MP intervju: Urša Saviozzi – Tocnoto.si

Avtor — 19.02.2011
Tocnoto.si je spletni portal z novicami iz sveta zabave. Ključ do njihovega uspeha je inovativnost - ta je nagrajena tako s strani obiskovalcev kot oglaševalcev. Prednost majhne ekipe je hitra odzivnost, kar pa je pri tej panogi še kako pomembno.
MP intervju: Urša Saviozzi - Tocnoto.si

Urša Saviozzi – Tocnoto.si

Mladi se na svoji poslovni poti srečujejo z vsemi možnimi preprekami. Ekipi spletnega portala TOčnoTO www.tocnoto.si je uspelo z obilo ljubezni do dela in optimizma. Kako težko se je uveljaviti na prezasičenem trgu in ustvariti svoj brand nam je zaupala odgovorna urednica in lastnica portala, Urša Saviozzi.

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

TOčnoTO se uvršča med internetne portale z vsebino tabloidnega značaja in zajema aktualne novice iz sveta slavnih, znanih, vplivnih in bogatih na pozitiven način. Dnevno objavimo preko 30 svežih novic, ki posredno vplivajo na navade obiskovalcev portala in iz naših vsebin črpajo ideje za modo, ličenje, destinacije za počitnice idr. Osebni stik s slovensko estrado in z ljudmi iz šovbiznisa predstavlja dodatno vrednost portalu.

Kako si prišla do ideje?

Do ideje sem prišla pred leti več ali manj spontano. Res je, da sem bila s študijem na Fakulteti za družbene vede – smer novinarstvo – pri koncu in sem honorarno sodelovala pri ustvarjanju oddaje E+ na komercialni televiziji, kjer sem ugotovila, da je družabna kronika področje, ki ga želim pokrivati v svoji karieri. V prostem času pa sem že tako ali tako rada prebirala ta žanr.

Spletna stran tocnoto.si
Starost 27 let
Dejavnost Obratovanje spletnih strani
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 1 redni in 9 honorarnih

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

V prvi vrsti sem mnenja, da se ljudje lotimo nekega projekta, ker vanj verjamemo, ker si želimo uspeti. Sama sem z rezultati zaenkrat presrečna, saj se zavedam, kako daleč sem že prišla. Motivacija pa vseeno ostaja neznansko velika, saj mi število obiskovalcev, ki jih je iz meseca v mesec več, da vedeti, da dobro delamo. Za njih se trudim(o) in ni lepšega občutka, kot videti zadovoljne ljudi, dobiti pozitivne odzive, obenem pa početi to, kar si si že dlje časa želel.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Do zdaj sem sebi in mnogim nejevernim tomažem dokazala, da se z ogromno energije, želje in ljubezni do dela daleč pride. Največja ovira na naši poti do sedaj je bila neprepoznavnost in občasno neznanje – nekaterih stvari sem se v okviru svoje firme pač lotevala prvič. Na lastni koži sem občutila, kako neresno te jemljejo nekateri oglaševalci, ki zate še niso slišali in se obnašajo, kot da dvomijo v tvoj uspeh. Najbolj me je zmotilo, da ti kljub merljivim statistikam (po merjenju obiskanosti MOSS smo na 44. mestu) in uspešnosti kampanije niso pripravljeni dati priložnosti. Tako da lahko rečem, da se na področju trženja še danes občasno soočamo z največjimi problemi.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Posebnih podjetniških znanj ob samem začetku nisem imela, saj sem po poklicu novinarka. Vedno pa sem se lahko zanesla na nasvete svojih domačih in na izkušnje, ki jih imajo z drugim družinskim podjetjem. Ob tej priložnosti bi se jim rada tudi iz srca zahvalila za vso pomoč in vzpodbudo ter so ves čas verjeli vame.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Da odprem svoj lastni portal z lahkotnimi novičkami je bila povsem spontana odločitev, do katere sva prišli skupaj z mami ob srkanju kave na domačem dvorišču. Šlo je za neke vrste hobi, ki je zelo hitro prerastel začetne okvirje. Povsem nepričakovano in brez večjega oglaševanja je na mesec naš portal obiskalo 30.000 ljudi in takrat sva se odločili, da zadevo vendarle jemljemo resneje. Potem je sledil poslovni načrt in analiza trga, ki je takrat pokazala, da smo edini tovrstni portal v Sloveniji.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ do uspeha je biti dober in drugačen. Inovativnost je nagrajena tako s strani obiskovalcev kot oglaševalcev. Ker smo relativno mala ekipa, se stvari hitro dogovorimo in se začnejo hitro odvijati, odzivnost in aktualnost pa sta pri poslu, kot je naš, še kako pomembna.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Za ostale ne vem, predvidevam pa, da nekje okoli 20 odstotkov.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?
Zagotovo bi že v startu naredila poslovni načrt in si pridobila nekatera osnovna znanja s področja marketinga.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Postali bi radi baza dobrih domačih in tujih tračev. Vzpostavili smo že podportal za najstnike www.tocnoto.si/teens, mogoče se v prihodnosti lotimo še kakšnega. Obenem pa bi radi portal razširili tudi na tuje trge.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Naj dobro načrtujejo poslovni model iz vseh vidikov – organizacijskega, vsebinskega in finančnega.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
Enoletni, povečati število obiskovalcev na zavidljivih 100.000 na mesec, izpeljati medijsko odmeven dogodek Pink carpet, sicer pa vzpostaviti še kakšen poslovno zanimiv portal in razširiti svojo dejavnost v tujino.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Iskreno povedano, zelo zelo težko. Kot sem že omenila, veliko ljudi in podjetij mladega in neuveljavljenega podjetnika ne jemlje resno in jim ne ponudi priložnosti, kaj šele sprejme za partnerja pri projektih. Lep primer so nam konkurenčni mediji, ki po obiskanosti že zaostajajo za nami, a imajo zaradi dobro uveljavljenega imena (npr. Cosmopolitan) bistveno boljše izhodišče.

Preberite tudi
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih.

Preberite več >>
Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain.

Preberite več >>
Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom.

Preberite več >>
Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine?

Preberite več >>
Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke.

Preberite več >>
Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic.

Preberite več >>
Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec.

Preberite več >>
Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje