MP intervju: Slovensko-avstrijska naveza PowUnity razvija rešitev za smučarje

O PowUnity smo nazadnje pisali, ko so se potegovali za najbolj obetavni startup na Pioneers Alpine Challenge 2015. Slovensko-avstrijska naveza namreč razvija prvo bluetooth napravo za iskanje smuči. Tokrat smo se pogovarjali z Gregorjem Gostinčarjem, soustanoviteljem startupa.
MP intervju: Slovensko-avstrijska naveza PowUnity razvija rešitev za smučarje

MP intervju: Slovensko-avstrijska naveza PowUnity razvija rešitev za smučarje (vir: Jon Olsson)

Projekt PowUnity je plod slovensko-avstrijske naveze in ima sedež v osrčju Alp, v Avstriji, sam razvoj pa poteka na Švedskem – predvsem zaradi znanja na področju bluetooth tehnologije. Razvijajo namreč product NeverLose, prvo bluetooth napravo za iskanje smuči oziroma varovanje smuči/snowboardov pred krajo. O tem smo se pogovarjali z Gregom Gostinčarjem, soustanoviteljem startupa PowUnity.

Kdaj in kako se je pričela zgodba PowUnity?

S projektom PowUnity smo pričeli prejšnjo jesen sredi magistrskega študija podjetništva na Univerzi Lund na Švedskem. Idejo je predstavil Stefan (soustanovitelj, op. a.), ki je že nekaj časa iskal rešitev za iskanje smuči v celem snegu. Nato smo natačno preučili trg in se lotili razvoja NeverLose, prve bluetooth naprave za iskanje smuči in varovanje smuči/snowboardov pred krajo.

Kakšne produkte razvijate in kdaj bodo predvidoma lansirani?

Naši cilj je razviti močno blagovno znamko PowUnity, ki bo veljala za proizvajalca kakovostnih produktov na športnem področju. Odločili smo se, da najprej razvijemo napravo za iskanje in varovanje smuči/snowboardov, ker smo na tem področju odkrili največjo potrebo, hkrati pa imamo veliko znanja ter dobro razvito verigo z distributerji, kar je v tej industriji eden izmed ključnih faktorjev. Če bomo uspešni pri financiranju celotnega projekta, potem bo NeverLose lansiran na trg v začetku smučarske sezone 2015/2016.

Kakšna je konkurenca oziroma priložnost na snežnem startup področju?

Če pogledamo na snežno področje kot celoto, je konkurenca precej močna. Na eni strani imamo vodilna podjetja na zimsko-športnem področju, ki so že deseletja na trgu (Atomic, Fischer, tudi Elan). Po drugi strani je čedalje več kakovostnih mladih podjetij z odličnimi zgodbami in vrhunskimi produkti (Picture Organic Clothing, POC). Priložnosti vedno obstajajo, je pa treba biti izredno aktiven in drzen.

PowUnity razvija rešitev za smučarje

NeverLose je bluetooth naprava, ki varuje smuči pred krajo ter jih pomaga hitreje izslediti. (Vir: mpora.com)

Med podporniki imate precej znanih športnih obrazov. Kako ste jih pridobili na svojo stran?

Res je, pridobili smo nekaj izredno uspešnih “brand riderjev”, kakor jih radi imenujemo. Če imaš dobro zgodbo, razvijaš kakovosten in uporaben produkt ter imaš jasno zastavljeno strategijo, potem ni težko dobiti dobrih “ambasadorjev”. Večina naših riderjev (tudi tisti, ki še niso objavljeni na spletni strani) so bodisi smučarji bodisi snowboarderji in zato je takoj jasno, kaj razvijamo in zakaj. Izredno je pomembno, ko nam free-rider tekmovalci povedo, da bi nujno potrebovali napravo NeverLose, ki bi jo seveda z veseljem uporabljali na vseh parih smuči. Ne samo zaradi zgodbe, ampak ker jo potrebujejo.

Vaša ekipa je zelo mednarodno obarvana. Koliko vas je in odkod vse prihajate? 

V ožjem delu ekipe smo še vedno trije – 2 Avstrijca in jaz. S Stefanom razvijava start-up na Švedskem, medtem ko za vse teste, pogovore z dobavitelji in podobno skrbi kolega v Avstriji. Sicer pa imamo 4 švedske strokovnjake na področju marketinga, financ, managementa in vodenja v t. i. nadzornem svetu. To so naši mentorji, ki nam pomagajo na omenjenih področjih in skrbijo, da smo vedno na pravi poti. Smo pa v resnih pogovorih z 2 švedskima podjetjema, s katerimi se dogovarjamo za dolgoročno sodelovanje pri razvojih novih produktov.

Kje ste dobili začetno investicijo za razvoj projekta? Ali razmišljate tudi o crowdsourcingu, denimo o kampanji na Kickstarterju?

Začetno investicijo smo pokrili ustanovitelji startupa PowUnity. Za nadaljnji razvoj iščemo dodatna finančna sredstva prek investitorjev na Švedskem, v Avstriji in ZDA. Del dodatnih sredstev, potrebnih za razvoj naprave NeverLose, smo že dobili, del pa še potrebujemo, da uspešno razvijemo in proizvedemo produkt v zastavljenem roku. Vsekakor smo razmišljali tudi o crowdsourcingu, vendar smo se glede na stanje in priložnost odločili, da se vsaj začasno ne bomo lotili kampanje na Kickstarterju ali kje drugje.

Pred kratkim ste sodelovali na tekmovanju Pioners Alpine Challenge. Kaj ste pridobili z udeležbo?

Tako je, uvrstili smo se med TOP 6 startupov. Žal nam ni uspelo zmagati (zmagala je ekipa, ki je dobila največ »lajkov« in »tvitov« prek družbenih omrežij), tako da se žal ne bomo udeležili Pioners Festivala, ki bo potekal na Dunaju. Kljub vsemu je bila to zanimiva izkušnja, ki je vsekakor pripomogla k večjemu zanimanju in prepoznavnosti našega startupa PowUnity.

Ali se udeležujete tudi drugih startup tekmovanj?

Trenutno tekmujemo na različnih tekmovanjih na Švedskem. Prišli smo v finale tekmovanja Dragons at the University (različica »Dragons’ Den« tekmovanja), kjer se bomo ta teden borili za zmago, finančno nagrado in morebitno dodatno investicijo katerega izmed investitorjev.

Hkrati tekmujemo na tekmovanju Venture Cup, ki nam lahko prinese zajetno nagrado (trenutno namreč tekmujemo v dveh kategorijah, prijavili pa se bomo še v tretjo), v primeru regionalne zmage pa naš čaka trd boj na državni ravni, kar bo vsekakor poskrbelo za dodatno promocijo na Švedskem.

Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

Vsekakor želimo najprej razviti in trgu ponuditi NeverLose, napravo za varovanje smuči pred krajo in iskanje v celem snegu. Za prihodnost pa razmišljamo o razvoju novega produkta za smučarje, hkrati pa iščemo alternative za uporabo NeverLose na drugih področjih.

Po 250 tisoč evrov težki investiciji avstrijsko-slovenski startup išče novo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje