MP intervju: Urša Saviozzi – Tocnoto.si

Tocnoto.si je spletni portal z novicami iz sveta zabave. Ključ do njihovega uspeha je inovativnost - ta je nagrajena tako s strani obiskovalcev kot oglaševalcev. Prednost majhne ekipe je hitra odzivnost, kar pa je pri tej panogi še kako pomembno.
MP intervju: Urša Saviozzi - Tocnoto.si

Urša Saviozzi – Tocnoto.si

Mladi se na svoji poslovni poti srečujejo z vsemi možnimi preprekami. Ekipi spletnega portala TOčnoTO www.tocnoto.si je uspelo z obilo ljubezni do dela in optimizma. Kako težko se je uveljaviti na prezasičenem trgu in ustvariti svoj brand nam je zaupala odgovorna urednica in lastnica portala, Urša Saviozzi.

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

TOčnoTO se uvršča med internetne portale z vsebino tabloidnega značaja in zajema aktualne novice iz sveta slavnih, znanih, vplivnih in bogatih na pozitiven način. Dnevno objavimo preko 30 svežih novic, ki posredno vplivajo na navade obiskovalcev portala in iz naših vsebin črpajo ideje za modo, ličenje, destinacije za počitnice idr. Osebni stik s slovensko estrado in z ljudmi iz šovbiznisa predstavlja dodatno vrednost portalu.

Kako si prišla do ideje?

Do ideje sem prišla pred leti več ali manj spontano. Res je, da sem bila s študijem na Fakulteti za družbene vede – smer novinarstvo – pri koncu in sem honorarno sodelovala pri ustvarjanju oddaje E+ na komercialni televiziji, kjer sem ugotovila, da je družabna kronika področje, ki ga želim pokrivati v svoji karieri. V prostem času pa sem že tako ali tako rada prebirala ta žanr.

Spletna stran tocnoto.si
Starost 27 let
Dejavnost Obratovanje spletnih strani
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 1 redni in 9 honorarnih

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

V prvi vrsti sem mnenja, da se ljudje lotimo nekega projekta, ker vanj verjamemo, ker si želimo uspeti. Sama sem z rezultati zaenkrat presrečna, saj se zavedam, kako daleč sem že prišla. Motivacija pa vseeno ostaja neznansko velika, saj mi število obiskovalcev, ki jih je iz meseca v mesec več, da vedeti, da dobro delamo. Za njih se trudim(o) in ni lepšega občutka, kot videti zadovoljne ljudi, dobiti pozitivne odzive, obenem pa početi to, kar si si že dlje časa želel.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Do zdaj sem sebi in mnogim nejevernim tomažem dokazala, da se z ogromno energije, želje in ljubezni do dela daleč pride. Največja ovira na naši poti do sedaj je bila neprepoznavnost in občasno neznanje – nekaterih stvari sem se v okviru svoje firme pač lotevala prvič. Na lastni koži sem občutila, kako neresno te jemljejo nekateri oglaševalci, ki zate še niso slišali in se obnašajo, kot da dvomijo v tvoj uspeh. Najbolj me je zmotilo, da ti kljub merljivim statistikam (po merjenju obiskanosti MOSS smo na 44. mestu) in uspešnosti kampanije niso pripravljeni dati priložnosti. Tako da lahko rečem, da se na področju trženja še danes občasno soočamo z največjimi problemi.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Posebnih podjetniških znanj ob samem začetku nisem imela, saj sem po poklicu novinarka. Vedno pa sem se lahko zanesla na nasvete svojih domačih in na izkušnje, ki jih imajo z drugim družinskim podjetjem. Ob tej priložnosti bi se jim rada tudi iz srca zahvalila za vso pomoč in vzpodbudo ter so ves čas verjeli vame.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Da odprem svoj lastni portal z lahkotnimi novičkami je bila povsem spontana odločitev, do katere sva prišli skupaj z mami ob srkanju kave na domačem dvorišču. Šlo je za neke vrste hobi, ki je zelo hitro prerastel začetne okvirje. Povsem nepričakovano in brez večjega oglaševanja je na mesec naš portal obiskalo 30.000 ljudi in takrat sva se odločili, da zadevo vendarle jemljemo resneje. Potem je sledil poslovni načrt in analiza trga, ki je takrat pokazala, da smo edini tovrstni portal v Sloveniji.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ do uspeha je biti dober in drugačen. Inovativnost je nagrajena tako s strani obiskovalcev kot oglaševalcev. Ker smo relativno mala ekipa, se stvari hitro dogovorimo in se začnejo hitro odvijati, odzivnost in aktualnost pa sta pri poslu, kot je naš, še kako pomembna.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Za ostale ne vem, predvidevam pa, da nekje okoli 20 odstotkov.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?
Zagotovo bi že v startu naredila poslovni načrt in si pridobila nekatera osnovna znanja s področja marketinga.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Postali bi radi baza dobrih domačih in tujih tračev. Vzpostavili smo že podportal za najstnike www.tocnoto.si/teens, mogoče se v prihodnosti lotimo še kakšnega. Obenem pa bi radi portal razširili tudi na tuje trge.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Naj dobro načrtujejo poslovni model iz vseh vidikov – organizacijskega, vsebinskega in finančnega.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
Enoletni, povečati število obiskovalcev na zavidljivih 100.000 na mesec, izpeljati medijsko odmeven dogodek Pink carpet, sicer pa vzpostaviti še kakšen poslovno zanimiv portal in razširiti svojo dejavnost v tujino.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Iskreno povedano, zelo zelo težko. Kot sem že omenila, veliko ljudi in podjetij mladega in neuveljavljenega podjetnika ne jemlje resno in jim ne ponudi priložnosti, kaj šele sprejme za partnerja pri projektih. Lep primer so nam konkurenčni mediji, ki po obiskanosti že zaostajajo za nami, a imajo zaradi dobro uveljavljenega imena (npr. Cosmopolitan) bistveno boljše izhodišče.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje