MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan

Dam Scan je eden izmed sedmih finalistov 12. svetovnega študentskega tekmovanja Imagine Cup, ekipa pa se v svoji esenci osredotoča predvsem na preprečevanje zavarovalniških prevar s pomočjo pametne zaznave poškodb na avtomobilih pred sklenitvijo zavarovanja.
MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan

MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan (Avtor: Jernej Borko)

Dam Scan omogoča tudi izdelavo kronološkega pregleda poškodb na avtomobilih in s tem zaseda specifično tržno nišo. Ekipo, ki jo sestavljajo Tine Lenart, Vid Črešnik in Marko Filipič, smo povprašali o raznovrstnih vidikih Imagine Cup tekmovanja, o sami izbiri tako pomenljivega imena, pomenu interdisciplinarne sestave ekipe, zasedanju specifične tržne niše in usmerjanju nadaljnjih vizij … Več v spodnjem intervjuju!

Predselekcijska komisija nacionalnega izbora tekmovanja Imagine Cup je izmed 13 prijavljenih ekip za finaliste (poleg še šestih) izbrala tudi vašo. Kakšni občutki so vas ob tem prevevali in kaj vam sam izbor pravzaprav pomeni?

Veseli nas, da smo dobili potrditev, da gremo po pravi poti, kar je sprožilo še dodaten zagon in motivacijo. Hkrati so bile podane prve opazke o našem produktu, kar je zelo pomembno in pripomore k dodatnemu napredovanju. Občutki v ekipi so odlični in glede na to, da smo na osnovni predstavitvi nastopili zadržano, komaj čakamo na finalni izbor … (smeh)

Kakšen pomen dajete na interdisciplinarno sestavo raznovrstnih profilov oseb v ekipi?

Znanja na različnih področjih so ključnega pomena za doseganje ciljev. Ekipna ustvarjalnost in kreativnost ter svojeglavi pogledi na svet nam dajejo širino. Prav znanje in razgibanost naše stroke daje različno mnenje na nove ideje in reševanje problemov.

Prednost naše sicer majhne skupine je ta, da upoštevamo vsako idejo, jo poskušamo nadgraditi in kar se da dobro izpeljati. Vedno se najde nekdo, ki potegne ekipo naprej.

Kateri profili torej sestavljajo vašo ekipo?

Našo ekipo sestavljajo trije profili: Tine Lenart je študent elektrotehnike, zanimajo ga kamere, zajemanje in obdelava ter procesiranje videa; Marko Filipič je podiplomski študent menedžmenta in marketinga, njegova strast so blagovne znamke, odštekane ideje in projektno delo. Vid Črešnik pa je študent mehatronike, ki zajema robote, avtomatizacijo in strojni vid. Skratka dajanje »življenja« stvarem za dobrobit človeštva! (smeh)

Zakaj ravno ime Dam Scan?

Pregledovanje škode – Damage scanning. Pove več ali manj vse in še dobro se sliši …

Lahko razložite, kako vaš sistem pametne zaznave poškodb na avtomobilih pravzaprav deluje?

Naprava projicira svetlobo na karoserijo avtomobila in odboj zajame s pomočjo kamer. Z analizo prejetih podatkov v realnem času zazna poškodbe in jih shrani v podatkovno bazo.

Način zajemanja in obdelave podatkov zaradi uporabe pametnih algoritmov in industrijskih kamer znatno zmanjša ceno izdelave glede na obstoječe sisteme za zaznavo poškodb. Digitalni zapis lahko uporabimo za takojšnji odčitek napak, kot tudi za sledenje poškodbam skozi daljše časovno obdobje.

Sistem je povezljiv z drugimi podatkovnimi bazami z namenom celostne obravnave in obdelave zajetih in shranjenih podatkov. Prilagodljivost pa omogoča takojšnjo integracijo na že obstoječe informacijske sisteme zavarovalnic.

Menite, da je na globalnem trgu težko uspeti kljub tržni niši, ki jo uspešno zasedate, ali prav ta iz tovrstnega aspekta v veliki meri olajša stvari?

Tržna niša daje nekoliko prednosti, vendar obstaja še ogromno dejavnikov, ki vplivajo na uspeh. Sami zraven tržne niše stavimo še na mladost, na to, da vsak posameznik goji strast do dela na svojem področju in na pregovor ‘sreča spremlja hrabre’.

Na kakšne vire financiranja se imate v prihodnosti namen osredotočati?

Glede na to, da so naša finančna sredstva omejena, se spogledujemo z različnimi možnostmi financiranja. Slednje se prepletajo od razvojnih partnerjev iz smeri zavarovalnic, ki bi omogočale finančno in tehnološko podporo, do start-up zagonskih sredstev in evropskih razpisov.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kam usmerjate vaše nadaljnje vizije?

Kratkoročno smo usmerjeni v iskanje razvojnih partnerjev in realizacijo ideje, s čimer bi postali partner zavarovalnic pri zmanjševanju zavarovalniških prevar. Dolgoročno si želimo biti podpora razvoju avtomobilske industrije, kar izhaja predvsem iz naslova ‘Big data’ analitike. Zraven tega pa smo neprestano na lovu za novimi idejami.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje