MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan

Dam Scan je eden izmed sedmih finalistov 12. svetovnega študentskega tekmovanja Imagine Cup, ekipa pa se v svoji esenci osredotoča predvsem na preprečevanje zavarovalniških prevar s pomočjo pametne zaznave poškodb na avtomobilih pred sklenitvijo zavarovanja.
MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan

MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan (Avtor: Jernej Borko)

Dam Scan omogoča tudi izdelavo kronološkega pregleda poškodb na avtomobilih in s tem zaseda specifično tržno nišo. Ekipo, ki jo sestavljajo Tine Lenart, Vid Črešnik in Marko Filipič, smo povprašali o raznovrstnih vidikih Imagine Cup tekmovanja, o sami izbiri tako pomenljivega imena, pomenu interdisciplinarne sestave ekipe, zasedanju specifične tržne niše in usmerjanju nadaljnjih vizij … Več v spodnjem intervjuju!

Predselekcijska komisija nacionalnega izbora tekmovanja Imagine Cup je izmed 13 prijavljenih ekip za finaliste (poleg še šestih) izbrala tudi vašo. Kakšni občutki so vas ob tem prevevali in kaj vam sam izbor pravzaprav pomeni?

Veseli nas, da smo dobili potrditev, da gremo po pravi poti, kar je sprožilo še dodaten zagon in motivacijo. Hkrati so bile podane prve opazke o našem produktu, kar je zelo pomembno in pripomore k dodatnemu napredovanju. Občutki v ekipi so odlični in glede na to, da smo na osnovni predstavitvi nastopili zadržano, komaj čakamo na finalni izbor … (smeh)

Kakšen pomen dajete na interdisciplinarno sestavo raznovrstnih profilov oseb v ekipi?

Znanja na različnih področjih so ključnega pomena za doseganje ciljev. Ekipna ustvarjalnost in kreativnost ter svojeglavi pogledi na svet nam dajejo širino. Prav znanje in razgibanost naše stroke daje različno mnenje na nove ideje in reševanje problemov.

Prednost naše sicer majhne skupine je ta, da upoštevamo vsako idejo, jo poskušamo nadgraditi in kar se da dobro izpeljati. Vedno se najde nekdo, ki potegne ekipo naprej.

Kateri profili torej sestavljajo vašo ekipo?

Našo ekipo sestavljajo trije profili: Tine Lenart je študent elektrotehnike, zanimajo ga kamere, zajemanje in obdelava ter procesiranje videa; Marko Filipič je podiplomski študent menedžmenta in marketinga, njegova strast so blagovne znamke, odštekane ideje in projektno delo. Vid Črešnik pa je študent mehatronike, ki zajema robote, avtomatizacijo in strojni vid. Skratka dajanje »življenja« stvarem za dobrobit človeštva! (smeh)

Zakaj ravno ime Dam Scan?

Pregledovanje škode – Damage scanning. Pove več ali manj vse in še dobro se sliši …

Lahko razložite, kako vaš sistem pametne zaznave poškodb na avtomobilih pravzaprav deluje?

Naprava projicira svetlobo na karoserijo avtomobila in odboj zajame s pomočjo kamer. Z analizo prejetih podatkov v realnem času zazna poškodbe in jih shrani v podatkovno bazo.

Način zajemanja in obdelave podatkov zaradi uporabe pametnih algoritmov in industrijskih kamer znatno zmanjša ceno izdelave glede na obstoječe sisteme za zaznavo poškodb. Digitalni zapis lahko uporabimo za takojšnji odčitek napak, kot tudi za sledenje poškodbam skozi daljše časovno obdobje.

Sistem je povezljiv z drugimi podatkovnimi bazami z namenom celostne obravnave in obdelave zajetih in shranjenih podatkov. Prilagodljivost pa omogoča takojšnjo integracijo na že obstoječe informacijske sisteme zavarovalnic.

Menite, da je na globalnem trgu težko uspeti kljub tržni niši, ki jo uspešno zasedate, ali prav ta iz tovrstnega aspekta v veliki meri olajša stvari?

Tržna niša daje nekoliko prednosti, vendar obstaja še ogromno dejavnikov, ki vplivajo na uspeh. Sami zraven tržne niše stavimo še na mladost, na to, da vsak posameznik goji strast do dela na svojem področju in na pregovor ‘sreča spremlja hrabre’.

Na kakšne vire financiranja se imate v prihodnosti namen osredotočati?

Glede na to, da so naša finančna sredstva omejena, se spogledujemo z različnimi možnostmi financiranja. Slednje se prepletajo od razvojnih partnerjev iz smeri zavarovalnic, ki bi omogočale finančno in tehnološko podporo, do start-up zagonskih sredstev in evropskih razpisov.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kam usmerjate vaše nadaljnje vizije?

Kratkoročno smo usmerjeni v iskanje razvojnih partnerjev in realizacijo ideje, s čimer bi postali partner zavarovalnic pri zmanjševanju zavarovalniških prevar. Dolgoročno si želimo biti podpora razvoju avtomobilske industrije, kar izhaja predvsem iz naslova ‘Big data’ analitike. Zraven tega pa smo neprestano na lovu za novimi idejami.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Današnja družba proizvede ogromne količine smeti, trg pa je nasičen z okolju škodljivimi izdelki. Kulturno ekološko društvo Smetumet zato iz odpadnih materialov izdeluje kakovostne izdelke za vse. Preberite več >>

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ni navadna gostilna. Projekt družbe Centerkontura pomaga pri reševanju problema neusposobljenosti in brezposelnosti mladih invalidov. Preberite več >>

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

Digitalna agencija Numo podjetjem pomaga pri oblikovanju blagovne znamke, njeni predstavitvi v javnosti, gradnji komunikacijskih strategij in nudi znanja na področju zakonitosti spletnega pojavljanja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje