Woodie: ročno izdelana glasbila slovenskega porekla

Na nedavnem MP dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne! v Mariboru se je predstavilo tudi podjetje Woodie, ki izdeluje vrhunske unikatne kitare in kontrabase in za katerim stojita Vlado in Urška. Z njima smo opravili kratek intervju.
Woodie: ročno izdelana glasbila slovenskega porekla

Woodie: ročno izdelana glasbila slovenskega porekla (Vir slike: Woodie)

Vlado Ravničan je svojo podjetniško pot začel leta 2011, ko je pri šestnajstih letih izdelal svojo prvo kitaro. Danes to pot uspešno kuje naprej skupaj s svojim dekletom Urško. Leta 2014 sta ustanovila podjetje, v katerem izdelujeta vrhunske unikatne kitare in kontrabase, znamke Woodie, primerljive z najboljšimi svetovnimi znamkami glasbil. Ročno izdelana glasbila tako odlikuje visoka akustičnost, kakovost in mehkoba igranja ter vrhunski zvok. Woodie pomeni znati biti drugačen in hkrati naravno eleganten.

Odkod ljubezen do lesa oz. ustvarjanja z lesom? 

Vlado: Veselje do dela z lesom nosim v sebi že od malih nog, saj prihajam iz kmetije pod Roglo. Oče se rad loti izdelovanja kakršnega koli lesenega izdelka in tako sem tudi sam že v osnovni šoli rad izdelal kakšno leseno stvar. Rad ustvarjam in kujem nove ideje, ni me strah izzivov.

Koliko časa že izdeluješ glasbila? Odkod znanje? 

Vlado: Prvo kitaro sem izdelal leta 2011, pri šestnajstih letih. S prijatelji smo ustanovili ansambel in z očetovo pomočjo sem si naredil svojo kitaro, saj si kvalitetne kitare finančno nisem mogel privoščiti. Potem pa z leti pridejo znanje in izkušnje. Poglobiš se v to, kar delaš, sprašuješ, iščeš pomoč, kupce, znanje, brskaš po internetu, spoznaš nove ljudi, veliko pa ugotoviš sam, iz svojih izkušenj in napak. Nato sem spoznal Urško, ki prav tako uživa v ustvarjanju. Počasi mi je začela pomagati v delavnici, pri delu s papirji, predvsem pa je izboljšala zunanji izgled glasbil. Vse izdelava sama, iz domačega lesa, razen strun, napenjalcev, spon, prečk, nog in elektronike. Da vse to na glasbilih deluje, pa poskrbim sam, saj sem po poklicu elektrotehnik.

Woodie

Vlado in Urška vse izdelata sama, iz domačega lesa, razen strun, napenjalcev, spon, prečk, nog in elektronike. Da vse to na glasbilih deluje, poskrbi Vlado, ki je po poklicu elektrotehnik. (Vir slike: Woodie)

Kako se je začela vajina podjetniška pot? 

Vlado in Urška: Začela se je lansko leto, ko sva se odločila, da odpreva popoldansko podjetje Ravničan. Takrat sva izdelala prvi kontrabas in je bil odziv ljudi odličen. Za to vrsto podjetja sva se odločila, ker hodim v službo, Urška pa še študira. Trenutno delava predvsem na razvijanju podjetja, izboljšavi glasbil, sodelujeva s Štajerskim tehnološkim parkom, iščeva ljudi za pomoč pri promociji v tujini. Ker bi to težko storila z dosedanjim imenom podjetja, sva pred kratkim začela delovati pod novo znamko Woodie.

Sta pri svoji podjetniški poti ubrala kakšne inovativne načine? Na kakšen način tržita svoje produkte? 

Vlado in Urška: Glasbila trživa predvsem preko  promocije, spleta in glasbenikov, ki so kupili najina glasbila. Z vsakim kupcem se osebno sestaneva, da glasbilo preizkusi in se potem odloči za nakup.

Vlado, tudi sam si glasbenik – katere inštrumente igraš?

Urška: Vlado igra kitaro, kontrabas, klavir, harmoniko, pozavno, bariton, bobne … vse, česar se loti in ga pritegne. Je samouk. Tudi vse pevske glasove zna postavljati. Obema glasba veliko pomeni in si ne predstavljava življenja brez nje. Najine najljubše zvrsti so jazz, country, gospel in stara narodnozabavna glasba. Tudi skupaj rada kdaj zaigrava in zapojeva.

V čem so vajini inštrumenti drugačni od drugih proizvajalcev?

Vlado in Urška: Najina glasbila so drugačna predvsem v tem, da so majhna, a izjemno akustična, so masivna, kvalitetna, izdelana na ročni, tradicionalni način, po naročilu strank in unikatna. Vsako glasbilo je edinstveno in ima svoje ime. Na pogled so drugačna od vseh drugih, saj so mešanica starinskega in modernega, so naravno elegantna. Odlikuje jih vrhunski zvok in mehkoba igranja. Narejena so iz smreke, javorja, oreha in palisandra. Nekaj posebnosti pa naj ostane skrivnost (smeh).

Woodie: slovenska lesena glasbila

Kakšne lesene izdelke še izdelujeta?

Urška: V to me je pa spodbudil Vlado. Izdelujem lesene uhane, ogrlice, albume, beležke in spominske knjige. Naredim jih, ko imam čas, za dušo. So vsekakor primerni za unikatna darila ob raznoraznih priložnostih, poleg tega so tudi prijazni do kože.

Kakšen trg je Slovenija za prodajo glasbil?

Vlado in Urška: Slovenija je premajhen trg za prodajo tovrstnih glasbil. Ciljna skupina so predvsem narodnozabavni glasbeniki. Veliko glasbil sva že prodala, sedaj se je pa ustavilo, saj je trg nasičen. V zadnjem času je nastala množica mladih ansamblov, a si glasbil takšnega cenovnega razreda še ne morejo privoščiti. Tudi nekaj konkurence imava, štiri že dolgo priznane znamke. Težko je, ker imajo vsi napisano, da glasbila izdelujejo na tradicionalni način, v resnici pa to sploh ne drži. Sva pa na lastni koži tudi večkrat občutila, kako zavistni in obrekljivi narod smo Slovenci. Najtežje si je ustvariti dobro, priznano ime. Zaenkrat nama to uspeva, glasbeniki naju že dobro poznajo. A ne moreš uspeti kar čez noč. Potrebnega je veliko truda, dela, idej, odrekanja in volje, da ti uspe. Ob tem pa se še moraš naučiti premostiti nesoglasja, ki jih prinese družinsko podjetje.

Ali svoje izdelke prodajata tudi v tujino? Če ja, kam se nameravata širiti? 

Vlado in Urška: Trenutno ravno delava na tem. Imava že nekaj vez, začela sva sodelovati z nekaj ljudmi, glasbeniki, ki naju bodo promovirali po Avstriji. Nova znamka Woodie je v procesu zaščite, močno sva izboljšala videz glasbil, v izdelavi je spletna stran in čakava na nov design promocijskih zloženk.

Woodie

Vsako glasbilo je edinstveno in ima svoje ime. (Vir slike: Woodie)

Kakšno rast pričakujeta v tem letu? 

Vlado in Urška: Upava, da nama bo v tem letu vse to uspelo. Potem pa imava namen odpreti pravo podjetje, zaposliti nekaj ljudi in delati samo za tujino – Avstrijo, Nemčijo, morda Ameriko. Zelo težko je priti tja in se uveljaviti na njihovih trgih.

Kakšna je vajina vizija? 

Vlado in Urška: Najina vizija je predvsem nuditi glasbenikom vseh vrst vrhunske, visokokvalitetne, edinstvene kitare in kontrabase, izdelane na ročni, tradicionalni način, po njihovih željah. V prihodnosti pa je najina velika želja združiti Woodie s Hišo glasbe.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje