MP intervju: Roni Kordiš – Oust.me

Avtor — 26.03.2012
Oust.me je mlado tehnološko podjetje, ki je nastalo v drugi polovici lanskega leta. Odskočno desko jim je predstavljalo tekmovanje Seedcamp Ljubljana, kjer so postali zmagovalci in si s tem odprli vrata do londonskega Seedcampa.
Nov MP intervju: Roni Kordiš - Oust.me

MP intervju: Roni Kordiš – Oust.me.

Zgodba mladega tehnološkega podjetja Oust.me je precej zanimiva in se je odvijala zelo hitro. Že nekaj mesecev po tem, ko je ekipa začela realizirati idejo, je v Ljubljani potekal Seedcamp, kamor so se prijavili in čakali na uvrstitev med ekipe iz različnih držav, ki naj bi se predstavile pred mentorji.

Podjetje je bilo izbrano, se uspešno predstavilo ter tako postalo zmagovalna ekipa Seedcamp Ljubljana. S tem so si odprli vrata do londonskega Seedcampa, ki se ga je udeležilo 20 zmagovalcev regionalnih Seedcamp tekmovanj.

Zanje je ta zmaga pomenila veliko dela, predvsem pa stvari, o katerih prej niso niti razmišljali, da bodo potrebne oz., da jih bodo morali imeti pripravljene. Po eni strani odgovornost, po drugi strani pa zelo veliko zadoščenje, saj je bila njihova odločitev, da grejo v ta projekt z vsem srcem.

Podjetje se je pred dobrima dvema tednoma vrnilo s tritedenske turneje s Seedcampom po ZDA, kjer so se uspešno predstavljali pred podjetji kot so Google, Facebook ipd. in pred množico investitorjev ter se končno odločili, v točno katero smer grejo in kaj morajo storiti, da bodo prišli do željenega cilja.

Ime in priimek Roni Kordiš
Naziv podjetja Oust.me, geolokacijski servisi, d. o. o.
Pravna oblika podjetja Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 5
Spletna stran www.oust.me

Oust.me je mlado tehnološko podjetje, ki je nastalo v drugi polovici lanskega leta. V zadnjih mesecih lahko v medijih precej slišimo o mladih visokotehnoloških podjetjih, ki se širijo v tujino. Kateri problem rešuje vaše podjetje oziroma s čim se ukvarjate?

Drži, Slovenija je postala inkubator uspešnih podjetij, ki jim čedalje bolj uspeva v tujini. Mi smo se odločili da gremo v geolokacijsko smer, ki ji bomo dodali igrifikacijo. Geolokacijski svet je namreč precej matematično urejen in, ko mu dodaš dodatke, se le-ta spremeni v precej zabavne stvari.

Kako ste prišli na idejo? Je produkt podoben kakšnemu drugemu produktu ali gre za novost na trgu?

Ideja je bila rojena zelo spontano in je bila posledica tega, da nam je pri obstoječih “check-in” servisih nekaj manjkalo. Trije smo se namreč borili za isto lokacijo v Zagorju, namesto da bi se borili za prevlado na celotnem območju Zagorja, kar nas je spomnilo na igro “zemljo krast”, ki smo jo igrali kot otroci. Seveda smo bili presenečeni, ko smo delali raziskavo trga in ugotovili, da se zadeve na takšen način, kot smo si jo zamislili mi, ni še nihče lotil. Posledično je bilo precej lažje sprejeti odločitev, da se zakopljemo v podatke in delo.

Poleg poslovne ideje je za uspešno splavitev podjetja bistvena tudi ekipa. Kdo sestavlja vašo ekipo? Ste samo programerji ali imate v ekipi že tudi ljudi z drugih področij?

Ekipa je za startup podjetje najpomembnejša, saj z njo preživiš večino časa, prav tako pa morajo biti znotraj ekipe jasno določene naloge in roki. Oust.me ekipa ima trenutno 5 članov. Sicer je prvotna ekipa štela 7 članov, vendar sta dva zaradi drugih obveznosti ekipo zapustila. Naš team je sestavljen iz precej različnih profilov, ki pa skupaj tvorimo odlično celoto: Aleksandar Vojnovič – CEO, Matija Rijavec – CTO, Žiga Polc – oblikovanje, Damjan Jagar – podpora in Roni Kordiš.

Vaša storitev cilja na svetovni trg. Imate namen v prihodnje delovati v Sloveniji ali boste sledili zgledu Zemante, Celtre ter nekaterih drugih tehnoloških startupov in svoj sedež preselili na primer Silicijevo dolino?

Vsak startup, ki začne razmišljati o ideji, bi se moral usmeriti na svetovni trg. Slovenija ima za startupe prednost v tem, da se med seboj vsi dobro poznamo in da med seboj sodelujo in si pomagamo. Seveda pa je veliko lažje, če si v Silicijevi dolini, saj imaš dostop do vseh pomembnih odločevalcev, investitorjev, prav tako pa ljudi, ki delajo na podobnih področjih. Vendar to prinaša tudi stroške, ki so lahko za startup precej visoki.

Ali podjetje že generira prihodke ali ste še v fazi razvoja? Kakšen je pravzaprav vaš poslovni model, ste ga že postavili?

Trenutno še ne delamo prihodkov, saj smo se po tritedenski turnejis Seedcampom po ZDA (14 dni nazaj), kjer smo se uspešno predstavljali pred podjetji kot so Google, Facebook idr. ter se pred množico investitorjev končno odločili, v točno katero smer gremo in kaj moramo storiti, da bomo prišli do tja, kjer je naš cilj. Poslovni model sicer temelji na prodaji virtualnih dobrin, ki se je izkazal za zelo uspešnega v primeru Zynge in na plačilu najema platforme za različne druge igre, ki se lahko v okviru Oust.me-ja postavijo.

Kakšen je vaš cilj s projektom oust.me? Boste sami poskušali monetizirati idejo, boste iskali investicije v podjetje ali morda kaj tretjega? Ste že razmišljali tako daleč?

Že od Seedcampa v Londonu smo v pogovorih s parimi potencialnimi investitorji, prav tako pa se nam odpirajo možnosti sodelovanja z nekaterimi večji podjetji, ki bi s pridom izkoristili našo platformo. Vendar vse te stvari potekajo precej počasi. Verjetno si tako kot vsako drugo startup podjetje želimo investitorja, ki nam ne bo dal samo finančna sredstva, ampak bo naš mentor in nam bo odpiral tista vrata, ki so za sedaj še zaprta.

Pred časom ste se udeležili tekmovanja Seedcamp v Ljubljani, kjer ste dosegli zmago. Kakšne koristi ste pri tem videli za svoje podjetje?

Seedcamp Ljubljana, kjer smo postali zmagovalci, je bil za nas odskočna deska, kjer smo dobili potrditev, da smo na pravi poti. Tako smo postali del Seedcamp družine kot so to pred nami že postali Zemanta, Vox.io idr. Dobili smo njihovo začetno investicijo, prav tako pa so nam odprli vrata do ljudi, ki v naši panogi štejejo in imajo vpliv.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec. Preberite več >>

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje