Svetovanje pred ustanovitvijo podjetja

MP intervju: SafeShine

Pri SafeShinu so razvili lastno blagovno znamko čistil, s katerimi je mogoče brez vode čistiti celotno površino vozila naenkrat. Uporaba biološko razgradljivih čistil in velik prihranek vode sta pomembna koraka k varovanju okolja.
MP intervju: SafeShine

MP intervju: Tidd Eco d. o. o. (SafeShine)

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Gre za aplikacijo moderne tehnologije čiščenja brez vode, ki je zamenjala klasično pranje vozil. Nova metoda je okolju prijazna ter najpomembneje, priročna za stranke, saj avtomobilov ni več treba voziti v pralnico in tam čakati, da jih bodo oprali in očistili. Avto, motor, ladja, letalo je lahko očiščeno kjer koli.

Kako si prišla do ideje?

Tehnika čiščenja brez vode se že več kot deset let uspešno uporablja v angleško govorečih državah, predvsem v Avstraliji in ZDA, kjer zaradi obsežnih sušnih obdobij vedno bolj cenijo tudi dodano vrednost, ki jo prinaša varčevanje z vodo.

Pri SafeShinu pa smo naredili še korak naprej. Razvili smo lastno blagovno znamko čistil, s katerimi je mogoče čistiti celotno površino vozila naenkrat, tudi slane in mokre avtomobile, kar prej ni bilo mogoče. Izdelek, ki smo ga razvili, očisti ter povoska vozilo v enakem času kot klasično pranje.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Letos smo svoje storitve začeli širiti preko franšiz. V veliko veselje mi je sodelovati z našimi franšizanti, saj skupaj najdemo več dobrih idej in skušamo storitve še izboljšati.

Spletna stran
SafeShine.si
Starost 25 let
Dejavnost Ekološko čiščenje vozil brez vode
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 5

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Ker ljudje že sto let peremo svoje jeklene konjičke z vodo in s šamponom, je ta metoda na začetku zbudila veliko zanimanje, a tudi skeptičnost. Tudi ko sem se sama prvič srečala s to metodo pranja, sem najprej pomislila: »To ni mogoče!«

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Predvsem se učim od našega direktorja, ki ima dolgoletne izkušnje v vodenju lastnega podjetja.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Razvili smo poslovni načrt ter ga testirali in izpopolnili na Primorskem. Sedaj ga lahko prenesemo na naše franšizante, ki tako dobijo vso znanje, metode in tehnike, da so usposobljeni za vrhunsko čiščenje avtomobilov.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Če pod panogo mislimo čiščenje vozil brez vode, je zagotovo najpomembnejše pokazati ljudem, da ta nova tehnologija ne poškoduje vozila in da je veliko boljša od klasičnega pranja.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Smo še v fazi investicije.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Če pogledaš nazaj, vedno najdeš napake. Ampak iz vsake smo se kaj naučili in tudi to nekaj velja.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Zaenkrat si avtomobil na SafeShinov način lahko operete v Kopru, Celju in na Vrhniki, z novimi franšiznimi enotami pa bojo to možnost dobili prebivalci vseh večjih mest v Sloveniji.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Trikrat premisli vsako odločitev in če se ti še vedno zdi dobra, pojdi dalje in ne obupaj!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Letos se predvsem koncentriramo na širitev z franšizami v Sloveniji. Uspešne strategije, ki smo jih razvili v Sloveniji, bomo prenesli v tujino, za začetek v sosednje države.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Mislim, da starost ni nobena ovira. Potrebna je le močna volja in želja po spoznavanju novega.
Zasičenost trga (mislim predvsem na klasične avtopralnice, ki jih je res veliko) vidimo kot prednost, saj imamo nov revolucionaren produkt z veliko prednostmi pred klasičnim načinom pranja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Oznake: