Slovenski startup, ki bo postal Google Ads za fizični svet

Startup Oosm, ki šteje 11 članov, od tega so trije tujci, je marca letos postal del nizozemskega pospeševalnika Startup Bootcamp. Po le treh tednih bivanja so sklenili partnerstvo s Samsungom, že naslednjo pomlad pa pričakujejo dobiček.
Slovenski startup, ki bo postal Google Adwords za fizični svet

Na sliki prodajna ekipa, medtem ko je razvojna ekipa nastanjena v Sloveniji (Vir slike: Oosm)

Startup razvija tehnološko storitev, aplikacijo, ki omogoča, da lahko vsak zaslon spremenimo v digitalno platformo. »Lahko se uporablja za potrebe oglaševanja, interne zadeve v podjetjih, obveščanje v čakalnicah, tudi sejnih sobah, šolah in drugod,« pripoveduje Peter Bruner, eden od ustanoviteljev startupa, našemu pogovoru pa se je priključil še Matic Verbančič.

Aplikacija je zdaj namenjena večjim korporacijam, ki imajo več kot 50 zaslonov, v naslednjem mesecu pa načrtujejo vstop v e-prodajo, s čimer bodo produkt ponudili še majhnim in mikropodjetjem. »S prodajo smo začeli pred štirimi meseci, uporabnikov še ni veliko, imamo pa zato velike stranke, ki že uporabljajo našo storitev. Med njimi je tudi korporacija Aholt, ki ima na Nizozemskem in v Belgiji več kot 1.500 trgovin Albert Heijn, pa JCDecaux, ki velja za največjo out of door agencijo v Evropi. V Sloveniji so naše stranke avtohiše, SRC, pilotne postavitve postavljamo tudi drugod,« dodaja Bruner.

Oosm spremeni vsako, tudi starejšo napravo v digitalno platformo

»Pametni zasloni imajo danes svoje operacijske sisteme, v tem primeru se namesti naša aplikacija direktno na zaslon, podobno kot to naredimo pri nameščanju aplikacije na telefone,« enako lahko storimo tudi s starejšimi zasloni. »Uporabljamo naprave, enote, ki bazirajo na OS Android, kupujemo jih na Kitajskem. Našo aplikacijo dodamo na naprave, predvajalnike. Priklopimo jih na katerikoli digitalni zaslon, s čimer omogočimo nadzor kateregakoli starejšega zaslona in starejše vsebine

V amsterdamski pospeševalnik Rockstart je bila sprejeta ekipa Zenodys

Povezava prek nadzorne plošče v oblake, od tam tudi nadzor

Pametni zaslon oziroma naprava se prek spleta poveže z nadzorno ploščo, ki je v oblaku, od tam pa lahko na daljavo na več mestih nadziramo poljubno število zaslonov in vsebin. »Na kateremkoli digitalnem zaslonu lahko predvajamo vse, kar danes obstaja na internetu

Oklestiti najdrajžji del – strojno opremo

Ekipa, ki se opiše za pionirje HTML 5 signalizacije, oglaševalcem in drugim uporabnikom ponuja konvencionalno rešitev: poceni, hitro in enostavno. V primerjavi s konkurenco so kar za 60 odstotkov cenejši, saj so uspeli oklestiti najdražji del – strojno opremo -, celoto jim je uspelo »stlačiti« v napravo, primerljivo z USB ključem. Konkurenca lansira produkte v višini od 150 do 200 evrov, oni ponujajo aplikacijo za 25 evrov v obliki mesečne naročnine. Prednost za uporabnika je tudi to, da nima težav s serverji, prav tako ni več potrebe po urejanju nastavitev na računalniku.

Ekipa pravi, da so pionirji HTML 5 (Vir slike: Oosm).

»Delavca v marketinškem in oblikovalskem oddelku sta pripravila kampanjo, ki sta jo poslala IT oddelku, ki jo je razdelil čez različne zaslone. Ob tem so se pogosto našle napake, delo se je zavleklo. Kot vsa orodja, ki so centralizirana, smo tudi mi naredili eno skupno in enostavno orodje. Če marketing in dizajn ustvarita kampanjo, jo lahko zdaj še isti trenutek razpošljeta po vseh zaslonih,« razloži Bruner.

Podjetje registrirali v Londonu

Začeli so doma, člane iskali v prijateljskih in družinskih krogih, se iz s.p. prelevili v d.o.o., ki je danes pod lastništvom angleškega podjetja. Znotraj podjetja je 11 deležnikov, svoj kos pogače sta vzela tudi Startup Bootcamp in Startup Global, medtem ko trije sodelavci, dva Nizozemca in en Slovenec deleža (še) nimajo.

V iskanju polmilijonske investicije

»Podjetje je registrirano v Londonu tudi zaradi investicij. Angleški trg in njihova zakonodaja je zelo prijazna do investitorjev. V primeru izgubljene investicije se ta denar lahko uporabi kot strošek podjetja,« tako da v najboljšem primeru podjetja izgubijo 27 odstotkov investicije. Zdaj so v iskanju nove, osredotočajo se na angleški in nizozemski trg, načrtujejo, da bo sklenjena še letos. »Zbiramo okoli pol milijona evrov,« to bo obenem, če odštejemo investicijo s strani pospeševalnika, njihova prva.

Slovenka, ki povezuje slovensko idilo in nizozemsko raziskovalno žilico >>

Do partnerstva s Samsungom v treh tednih

Startup Bootcamp jim je povečal vrednost na trgu in kredibilnost, dal jim je tudi pečat kakovosti. Pa tudi kontakte (Startup Global je prisoten v 17 državah), ki so jim omogočili, da so partnerstvo s Samsungom, ki išče sodelovanja na področju digitalne signalizacije za potrebe pospeševanja prodaje zaslonov, sklenili v zgolj treh tednih. »Ko smo jim predstavili produkt, so nas zelo pohvalili, da imamo enega od boljših produktov kar se tiče digitalne signalizacije. Zdaj naše stranke zalagamo z njihovimi zasloni, oni pa nas promovirajo kot ponudnika digitalne signalizacije

»Pogovori z investitorji ne potekajo tako, da te sprašujejo, ali produkt dela, saj to preverijo že sami. Z njimi se pogovarjaš o prodaji, o sami investiciji,« izpostavi, kakšen pomen ima v startupovskem svetu Startup Bootcamp.

Ekipa je že v prvih tednih dosegla partnerstvo s Samsungom (Vir slike: Oosm).

V Rotterdamu pripravljajo velik projekt

Ekipa, ki na razvoju aplikacije Oosm dela zadnji dve leti in pol, ima že tri distributerje – v Sloveniji, na Balkanu, po novem še na Nizozemskem, kjer se jim odpira še en posel, o katerem Bruner še ne more vsega razkriti: »Za Rotterdam pripravljamo veliko zadevo, Queue sistem z digitalno signalizacijo. Oglaševanje za mesto, kjer bodo tudi t.i. Amber Alerti (ti so na primer v Amsterdamu prebivalce in turiste obveščali o tem, da se na ulicah pojavlja beli heroin in jih obveščali o nevarnosti, op.a.). Jayce Dechu, ulični oglaševalec na avtobusnih postajah se je obvezal, da mora spoštovati ta obvestila, tako mora mesto, kjerkoli je zaslon, objaviti Amber Alerte. Del tega bo tudi naš projekt, ki ne bo obsegal le oglaševanje, temveč bo namenjen tudi komunikaciji mesta

Odhajate v Rotterdam? Obiščite mlado Postojnčanko >>

Targetirano oglaševanje tudi v fizičnem svetu

»Zase pravimo, da bomo kmalu Google Ads za fizični svet, saj bodo oglaševalci prek naše storitve izbrali različne lokacije po državi ali svetu in na primer na lokacijah, kjer se zbirajo študentje, predvajali oglas, namenjen starostni skupini od 18 do 24 let.« Trendi gredo vse bolj iz online na offline oglaševanje, v ospredju je tudi pametno oglaševanje, » ki je tisto, ki ti prikaže šminko ali kakšen drug produkt, ko ga dejansko potrebuješ«. Tega do zdaj v fizičnem svetu ni bilo mogoče narediti – vse do nastanka njihove tehnologije.

Označili so jih za vzhodno evropejske mafijce

Peter in Matic, ki se v kratkem vračata v nizozemsko prestolnico, sta spregovorila tudi o izkušnjah »tam zgoraj«: »Dokler se ne izkažeš v tujini, si označen za vzhodno evropejskega mafijca. Nizozemci, ki so brez dlake na jeziku, so nam to povedali v obraz. Ne zameriš jim, čeprav Slovenija ni v vzhodni Evropi. To smo jim povedali, povem tudi tebi, z zelo lepim stavkom. Smo bolj zahodno od Dunaja in bolj severno od Milana. Nismo vzhodna Evropa. In tako so si nas zapomnili.« Vse je drugače, ko se jim dokažeš: »Zdaj so veseli, da nas imajo.«

Naslednje leto že dobiček

Do konca leta načrtujejo več kot 1000 prodanih enot, v načrtu je tudi odprtje pisarne na Nizozemskem, naslednje leto pa pričakujejo, da bo dovolj prihodkov tudi brez investicije za pokritje plač ekipe in tekočih stroškov ter ustvarjanje dobička.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje