MP intervju: Roni Kordiš – Oust.me

Oust.me je mlado tehnološko podjetje, ki je nastalo v drugi polovici lanskega leta. Odskočno desko jim je predstavljalo tekmovanje Seedcamp Ljubljana, kjer so postali zmagovalci in si s tem odprli vrata do londonskega Seedcampa.
Nov MP intervju: Roni Kordiš - Oust.me

MP intervju: Roni Kordiš – Oust.me.

Zgodba mladega tehnološkega podjetja Oust.me je precej zanimiva in se je odvijala zelo hitro. Že nekaj mesecev po tem, ko je ekipa začela realizirati idejo, je v Ljubljani potekal Seedcamp, kamor so se prijavili in čakali na uvrstitev med ekipe iz različnih držav, ki naj bi se predstavile pred mentorji.

Podjetje je bilo izbrano, se uspešno predstavilo ter tako postalo zmagovalna ekipa Seedcamp Ljubljana. S tem so si odprli vrata do londonskega Seedcampa, ki se ga je udeležilo 20 zmagovalcev regionalnih Seedcamp tekmovanj.

Zanje je ta zmaga pomenila veliko dela, predvsem pa stvari, o katerih prej niso niti razmišljali, da bodo potrebne oz., da jih bodo morali imeti pripravljene. Po eni strani odgovornost, po drugi strani pa zelo veliko zadoščenje, saj je bila njihova odločitev, da grejo v ta projekt z vsem srcem.

Podjetje se je pred dobrima dvema tednoma vrnilo s tritedenske turneje s Seedcampom po ZDA, kjer so se uspešno predstavljali pred podjetji kot so Google, Facebook ipd. in pred množico investitorjev ter se končno odločili, v točno katero smer grejo in kaj morajo storiti, da bodo prišli do željenega cilja.

Ime in priimek Roni Kordiš
Naziv podjetja Oust.me, geolokacijski servisi, d. o. o.
Pravna oblika podjetja Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 5
Spletna stran www.oust.me

Oust.me je mlado tehnološko podjetje, ki je nastalo v drugi polovici lanskega leta. V zadnjih mesecih lahko v medijih precej slišimo o mladih visokotehnoloških podjetjih, ki se širijo v tujino. Kateri problem rešuje vaše podjetje oziroma s čim se ukvarjate?

Drži, Slovenija je postala inkubator uspešnih podjetij, ki jim čedalje bolj uspeva v tujini. Mi smo se odločili da gremo v geolokacijsko smer, ki ji bomo dodali igrifikacijo. Geolokacijski svet je namreč precej matematično urejen in, ko mu dodaš dodatke, se le-ta spremeni v precej zabavne stvari.

Kako ste prišli na idejo? Je produkt podoben kakšnemu drugemu produktu ali gre za novost na trgu?

Ideja je bila rojena zelo spontano in je bila posledica tega, da nam je pri obstoječih “check-in” servisih nekaj manjkalo. Trije smo se namreč borili za isto lokacijo v Zagorju, namesto da bi se borili za prevlado na celotnem območju Zagorja, kar nas je spomnilo na igro “zemljo krast”, ki smo jo igrali kot otroci. Seveda smo bili presenečeni, ko smo delali raziskavo trga in ugotovili, da se zadeve na takšen način, kot smo si jo zamislili mi, ni še nihče lotil. Posledično je bilo precej lažje sprejeti odločitev, da se zakopljemo v podatke in delo.

Poleg poslovne ideje je za uspešno splavitev podjetja bistvena tudi ekipa. Kdo sestavlja vašo ekipo? Ste samo programerji ali imate v ekipi že tudi ljudi z drugih področij?

Ekipa je za startup podjetje najpomembnejša, saj z njo preživiš večino časa, prav tako pa morajo biti znotraj ekipe jasno določene naloge in roki. Oust.me ekipa ima trenutno 5 članov. Sicer je prvotna ekipa štela 7 članov, vendar sta dva zaradi drugih obveznosti ekipo zapustila. Naš team je sestavljen iz precej različnih profilov, ki pa skupaj tvorimo odlično celoto: Aleksandar Vojnovič – CEO, Matija Rijavec – CTO, Žiga Polc – oblikovanje, Damjan Jagar – podpora in Roni Kordiš.

Vaša storitev cilja na svetovni trg. Imate namen v prihodnje delovati v Sloveniji ali boste sledili zgledu Zemante, Celtre ter nekaterih drugih tehnoloških startupov in svoj sedež preselili na primer Silicijevo dolino?

Vsak startup, ki začne razmišljati o ideji, bi se moral usmeriti na svetovni trg. Slovenija ima za startupe prednost v tem, da se med seboj vsi dobro poznamo in da med seboj sodelujo in si pomagamo. Seveda pa je veliko lažje, če si v Silicijevi dolini, saj imaš dostop do vseh pomembnih odločevalcev, investitorjev, prav tako pa ljudi, ki delajo na podobnih področjih. Vendar to prinaša tudi stroške, ki so lahko za startup precej visoki.

Ali podjetje že generira prihodke ali ste še v fazi razvoja? Kakšen je pravzaprav vaš poslovni model, ste ga že postavili?

Trenutno še ne delamo prihodkov, saj smo se po tritedenski turnejis Seedcampom po ZDA (14 dni nazaj), kjer smo se uspešno predstavljali pred podjetji kot so Google, Facebook idr. ter se pred množico investitorjev končno odločili, v točno katero smer gremo in kaj moramo storiti, da bomo prišli do tja, kjer je naš cilj. Poslovni model sicer temelji na prodaji virtualnih dobrin, ki se je izkazal za zelo uspešnega v primeru Zynge in na plačilu najema platforme za različne druge igre, ki se lahko v okviru Oust.me-ja postavijo.

Kakšen je vaš cilj s projektom oust.me? Boste sami poskušali monetizirati idejo, boste iskali investicije v podjetje ali morda kaj tretjega? Ste že razmišljali tako daleč?

Že od Seedcampa v Londonu smo v pogovorih s parimi potencialnimi investitorji, prav tako pa se nam odpirajo možnosti sodelovanja z nekaterimi večji podjetji, ki bi s pridom izkoristili našo platformo. Vendar vse te stvari potekajo precej počasi. Verjetno si tako kot vsako drugo startup podjetje želimo investitorja, ki nam ne bo dal samo finančna sredstva, ampak bo naš mentor in nam bo odpiral tista vrata, ki so za sedaj še zaprta.

Pred časom ste se udeležili tekmovanja Seedcamp v Ljubljani, kjer ste dosegli zmago. Kakšne koristi ste pri tem videli za svoje podjetje?

Seedcamp Ljubljana, kjer smo postali zmagovalci, je bil za nas odskočna deska, kjer smo dobili potrditev, da smo na pravi poti. Tako smo postali del Seedcamp družine kot so to pred nami že postali Zemanta, Vox.io idr. Dobili smo njihovo začetno investicijo, prav tako pa so nam odprli vrata do ljudi, ki v naši panogi štejejo in imajo vpliv.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: