Virtualna pisarna

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni.
Virtualna pisarna

Virtualna pisarna

Virtualna pisarna je dobra rešitev za tiste, ki ne poslujejo v pisarni, sedeža in poslovnega naslova nočejo prijaviti doma ali pa ne dobijo soglasja. Obstaja več razlogov, zakaj je poslovni naslov podjetja bolje imeti na drugi lokaciji kot na lokaciji, kjer stanujete. Če boste na vsaj eno vprašanje odgovorili z da, potem je virtualna pisarna prava rešitev za vas:

  • Od lastnikov stanovanja / poslovnega prostora ne uspete pridobiti soglasja za opravljanje dejavnosti?
  • Želite zmanjšati stroške poslovanja, saj za poslovanje ne potrebujete lastne pisarne?
  • Ne želite, da vas stranke obiskujejo na vašem domu?
  • Poslovno pošto želite prejemati na drugo lokacijo kot na vaš dom?

Nudimo brezplačno svetovanje o zamenjavi sedeža podjetja. Pokličite 030 708 807.

Virtualna pisarna kot rešitev za nižje stroške

Vsako podjetje teži k temu, da bi kar se da znižalo stroške poslovanja. Pri tem se išče tiste stroške, ki jih je možno kar se da oklestiti, posebej pa se cilja na tiste, ki s svojimi zneski predstavljajo znaten delež odhodkov podjetja. Večinoma so stroški seveda upravičeni, saj je nemogoče poslovati brez minimalnih stroškov, na nekaterih področjih pa je morda možno še veliko privarčevati.

Za mnoga podjetja velik delež stroškov predstavljajo poslovni prostori. Podjetja, ki imajo lastne poslovne prostore, so morala v začetku odšteti precejšno vsoto za nakup teh, nato pa morajo plačevati tekoče stroške uporabe. Tisti, ki imajo prostore v najemu, pa seveda plačujejo najemnino ter druge prispevke. Ker so posebej v večjih mestih najemnine precej visoke, so nizkocenovne alternative za lažji začetek vedno dobrodošle.

Vključena sedež podjetja in poslovni naslov

Virtualna pisarna lahko vrtoglave stroške poslovnih prostorov strmoglavi na minimum. Ugodna cena te storitve bo presenetila tiste, ki so vajeni rednega plačevanja najemnin in drugih stroškov. Najem virtualne pisarne bo podjetje stal le nekaj deset evrov mesečno! Pri tem bo podjetje lahko koristilo veliko funkcionalnosti fizičnih poslovnih prostorov – imelo bo ustrezen poslovni naslov in sedež podjetja, prejemalo bo uradno pošto, lahko bo celo organiziralo sestanke na tem naslovu.

  • Naslov vašega podjetja je v manjšem kraju, vi pa želite, da stranke dobijo vtis, da poslujete v mestu?
  • Iščete lokacijo z možnostjo občasnega najema delovnega mesta ter sejne sobe?
  • Živite v bloku ali večstanovanjski hiši ter ne morete ali želite pridobiti soglasja sosedov?
  • Ste programer, delo opravljate doma, ne bi pa radi doma imeli naslova podjetja?
  • Opravljate dejavnost za katero potrebujete prostor z uporabnim dovoljenjem?
  • Iščete sejno sobo za občasne sestanke?

Imamo rešitev za vas. Poslovni naslov podjetja lahko prenesete v MP virtualno pisarno, ki se nahaja na naslovu Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana. Gre za isto lokacijo na kateri deluje tudi MP coworking.

Virtualna pisarna MP mi zelo odgovarja, ker podjetja ne morem registrirati na svojem domačem naslovu in istočasno pri svojem delovanju zelo malo uporabljam klasično pošto. Storitev je priročna, osebje pa je zelo prilagodljivo in prijazno. Vestno me obveščajo o prispeli pošti in če pisem ne morem prevzeti, mi jih po potrebi pošljejo na moj izbran naslov. ~ Gregor

Garantiramo , da boste lahko sedež prenesli v 24 urah od poslanega povpraševanja.

Kaj je na voljo?

V osnovnem paketu je vključeno naslednje:

  • Poslovni naslov podjetja na dostopni lokaciji v Ljubljani z brezplačnim parkiranjem,
  • sprejemanje pošte za vaše podjetje,
  • poskrbljeno je za vsa soglasja glede registracije dejavnosti na naši lokaciji (uporabno dovoljenje, davčna blagajna…).

Cena: 49 evrov na mesec (z DDV)

Ponudnikov na trgu je kar nekaj, naše prednosti so v hitrosti, ugodni ceni (vse je vključeno v osnovni ceni), prilagodljivosti ter nudenju vseh dodatnih storitev, ki jih potrebujete pri vzpostavitvi in poslovanju vašega podjetja.

Zakaj MP virtualna pisarna?

Odgovor na vaše vprašanje vam bomo poskušali podati z nekaterimi lastnostmi, ki odlikujejo 10 let delovanja naše organizacije:

    • IZKUŠNJE: Obstajamo že 10 let, imamo prek 200 rednih strank virtualne pisarne.
    • ZANESLJIVOST: Smo ekipa 5, redno zaposlenih, ki nenehno skrbi za vaše potrebe.
    • ODZIVNOST: Obiščete ali pokličete nas lahko vsak dan med 8:00 in 17:00, vedno se vam javimo na telefon.
    • HIŠA ZNANJA: Na leto izvedemo prek 100 izobraževanj in 200 svetovanj. Imamo odgovor na vsako vaše vprašanje.
    • VSE NA ENEM MESTU: Smo VEM točka. Za vas izvedemo prenos sedeža v poslovnem registru.
    • RES VSE NA ENEM MESTU: Za vas izvedemo tudi celoten postopek odpiranja poslovnega računa pri naši partnerski banki.
    • ODPRTE KARTE: Pri nas je soglasje, skeniranje, DDV in vse ostalo všteto v ceno.

NOVO: Postali smo VEM točka, tako da lahko pri nas v nekaj minutah uredite celoten postopek, torej tudi uraden prenos sedeža vašega podjetja na nov naslov.

Pokličite 030 708 807 za več informacij.

Po dogovoru vam nudimo tudi dodatne storitve:

  • Najem sejne sobe za sestanke s strankami (2 sestanka na mesec vključena v ceno),
  • najem coworking pisarne za občasno delo,
  • skeniranje ter prepošiljanje pošte.
  • sprejemanje priporočenih pošiljk je pri nas vključeno v osnovni ceni.

Sedež smo brez komplikacij prenesli v enem dnevu na tamkajšnji VEM točki v prostorih MP coworkinga. Nejc nam je prijazno svetoval tudi glede prave izbire oblike podjetja, namreč postal sem namreč normiranec. ~ Matic

 

Pokličite nas na 030 708 807 ali pustite podatke:

*  Ime in priimek:
*  Vaš e-poštni naslov:
*  Vaš GSM:
    Obrazec potrebujem do:
    Ime podjetja:

Mnenja strank

˝Virtualna pisarna mi zelo odgovarja, ker podjetja ne morem registrirati na svojem domačem naslovu in istočasno pri svojem delovanju zelo malo uporabljam klasično pošto. Storitev je priročna, osebje pa je zelo prilagodljivo in prijazno. Vestno me obveščajo o prispeli pošti in če pisem ne morem prevzeti, mi jih po potrebi pošljejo na moj naslov.˝

~ Gregor Kete s.p.

Pošljite povpraševanje:
*  Ime in priimek:
*  Vaš e-poštni naslov:
*  Vaš GSM:
    Do kdaj potrebujete obrazec:
    Ime / želeno ime podjetja:

Potrebujete delovno mesto?

Poleg virtualne pisarne nudimo tudi najem coworking mest, ki poleg naslova podjetja vsebujejo tudi mizo in vse ostalo potrebno za nemoteno delo. Vse to vključuje MP coworking.

Hitra odzivnost

Vaš sedež lahko prenesete v 24 urah od poslanega povpraševanja.

Storitve še ne potrebujete?
Če storitve še ne potrebujete sedaj, menite pa, da jo boste v prihodnje, nam zaupajte e-naslov, da vam občasno pošljemo informacije o ponudbi in ugodnosti.
*  E-naslov: