Dogodki

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?
Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja.

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics
Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics.

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?
Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju.

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani
Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics.

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?
Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh.

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani
Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja.

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik
Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti.

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?
Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov.

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics
Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah.

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?
Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje.

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del
V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov.

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del
Pristajalna stran (angl. landing page) je spletna stran, kamor pride obiskovalec, ko klikne na spletni oglas, povezavo ali drug poziv k akciji. Oblikujemo jih za vsako marketinško akcijo posebej.

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?
Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije.

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice
Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti.

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare
Goljufive transakcije so nadloga, s katero se morajo ukvarjati skoraj vsi spletni trgovci. Večja podjetja vložijo veliko sredstev v storitve za zaščito pred goljufijami. Manjši trgovci se prepoznavanja goljufij včasih lotijo sami – pri tem si lahko pomagajo z Google Analytics.
Vabljeni na delavnico Google Analytics!
Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno.

Do natančne analize vaše spletne strani vas loči le korak
Vsak lastnik spletne strani ali trgovine želi vedeti, kdo obiskuje njegovo spletno stran, kje se obiskovalci nahajajo in kaj jih pripelje na njihovo spletno stran. Ti podatki mu lahko koristijo pri načrtovanju kampanj, do njih pa lahko pridemo z brezplačnim orodjem Google Analytics.

Kaj bi resnično morali meriti z Google Analytics?
Mnogi podjetniki so zmotno prepričani, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. Toda v resnici lahko podjetje s pomočjo tega brezplačnega orodja še precej izboljša učinkovitost svojih poslovnih potez.

5 dobrih praks avtomatizacije marketinga
Zadnje čase ogromno govorimo o marketing automation-u in njegovi učinkovitosti za podjetja. Kaj torej pomeni? Ta sodoben način trženja združuje tehnologijo in taktike, ki pomagajo podjetjem avtomatizirano skrbeti za njihove stranke z relevantno in personalizirano vsebino s ciljem povečati dobiček.

Kakšna mora biti naslovna slika (ali več slik) na vaši vstopni strani?
Večina novejših spletnih strani in trgovin ima na vstopni strani veliko sliko ali vrtiljak z več slikami. V angleščini imajo zanimivo ime, in sicer hero images, kar v dobesednem prevodu pomeni herojske slike. Ime jim pravzaprav zelo pristoji, saj imajo zelo pomembno vlogo.

Zakaj je video tržnikov najboljši prijatelj?
Video vsebine so med uporabniki spleta vse bolj in. Veliko raje kot prebiranje besedila, gledamo video posnetek, ki prenese sporočilo v več dimenzijah. Tržnikom pa pomaga izobraževati, zabavati, negovati odnose in tudi prodati.

Kaj morajo tržniki vedeti o mobilnem marketingu in mobilnih aplikacijah?
Raziskovalna organizacija eMarketer ocenjuje, da bo prihodnje leto na svetu že več kot 2 milijardi mobilnih naprav, vrednost mobilnega oglaševanja bo presegla 100 milijard in si odrezala več kot pol pogače digitalnega oglaševanja.

Responsive design – odzivna oblika spletne strani
V prejšnjem prispevku smo spoznali mobilni marketing, tokrat pa se bomo dotaknili oblike spletne strani. Uporabniki mobilnih naprav želimo, da je obisk spletne strani s pametnega telefona enostaven in nezapleten, to pa pomeni, da se spletna stran prilagodi manjšem ekranu telefona.

Mobilni marketing – moderni marketing
Pametni telefoni, tablice in druge mobilne naprave so nam zelo spremenile vsakdanje življenje. Omogočajo komunikacijo, poslovanje in interakcijo na povsem nove načine, ki ustvarjajo neslutene priložnosti za marketingarje.

Kako začeti z video oglasi na YouTubu?
Ste opazili, koliko video posnetkov zasledite na vašem news feed-u na Facebooku? Zaznate vse več oglasov na YouTube? Video vsebine postajajo vse pomembnejša oblika komunikacije za podjetja, saj so odličen način za povečanje prepoznavnosti, obiska spletne strani in tudi pospeševanje prodaje.

Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja
Prejšnjič smo si pogledali, kako Google ve, kaj iščemo, da nam lahko poda čim bolj relevantne informacije v najkrajšem možem času, tokrat pa bomo spoznali Gmail Sponzorirane Promocije, še neodkrito obliko branding oglaševanja.