MP intervju: Urša Saviozzi – Tocnoto.si

Tocnoto.si je spletni portal z novicami iz sveta zabave. Ključ do njihovega uspeha je inovativnost - ta je nagrajena tako s strani obiskovalcev kot oglaševalcev. Prednost majhne ekipe je hitra odzivnost, kar pa je pri tej panogi še kako pomembno.
MP intervju: Urša Saviozzi - Tocnoto.si

Urša Saviozzi – Tocnoto.si

Mladi se na svoji poslovni poti srečujejo z vsemi možnimi preprekami. Ekipi spletnega portala TOčnoTO www.tocnoto.si je uspelo z obilo ljubezni do dela in optimizma. Kako težko se je uveljaviti na prezasičenem trgu in ustvariti svoj brand nam je zaupala odgovorna urednica in lastnica portala, Urša Saviozzi.

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

TOčnoTO se uvršča med internetne portale z vsebino tabloidnega značaja in zajema aktualne novice iz sveta slavnih, znanih, vplivnih in bogatih na pozitiven način. Dnevno objavimo preko 30 svežih novic, ki posredno vplivajo na navade obiskovalcev portala in iz naših vsebin črpajo ideje za modo, ličenje, destinacije za počitnice idr. Osebni stik s slovensko estrado in z ljudmi iz šovbiznisa predstavlja dodatno vrednost portalu.

Kako si prišla do ideje?

Do ideje sem prišla pred leti več ali manj spontano. Res je, da sem bila s študijem na Fakulteti za družbene vede – smer novinarstvo – pri koncu in sem honorarno sodelovala pri ustvarjanju oddaje E+ na komercialni televiziji, kjer sem ugotovila, da je družabna kronika področje, ki ga želim pokrivati v svoji karieri. V prostem času pa sem že tako ali tako rada prebirala ta žanr.

Spletna stran tocnoto.si
Starost 27 let
Dejavnost Obratovanje spletnih strani
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 1 redni in 9 honorarnih

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

V prvi vrsti sem mnenja, da se ljudje lotimo nekega projekta, ker vanj verjamemo, ker si želimo uspeti. Sama sem z rezultati zaenkrat presrečna, saj se zavedam, kako daleč sem že prišla. Motivacija pa vseeno ostaja neznansko velika, saj mi število obiskovalcev, ki jih je iz meseca v mesec več, da vedeti, da dobro delamo. Za njih se trudim(o) in ni lepšega občutka, kot videti zadovoljne ljudi, dobiti pozitivne odzive, obenem pa početi to, kar si si že dlje časa želel.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Do zdaj sem sebi in mnogim nejevernim tomažem dokazala, da se z ogromno energije, želje in ljubezni do dela daleč pride. Največja ovira na naši poti do sedaj je bila neprepoznavnost in občasno neznanje – nekaterih stvari sem se v okviru svoje firme pač lotevala prvič. Na lastni koži sem občutila, kako neresno te jemljejo nekateri oglaševalci, ki zate še niso slišali in se obnašajo, kot da dvomijo v tvoj uspeh. Najbolj me je zmotilo, da ti kljub merljivim statistikam (po merjenju obiskanosti MOSS smo na 44. mestu) in uspešnosti kampanije niso pripravljeni dati priložnosti. Tako da lahko rečem, da se na področju trženja še danes občasno soočamo z največjimi problemi.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Posebnih podjetniških znanj ob samem začetku nisem imela, saj sem po poklicu novinarka. Vedno pa sem se lahko zanesla na nasvete svojih domačih in na izkušnje, ki jih imajo z drugim družinskim podjetjem. Ob tej priložnosti bi se jim rada tudi iz srca zahvalila za vso pomoč in vzpodbudo ter so ves čas verjeli vame.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Da odprem svoj lastni portal z lahkotnimi novičkami je bila povsem spontana odločitev, do katere sva prišli skupaj z mami ob srkanju kave na domačem dvorišču. Šlo je za neke vrste hobi, ki je zelo hitro prerastel začetne okvirje. Povsem nepričakovano in brez večjega oglaševanja je na mesec naš portal obiskalo 30.000 ljudi in takrat sva se odločili, da zadevo vendarle jemljemo resneje. Potem je sledil poslovni načrt in analiza trga, ki je takrat pokazala, da smo edini tovrstni portal v Sloveniji.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ do uspeha je biti dober in drugačen. Inovativnost je nagrajena tako s strani obiskovalcev kot oglaševalcev. Ker smo relativno mala ekipa, se stvari hitro dogovorimo in se začnejo hitro odvijati, odzivnost in aktualnost pa sta pri poslu, kot je naš, še kako pomembna.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Za ostale ne vem, predvidevam pa, da nekje okoli 20 odstotkov.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?
Zagotovo bi že v startu naredila poslovni načrt in si pridobila nekatera osnovna znanja s področja marketinga.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Postali bi radi baza dobrih domačih in tujih tračev. Vzpostavili smo že podportal za najstnike www.tocnoto.si/teens, mogoče se v prihodnosti lotimo še kakšnega. Obenem pa bi radi portal razširili tudi na tuje trge.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Naj dobro načrtujejo poslovni model iz vseh vidikov – organizacijskega, vsebinskega in finančnega.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
Enoletni, povečati število obiskovalcev na zavidljivih 100.000 na mesec, izpeljati medijsko odmeven dogodek Pink carpet, sicer pa vzpostaviti še kakšen poslovno zanimiv portal in razširiti svojo dejavnost v tujino.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Iskreno povedano, zelo zelo težko. Kot sem že omenila, veliko ljudi in podjetij mladega in neuveljavljenega podjetnika ne jemlje resno in jim ne ponudi priložnosti, kaj šele sprejme za partnerja pri projektih. Lep primer so nam konkurenčni mediji, ki po obiskanosti že zaostajajo za nami, a imajo zaradi dobro uveljavljenega imena (npr. Cosmopolitan) bistveno boljše izhodišče.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: