Dogodki

Novica 03.08.2020

PR za večjo konkurenčnost

Konkurenca je danes čedalje hujša, zato morajo podjetja poskrbeti za nove načine, da ostanejo korak pred konkurenti. Pri tem jim lahko uspešno pomaga tudi PR - že z manjšim denarnim vložkom si lahko podjetja v kratkem času povsem izboljšajo svoj konkurenčni položaj.

Novica 07.06.2017

PR za lažje pridobivanje strank

Podjetja tekmujejo v tržnem, pa tudi v netržnem okolju, ki postavlja okvirje poslovanja za podjetja. Naloga PR-a je celostno upravljanje in povezovanje obeh okolij, ki prinašata podjetju neizkoriščeno konkurenčno prednost in tako doprineseta k boljšim poslovnim rezultatom v tržnem okolju.

Novica 30.04.2016

Ključni nasveti za PR za zagonska podjetja

Pojavljanje v medijih je ključnega pomena za širjenje sporočil in lahko doprinese k uspehu podjetja. Zagotavljanje medijske pozornosti je za zagonska podjetja težka naloga, saj večinoma ne zaposlujejo strokovnjakov za trženje in PR. Zato vam ponujamo nekaj osnovnih nasvetov.

Novica 17.04.2016

Odnosi z javnostmi: pomembno področje za vaše podjetje

Odnosov z javnostmi ne smemo enačiti z brezplačnim oglaševanjem, kot to počne marsikateri nadebudni podjetnik. PR, kot odnosom z javnostmi pravimo še drugače, se namreč od klasičnega oglaševanja precej razlikuje.

Novica 16.04.2016

Zakaj so odnosi z javnostmi učinkovitejši od oglaševanja?

Kaj so odnosi z javnostmi? Kako zagotoviti, da bodo mediji o vašem podjetju poročali pozitivno? Zakaj so odnosi z javnostmi bolj učinkoviti kot oglaševanje? Odgovore na zastavljena vprašanja in nasvete za uspešno sodelovanje z mediji boste našli v prispevku.

Novica 15.04.2016

Nasvet: kako do objave zgodbe v priznanih tujih medijih

»V tako majhnem prostoru, kot je Slovenija, je razmeroma enostavno priti v stik z novinarjem, ki pokriva področje, na katerem deluje določeno podjetje,« pravi Majda Dodevska iz startupa Scoutte. Povsem drugače pa je, ko želimo objavo naše zgodbe v tujem mediju.

Dogodek 22.04.2016

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke.

Novica 14.04.2016

Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki

Če se sprehodimo po družabnih omrežjih, lahko vidimo, da je še vedno nekaj podjetij, ki družabna omrežja neuspešno izkoriščajo za PR. Kako jih uporabiti za učinkovit PR?

Novica 12.04.2016

[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

Objavljamo posebno akcijo prek katere lahko le do 17. aprila pridobite kar 30% popust na delavnico o PR veščinah. Ne pozabite, da boste na delavnici pripravili lastno PR sporočilo in izvedeli konkretne trike od podjetnice, ki je prepričala svetovne medije, da objavijo njeno zgodbo.

Novica 10.04.2016

Šest najpogostejših napak pri PRju

Poslali ste na stotine PR sporočil različnim medijem. Po nekaj dneh ugotovite, da vaše zgodbe ni povzel prav noben medij. Sprašujete se, kaj ste storili narobe. V nadaljevanju predstavljamo najpogostejše napake, ki vas lahko stanejo objave v medijih.

Novica 07.04.2016

PR in zagonska podjetja: 3 pomembni nasveti

PR podjetje izkušene Juliet Travis deluje na področju San Francisca, v središču tehnološke industrije. Na podlagi svojih izkušenj na področju odnosov z javnostmi v različnih zagonskih podjetjih je oblikovala nekaj najpomembnejših nasvetov za vse, ki se ukvarjajo s tem področjem.

Novica 05.04.2016

5 nasvetov za bolj urejeno spremljanje medijev

Vsi bi si želeli, da bi nam spremljanje spleta vzelo čim manj časa. Uredili bi svoja gesla in delo po možnosti prepustili nekomu drugemu. Ker pa se splet iz sekunde v sekundo spreminja, ne moremo sedeti križem rok.

Novica 03.04.2016

PR: kako pomemben je dober odnos z novinarjem

Ko pripravljate PR strategijo, pišete PR sporočila in iščete primerne novinarje ter blogerje, se morate zavedati, da sama izpostavitev v medijih še ne prinaša uspeha. Je svojevrsten uspeh, saj je novinar prepoznal vrednost vašega produkta. Vendar s samim PR-jem ne boste prodali nič.

Novica 13.09.2011

34 načinov, kako se soočiti z mediji kot profesionalen PR

Marsikateri podjetnik si ne more privoščiti PR agencije ali zaposliti ekipo za odnose z javnostmi. Tudi enega zaposlenega, ki bi se ukvarjal zgolj z odnosi z javnostmi je za večino manjših podjetnikov nepotreben strošek. Preberite si, kako lahko sami poskrbite za dober PR.

Novica 29.08.2011

Odnosi z javnostmi: kombinacija starega in novega

Odnosi z javnostjo so pomembni tako za velike korporacije kot tudi za majhna podjetja. Vsekakor si termin “odnosi z javnostmi” lahko razlagamo na veliko načinov - odvisno od velikosti in vrste podjetja, ciljev ter načina poslovanja.

Novica 20.07.2010

Pomembnost odnosov z javnostmi – 2. del

V prvem delu smo vam predstavili devet koristnih nasvetov, ki se nanašajo na odnose z javnostmi. Preberite si še preostalih devet, ki bodo zagotovo pomagali vam in vašemu podjetju.

Novica 14.07.2010

Pomembnost odnosov z javnostjo – 1. del

Odnosi z javnostmi (v nadaljevanju PR - public relations) so ena izmed najbolj napačno razumljenih strok v marketinškem oddelku in mnogi mladi nadobudni podjetniki ter celo veteranski izvršniki jo pogosto podcenjujejo.

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki