MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan

Dam Scan je eden izmed sedmih finalistov 12. svetovnega študentskega tekmovanja Imagine Cup, ekipa pa se v svoji esenci osredotoča predvsem na preprečevanje zavarovalniških prevar s pomočjo pametne zaznave poškodb na avtomobilih pred sklenitvijo zavarovanja.
MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan

MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan (Avtor: Jernej Borko)

Dam Scan omogoča tudi izdelavo kronološkega pregleda poškodb na avtomobilih in s tem zaseda specifično tržno nišo. Ekipo, ki jo sestavljajo Tine Lenart, Vid Črešnik in Marko Filipič, smo povprašali o raznovrstnih vidikih Imagine Cup tekmovanja, o sami izbiri tako pomenljivega imena, pomenu interdisciplinarne sestave ekipe, zasedanju specifične tržne niše in usmerjanju nadaljnjih vizij … Več v spodnjem intervjuju!

Predselekcijska komisija nacionalnega izbora tekmovanja Imagine Cup je izmed 13 prijavljenih ekip za finaliste (poleg še šestih) izbrala tudi vašo. Kakšni občutki so vas ob tem prevevali in kaj vam sam izbor pravzaprav pomeni?

Veseli nas, da smo dobili potrditev, da gremo po pravi poti, kar je sprožilo še dodaten zagon in motivacijo. Hkrati so bile podane prve opazke o našem produktu, kar je zelo pomembno in pripomore k dodatnemu napredovanju. Občutki v ekipi so odlični in glede na to, da smo na osnovni predstavitvi nastopili zadržano, komaj čakamo na finalni izbor … (smeh)

Kakšen pomen dajete na interdisciplinarno sestavo raznovrstnih profilov oseb v ekipi?

Znanja na različnih področjih so ključnega pomena za doseganje ciljev. Ekipna ustvarjalnost in kreativnost ter svojeglavi pogledi na svet nam dajejo širino. Prav znanje in razgibanost naše stroke daje različno mnenje na nove ideje in reševanje problemov.

Prednost naše sicer majhne skupine je ta, da upoštevamo vsako idejo, jo poskušamo nadgraditi in kar se da dobro izpeljati. Vedno se najde nekdo, ki potegne ekipo naprej.

Kateri profili torej sestavljajo vašo ekipo?

Našo ekipo sestavljajo trije profili: Tine Lenart je študent elektrotehnike, zanimajo ga kamere, zajemanje in obdelava ter procesiranje videa; Marko Filipič je podiplomski študent menedžmenta in marketinga, njegova strast so blagovne znamke, odštekane ideje in projektno delo. Vid Črešnik pa je študent mehatronike, ki zajema robote, avtomatizacijo in strojni vid. Skratka dajanje »življenja« stvarem za dobrobit človeštva! (smeh)

Zakaj ravno ime Dam Scan?

Pregledovanje škode – Damage scanning. Pove več ali manj vse in še dobro se sliši …

Lahko razložite, kako vaš sistem pametne zaznave poškodb na avtomobilih pravzaprav deluje?

Naprava projicira svetlobo na karoserijo avtomobila in odboj zajame s pomočjo kamer. Z analizo prejetih podatkov v realnem času zazna poškodbe in jih shrani v podatkovno bazo.

Način zajemanja in obdelave podatkov zaradi uporabe pametnih algoritmov in industrijskih kamer znatno zmanjša ceno izdelave glede na obstoječe sisteme za zaznavo poškodb. Digitalni zapis lahko uporabimo za takojšnji odčitek napak, kot tudi za sledenje poškodbam skozi daljše časovno obdobje.

Sistem je povezljiv z drugimi podatkovnimi bazami z namenom celostne obravnave in obdelave zajetih in shranjenih podatkov. Prilagodljivost pa omogoča takojšnjo integracijo na že obstoječe informacijske sisteme zavarovalnic.

Menite, da je na globalnem trgu težko uspeti kljub tržni niši, ki jo uspešno zasedate, ali prav ta iz tovrstnega aspekta v veliki meri olajša stvari?

Tržna niša daje nekoliko prednosti, vendar obstaja še ogromno dejavnikov, ki vplivajo na uspeh. Sami zraven tržne niše stavimo še na mladost, na to, da vsak posameznik goji strast do dela na svojem področju in na pregovor ‘sreča spremlja hrabre’.

Na kakšne vire financiranja se imate v prihodnosti namen osredotočati?

Glede na to, da so naša finančna sredstva omejena, se spogledujemo z različnimi možnostmi financiranja. Slednje se prepletajo od razvojnih partnerjev iz smeri zavarovalnic, ki bi omogočale finančno in tehnološko podporo, do start-up zagonskih sredstev in evropskih razpisov.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kam usmerjate vaše nadaljnje vizije?

Kratkoročno smo usmerjeni v iskanje razvojnih partnerjev in realizacijo ideje, s čimer bi postali partner zavarovalnic pri zmanjševanju zavarovalniških prevar. Dolgoročno si želimo biti podpora razvoju avtomobilske industrije, kar izhaja predvsem iz naslova ‘Big data’ analitike. Zraven tega pa smo neprestano na lovu za novimi idejami.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje