Dogodki

PR za večjo konkurenčnost
Konkurenca je danes čedalje hujša, zato morajo podjetja poskrbeti za nove načine, da ostanejo korak pred konkurenti. Pri tem jim lahko uspešno pomaga tudi PR - že z manjšim denarnim vložkom si lahko podjetja v kratkem času povsem izboljšajo svoj konkurenčni položaj.

PR za lažje pridobivanje strank
Podjetja tekmujejo v tržnem, pa tudi v netržnem okolju, ki postavlja okvirje poslovanja za podjetja. Naloga PR-a je celostno upravljanje in povezovanje obeh okolij, ki prinašata podjetju neizkoriščeno konkurenčno prednost in tako doprineseta k boljšim poslovnim rezultatom v tržnem okolju.

Ključni nasveti za PR za zagonska podjetja
Pojavljanje v medijih je ključnega pomena za širjenje sporočil in lahko doprinese k uspehu podjetja. Zagotavljanje medijske pozornosti je za zagonska podjetja težka naloga, saj večinoma ne zaposlujejo strokovnjakov za trženje in PR. Zato vam ponujamo nekaj osnovnih nasvetov.
Odnosi z javnostmi: pomembno področje za vaše podjetje
Odnosov z javnostmi ne smemo enačiti z brezplačnim oglaševanjem, kot to počne marsikateri nadebudni podjetnik. PR, kot odnosom z javnostmi pravimo še drugače, se namreč od klasičnega oglaševanja precej razlikuje.
Zakaj so odnosi z javnostmi učinkovitejši od oglaševanja?
Kaj so odnosi z javnostmi? Kako zagotoviti, da bodo mediji o vašem podjetju poročali pozitivno? Zakaj so odnosi z javnostmi bolj učinkoviti kot oglaševanje? Odgovore na zastavljena vprašanja in nasvete za uspešno sodelovanje z mediji boste našli v prispevku.

Nasvet: kako do objave zgodbe v priznanih tujih medijih
»V tako majhnem prostoru, kot je Slovenija, je razmeroma enostavno priti v stik z novinarjem, ki pokriva področje, na katerem deluje določeno podjetje,« pravi Majda Dodevska iz startupa Scoutte. Povsem drugače pa je, ko želimo objavo naše zgodbe v tujem mediju.

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha
Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke.

Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki
Če se sprehodimo po družabnih omrežjih, lahko vidimo, da je še vedno nekaj podjetij, ki družabna omrežja neuspešno izkoriščajo za PR. Kako jih uporabiti za učinkovit PR?

[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah
Objavljamo posebno akcijo prek katere lahko le do 17. aprila pridobite kar 30% popust na delavnico o PR veščinah. Ne pozabite, da boste na delavnici pripravili lastno PR sporočilo in izvedeli konkretne trike od podjetnice, ki je prepričala svetovne medije, da objavijo njeno zgodbo.

Šest najpogostejših napak pri PRju
Poslali ste na stotine PR sporočil različnim medijem. Po nekaj dneh ugotovite, da vaše zgodbe ni povzel prav noben medij. Sprašujete se, kaj ste storili narobe. V nadaljevanju predstavljamo najpogostejše napake, ki vas lahko stanejo objave v medijih.

PR in zagonska podjetja: 3 pomembni nasveti
PR podjetje izkušene Juliet Travis deluje na področju San Francisca, v središču tehnološke industrije. Na podlagi svojih izkušenj na področju odnosov z javnostmi v različnih zagonskih podjetjih je oblikovala nekaj najpomembnejših nasvetov za vse, ki se ukvarjajo s tem področjem.

5 nasvetov za bolj urejeno spremljanje medijev
Vsi bi si želeli, da bi nam spremljanje spleta vzelo čim manj časa. Uredili bi svoja gesla in delo po možnosti prepustili nekomu drugemu. Ker pa se splet iz sekunde v sekundo spreminja, ne moremo sedeti križem rok.

PR: kako pomemben je dober odnos z novinarjem
Ko pripravljate PR strategijo, pišete PR sporočila in iščete primerne novinarje ter blogerje, se morate zavedati, da sama izpostavitev v medijih še ne prinaša uspeha. Je svojevrsten uspeh, saj je novinar prepoznal vrednost vašega produkta. Vendar s samim PR-jem ne boste prodali nič.

34 načinov, kako se soočiti z mediji kot profesionalen PR
Marsikateri podjetnik si ne more privoščiti PR agencije ali zaposliti ekipo za odnose z javnostmi. Tudi enega zaposlenega, ki bi se ukvarjal zgolj z odnosi z javnostmi je za večino manjših podjetnikov nepotreben strošek. Preberite si, kako lahko sami poskrbite za dober PR.

Odnosi z javnostmi: kombinacija starega in novega
Odnosi z javnostjo so pomembni tako za velike korporacije kot tudi za majhna podjetja. Vsekakor si termin “odnosi z javnostmi” lahko razlagamo na veliko načinov - odvisno od velikosti in vrste podjetja, ciljev ter načina poslovanja.

Pomembnost odnosov z javnostmi – 2. del
V prvem delu smo vam predstavili devet koristnih nasvetov, ki se nanašajo na odnose z javnostmi. Preberite si še preostalih devet, ki bodo zagotovo pomagali vam in vašemu podjetju.

Pomembnost odnosov z javnostjo – 1. del
Odnosi z javnostmi (v nadaljevanju PR - public relations) so ena izmed najbolj napačno razumljenih strok v marketinškem oddelku in mnogi mladi nadobudni podjetniki ter celo veteranski izvršniki jo pogosto podcenjujejo.