Dogodki

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje
Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?
Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto.

Poživite svoje Facebook oglase!
Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj.

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju
Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost?

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku
Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov.

Novost na Facebooku: potrjevanje domen
Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene.

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju
Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja.

Oblikujte najboljše oglase s Facebook dynamic creative
Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa.

Kako lahko izkoristite storitev Facebook Live za trženje svojega podjetja
Facebook stalno posodablja in nadgrajuje svoje storitve, s čimer izboljšuje uporabniško izkušnjo ter oglaševalcem in spletnim trgovinam omogoča povezovanje s ciljno publiko. Med novejšimi predstavljenimi funkcijami je tudi možnost neposrednega prenosa s storitvijo Facebook Live.

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!
Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih!

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del
Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti.

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del
Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018.

Izvirne ideje za Facebook oglase
V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu.

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani
Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov?

Facebook preizkuša oglase v video posnetkih
V podjetju Facebook so pred kratkim razkrili, da preizkušajo oglasne premore, ki prekinejo video posnetke na družabnem omrežju. Ustvarjalcem naj bi po njihovih napovedih ostalo 55 odstotkov zaslužka, Facebook pa bi obdržal 45 odstotkov. Se bo spremenil način ustvarjanja videov?

Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!
Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje podjetja. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Kako izkoristiti družabna omrežja za kreativno trženje
Podjetniki se zagotovo zavedate pomembnega vpliva družabnih omrežij na poslovanje podjetij in uporabljate ta omrežja za trženje svojih izdelkov in storitev. Če želite svojo strategijo trženja prek družabnih omrežij nadgraditi, preberite naslednje nenavadne in manj znane nasvete.

Decembrske novosti na Facebooku
Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.

3 velike spremembe za Facebook profile na mobilnih telefonih
Pri najbolj priljubljenem družabnem omrežju v zadnjem času beležimo kar nekaj sprememb. Običajno sledimo, kaj se dogaja na Facebook straneh, tokrat pa nekaj besed o tem, kako bomo na Facebooku s profilom še bolje izrazili, kdo smo in kaj radi počnemo.

Digitalna asistentka, ki nam bo pomagala pri nakupih
Facebook Messenger bo v naslednjih mesecih dobil novost – svojo lastno digitalno asistentko, katere ime je trenutno Moneypenny (takšno ime sicer nosi tudi lik tajnice Jamesa Bonda). Kdaj bo novost na voljo in koliko nas bo udarila po žepu?

Katera podjetja največ zapravijo za oglaševanje?
Skupno je top 200 oglaševalcev v ZDA lani zapravilo rekordnih 137,8 milijard dolarjev za potrebe oglaševanja, kar je v primerjavi z letom prej 2-odstotna rast. Čeprav je podatek o rasti spodbuden, pa gre za najmanjšo rast od leta 2010.

Oblike oglaševanja na Facebooku
Facebook postaja vse bolj učinkovita platforma za oglaševanje. Z oglasi lahko dosegamo različne cilje, od povečanja obiska na spletno stran, povečanja všečkov Facebook strani, do pridobivanja konverzij in udeležencev oglaševanega Facebook dogodka.

Natančno ciljanje s Facebook oglasi
Decembrski čas je kot nalašč za oglaševanje na spletu, saj smo potrošniki v tem mesecu bolj nagnjeni h kupovanju. Oglaševalci to lahko dodobra izkoristijo tudi z oglaševanjem na Facebooku, kjer lahko zelo natančno ciljajo svoje ciljne uporabnike.