19. Zlati boben
19. Zlati boben
Kdaj | 02.10.2012 od 12:00 do 05.10.2012 22:30 |
---|---|
Kje | Portorož |
Kontakt | Borut Odlazek |
Koledar |
|
Festival bo potekal med 2. in 5. oktobrom 2012 v Grand Hotelu Bernardin v Portorožu. Izobraževanje, še zlasti tudi vpogled v najboljše prakse na tujih trgih, je eden ključnih ciljev in neločljiv del poslanstva festivala.
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) se je kot organizator odločila, da vsem rednim študentom omogoči brezplačni obisk prvih dveh dni festivala, v torek in sredo, 2. in 3. oktobra 2012.
Kot je veljalo že v prejšnjih letih, bo tudi letošnja tekma, ki je del festivala, razdeljena na dve sekciji. Prva, Single Channel, bo namenjena akcijam, ki temeljijo le na enem komunikacijskem kanalu, druga, Multi Channel, pa tistim, ki so med seboj povezale več njih. Organizatorji so v sekciji Multi Channel prešteli več prijavljenih del kot lani. Lani jih je bilo 221, letos pa kar 315. To dejstvo kaže na to, da vse več oglaševalskih agencij sprejema trend integriranega komuniciranja.
Žiriji Single Channel bo letos predsedoval Pawel Heinze, izvršni kreativni direktor Leo Burnett Warsaw, Poljska, predsednik žirije Multi Channel pa bo Michael Kutschinski, kreativni direktor Ogilvy&Mather, OgilvyOne Germany.
Skupno je bilo prijavljenih 1438 del prijaviteljev iz 26 držav nove Evrope, medtem ko je bilo različnih prijaviteljev 333. Najboljša dela in prijavitelje čaka 16 Velikih nagrad (Grand Prix), Zlati in Srebrni bobni (Golden Drum in Silver Drum), Zlata roža (Golden Rose), Tartini nagrada (Tartini Award), Zlata mreža (Golden Net), Velika nagrada za znamko (Brand Grand Prix), Virtuoso nagrade in nagrada Zlata ura (Golden Watch).