MP intervju: SafeShine

Pri SafeShinu so razvili lastno blagovno znamko čistil, s katerimi je mogoče brez vode čistiti celotno površino vozila naenkrat. Uporaba biološko razgradljivih čistil in velik prihranek vode sta pomembna koraka k varovanju okolja.
MP intervju: SafeShine

MP intervju: Tidd Eco d. o. o. (SafeShine)

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Gre za aplikacijo moderne tehnologije čiščenja brez vode, ki je zamenjala klasično pranje vozil. Nova metoda je okolju prijazna ter najpomembneje, priročna za stranke, saj avtomobilov ni več treba voziti v pralnico in tam čakati, da jih bodo oprali in očistili. Avto, motor, ladja, letalo je lahko očiščeno kjer koli.

Kako si prišla do ideje?

Tehnika čiščenja brez vode se že več kot deset let uspešno uporablja v angleško govorečih državah, predvsem v Avstraliji in ZDA, kjer zaradi obsežnih sušnih obdobij vedno bolj cenijo tudi dodano vrednost, ki jo prinaša varčevanje z vodo.

Pri SafeShinu pa smo naredili še korak naprej. Razvili smo lastno blagovno znamko čistil, s katerimi je mogoče čistiti celotno površino vozila naenkrat, tudi slane in mokre avtomobile, kar prej ni bilo mogoče. Izdelek, ki smo ga razvili, očisti ter povoska vozilo v enakem času kot klasično pranje.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Letos smo svoje storitve začeli širiti preko franšiz. V veliko veselje mi je sodelovati z našimi franšizanti, saj skupaj najdemo več dobrih idej in skušamo storitve še izboljšati.

Spletna stran
SafeShine.si
Starost 25 let
Dejavnost Ekološko čiščenje vozil brez vode
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 5

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Ker ljudje že sto let peremo svoje jeklene konjičke z vodo in s šamponom, je ta metoda na začetku zbudila veliko zanimanje, a tudi skeptičnost. Tudi ko sem se sama prvič srečala s to metodo pranja, sem najprej pomislila: »To ni mogoče!«

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Predvsem se učim od našega direktorja, ki ima dolgoletne izkušnje v vodenju lastnega podjetja.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Razvili smo poslovni načrt ter ga testirali in izpopolnili na Primorskem. Sedaj ga lahko prenesemo na naše franšizante, ki tako dobijo vso znanje, metode in tehnike, da so usposobljeni za vrhunsko čiščenje avtomobilov.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Če pod panogo mislimo čiščenje vozil brez vode, je zagotovo najpomembnejše pokazati ljudem, da ta nova tehnologija ne poškoduje vozila in da je veliko boljša od klasičnega pranja.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Smo še v fazi investicije.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Če pogledaš nazaj, vedno najdeš napake. Ampak iz vsake smo se kaj naučili in tudi to nekaj velja.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Zaenkrat si avtomobil na SafeShinov način lahko operete v Kopru, Celju in na Vrhniki, z novimi franšiznimi enotami pa bojo to možnost dobili prebivalci vseh večjih mest v Sloveniji.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Trikrat premisli vsako odločitev in če se ti še vedno zdi dobra, pojdi dalje in ne obupaj!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Letos se predvsem koncentriramo na širitev z franšizami v Sloveniji. Uspešne strategije, ki smo jih razvili v Sloveniji, bomo prenesli v tujino, za začetek v sosednje države.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Mislim, da starost ni nobena ovira. Potrebna je le močna volja in želja po spoznavanju novega.
Zasičenost trga (mislim predvsem na klasične avtopralnice, ki jih je res veliko) vidimo kot prednost, saj imamo nov revolucionaren produkt z veliko prednostmi pred klasičnim načinom pranja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje