MP intervju: SafeShine

Avtor Bogdan Dular — 04.04.2011
Komentiraj!
Pri SafeShinu so razvili lastno blagovno znamko čistil, s katerimi je mogoče brez vode čistiti celotno površino vozila naenkrat. Uporaba biološko razgradljivih čistil in velik prihranek vode sta pomembna koraka k varovanju okolja.
MP intervju: SafeShine

MP intervju: Tidd Eco d. o. o. (SafeShine)

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Gre za aplikacijo moderne tehnologije čiščenja brez vode, ki je zamenjala klasično pranje vozil. Nova metoda je okolju prijazna ter najpomembneje, priročna za stranke, saj avtomobilov ni več treba voziti v pralnico in tam čakati, da jih bodo oprali in očistili. Avto, motor, ladja, letalo je lahko očiščeno kjer koli.

Kako si prišla do ideje?

Tehnika čiščenja brez vode se že več kot deset let uspešno uporablja v angleško govorečih državah, predvsem v Avstraliji in ZDA, kjer zaradi obsežnih sušnih obdobij vedno bolj cenijo tudi dodano vrednost, ki jo prinaša varčevanje z vodo.

Pri SafeShinu pa smo naredili še korak naprej. Razvili smo lastno blagovno znamko čistil, s katerimi je mogoče čistiti celotno površino vozila naenkrat, tudi slane in mokre avtomobile, kar prej ni bilo mogoče. Izdelek, ki smo ga razvili, očisti ter povoska vozilo v enakem času kot klasično pranje.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Letos smo svoje storitve začeli širiti preko franšiz. V veliko veselje mi je sodelovati z našimi franšizanti, saj skupaj najdemo več dobrih idej in skušamo storitve še izboljšati.

Spletna stran

SafeShine.si

Starost 25 let
Dejavnost Ekološko čiščenje vozil brez vode
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 5
Logotip SafeShine logotip

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Ker ljudje že sto let peremo svoje jeklene konjičke z vodo in s šamponom, je ta metoda na začetku zbudila veliko zanimanje, a tudi skeptičnost. Tudi ko sem se sama prvič srečala s to metodo pranja, sem najprej pomislila: »To ni mogoče!«

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Predvsem se učim od našega direktorja, ki ima dolgoletne izkušnje v vodenju lastnega podjetja.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Razvili smo poslovni načrt ter ga testirali in izpopolnili na Primorskem. Sedaj ga lahko prenesemo na naše franšizante, ki tako dobijo vso znanje, metode in tehnike, da so usposobljeni za vrhunsko čiščenje avtomobilov.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Če pod panogo mislimo čiščenje vozil brez vode, je zagotovo najpomembnejše pokazati ljudem, da ta nova tehnologija ne poškoduje vozila in da je veliko boljša od klasičnega pranja.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Smo še v fazi investicije.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Če pogledaš nazaj, vedno najdeš napake. Ampak iz vsake smo se kaj naučili in tudi to nekaj velja.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Zaenkrat si avtomobil na SafeShinov način lahko operete v Kopru, Celju in na Vrhniki, z novimi franšiznimi enotami pa bojo to možnost dobili prebivalci vseh večjih mest v Sloveniji.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Trikrat premisli vsako odločitev in če se ti še vedno zdi dobra, pojdi dalje in ne obupaj!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Letos se predvsem koncentriramo na širitev z franšizami v Sloveniji. Uspešne strategije, ki smo jih razvili v Sloveniji, bomo prenesli v tujino, za začetek v sosednje države.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Mislim, da starost ni nobena ovira. Potrebna je le močna volja in želja po spoznavanju novega.
Zasičenost trga (mislim predvsem na klasične avtopralnice, ki jih je res veliko) vidimo kot prednost, saj imamo nov revolucionaren produkt z veliko prednostmi pred klasičnim načinom pranja.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!