Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek?

Za vsako podjetje ali s.p. je zelo pomembno, da si čimbolj znižuje davčno osnovo. V članku si lahko preberete, kaj je pomembno, da lahko vaše podjetje uveljavlja telefonske pogovore kot strošek ter kaj potrebujete za sklenitev naročniškega razmerja.
Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek?

Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek? (Vir slike: picjumbo)

Najprej poglejmo, kaj je potrebno, da lahko naročnino za mobilne pogovore uveljavljate kot strošek. Poglejmo si računovodsko mnenje Mihe Riharja iz podjetja Moji Računi, ki je član MP računovodstva:

“V skladu z ZDPO-2 so davčno priznani odhodki tisti odhodki, ki so potrebni za pridobitev prihodkov. Odhodki, ki niso neposreden pogoj za opravljanje dejavnosti, niso posledica opravljanja dejavnosti, imajo značaj privatnosti in niso skladni z običajno poslovno prakso, niso davčno priznani. Med davčno nepriznane odhodke torej sodijo tudi stroški, ki se nanašajo na privatno življenje. V skladu s tem zasebni pogovori opravljeni z službenim mobilnim telefonom niso davčno priznan odhodek.”

Pri večini operaterjev so za podjetja na voljo posebni paketi. To konkretno pomeni, da paketa za študente ali ostalih paketov za fizične osebe ne morete uveljavljati kot strošek podjetja. Pomembno je vedeti tudi to, da mora biti naročnina sklenjena na vaše podjetje, takšni paketi pa so ponavadi tudi nekoliko dražji. Pomembno je tudi to, da lahko v primeru, da ste DDV zavezanec, DDV od plačila storitev dobite povrnjen.

V kolikor želite kot pravna oseba ali samostojni podjetnik skleniti naročniško razmerje pri mobilnem operaterju, potrebujete več kot samo osebni dokument. Pri naših mobilnih operaterjih smo preverili, kateri so dokumenti, ki jih potrebujete za sklenitev poslovnega paketa.

Kaj potrebujem za sklenitev poslovnega paketa?

Naročniško razmerje lahko sklenete na vseh Si.mobilovih prodajnih mestih in pri Si.mobilovih svetovalcih za poslovne uporabnike. Pravne osebe za sklenitev naročniškega razmerja potrebujejo naslednje dokumente:

  • veljavno osebno izkaznico ali potni list zakonitega zastopnika podjetja oz. pooblaščenca podjetja,
  • ID za DDV oziroma davčno številko, če niste zavezanec za DDV,
  • izpis iz sodnega registra ali izpis iz AJPES,
  • žig podjetja, če podjetje posluje z žigom.

V primeru, da podpisnik razmerij ni naveden v sodnem registru kot pooblaščena oseba oziroma zakoniti zastopnik družbe, mora ob sklenitvi razmerja predložiti ustrezen dokument, iz katerega je razvidno, da je pooblaščena oseba za sklepanje naročniških razmerij (to je karton deponiranih podpisov, notarsko overjeno pooblastilo zastopnika podpisniku za sklepanje razmerja in pooblastilo s podpisom pooblaščene osebe iz sodnega registra ter z žigom podjetja).
Samostojni podjetnik potrebuje naslednje dokumente:

  • veljavno osebno izkaznico ali potni list,
  • ID za DDV oziroma davčno številko, če niste zavezanec za DDV,
  • potrdilo o vpisu v register samostojnih podjetnikov oziroma drugih samostojnih poklicev ali obrtno dovoljenje oz. priglasitveni list; dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti,
  • žig podjetja, če podjetje posluje z žigom.

Tušmobil

Pravne osebe

Naročniško razmerje pri Tušmobilu lahko sklene vsako likvidno podjetje ali organizacija vpisana v Poslovni register Slovenije (PRS) s sedežem v RS.

Dokumenti, ki jih pravne osebe potrebujejo za sklenitev naročniškega razmerja, so:

  • izpisek iz sodnega registra ali drugega uradnega registra iz katerega je razviden uradni naziv, naslov in matična številka podjetja,
  • davčna številka,
  • osebni dokument (OI ali PL) sklenitelja naročniškega razmerja,
  • ime pooblaščene osebe, zakonitega zastopnika, ter žig v kolikor z njim poslujete,
  • obrazec Podatki o solventnosti pravne osebe (le za nove naročnike), ki ne sme biti starejši od dveh dni.

V primeru, ko gre za tuje podjetje, se od potrebnih dokumentov namesto zadnje alineje zahteva potrdilo o odprtem nerezidenčnem računu v RS in položenem depozitu.

Podjetje zoper katerega je uveden stečajni, likvidacijski ali postopek prisilne poravnave, ne more skleniti naročniškega razmerja.
Samostojni podjetniki

Naročniško razmerje lahko sklene vsak likviden samostojni podjetnik vpisan v Poslovni register Slovenije.

Dokumenti, ki jih samostojni podjetniki potrebujejo za sklenitev naročniškega razmerja, so:

  • izpisek iz Poslovnega registra Slovenije (PRS) ali Agencije RS za javnopravne evidence in storitve (AJPES).
  • davčna številka,
  • žig podjetja (v kolikor z njim posluje),
  • številka transakcijskega (poslovnega) računa,
  • osebni dokument,
  • v kolikor sklenitelj ni nosilec s. p. pa še vsebinsko ustrezno notarsko overjeno pooblastilo ali na upravni enoti overjeno pooblastilo za sklepanje pogodbenih razmerij ter osebni dokument sklenitelja naročniških razmerij oz. ustrezen izpis iz AJPES, kjer je sklenitelj naveden kot uradni zastopnik

Mobitel

Za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja pri Mobitelu potrebujete kot podjetnik naslednje dokumente.

Pravne osebe, za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja potrebujejo:

  • osebni dokument s sliko sklenitelja naročniškega razmerja,
  • žig podjetja, če poslujete z žigom,
  • kopijo davčne številke podjetja (če ste davčni zavezanec),
  • pooblastilo uradnega zastopnika (če sklenitelj ni uradni zastopnik),
  • obrazec Podatki o solventnosti pravne osebe (samo za nove naročnike), ki ne sme biti starejši od treh mesecev.

Samostojni podjetniki za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja potrebujejo:

  • osebni dokument s sliko sklenitelja naročniškega razmerja na vpogled,
  • žig, če z njim poslujete,
  • kopijo davčne številke podjetja (če ste davčni zavezanec),
  • če sklenitelj ni nosilec s. p., potrebuje še vaše notarsko ali na upravni enoti overjeno pooblastilo in svoj osebni dokument oziroma ustrezen izpis iz AJPES, kjer je sklenitelj naveden kot uradni zastopnik.

Kako izbrati najustreznejšega operaterja?

Konkurenca na trgu mobilne telefonije se je v zadnjih letih precej zaostrila. To pomeni, da je najem telekomunikacijskih storitev za uporabnika cenejši kot pred leti, hkrati pa so na voljo boljši ter cenejši aparati in napredne storitve.

Pri izbiri mobilnega operaterja za vaše podjetje preverite predvsem naslednje:

  • Koliko to moje podjetje stane?
  • Kakšni paketi storitev so na voljo – so primerni za moje potrebe?
  • So morda v pogodbi kakšni skriti stroški (najugodnejši operater morda ne ponuja storitve, ki je pri drugih všteta v paketu)?
  • Kakšne mobilne aparate ponuja ponudnik telekomunikacijske opreme?
  • Kakšna je podpora uporabnikom v primeru težav?
  • Kakšne ugodnosti so na voljo za sklenitev naročnine z več uporabniki?
  • Katere dodatne storitve ponuja operater?

Preberite tudi članek: Odlog plačila davka za podjetnike.

Preden se odločite za mobilnega operaterja vam torej priporočamo, da na spletu prebrskate ponudbo. Svetujemo vam tudi, da preverite morebitno akcijsko ponudbo katerega izmed operaterjev. Z namenom, da bi vas pridobili kot dolgoročne partnerje, vam lahko ponujajo določene ugodnosti v obliki brezplačnih pogovorov ali aparatov. Tudi na ta način lahko kar nekaj prihranite. Preverite tudi, če lahko od operaterja pridobite tudi druge storitve. Prednost je pregleden skupni račun za več storitev na enem mestu ter dodatni popusti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Če prvič zaposlite za nedoločen čas mlade do 26. leta starosti ali matere, ki skrbijo za otroka do 3. leta starosti, lahko za prvi dve leti njihove zaposlitve uveljavljate delno vračilo plačanih prispevkov delodajalca za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Preberite več >>

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno predstavlja problem, ki ga zakonodajalec in pristojni organi neuspešno poskušajo zajeziti že leta. Pri tem računajo, da bodo potencialne kršitelje od prekrškov odvračale tudi vrtoglavo visoke globe. Preberite več >>

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

FURS je pred kratkim izdal podrobnejša pojasnila o načinu davčne obravnave poslovanja s kriptovalutami. Novost predstavlja predvsem razlaga obveznosti podjetij, ki izdajajo kriptožetone, v zvezi s plačilom DDV.   Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje