MP intervju: Žiga Berce – Tracker board game

V zadnjih letih se je veliko slovenskih startupov preizkusilo v zbiranju sredstev na različnih platformah za množično financiranje. Uspešnih je bilo kar nekaj projektov, ki so dosegli cilj: pridobitev finančnih sredstev oz. prednaročil izdelkov.
MP intervju: Žiga Berce - Tracker board game

MP intervju: Žiga Berce – Tracker board game (Vir slike: trackerboardgame.com)

Vendar pa se je žal mnogim zataknilo v fazi izdelave produkta. Zaznati je velik razkorak med, na eni strani marketinškimi znanji, ki pomagajo produkt vnaprej prodati, in dejanskim dokončanjem produkta na drugi strani. O kampanji množičnega financiranja smo se pogovarjali z Žigo Bercetom, ki se je s svojim bratom marca lotil financiranja produkta Tracker board game prek Kickstarterja. Množično financiranje je bilo uspešno, brata sta dosegla in presegla zastavljeni cilj 12 tisoč dolarjev. Zanimalo nas je, kaj se s projektom dogaja danes, skoraj 3 mesece po zaključku kampanje.

Žiga, z veseljem smo spremljali naraščanje končnega zbranega zneska v Kickstarter kampanji. Ali je bil sam postopek zbiranja sredstev prek Kickstarterja zahteven? Koliko časa sta porabila za kampanjo?

Za priprave na kampanjo sva porabila približno eno leto. Malce se nama je zavleklo zaradi priprave videa. Vendar, če pogledam nazaj, sva se ravno v tem času največ naučila. Ravno priprava je eden izmed zahtevnejših in pomembnejših delov.

tracker intervju 4

 

(Vir slike: trackerboardgame.com)

Zbiranje sredstev prek orodij množičnega financiranja lahko razdelimo v šest faz: izdelava prototipa, ocena primernosti produkta za tovrstno zbiranje sredstev, marketinško “piljenje” izdelka (priprava zgodbe, grafike…), obdobje lansiranja kampanje / zbiranje sredstev, izdelava / pošiljanje prvih naročil in kasneje vzpostavitev redne proizvodnje. V kateri fazi se trenutno nahaja Tracker board game? Vama gre vse po planu?

Trenutno sva v končni fazi izdelave, tik pred dostavo izdelka najinim podpornikom. Tu pa tam kakšen zaplet, ampak nič, kar bi naju ustavilo (smeh).

Glede na to, da imaš sedaj z množičnim financiranjem že precej izkušenj, nam povej, katera izmed naštetih faz se ti zdi najbolj zahtevna?

Vsaka faza je posebna na svoj način. Meni osebno je bila najzabavnejša prva – izdelava produkta / prototipa. Vse ostale s seboj pa prinesejo svoje izzive.

Vsekakor je odvisno, kakšen tip človeka si in kaj rad počneš. Če te veseli veliko pisati, potem ti bo verjetno všeč pripravljati vsebino. Če imaš žilico za PR in marketing, zna biti zanimiva faza tik pred in tekom kampanje.

Mislim, da je težavnost bolj odvisna od posameznika in od tega, kar rad počne. Vsekakor pa najmanj spiš ravno med kampanjo, ko loviš, kje na svetu lahko trenutno pripelješ nekoga na svojo kampanjo.

tracker intervju 2

(Vir slike: trackerboardgame.com)

Odločila sta se za proizvodnjo v Sloveniji, kar nas veseli, saj v MP-ju podpiramo lokalno proizvodnjo. S kakšnimi težavami sta se soočila po tem, ko sta prejela sredstva na poti do proizvodnje?

Večjih problemov nisva imela, tu pa tam se je kaj zataknilo. Zataknilo se je najinemu tiskarju za majice, saj so mu dostavili napačno sito in ga je bilo potrebno še enkrat izdelati. Ker je ravno poletje, nama je en proizvajalec pobegnil na kolektivni dopust. Dobro je pri načrtovanju časovnice razmišljati tudi o takšnih in drugačnih morebitnih težavah in temu primerno podaljšati čas do napovedane dostave.

Izdelek je skorajda že v delu – kdaj lahko podporniki pričakujejo prve dostave izdelkov?

Točnega datuma še nimava, saj je odvisen predvsem od zadnjega proizvajalca. V začetku naslednjega tedna bova verjetno izvedela točen datum in o tem tudi obvestila najine podpornike.

Na Kickstarterju sta pridobila 265 podpornikov. Predvidevam, da je prvotni načrt ustreči prav njihovim željam. Kakšne načrte imata z nadaljnjim razvojem produkta oziroma podjetja? Se bosta odločila za masovno prodajo produkta?

Definitivno je prvi plan dostaviti igro vsem, ki so naju podprli na Kickstarterju. Za vse ostalo bomo pa še videli, kako se bodo stvari odvijale. Eden izmed načrtov je igro predstaviti tudi na največjem evropskem sejmu za namizne igre v Esnu.

tracker intervju 1

(Vir slike: trackerboardgame.com)

Pred časom si mi dejal, da se nate obrača kar nekaj posameznikov z zanimivimi produkti. Kakšen je tvoj nasvet vsem tistim, ki menijo, da je njihov produkt primeren za tovrstno obliko financiranja: kam naj se obrnejo na pomoč? Si morda tudi sam pripravljen s svojimi izkušnjami pomagati pri vodenju katere izmed kampanj?

Ne se bati poizkusiti, izkušnja je neprecenljiva in marsikaj novega se lahko naučite. Vendar pa se zavedajte, da je potrebno vložiti veliko truda in časa. Za pomoč se lahko obrnejo na ekipo iz crowdfunding iniciative. Z veseljem pa jim tudi sam dam kakšen nasvet ali pa celo pomagam izvesti kampanjo. Če bi kdo potreboval pomoč, me lahko kontaktira.

Več o igri Tracker board game >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje