MP intervju: SafeShine

Pri SafeShinu so razvili lastno blagovno znamko čistil, s katerimi je mogoče brez vode čistiti celotno površino vozila naenkrat. Uporaba biološko razgradljivih čistil in velik prihranek vode sta pomembna koraka k varovanju okolja.
MP intervju: SafeShine

MP intervju: Tidd Eco d. o. o. (SafeShine)

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Gre za aplikacijo moderne tehnologije čiščenja brez vode, ki je zamenjala klasično pranje vozil. Nova metoda je okolju prijazna ter najpomembneje, priročna za stranke, saj avtomobilov ni več treba voziti v pralnico in tam čakati, da jih bodo oprali in očistili. Avto, motor, ladja, letalo je lahko očiščeno kjer koli.

Kako si prišla do ideje?

Tehnika čiščenja brez vode se že več kot deset let uspešno uporablja v angleško govorečih državah, predvsem v Avstraliji in ZDA, kjer zaradi obsežnih sušnih obdobij vedno bolj cenijo tudi dodano vrednost, ki jo prinaša varčevanje z vodo.

Pri SafeShinu pa smo naredili še korak naprej. Razvili smo lastno blagovno znamko čistil, s katerimi je mogoče čistiti celotno površino vozila naenkrat, tudi slane in mokre avtomobile, kar prej ni bilo mogoče. Izdelek, ki smo ga razvili, očisti ter povoska vozilo v enakem času kot klasično pranje.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Letos smo svoje storitve začeli širiti preko franšiz. V veliko veselje mi je sodelovati z našimi franšizanti, saj skupaj najdemo več dobrih idej in skušamo storitve še izboljšati.

Spletna stran
SafeShine.si
Starost 25 let
Dejavnost Ekološko čiščenje vozil brez vode
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 5

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Ker ljudje že sto let peremo svoje jeklene konjičke z vodo in s šamponom, je ta metoda na začetku zbudila veliko zanimanje, a tudi skeptičnost. Tudi ko sem se sama prvič srečala s to metodo pranja, sem najprej pomislila: »To ni mogoče!«

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Predvsem se učim od našega direktorja, ki ima dolgoletne izkušnje v vodenju lastnega podjetja.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Razvili smo poslovni načrt ter ga testirali in izpopolnili na Primorskem. Sedaj ga lahko prenesemo na naše franšizante, ki tako dobijo vso znanje, metode in tehnike, da so usposobljeni za vrhunsko čiščenje avtomobilov.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Če pod panogo mislimo čiščenje vozil brez vode, je zagotovo najpomembnejše pokazati ljudem, da ta nova tehnologija ne poškoduje vozila in da je veliko boljša od klasičnega pranja.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Smo še v fazi investicije.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Če pogledaš nazaj, vedno najdeš napake. Ampak iz vsake smo se kaj naučili in tudi to nekaj velja.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Zaenkrat si avtomobil na SafeShinov način lahko operete v Kopru, Celju in na Vrhniki, z novimi franšiznimi enotami pa bojo to možnost dobili prebivalci vseh večjih mest v Sloveniji.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Trikrat premisli vsako odločitev in če se ti še vedno zdi dobra, pojdi dalje in ne obupaj!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Letos se predvsem koncentriramo na širitev z franšizami v Sloveniji. Uspešne strategije, ki smo jih razvili v Sloveniji, bomo prenesli v tujino, za začetek v sosednje države.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Mislim, da starost ni nobena ovira. Potrebna je le močna volja in želja po spoznavanju novega.
Zasičenost trga (mislim predvsem na klasične avtopralnice, ki jih je res veliko) vidimo kot prednost, saj imamo nov revolucionaren produkt z veliko prednostmi pred klasičnim načinom pranja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje