Dogodki

Kolumna: 9 nasvetov SmartNinje za vstop na avstrijski trg
Opravili ste analizo trga in ugotovili, da je Dunaj pravi kraj za nadaljnjo širitev vašega podjetja. Ne nazadnje je to 2,5-milijonski trg; večji kot celotna Slovenija. V nadaljevanju bom opisal izkušnje, ki smo jih pri selitvi na Dunaj doživeli v ekipi SmartNinje.

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine
Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje.

Kolumna: Digitalni trendi 2016
Zakaj je trinajsti januar čisto drugačen od denimo drugega oktobra? Morda imamo kakšno stranko več ali pa nujen elektronski naslov manj, a poslovno se ne razlikujeta dosti. Ali pač?

Kolumna: orodje za razvoj brandov
Na svetovnem trgu založništva trenutno vlada poplava managerskih knjig, priročnikov in receptov, kako uspeti osebno in poslovno. A le peščica se jih uspe prebiti v ospredje in uveljaviti v poslovni praksi. K sreči se tudi okolje in tehnologija hitro spreminjajo, z njimi pa tudi vedenje potrošnikov.

15 korakov, kako pustiti službo in ustanoviti svoje podjetje?
Skoraj vsak se kdaj znajde v situaciji, ko zaradi različnih razlogov v službi ne vidi več svetle prihodnosti. Žal se večina teh sprijazni s situacijo in še naprej nesrečni hodijo v službo, s tem pa delajo škodo tako sebi, kot tudi podjetju.

Kolumna: Čez 3 leta bo ostal le performance marketing
Vikend je bil čas za kavice, nabiranje nove energije in Shawshank Redemption. Red, Andy in moja malenkost se družimo vsakič, ko želim potrditev, da se vztrajnost in jasen cilj splačata.

Kolumna: Ponovno v Silicijevi dolini
Ko smo pred tremi leti in pol pričenjali ustvarjati Hekovnik, je vsako omembo Silicijeve doline spremljala znanstveno-fantastična pokrajina, torej nepredstavljiva in nekje zelo daleč. S petimi ekipami smo se v Silicijevo dolino prvič odpravili leta 2010.

Kolumna: S čim se naj mladi podjetnik NE ukvarja
"Živimo v času, ko je eden večjih izzivov vsakega posameznika vprašanje, kako selekcionirati vse informacije, ki jih aktivno ali pasivno naberemo vsak dan," je svojo novo kolumno pričel Jure Mikuž iz sklada tveganega kapitala RSG Kapital.

Kolumna: Študent podjetnik – zakaj ja in zakaj ne?
Preden se lotim odgovora na to vprašanje, bi želel nekaj pojasniti. Študent, ki odpre s.p., še ni nujno podjetnik. Mladi se bojijo trenutka, ko bodo izgubili status študenta, saj vedo, da je služb malo, zato študij vlečejo, medtem pa se skušajo preživljati s študentskim delom.

Kolumna: Rešuj probleme, ne delaj jih!
Škoda, da se večina mladih podjetij uči na napakah. Čeprav na svoji poti pogosto dobijo prave nasvete in opozorila, se prevečkrat odločijo, da bodo poskusili na svoj način oziroma »po svoje«. Tudi v našem primeru ni bilo dosti drugače.
Kolumna: Kako ustvariti podjetniški “mindset”?
O tej temi sem prelil že toliko črnila, da sem verjetno že na listi teroristov pri Greenpeaceu. Enostavno ne morem razumeti, kako se na določene kratkoročne ukrepe pri nas gleda, kot da bodo rešile slovensko gospodarstvo.

Kolumna: 5 nasvetov, ko ne morete plačati računov
Tisti naši bralci, ki že imate svoje podjetje ter redno poslujete predvsem s pravnimi osebami, ste se verjetno že srečali s problemom neplačil. Posledično je verjetno tudi nekaj izmed vas postalo neplačnikov. Ponujamo vam 5 nasvetov, ki pomagajo pri razrešitvi omenjene situacije.
Kolumna: Malenkosti, ki odtehtajo pri oglaševanju
Preden začnemo oglaševati, si je dobro postaviti cilje, kaj želimo z oglaševanjem doseči. Vsi bi se verjetno strinjali, da je osnovni cilj prodati čim več produktov ali storitev in s tem dobro zaslužiti.

Kolumna: Pojdimo naprej
Pred nekaj leti mi je v pogovoru v Sloveniji živeč tuji poslovnež navrgel, da imamo Slovenci popolnoma primerljive izdelke in storitve s tujino, smo pa izredno slabi tako v prodaji kot tudi marketingu. To naj bi bil tudi razlog, da tako malo podjetij uspešno prodre v tujino.

Kolumna: 44 milijonov prometa pri 24-ih letih in to v recesiji
Danes si preberite kolumno z naslovom: "Kako sem pri 24-ih v recesiji ustvarila skoraj 44 milijonov prometa?", ki jo je spisala Maja Švener, mlada podjetnica nove generacije. Maja je dobri dve leti nazaj pri svojih 24-ih letih začela z zgodbo spletne trgovine Ličila.si.

Kolumna: Odprem spletno trgovino in postal bom bogat?
Na svojem delovnem mestu se velikokrat srečujem z ljudmi, ki imajo idejo kako obogateti s pomočjo spleta. Priznati moram, da so nekatere ideje dobre, večina pa je že videnih. Preden se poženemo v spletni posel, si moramo pogledati nekaj pomembnih zadev.

Kolumna: Katere so najpogostejše poti majhnega podjetja do prodaje?
Pred tremi leti, ko sem se odločil za svojo samostojno podjetniško pot, sem vedel, da samo moje tehnično/strokovno znanje ne bo dovolj za uspeh. Takrat sem zaključeval tudi obveznosti na fakulteti, tako da sem bil novopečeni začetnik na trgu.