MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan

Dam Scan je eden izmed sedmih finalistov 12. svetovnega študentskega tekmovanja Imagine Cup, ekipa pa se v svoji esenci osredotoča predvsem na preprečevanje zavarovalniških prevar s pomočjo pametne zaznave poškodb na avtomobilih pred sklenitvijo zavarovanja.
MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan

MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan (Avtor: Jernej Borko)

Dam Scan omogoča tudi izdelavo kronološkega pregleda poškodb na avtomobilih in s tem zaseda specifično tržno nišo. Ekipo, ki jo sestavljajo Tine Lenart, Vid Črešnik in Marko Filipič, smo povprašali o raznovrstnih vidikih Imagine Cup tekmovanja, o sami izbiri tako pomenljivega imena, pomenu interdisciplinarne sestave ekipe, zasedanju specifične tržne niše in usmerjanju nadaljnjih vizij … Več v spodnjem intervjuju!

Predselekcijska komisija nacionalnega izbora tekmovanja Imagine Cup je izmed 13 prijavljenih ekip za finaliste (poleg še šestih) izbrala tudi vašo. Kakšni občutki so vas ob tem prevevali in kaj vam sam izbor pravzaprav pomeni?

Veseli nas, da smo dobili potrditev, da gremo po pravi poti, kar je sprožilo še dodaten zagon in motivacijo. Hkrati so bile podane prve opazke o našem produktu, kar je zelo pomembno in pripomore k dodatnemu napredovanju. Občutki v ekipi so odlični in glede na to, da smo na osnovni predstavitvi nastopili zadržano, komaj čakamo na finalni izbor … (smeh)

Kakšen pomen dajete na interdisciplinarno sestavo raznovrstnih profilov oseb v ekipi?

Znanja na različnih področjih so ključnega pomena za doseganje ciljev. Ekipna ustvarjalnost in kreativnost ter svojeglavi pogledi na svet nam dajejo širino. Prav znanje in razgibanost naše stroke daje različno mnenje na nove ideje in reševanje problemov.

Prednost naše sicer majhne skupine je ta, da upoštevamo vsako idejo, jo poskušamo nadgraditi in kar se da dobro izpeljati. Vedno se najde nekdo, ki potegne ekipo naprej.

Kateri profili torej sestavljajo vašo ekipo?

Našo ekipo sestavljajo trije profili: Tine Lenart je študent elektrotehnike, zanimajo ga kamere, zajemanje in obdelava ter procesiranje videa; Marko Filipič je podiplomski študent menedžmenta in marketinga, njegova strast so blagovne znamke, odštekane ideje in projektno delo. Vid Črešnik pa je študent mehatronike, ki zajema robote, avtomatizacijo in strojni vid. Skratka dajanje »življenja« stvarem za dobrobit človeštva! (smeh)

Zakaj ravno ime Dam Scan?

Pregledovanje škode – Damage scanning. Pove več ali manj vse in še dobro se sliši …

Lahko razložite, kako vaš sistem pametne zaznave poškodb na avtomobilih pravzaprav deluje?

Naprava projicira svetlobo na karoserijo avtomobila in odboj zajame s pomočjo kamer. Z analizo prejetih podatkov v realnem času zazna poškodbe in jih shrani v podatkovno bazo.

Način zajemanja in obdelave podatkov zaradi uporabe pametnih algoritmov in industrijskih kamer znatno zmanjša ceno izdelave glede na obstoječe sisteme za zaznavo poškodb. Digitalni zapis lahko uporabimo za takojšnji odčitek napak, kot tudi za sledenje poškodbam skozi daljše časovno obdobje.

Sistem je povezljiv z drugimi podatkovnimi bazami z namenom celostne obravnave in obdelave zajetih in shranjenih podatkov. Prilagodljivost pa omogoča takojšnjo integracijo na že obstoječe informacijske sisteme zavarovalnic.

Menite, da je na globalnem trgu težko uspeti kljub tržni niši, ki jo uspešno zasedate, ali prav ta iz tovrstnega aspekta v veliki meri olajša stvari?

Tržna niša daje nekoliko prednosti, vendar obstaja še ogromno dejavnikov, ki vplivajo na uspeh. Sami zraven tržne niše stavimo še na mladost, na to, da vsak posameznik goji strast do dela na svojem področju in na pregovor ‘sreča spremlja hrabre’.

Na kakšne vire financiranja se imate v prihodnosti namen osredotočati?

Glede na to, da so naša finančna sredstva omejena, se spogledujemo z različnimi možnostmi financiranja. Slednje se prepletajo od razvojnih partnerjev iz smeri zavarovalnic, ki bi omogočale finančno in tehnološko podporo, do start-up zagonskih sredstev in evropskih razpisov.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kam usmerjate vaše nadaljnje vizije?

Kratkoročno smo usmerjeni v iskanje razvojnih partnerjev in realizacijo ideje, s čimer bi postali partner zavarovalnic pri zmanjševanju zavarovalniških prevar. Dolgoročno si želimo biti podpora razvoju avtomobilske industrije, kar izhaja predvsem iz naslova ‘Big data’ analitike. Zraven tega pa smo neprestano na lovu za novimi idejami.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje