NaOblaku.si: spletna trgovina, ki bo rešila problematiko onesnaževanja okolja

Spletna trgovina NaOblaku.si je nastala precej spontano, in sicer kmalu za tem, ko je mladi podjetnik Boris Peršak ugotovil, kako zelo so onesnaženi tudi najbolj odročni kotički sveta in koliko smeti se nabere tudi na najbolj samotnih plažah.
NaOblaku.si: spletna trgovina, ki bo rešila problematiko onesnaževanja okolja

Prednost spletne trgovine NaOblaku.si se skriva v artiklih.

Boris, NaOblaku.si je spletna trgovina, ki ponuja eko, reciklirane in dobrodelne izdelke. Kako si prišel na idejo?

Ideja, da našo spletno trgovino usmerimo v smer takih izdelkov, je prišla precej spontano.

Že od srednje šole se ukvarjam z vodnimi športi in v iskanju najbolj vetrovnih kotičkov sveta za kiteboarding in najboljših valov za surf smo s prijatelji obiskali že kar nekaj držav po svetu. Strašno pa je, ko odkriješ, kako zelo so onesnaženi tudi najbolj odročni kotički sveta in koliko smeti se nabere tudi na najbolj samotnih plažah. Takrat spoznaš, da je z načinom potrošnje, ki ga imamo, nekaj hudo narobe in da so posledice še kako vidne. Zato sem se odločil, da naredim korak v smeri popravljanja te škode.

NaOblaku.si ekipa

Ekipa NaOblaku.si

Boris je svojo trgovino izboljševal tudi v MP šoli!

Rezultat je spletna trgovina NaOblaku.si, kjer želimo združiti čim več izdelkov, ki kakorkoli pomagajo pri ohranjanju narave in jih ponuditi našim strankam, da skupaj začnemo reševati problem onesnaževanja. Mislim, da je to prava pot, ki omogoča lepo življenje vsem živim bitjem na tem planetu.

S svojimi produkti skrbite za okolje. Kakšna je zgodba za trgovino naoblaku.si?

Zgodba se je začela ob koncu leta 2013, ko sva s prijateljem dobila priložnost, da v Slovenijo pripeljeva dve znamki superg, ki jih do takrat še ni bilo. Odločila sva se, da zgrabiva priložnost in se podava v podjetniške vode. Ena od teh znamk je bila znamka Burnetie, ki izdeluje superge iz do 50 odstotne reciklirane gume in ponovno uporabi skoraj vse svoje ostanke materiala, tako da je njihova proizvodnja praktično brez odpadkov.

Kmalu za tem sem s spletno trgovino ostal sam, saj je prijatelj odšel lovit svoje sanje drugam. Sčasoma pa se je ekipi NaOblaku pridružilo še nekaj ljudi, ki jih druži veselje do športa v naravi. Vsem je blizu ideja o naravi prijaznih izdelkih in tako sedaj skupaj izpolnjujemo naše poslanstvo: Nuditi strankam udobje, kakovost in stil za sprejemljivo ceno. S prodajo izdelkov, ki so narejeni na okolju prijazen način in pomagajo pri ohranjanju narave.

NaOblaku.si produkti

NaOblaku.si ponuja eko, reciklirane in dobrodelne izdelke

Tudi vi odpirate spletno trgovino? Pridite v MP šolo!

Spletna prodaja je v zadnjem času postala precej bolj zahtevna kot pred leti. Kako se soočate s pojavom čedalje večje konkurence in zasičenosti trga?

No, v prvi vrsti nas od večine konkurence ločijo prav naši artikli. Menim, da se vedno več ljudi zaveda, da je onesnaževanje velik problem, ki ga je treba začeti reševati.

Po drugi strani pa se trudimo biti pri našem delu čim bolj prilagodljivi in hitri. Z našimi strankami imamo prijateljski in pošten odnos. Naš namen je širiti ozaveščanje in ponuditi alternativo konvencionalnim izdelkom in mislim, da ljudje to cenijo.

Obiščite spletno stran: NaOblaku.si >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: , , , ,