Vpis medija v razvid medijev

Pravna podlaga za ustanovitev in vodenje razvida medijev je Zakon o medijih RS (v nadaljevanju ZMed). Način vodenja razvida ter postopek za vpis in posredovanje podatkov iz razvida natančneje določa Pravilnik o načinu vodenja in postopku za vpis ter o posredovanju podatkov iz razvida medijev.
Vpis medija v razvid medijev

Vpis medija v razvid medijev

Mediji so po ZMed časopisi in revije, radijski in televizijski programi, elektronske publikacije, teletekst ter druge oblike dnevnega ali periodičnega objavljanja uredniško oblikovanih programskih vsebin s prenosom zapisa, glasu, zvoka ali slike, na način, ki je dostopen javnosti. ZMed med medije uvršča tudi elektronske medije kot elektronske publikacije, s katerimi fizične ali pravne osebe razširjajo programske vsebine prek računalniških povezav tako, da so dostopne širši javnosti, ne glede na njihov obseg.

V primeru, da je izdajatelj spletne strani pravna oseba, zanj prav tako velja obveznost vpisa v razvid medijev. Če je izdajatelj spletne strani fizična oseba, se mu ni treba vpisati v razvid medijev.

Vsak posameznik ali podjetje, ki izdaja enega ali več od zgoraj vpisanih medijev, mora pred začetkom izvajanja dejavnosti priglasiti medij pri Ministrstvu za kulturo Republike Slovenije kot registrskemu organu zaradi vpisa v razvid. Namen razvida medijev je zagotoviti pregled nad strukturo in lastništvom medijev v Republiki Sloveniji.

Priporočamo branje članka: Katere zakone mora poznati podjetnik?

V predlogu za vpis v razvid je treba navesti:

  • ime medija;
  • ime ali firmo in sedež oziroma stalno prebivališče izdajatelja;
  • odgovorno osebo izdajatelja, kadar je izdajatelj pravna oseba;
  • zvrst in časovni interval razširjanja medija;
  • ime in priimek odgovornega urednika;
  • sedež uredništva oziroma odgovornega urednika;
  • način in predvideno območje razširjanja programskih vsebin;
  • jezik razširjanja programskih vsebin;
  • vire in način financiranja;
  • podatke o osebah, ki imajo najmanj 5-odstotni lastniški ali upravljavski delež oziroma delež glasovalnih pravic v premoženju izdajatelja splošno-informativnega tiskanega dnevnika in tednika ter radijskega in televizijskega programa.

Priloge k predlogu za vpis v razvid medijev:

  • dokazilo o vpisu v sodni register;
  • temeljni pravni akt izdajatelja;
  • programska zasnova;
  • dokazilo o plačilu upravne takse (22,66 evrov).

V razvid medijev so na podlagi obvezne priglasitve vpisani vsi mediji, ki delujejo v Republiki Sloveniji.

Ministrstvo za kulturo mora izdati odločbo o vpisu v razvid medijev najpozneje v 15 dneh od prejema popolne vloge (predloga za vpis). Odločbo o vpisu v razvid medijev je potrebno priložiti ob vsaki prijavi na javne razpise subvencioniranja medijev.

O spremembi glede pogostosti izdaje ali pa o prenehanju izdaje je izdajatelj dolžan obvestiti Ministrstvo za kulturo RS v petnajstih dneh od spremembe oziroma prenehanja.

PRILOGA:

VIRI:

  • http://www.arhiv.mk.gov.si/
  • Zakon o medijih (Uradni list RS, št. 47-1962/2012)
  • Pravilnik o načinu vodenja in postopku za vpis ter o posredovanju podatkov iz razvida medijev (Uradni list RS, št. 58/01 in 94/02)
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Stranka, ki smo ji pomagali pri registraciji blagovne znamke, nas je opozorila na ponoven poskus prevare, s katerim se je soočila kmalu po vložitvi zahtevka za registracijo. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

Lastniki nepremičnin morajo v izogib globam najpozneje do konca januarja napovedati vse dohodke, ki so jih dosegli z oddajanjem nepremičnin v turistični najem. Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Produktivnost se začne s pripravo. Če vnaprej veste, kaj morate storiti, se boste hitro vrgli v delo. Zato ne začnite delati nepripravljeni. Preberite več >>

POZOR: Prihaja obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Prihaja obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Sestanki so veliki kradljivci našega časa. Vendar tudi direktorji najuspešnejših podjetij vodijo sestanke – morda se lahko česa naučimo od njih. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Oznake: , ,