Opravičujemo se za neprijetnost, a strani do katere ste poskušali dostopati, ni na tem naslovu. Lahko uporabite spodnjo povezavo, da bi ugotovili, kaj sploh iščete.
Če ste prepričani, da zahtevate pravilni naslov spletne strani, a se spletišče odziva z napako, prosim pošljite sporočilo na
info@mladipodjetnik.si.
Hvala.
Podobne vsebine na portalu
Avtor Urška Honzak — 13.02.2019
Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer.
Avtor Sponzorirano — 27.06.2017
Želite postati podjetnica ali podjetnik? Nimate prave poslovne ideje ali pa se vam zdi, da je začetek iz čiste nule preveč tvegan? V podjetništvo lahko vstopite tudi z nakupom že delujočega podjetja. Prodaja se slovensko podjetje, ki upravlja s kar štirimi spletnimi trgovinami. Vas zanima več? Berite dalje!
Avtor Maja Fortuna — 05.05.2017
Spletni iskalniki, kot so Google, Bing in Yahoo, razvrščajo spletne strani na podlagi različnih dejavnikov, kar morajo podjetniki upoštevati pri izdelavi strategije optimizacije spletnih strani. Le tako bodo rezultati dovolj dobri.
Avtor Matej Music — 15.08.2014
Z razširjenimi povezavami (ang. sitelinks) lahko dobimo veliko prednost v Googlovih iskalnih rezultatih. Pomagajo nam pri vzpostavljanju blagovne znamke, povečanju števila klikov in izboljšanju moči notranjih strani. Žal pa si razširjenih povezav za naše spletno mesto ne moremo zagotoviti.
Avtor Nejc Krumpačnik — 19.04.2010
Število majhnih podjetij, ki se zavedajo ugodnosti, ki jih prinaša močna spletna prisotnost, se veča. Vse več in več ljudi se odmika od tradicionalnih metod iskanja podjetij, spletni iskalniki namreč hitro postajajo primaren način iskanja izdelkov ali storitev. Če vzamemo to v obzir, so nekatere stvari sedaj ključne za večino podjetij: spletna stran in vidnost na iskalnih pogonih.
Avtor ursa — 13.01.2010
Če želite povečati pritok obiskovalcev na vašo spletno stran se lahko poslužite ti. bookmarkinga prek spletnih socialnih medijev kot sta Digg ali Delicious, spletnih socialnih mrež kot sta Facebook ali Twitter, e-marketinga ali grajenja povezav. Vsekakor pa morate najprej poskrbeti za privlačno vsebinsko zasnovo.