MP intervju: Roni Kordiš – Oust.me

Oust.me je mlado tehnološko podjetje, ki je nastalo v drugi polovici lanskega leta. Odskočno desko jim je predstavljalo tekmovanje Seedcamp Ljubljana, kjer so postali zmagovalci in si s tem odprli vrata do londonskega Seedcampa.
Nov MP intervju: Roni Kordiš - Oust.me

MP intervju: Roni Kordiš – Oust.me.

Zgodba mladega tehnološkega podjetja Oust.me je precej zanimiva in se je odvijala zelo hitro. Že nekaj mesecev po tem, ko je ekipa začela realizirati idejo, je v Ljubljani potekal Seedcamp, kamor so se prijavili in čakali na uvrstitev med ekipe iz različnih držav, ki naj bi se predstavile pred mentorji.

Podjetje je bilo izbrano, se uspešno predstavilo ter tako postalo zmagovalna ekipa Seedcamp Ljubljana. S tem so si odprli vrata do londonskega Seedcampa, ki se ga je udeležilo 20 zmagovalcev regionalnih Seedcamp tekmovanj.

Zanje je ta zmaga pomenila veliko dela, predvsem pa stvari, o katerih prej niso niti razmišljali, da bodo potrebne oz., da jih bodo morali imeti pripravljene. Po eni strani odgovornost, po drugi strani pa zelo veliko zadoščenje, saj je bila njihova odločitev, da grejo v ta projekt z vsem srcem.

Podjetje se je pred dobrima dvema tednoma vrnilo s tritedenske turneje s Seedcampom po ZDA, kjer so se uspešno predstavljali pred podjetji kot so Google, Facebook ipd. in pred množico investitorjev ter se končno odločili, v točno katero smer grejo in kaj morajo storiti, da bodo prišli do željenega cilja.

Ime in priimek Roni Kordiš
Naziv podjetja Oust.me, geolokacijski servisi, d. o. o.
Pravna oblika podjetja Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 5
Spletna stran www.oust.me

Oust.me je mlado tehnološko podjetje, ki je nastalo v drugi polovici lanskega leta. V zadnjih mesecih lahko v medijih precej slišimo o mladih visokotehnoloških podjetjih, ki se širijo v tujino. Kateri problem rešuje vaše podjetje oziroma s čim se ukvarjate?

Drži, Slovenija je postala inkubator uspešnih podjetij, ki jim čedalje bolj uspeva v tujini. Mi smo se odločili da gremo v geolokacijsko smer, ki ji bomo dodali igrifikacijo. Geolokacijski svet je namreč precej matematično urejen in, ko mu dodaš dodatke, se le-ta spremeni v precej zabavne stvari.

Kako ste prišli na idejo? Je produkt podoben kakšnemu drugemu produktu ali gre za novost na trgu?

Ideja je bila rojena zelo spontano in je bila posledica tega, da nam je pri obstoječih “check-in” servisih nekaj manjkalo. Trije smo se namreč borili za isto lokacijo v Zagorju, namesto da bi se borili za prevlado na celotnem območju Zagorja, kar nas je spomnilo na igro “zemljo krast”, ki smo jo igrali kot otroci. Seveda smo bili presenečeni, ko smo delali raziskavo trga in ugotovili, da se zadeve na takšen način, kot smo si jo zamislili mi, ni še nihče lotil. Posledično je bilo precej lažje sprejeti odločitev, da se zakopljemo v podatke in delo.

Poleg poslovne ideje je za uspešno splavitev podjetja bistvena tudi ekipa. Kdo sestavlja vašo ekipo? Ste samo programerji ali imate v ekipi že tudi ljudi z drugih področij?

Ekipa je za startup podjetje najpomembnejša, saj z njo preživiš večino časa, prav tako pa morajo biti znotraj ekipe jasno določene naloge in roki. Oust.me ekipa ima trenutno 5 članov. Sicer je prvotna ekipa štela 7 članov, vendar sta dva zaradi drugih obveznosti ekipo zapustila. Naš team je sestavljen iz precej različnih profilov, ki pa skupaj tvorimo odlično celoto: Aleksandar Vojnovič – CEO, Matija Rijavec – CTO, Žiga Polc – oblikovanje, Damjan Jagar – podpora in Roni Kordiš.

Vaša storitev cilja na svetovni trg. Imate namen v prihodnje delovati v Sloveniji ali boste sledili zgledu Zemante, Celtre ter nekaterih drugih tehnoloških startupov in svoj sedež preselili na primer Silicijevo dolino?

Vsak startup, ki začne razmišljati o ideji, bi se moral usmeriti na svetovni trg. Slovenija ima za startupe prednost v tem, da se med seboj vsi dobro poznamo in da med seboj sodelujo in si pomagamo. Seveda pa je veliko lažje, če si v Silicijevi dolini, saj imaš dostop do vseh pomembnih odločevalcev, investitorjev, prav tako pa ljudi, ki delajo na podobnih področjih. Vendar to prinaša tudi stroške, ki so lahko za startup precej visoki.

Ali podjetje že generira prihodke ali ste še v fazi razvoja? Kakšen je pravzaprav vaš poslovni model, ste ga že postavili?

Trenutno še ne delamo prihodkov, saj smo se po tritedenski turnejis Seedcampom po ZDA (14 dni nazaj), kjer smo se uspešno predstavljali pred podjetji kot so Google, Facebook idr. ter se pred množico investitorjev končno odločili, v točno katero smer gremo in kaj moramo storiti, da bomo prišli do tja, kjer je naš cilj. Poslovni model sicer temelji na prodaji virtualnih dobrin, ki se je izkazal za zelo uspešnega v primeru Zynge in na plačilu najema platforme za različne druge igre, ki se lahko v okviru Oust.me-ja postavijo.

Kakšen je vaš cilj s projektom oust.me? Boste sami poskušali monetizirati idejo, boste iskali investicije v podjetje ali morda kaj tretjega? Ste že razmišljali tako daleč?

Že od Seedcampa v Londonu smo v pogovorih s parimi potencialnimi investitorji, prav tako pa se nam odpirajo možnosti sodelovanja z nekaterimi večji podjetji, ki bi s pridom izkoristili našo platformo. Vendar vse te stvari potekajo precej počasi. Verjetno si tako kot vsako drugo startup podjetje želimo investitorja, ki nam ne bo dal samo finančna sredstva, ampak bo naš mentor in nam bo odpiral tista vrata, ki so za sedaj še zaprta.

Pred časom ste se udeležili tekmovanja Seedcamp v Ljubljani, kjer ste dosegli zmago. Kakšne koristi ste pri tem videli za svoje podjetje?

Seedcamp Ljubljana, kjer smo postali zmagovalci, je bil za nas odskočna deska, kjer smo dobili potrditev, da smo na pravi poti. Tako smo postali del Seedcamp družine kot so to pred nami že postali Zemanta, Vox.io idr. Dobili smo njihovo začetno investicijo, prav tako pa so nam odprli vrata do ljudi, ki v naši panogi štejejo in imajo vpliv.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje