MP intervju: Slovensko-avstrijska naveza PowUnity razvija rešitev za smučarje

O PowUnity smo nazadnje pisali, ko so se potegovali za najbolj obetavni startup na Pioneers Alpine Challenge 2015. Slovensko-avstrijska naveza namreč razvija prvo bluetooth napravo za iskanje smuči. Tokrat smo se pogovarjali z Gregorjem Gostinčarjem, soustanoviteljem startupa.
MP intervju: Slovensko-avstrijska naveza PowUnity razvija rešitev za smučarje

MP intervju: Slovensko-avstrijska naveza PowUnity razvija rešitev za smučarje (vir: Jon Olsson)

Projekt PowUnity je plod slovensko-avstrijske naveze in ima sedež v osrčju Alp, v Avstriji, sam razvoj pa poteka na Švedskem – predvsem zaradi znanja na področju bluetooth tehnologije. Razvijajo namreč product NeverLose, prvo bluetooth napravo za iskanje smuči oziroma varovanje smuči/snowboardov pred krajo. O tem smo se pogovarjali z Gregom Gostinčarjem, soustanoviteljem startupa PowUnity.

Kdaj in kako se je pričela zgodba PowUnity?

S projektom PowUnity smo pričeli prejšnjo jesen sredi magistrskega študija podjetništva na Univerzi Lund na Švedskem. Idejo je predstavil Stefan (soustanovitelj, op. a.), ki je že nekaj časa iskal rešitev za iskanje smuči v celem snegu. Nato smo natačno preučili trg in se lotili razvoja NeverLose, prve bluetooth naprave za iskanje smuči in varovanje smuči/snowboardov pred krajo.

Kakšne produkte razvijate in kdaj bodo predvidoma lansirani?

Naši cilj je razviti močno blagovno znamko PowUnity, ki bo veljala za proizvajalca kakovostnih produktov na športnem področju. Odločili smo se, da najprej razvijemo napravo za iskanje in varovanje smuči/snowboardov, ker smo na tem področju odkrili največjo potrebo, hkrati pa imamo veliko znanja ter dobro razvito verigo z distributerji, kar je v tej industriji eden izmed ključnih faktorjev. Če bomo uspešni pri financiranju celotnega projekta, potem bo NeverLose lansiran na trg v začetku smučarske sezone 2015/2016.

Kakšna je konkurenca oziroma priložnost na snežnem startup področju?

Če pogledamo na snežno področje kot celoto, je konkurenca precej močna. Na eni strani imamo vodilna podjetja na zimsko-športnem področju, ki so že deseletja na trgu (Atomic, Fischer, tudi Elan). Po drugi strani je čedalje več kakovostnih mladih podjetij z odličnimi zgodbami in vrhunskimi produkti (Picture Organic Clothing, POC). Priložnosti vedno obstajajo, je pa treba biti izredno aktiven in drzen.

PowUnity razvija rešitev za smučarje

NeverLose je bluetooth naprava, ki varuje smuči pred krajo ter jih pomaga hitreje izslediti. (Vir: mpora.com)

Med podporniki imate precej znanih športnih obrazov. Kako ste jih pridobili na svojo stran?

Res je, pridobili smo nekaj izredno uspešnih “brand riderjev”, kakor jih radi imenujemo. Če imaš dobro zgodbo, razvijaš kakovosten in uporaben produkt ter imaš jasno zastavljeno strategijo, potem ni težko dobiti dobrih “ambasadorjev”. Večina naših riderjev (tudi tisti, ki še niso objavljeni na spletni strani) so bodisi smučarji bodisi snowboarderji in zato je takoj jasno, kaj razvijamo in zakaj. Izredno je pomembno, ko nam free-rider tekmovalci povedo, da bi nujno potrebovali napravo NeverLose, ki bi jo seveda z veseljem uporabljali na vseh parih smuči. Ne samo zaradi zgodbe, ampak ker jo potrebujejo.

Vaša ekipa je zelo mednarodno obarvana. Koliko vas je in odkod vse prihajate? 

V ožjem delu ekipe smo še vedno trije – 2 Avstrijca in jaz. S Stefanom razvijava start-up na Švedskem, medtem ko za vse teste, pogovore z dobavitelji in podobno skrbi kolega v Avstriji. Sicer pa imamo 4 švedske strokovnjake na področju marketinga, financ, managementa in vodenja v t. i. nadzornem svetu. To so naši mentorji, ki nam pomagajo na omenjenih področjih in skrbijo, da smo vedno na pravi poti. Smo pa v resnih pogovorih z 2 švedskima podjetjema, s katerimi se dogovarjamo za dolgoročno sodelovanje pri razvojih novih produktov.

Kje ste dobili začetno investicijo za razvoj projekta? Ali razmišljate tudi o crowdsourcingu, denimo o kampanji na Kickstarterju?

Začetno investicijo smo pokrili ustanovitelji startupa PowUnity. Za nadaljnji razvoj iščemo dodatna finančna sredstva prek investitorjev na Švedskem, v Avstriji in ZDA. Del dodatnih sredstev, potrebnih za razvoj naprave NeverLose, smo že dobili, del pa še potrebujemo, da uspešno razvijemo in proizvedemo produkt v zastavljenem roku. Vsekakor smo razmišljali tudi o crowdsourcingu, vendar smo se glede na stanje in priložnost odločili, da se vsaj začasno ne bomo lotili kampanje na Kickstarterju ali kje drugje.

Pred kratkim ste sodelovali na tekmovanju Pioners Alpine Challenge. Kaj ste pridobili z udeležbo?

Tako je, uvrstili smo se med TOP 6 startupov. Žal nam ni uspelo zmagati (zmagala je ekipa, ki je dobila največ »lajkov« in »tvitov« prek družbenih omrežij), tako da se žal ne bomo udeležili Pioners Festivala, ki bo potekal na Dunaju. Kljub vsemu je bila to zanimiva izkušnja, ki je vsekakor pripomogla k večjemu zanimanju in prepoznavnosti našega startupa PowUnity.

Ali se udeležujete tudi drugih startup tekmovanj?

Trenutno tekmujemo na različnih tekmovanjih na Švedskem. Prišli smo v finale tekmovanja Dragons at the University (različica »Dragons’ Den« tekmovanja), kjer se bomo ta teden borili za zmago, finančno nagrado in morebitno dodatno investicijo katerega izmed investitorjev.

Hkrati tekmujemo na tekmovanju Venture Cup, ki nam lahko prinese zajetno nagrado (trenutno namreč tekmujemo v dveh kategorijah, prijavili pa se bomo še v tretjo), v primeru regionalne zmage pa naš čaka trd boj na državni ravni, kar bo vsekakor poskrbelo za dodatno promocijo na Švedskem.

Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

Vsekakor želimo najprej razviti in trgu ponuditi NeverLose, napravo za varovanje smuči pred krajo in iskanje v celem snegu. Za prihodnost pa razmišljamo o razvoju novega produkta za smučarje, hkrati pa iščemo alternative za uporabo NeverLose na drugih področjih.

Po 250 tisoč evrov težki investiciji avstrijsko-slovenski startup išče novo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje