremembe. Po navadi se zgodi, da je stanovanje potrebno le osvežiti z manjšimi popravki. S tem pridobimo na funkcionalnosti in dodatni vrednosti stanovanja.

Za v prihodnje imava že izdelan dodaten analitični pripomoček,  ki bi še dodatno izboljšal finančno konstrukcijsko sliko posamezne nepremičnine.    

Koliko strank že imate? Ali obstaja nek skupen vzorec težav z njihovimi nepremičninami?

Naša baza nepremičnin se povečuje iz tedna v teden. O številki sem težko konkreten, saj dnevno osvežujemo ponudbo za prodajo ali oddajo, hkrati pa so pripravljeni tudi investicijski projekti, ki imajo specifične želje in sva za njih v pripravljenosti primeru nove ponudbe. Na naju se obrne kar nekaj ljudi s specifičnimi željami, za katere se potrudiva in jih redno obveščava v primeru novosti.

Seveda, vsi ljudje imajo skupno težavo. Želijo najnovejše stanovanje z največjo možno kvadraturo, ob tem pa bi plačali najmanj, kolikor je možno. Obstajajo še drugi »skupni vzorci težav«, katere pa navadno rešujeva z najinimi idejnimi zasnovami.

Večina stanovanj oziroma nepremičnin, ki jih najdemo na vaši spletni strani, se nahaja v Mariboru. Verjetno tudi za to, ker prihajate iz Maribora. Kako pa poteka gradnja baze zunaj Maribora oziroma štajerskega konca?

Dejstvo je, da sva finančno precej omejena, zato sva se odločila, da se osredotočiva najprej na domači konec, t.j. štajersko regijo. To nikakor ne pomeni, da nisva odprta za katerokoli drugo območje. V najini zbirki se tako nahajajo nepremičnine tudi iz drugih regij in Hrvaške.

Svojo bazo gradiva s pomočjo hladnih klicev, brezplačnih oglasov in družbenega omrežja. Se pa že dogaja, zlasti v bližnji okolici, da naju kdo priporoči zaradi dobrih izkušenj in zanimivega pristopa.

Idejum, ki je pravzaprav startup, je zaživel v začetku poletja. Ste se soočili s kakšnimi (birokratskimi in pravnimi) težavami? Kakšen je sploh postopek?

Res je, začela sva šele v juniju. Priprave so se začele že nekoliko prej s snovanjem ideje in pridobivanjem informacij. V veliko pomoč so nama bili tudi nasveti na vaši spletni strani, kjer imate kar nekaj dobrega čtiva in informacij.

Potem, ko sva preučila nekaj različnih možnosti, je bila najbolj logična izbira pot samostojnega podjetništva. Ob manjši olajšavi pri prispevkih smatrava, da sva se odločila pravilno.

Registracija je potekala na enem izmed Vem točk v Mariboru, kjer so nama pomagali izpolniti dokumentacijo. Za vpis v register Durs-a in obrazec za odmero dohodnine sva zaprosila računovodski servis. Ker neposredno nisva lastnika nepremičnine ali poslovnega prostora, sva za sedež društva uspela pridobiti soglasje staršev.

Nepremičninski posli zahtevajo tudi dodatno zavarovanje poklicne odgovornosti. Tukaj so še stroški računovodstva, prevozni stroški, strošek telefonije, preostale stvari pa skušava reševati sproti.

Glavna težava pri vsem skupaj je sezonski spanec na področju nepremičnin. Čas dopustov prinaša s seboj veliko preloženih sestankov in manjše povpraševanje. Upava, da bova v drugi polovici avgusta in v septembru še uspešnejša.

Ekipa šteje le dva člana. Kako ste se spoznala? Katera področja pokriva vsak od vaju?

Tako je. Danijel je tik pred zagovorom magistrske naloge na področju arhitekture. Moj prispevek je na ekonomskem področju, marketingu in poslovanju z nepremičninami. Skupaj skrbiva za vse birokratske zadeve, administracijo in tehnično-informacijske zadeve.

Sva prijatelja iz otroških let, čeprav se v zgodnjem otroštvu kot vrstnika nisva preveč marala. Pozneje sva spore zgladila in tudi v času študija v tujini ohranila stike.

V tem letu pa sva se zaradi podobnih interesov odločila sodelovati. Potem, ko sva se večkrat pogovarjala o arhitekturnih in nepremičninskih problemih na domačem trgu, je situacija nanesla, da sva se odločila za sodelovanje. Za zdaj v takšni obliki, ki obema prinaša najmanj stroškov, hkrati pa omogoča resen pristop.

Danijel je popolnoma kompetenten za vsa področja v agenciji, ima funkcijo prokure, toda iz pravnega vidika sodeluje kot študent. To je rešitev na kratek rok, v prihodnosti pa pričakujemo, da bo potreba po kadru zagotovo narasla.

Idejum Miha in Danijel

Delate od doma. Kje in kako se dogovorite s strankami za sestanek? Ste v iskanju primerne poslovne lokacije?

Delo je terensko in od doma, ki temelji na telefonskem marketingu. Situacija trenutno še ne dopušča pisarne, zato sva prilagodljiva in skrbna glede izdatkov. S strankami se dogovarjava za ogled nepremičnin kar na njihovi lokaciji. 

V načrtu je tudi pisarna v Mariboru. K temu bova težila in si prizadevala takoj, ko bo mesečni prihodek to dopuščal. Glede na načrt, ki ga imava, bo to v mesecu septembru.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšen je vaš letošnji cilj? Vas mika tudi kakšna investicija?

Greva korak za korakom. Brez pravega investicijskega kapitala je težko, toda zavedava se najinih sposobnosti, vizije, želja in idej. Verjameva, da bova z vztrajnostjo dosegla začrtane cilje; postopoma se uveljaviti na trgu v domači regiji in prehajati tudi na širšo okolico. Verjameva, da lahko z našo storitvijo pomagava tako prodajalcem kot tudi kupcem.

Na vsakem koraku so nama zanimive tudi investicije. Nenehno se nama poraja želja po direktnih odkupih. Imava ogromno konkretnih idej, kako oplemenititi vrednost nepremičnine. Meniva, da ljudje premalo izkoriščajo prostor. V prihodnje se bova kot predstavnika agencije zagotovo še bolj posvečala investicijam kot zgolj posredovanju. 

Več o podjetju na spletni strani Nepremičnine IDEJUM >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje