BLOG MARKETING DELAVNICA

Woodie: ročno izdelana glasbila slovenskega porekla

Na nedavnem MP dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne! v Mariboru se je predstavilo tudi podjetje Woodie, ki izdeluje vrhunske unikatne kitare in kontrabase in za katerim stojita Vlado in Urška. Z njima smo opravili kratek intervju.
Woodie: ročno izdelana glasbila slovenskega porekla

Woodie: ročno izdelana glasbila slovenskega porekla (Vir slike: Woodie)

Vlado Ravničan je svojo podjetniško pot začel leta 2011, ko je pri šestnajstih letih izdelal svojo prvo kitaro. Danes to pot uspešno kuje naprej skupaj s svojim dekletom Urško. Leta 2014 sta ustanovila podjetje, v katerem izdelujeta vrhunske unikatne kitare in kontrabase, znamke Woodie, primerljive z najboljšimi svetovnimi znamkami glasbil. Ročno izdelana glasbila tako odlikuje visoka akustičnost, kakovost in mehkoba igranja ter vrhunski zvok. Woodie pomeni znati biti drugačen in hkrati naravno eleganten.

Odkod ljubezen do lesa oz. ustvarjanja z lesom? 

Vlado: Veselje do dela z lesom nosim v sebi že od malih nog, saj prihajam iz kmetije pod Roglo. Oče se rad loti izdelovanja kakršnega koli lesenega izdelka in tako sem tudi sam že v osnovni šoli rad izdelal kakšno leseno stvar. Rad ustvarjam in kujem nove ideje, ni me strah izzivov.

Koliko časa že izdeluješ glasbila? Odkod znanje? 

Vlado: Prvo kitaro sem izdelal leta 2011, pri šestnajstih letih. S prijatelji smo ustanovili ansambel in z očetovo pomočjo sem si naredil svojo kitaro, saj si kvalitetne kitare finančno nisem mogel privoščiti. Potem pa z leti pridejo znanje in izkušnje. Poglobiš se v to, kar delaš, sprašuješ, iščeš pomoč, kupce, znanje, brskaš po internetu, spoznaš nove ljudi, veliko pa ugotoviš sam, iz svojih izkušenj in napak. Nato sem spoznal Urško, ki prav tako uživa v ustvarjanju. Počasi mi je začela pomagati v delavnici, pri delu s papirji, predvsem pa je izboljšala zunanji izgled glasbil. Vse izdelava sama, iz domačega lesa, razen strun, napenjalcev, spon, prečk, nog in elektronike. Da vse to na glasbilih deluje, pa poskrbim sam, saj sem po poklicu elektrotehnik.

Woodie

Vlado in Urška vse izdelata sama, iz domačega lesa, razen strun, napenjalcev, spon, prečk, nog in elektronike. Da vse to na glasbilih deluje, poskrbi Vlado, ki je po poklicu elektrotehnik. (Vir slike: Woodie)

Kako se je začela vajina podjetniška pot? 

Vlado in Urška: Začela se je lansko leto, ko sva se odločila, da odpreva popoldansko podjetje Ravničan. Takrat sva izdelala prvi kontrabas in je bil odziv ljudi odličen. Za to vrsto podjetja sva se odločila, ker hodim v službo, Urška pa še študira. Trenutno delava predvsem na razvijanju podjetja, izboljšavi glasbil, sodelujeva s Štajerskim tehnološkim parkom, iščeva ljudi za pomoč pri promociji v tujini. Ker bi to težko storila z dosedanjim imenom podjetja, sva pred kratkim začela delovati pod novo znamko Woodie.

Sta pri svoji podjetniški poti ubrala kakšne inovativne načine? Na kakšen način tržita svoje produkte? 

Vlado in Urška: Glasbila trživa predvsem preko  promocije, spleta in glasbenikov, ki so kupili najina glasbila. Z vsakim kupcem se osebno sestaneva, da glasbilo preizkusi in se potem odloči za nakup.

Vlado, tudi sam si glasbenik – katere inštrumente igraš?

Urška: Vlado igra kitaro, kontrabas, klavir, harmoniko, pozavno, bariton, bobne … vse, česar se loti in ga pritegne. Je samouk. Tudi vse pevske glasove zna postavljati. Obema glasba veliko pomeni in si ne predstavljava življenja brez nje. Najine najljubše zvrsti so jazz, country, gospel in stara narodnozabavna glasba. Tudi skupaj rada kdaj zaigrava in zapojeva.

V čem so vajini inštrumenti drugačni od drugih proizvajalcev?

Vlado in Urška: Najina glasbila so drugačna predvsem v tem, da so majhna, a izjemno akustična, so masivna, kvalitetna, izdelana na ročni, tradicionalni način, po naročilu strank in unikatna. Vsako glasbilo je edinstveno in ima svoje ime. Na pogled so drugačna od vseh drugih, saj so mešanica starinskega in modernega, so naravno elegantna. Odlikuje jih vrhunski zvok in mehkoba igranja. Narejena so iz smreke, javorja, oreha in palisandra. Nekaj posebnosti pa naj ostane skrivnost (smeh).

Woodie: slovenska lesena glasbila

Kakšne lesene izdelke še izdelujeta?

Urška: V to me je pa spodbudil Vlado. Izdelujem lesene uhane, ogrlice, albume, beležke in spominske knjige. Naredim jih, ko imam čas, za dušo. So vsekakor primerni za unikatna darila ob raznoraznih priložnostih, poleg tega so tudi prijazni do kože.

Kakšen trg je Slovenija za prodajo glasbil?

Vlado in Urška: Slovenija je premajhen trg za prodajo tovrstnih glasbil. Ciljna skupina so predvsem narodnozabavni glasbeniki. Veliko glasbil sva že prodala, sedaj se je pa ustavilo, saj je trg nasičen. V zadnjem času je nastala množica mladih ansamblov, a si glasbil takšnega cenovnega razreda še ne morejo privoščiti. Tudi nekaj konkurence imava, štiri že dolgo priznane znamke. Težko je, ker imajo vsi napisano, da glasbila izdelujejo na tradicionalni način, v resnici pa to sploh ne drži. Sva pa na lastni koži tudi večkrat občutila, kako zavistni in obrekljivi narod smo Slovenci. Najtežje si je ustvariti dobro, priznano ime. Zaenkrat nama to uspeva, glasbeniki naju že dobro poznajo. A ne moreš uspeti kar čez noč. Potrebnega je veliko truda, dela, idej, odrekanja in volje, da ti uspe. Ob tem pa se še moraš naučiti premostiti nesoglasja, ki jih prinese družinsko podjetje.

Ali svoje izdelke prodajata tudi v tujino? Če ja, kam se nameravata širiti? 

Vlado in Urška: Trenutno ravno delava na tem. Imava že nekaj vez, začela sva sodelovati z nekaj ljudmi, glasbeniki, ki naju bodo promovirali po Avstriji. Nova znamka Woodie je v procesu zaščite, močno sva izboljšala videz glasbil, v izdelavi je spletna stran in čakava na nov design promocijskih zloženk.

Woodie

Vsako glasbilo je edinstveno in ima svoje ime. (Vir slike: Woodie)

Kakšno rast pričakujeta v tem letu? 

Vlado in Urška: Upava, da nama bo v tem letu vse to uspelo. Potem pa imava namen odpreti pravo podjetje, zaposliti nekaj ljudi in delati samo za tujino – Avstrijo, Nemčijo, morda Ameriko. Zelo težko je priti tja in se uveljaviti na njihovih trgih.

Kakšna je vajina vizija? 

Vlado in Urška: Najina vizija je predvsem nuditi glasbenikom vseh vrst vrhunske, visokokvalitetne, edinstvene kitare in kontrabase, izdelane na ročni, tradicionalni način, po njihovih željah. V prihodnosti pa je najina velika želja združiti Woodie s Hišo glasbe.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

20.09.2017 od 16:00 do 18:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje