MP intervju: Tomaž Pipp – ČILI PIPP

Tomaž Pipp, ki je iz gole ljubezni do vsega s pridihom pekočega že leta 2003 bolj za šalo kot zares posejal nekaj semen feferonov, je hobi nekaj let kasneje prelevil v donosen posel prodaje čilijev in čili omak.
MP intervju: Tomaž Pipp - ČILI PIPP

MP intervju: Tomaž Pipp – ČILI PIPP (Vir slike: cilipipp.si)

Vsa poslovna zgodba se je tako začela z njegovim prvim manjšim rastlinjakom, kjer so kraljevale različne vrste čilijev…

Spomladi leta 2010 je kot samostojni podjetnik tudi uradno pričel z gojenjem čilijev in izdelavo pekočih omak. Čili kot potentna rastlina, ki ima vrsto zdravilnih učinkov; od zmanjševanja migren, glavobolov in bolečine v sinusih, do zaviranja raka prostate, blaženja raznoraznih vnetij, pomoči pri zaščiti srca, hujšanju in zalogi vitamina C, je na naših jedilnikih velikokrat po nepotrebnem zapostavljena.

Tomaž Pipp nam je v pogovoru razkril zanimive začetke svoje podjetniške poti, pomen fascinantne zmage njegovih produktov v ZDA, priporočljivo ostrino pri gojenju te močne rastline in še marsikaj…

Svojo podjetniško pot ste začeli spomladi leta 2010. S kakšno stopnjo hitrosti menite, da je napredovalo povpraševanje po pekočih čili omakicah, ki v vaši ponudbi danes obsegajo resnično širok spekter in jih je mogoče naročiti prek spletne trgovine www.cilipipp.si, kupiti pa v dobro založenih trgovinah, marketih ter restavracijah po vsej Sloveniji?

Povpraševanje in zanimanje je ogromno. Veliko nas je, ki radi uživamo pekočo hrano, veliko je tudi takih, ki posegajo po naših ekstremno pekočih dobrotah. Očitno smo Slovenci že prej radi jedli pekoče, vendar je bila ponudba tovrstnih omak na našem trgu zelo revna.

Ko se je razširila vest o naših Čili Pipp omakah, sem velikokrat slišal komentar v smislu: ‘Kako sem vesel/-a, da se nekaj tako okusnega in pekočega končno dobi tudi v Sloveniji, in to od domačega pridelovalca! Bravo!’ Lahko rečem, da je povpraševanje hitro naraščalo, res hitro in seveda še narašča.

cili_pipp1

(Vir slike: cilipipp.si)

Kako ste s samim povpraševanjem po vaših izdelkih zadovoljni danes, ko se je kupna moč mnogih ljudi drastično zmanjšala?

Spadamo v tisto tržno skupino, v kateri se manjša kupna moč ne pozna. Naše poslovanje je iz leta v leto boljše. Očitno smo odkrili pravo tržno nišo.

V letu 2011 ste tri svoje pekoče omake poslali na tekmovanje v ZDA, kjer sodelujejo proizvajalci pekočih omak iz vsega sveta. Vse tri omake so zasedle fascinantno prvo mesto v svojih kategorijah. Kaj menite, da je pri vaših proizvodih tako navdušilo ameriške preizkuševalce?

Mislim, da je bila to mešanica vsega. Okus svežih čilijev (brez dodanih ekstraktov in raznih nadomestkov), naravne sestavine, barva, vonj, tekstura, in seveda pomembno dejstvo, da so omake brez konzervansov, barvil, arom in drugih umetnih dodatkov. Popolnoma naravne in kljub temu odlične.

Snov, ki da čilijem pekoč občutek, se imenuje kapsaicin, merska enota, s katero jo izražamo, pa so skovili. Naziv rekorderke med pekočimi je frebruarja 2012 pridobila paprika Trinidad Moruga Scorpion – z 1,2 milijona skovilov, medtem ko imajo za primerjavo običajni feferoni od 100 do 500 skovilov. Kam po tej lestvici uvrščate čili, ki ga gojite in prodajate sami?

Trinidad Moruga Scorpion je že ‘star’ rekorder. Najnovejši je Carolina Reaper, ki doseže moč tudi do 2 milijona skovilov. V naših rastlinjakih pa najdete vse od najmanj pekočih čilijev pa do zadnjega Guinessovega rekorderja, po lestvici nekje med 10 tisoč do 2 milijona skovilov.

Zakaj ste se odločili za tovrstno stopnjo pekoče ostrine?

Pestrost okusov za vse vrste naših kupcev. Tako je naš čili tudi za ljudi, ki ne marajo preveč pekoče hrane, imajo pa radi okus čilija in seveda zdravilne učinke le-tega. Zato se v naši ponudbi najde za vsakega nekaj.

cili_pipp2

(Vir slike: cilipipp.si)

Pekoči feferoni v sebi nosijo številne dobre lastnosti. Med drugim spodbujajo delovanje želodčne sluznice, ki začne izločati večje količine želodčnega soka in tako ščiti želodec. Poveča se tudi prekrva­vlje­nost prebavnega trakta, kar v veliki meri pospeši pre­bav­ljanje.

Nekateri zdravniki zato tudi menijo, da je možno z rednim uživanjem feferonov pozdraviti čire na želodcu ali dvanajsterniku in celo hemeroide! Kaj bi iz lastnih izkušenj dodali sami?

Veliko naših kupcev je pričalo o dobrodejnih učinkih, ki jih ima čili na naše telo. Sam lahko povem to, da definitivno izboljša in uredi prebavo, pospeši presnovo, pomaga pri glavobolih in prehladih, zaradi izločanja endorfina – hormona sreče, pa nam dvigne tudi počutje in razpoloženje. 

Feferoni varujejo tudi pred aterosklerozo ter srčno in možgansko kapjo. Ste kdaj uživanje slednjih komu priporočali v prvi vrsti zaradi zdravstvenih razlogov?

Uživanje čilija nikoli ne priporočam zgolj zaradi zdravstvenih razlogov, saj je to skrb zdravstvene stroke. Vsekakor pa povem, da je uživanje čilija in njegovih produktov koristno za naše telo in dobro počutje. So pa ljudje že precej ozaveščeni in si doma sami pripravljajo razne pripravke iz čilija. Mazila proti bolečinam in za prekrvavitev, tinkture, …

Pitje piva naj bi bila najhujša stvar, ki jo lahko storimo po zaužitju pekočih feferonov, saj se ostrina lahko še bolj zažre v naše brbončice. Kaj torej priporočate za gašenje ostrine?

Pekoč občutek omilimo z mlečnimi izdelki (mlekom, jogurtom, smetano). Zakaj točno, še ni jasno, domnevajo pa, da hladilno deluje glavna mlečna beljakovina kazein. Poskusiti velja tudi s sirom: je masten in vsebuje kazein – oboje naj bi izničilo učinek kapsaicina.

Kapsaicin je namreč alkaloid, ki je slabo topen v vodi in dobro topen v maščobah.

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihkuMP zgodbe.

Kakšne vizije imate z vašo blagovno znamko Chili Pipp za naprej?

Za začetek bi radi ‘osvojili’ Slovenijo. Pomeni, da bi naše omake lahko kupili in poizkusili kjerkoli v Sloveniji. Malo se tudi že spogledujemo s sosednjimi trgi, kot sta Hrvaška in Srbija. Morda kasneje tudi širša Evropa, vendar nam trenutno naše kapacitete tega še ne dopuščajo. Smo pa definitivno zazrti v prihodnost in odprti za vse izzive, ki so še pred nami.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje